abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174370431
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:04 schreef VeX- het volgende:
een handig politiek correct labeltje voorzien.
Is het label 'vrouwenmisbruik' nu ook al politiek correct?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174370500
nvm
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:02:28 #128
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174371560
Tsja, als je door Twitter geblokkeerd wordt wanneer je je uitspreekt dan mag je je toch wel gaan afvragen hoe ver dit gaat.

Rose McGowan’s Twitter account was locked after she accused Ben Affleck of lying about Harvey Weinstein
quote:
"Twitter has suspended me. There are powerful forces at work," she wrote to her followers. "Be my voice."
2019: The Great Awakening
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:28:40 #129
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174372225
Wat ik in dit soort dingen altijd mis is de nuance. Tegenwoordig kan je maar alles over iedereen roepen zonder dat het gevolgen heeft. Als er echt sprake is van misbruik dan is dat zeker kwalijk maar moet dat eerst concreet worden aangetoond en dan pas moet de dader gestraft worden. Dit aandachtsgeil maar wat roepen in de media is walgelijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174376015
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:28 schreef VeX- het volgende:
Wat ik in dit soort dingen altijd mis is de nuance. Tegenwoordig kan je maar alles over iedereen roepen zonder dat het gevolgen heeft. Als er echt sprake is van misbruik dan is dat zeker kwalijk maar moet dat eerst concreet worden aangetoond en dan pas moet de dader gestraft worden. Dit aandachtsgeil maar wat roepen in de media is walgelijk.
In dit geval heeft ie gewoon toegegeven en was er oa audio.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 16:30:45 #131
8369 speknek
Another day another slay
pi_174376372
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:28 schreef VeX- het volgende:
Dit aandachtsgeil maar wat roepen in de media is walgelijk.
:').
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174376563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Was dat niet dezelfde vrouw die uitbundig feest vierde op de Bunga Bunga party's van Berlusconi?

Er is net als bij Trump totaal geen juridisch bewijs om dit soort claims te onderbouwen. Vrouwen gebruiken wel vaker de leugen van misbruik en verkrachting om een man aan de schandpaal te nagelen. Ook is het een bekend psychologisch verschijnsel dat wanneer één iemand uit de kast komt ineens meerderen dat gaan na-apen. Het gaat hier echter om het aantonen van hard juridisch bewijs. Dat ontbreekt telkens. Ook deze tape bewijst nergens een illegale daad. Louter wangedrag. Ik verwacht dan ook geen gerechtelijke vervolging van deze Weinstein. Ik heb in de media vernomen dat hij zich heeft laten opnemen in een verslavingskliniek.

Waarom hebben vrouwen jarenlang hierover hun mond gehouden? Want zijn gedrag was niet onbekend en iedereen wist het. Ik denk dat er wel degelijk sprake was van wederzijdse diensten. Seks in ruil voor een carrièremogelijkheid. Zo werkt deze wereld nu eenmaal. Ik denk dat deze wereld vol vergelijkbare Weinsteintjes zitten en er genoeg potentiële actrices zijn die er niets om malen hun carrière een versnelling boost te geven in ruil voor seksuele diensten. Tja, dan creëer je dit soort monsters. Nogmaals, ik vind het afkeuringswaardig, maar zo werkt het helaas.
waarom hebben vrouwen hun mond gehouden?

nou, om te beginnen deden ze dat niet allemaal, getuige de diverse settlements en aangiftes. en kijk eens naar je post dan: ze is toch een slet, ze wilde het zelf, seks in ruil voor carriere, zo werkt het nu eenmaal, ik vind het niet zo gek dat sommigen ervoor kiezen om alles maar gewoon de rug te keren.

leuk linkje wat hier wat mee doet: http://www.scarymommy.com(...)ual-assault-twitter/

de oplossing (vervang 'brother' door 'sister' en 'he' met 'she')
quote:
“Thank you to everyone who reached out to help my younger brother. He now understands that he alone is responsible for Claire grabbing his penis. To avoid it happening again, he will stop wearing tight trousers, stop smiling, start smiling more, make a formal complaint, stop making such a fuss, ensure he is never alone with Claire again, be grateful for the attention, get a sense of humour, take it as a compliment and lighten up.”
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 12 oktober 2017 @ 17:12:50 #133
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174377106
Helaas komen dit soort viespeuken er meestal mee weg. Denk meteen aan DSK. Ook zo een ridder. Geen tegenspraak dulden en omdat je nooit weerstand krijgt van anderen vanwege je macht denken ze ook nog dat het de normaalste zaak van de wereld is.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_174383015
Holy shit, Kate Beckinsale gaat helemaal los op Weinstein. Met name het laatste stukje spreekt boekdelen over deze man en zijn organisatie.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 21:10:06 #135
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174383348
Dus iedereen zegt dat het hele systeem ziek is, dat het vol met van die eikels zit en dat we ze nu moeten aanpakken, maar iedereen blijft wel maar 1 naam noemen?

Mee op de kar springen lijkt vooralsnog veel eenvoudiger dan de kar trekken. Jammer dat die springers als even moedig worden gezien als de trekkers (en zelfs meer aandacht opeisen), terwijl die laatste de echte heldinnen zijn.

