abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174340753
Hi!

Een paar maanden geleden heb ik de Samsung S8+ gekocht. Aangezien het 'hele' toestel van glas is, leek het mij handig om het zoveel als mogelijk te beschermen. Zonder echt onderzoek gedaan te hebben, een T-Mobile shop binnen gelopen. Leek mij betrouwbaar, meer dan de 'Turk om de hoek'. Affijn, ik heb daar een plastic / siliconen achterkant gekocht voor ca. EUR 25,-, en een - volgens de verkoper - bulletproof film screen protector, ook voor ongeveer EUR 25,-. Nu, een paar maanden later, laat de film protector los, en het hoesje is niet meer om aan te zien (volledig vergeeld). Ik heb nu de 'URBAN ARMOR GEAR' van Monarch erop zitten, wel iets duurder, maar ziet er wat robuuster uit (plus de zeer goede reviews). Mijn vraag is nu eigenlijk... heeft het wel zin om een dure film protector voor de voorkant te kopen (dus niet: glas protector), aangezien ik nu meerdere reviews lees waarin vermeld staat dat het enkel krassen op het scherm zou voorkomen? Een duurdere variant (film) met 'bullet proof' en andere 'certificaten' zou wel of geen nut hebben? De laatste zijn 3 tot 5 keer zo duur, maar als deze weinig nut hebben bij een val (waarbij het scherm heel toevallig op een of andere punt terecht komt)?

Ik hoor graag jullie ervaringen / mening!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')