abonnement Unibet Coolblue
pi_174340858
Heeft iemand van jullie enig idee waarom Philips ervoor heeft gekozen de Gen2 remote vrijwel helemaal uit te faseren en te vervangen door de veel beperktere Gen3 remote?

De Gen3 remote is zowel qua looks als qua functionaliteit een behoorlijke stap terug, ipv een stap vooruit.
Waarom zouden ze hiervoor hebben gekozen?



• Met de Gen2 remote kun je meerdere lampen aansluiten en met de pijltjes toetsen kun je selecteren welke lamp je wilt bedienen, als je de pijltjestoetsen niet gebruikt kun je alle lampen tegelijkertijd bedienen. Met de Gen3 remote kun je niet selecteren welke lamp je wilt bedienen.

• Met de Gen2 remote kun je meteen een bepaalde kleur selecteren door op een kleur in de kleurenring te drukken. Met de Gen3 remote moet je net zolang aan het wieltje draaien totdat je lamp de gewenste kleur heeft, instant van kleur veranderen kan dus niet bij deze remote.

• De Gen2 remote heeft drie geheugenposities, de Gen3 remote heeft er maar twee.

• De Gen2 remote ziet er (vind ik) met de soft touch knoppen een stuk gelikter uit dan de Gen3 remote met fysieke knoppen
pi_174341762
mijn moeder wou er ook een en ik erger me er kapot aan. dat ding staat in naar mijn inzien op niet fijne kleuren. koop dit nooit voor moederdag.
pi_174345916
Heb je't dan over de Gen2 of de Gen3?
pi_174363264
Dus ook hier weet niemand het?

Philips zelf geeft namelijk niet echt een duidelijk antwoord
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')