Als je graag verhalen kwijt wil over horny Harvey en eigenlijk nog een dozijn gelijkaardige verhalen kan vertellen over andere producers....wel, doe dat dan :{.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_174383600
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef MangoTree het volgende:
Tsja, als je door Twitter geblokkeerd wordt wanneer je je uitspreekt dan mag je je toch wel gaan afvragen hoe ver dit gaat.

Rose McGowan’s Twitter account was locked after she accused Ben Affleck of lying about Harvey Weinstein

[..]

Omdat ze iemands (Affleck's?) telefoonnummer plaatste..
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:19:10 #137
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_174386514
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus iedereen zegt dat het hele systeem ziek is, dat het vol met van die eikels zit en dat we ze nu moeten aanpakken, maar iedereen blijft wel maar 1 naam noemen?
De naam van Dan Schneider was al genoemd vanmorgen, er komt nu inderdaad een hoop stront over hem uit. Het ziet er niet best uit wat je tegenkomt :{ Het is ook niet de enige naam bovendien...het is een vies circus en dat komt nu allemaal naar buiten, terwijl 'iedereen' het al wist. Ik vermoed een kaalslag in Hollywood binnenkort.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:16 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Omdat ze iemands (Affleck's?) telefoonnummer plaatste..
Inderdaad nergens te vinden of het echt een privenummer was. Wel sparte timing om haar te schorsen maar goed, dat Twitter selectief is in hun policy is al langer bekend.

KarenMKunkle twitterde op donderdag 12-10-2017 om 19:47:36 So when my twitter account was suspended for talking about my rape survival no one cared but if it’s a celebrity they do. 💔😔 #ROSEMCGOWEN reageer retweet
2019: The Great Awakening
  donderdag 12 oktober 2017 @ 22:41:12 #138
463668 MrRatio
Never underestimate ratio
pi_174387300




Huh, in Hollywood werden blijkbaar niet alleen vrouwen seksueel misbruikt:
http://www.thegatewaypund(...)rassed-powerful-men/
Environmentalism and its most extreme version, global warming alarmism, asks for an almost unprecedented expansion of government intrusion and intervention into our lives and of government control over us.
Václav Klaus
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 00:23:29 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_174389209
quote:
99s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dus iedereen zegt dat het hele systeem ziek is, dat het vol met van die eikels zit en dat we ze nu moeten aanpakken, maar iedereen blijft wel maar 1 naam noemen?

Mee op de kar springen lijkt vooralsnog veel eenvoudiger dan de kar trekken. Jammer dat die springers als even moedig worden gezien als de trekkers (en zelfs meer aandacht opeisen), terwijl die laatste de echte heldinnen zijn.

Als je graag verhalen kwijt wil over horny Harvey en eigenlijk nog een dozijn gelijkaardige verhalen kan vertellen over andere producers....wel, doe dat dan :{.
Ja wel mee eens dat de eersten die uit de school klapten de echte heldinnen zijn. Maar ik snap wel waarom veel mensen hun mond dichthouden. Dat is niet alleen om hun baantje veilig te stellen, maar ook omdat het in principe niet aan hen is om te bepalen of ze over iemand anders hun misbruik mogen praten. Het slachtoffer moet zelf kiezen het in de openbaarheid te brengen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_174391565
Die Affleck is toch ook zo'n hypocriet PC-mannetje?
pi_174391816
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:42 schreef simmu het volgende:

[..]

waarom hebben vrouwen hun mond gehouden?

nou, om te beginnen deden ze dat niet allemaal, getuige de diverse settlements en aangiftes. en kijk eens naar je post dan: ze is toch een slet, ze wilde het zelf, seks in ruil voor carriere, zo werkt het nu eenmaal, ik vind het niet zo gek dat sommigen ervoor kiezen om alles maar gewoon de rug te keren.

[..]

Het spreekwoordelijke zwart-wit denken. Heb nergens het woord slet opgeschreven.

Maar feit blijft overeind staan dat seks in ruil voor carrière diensten in Hollywood geen onbekend fenomeen is maar veelvuldig voorkomt. Als je als vrouw daarin toestemt dan is er mijnsinziens geen sprake van verkrachting of aanranding. Dan is er sprake van een seksuele wederdienst, die weliswaar niet als leuk wordt ervaren maar men dit doet om zichzelf een carrière boost te geven. Zolang die onderhuidse cultuur bestaat zal je altijd types als Weinstein behouden, want het is natuurlijk naïef te constateren dat het bij deze man ophoud.

Vervolgens vind ik het hypocriet dat wanneer iedereen dit al jaren weet men nú pas uit de kast komt. Dan hou je toch dit systeem in stand?
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:21:59 #143
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174391846
Medelijden met die man jarenlang slim en lekker leven ben je 65 komen bitches moeilijk doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_174391957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:20 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het spreekwoordelijke zwart-wit denken. Heb nergens het woord slet opgeschreven.

Maar feit blijft overeind staan dat seks in ruil voor carrière diensten in Hollywood geen onbekend fenomeen is maar veelvuldig voorkomt. Als je als vrouw daarin toestemt dan is er mijnsinziens geen sprake van verkrachting of aanranding. Dan is er sprake van een seksuele wederdienst, die weliswaar niet als leuk wordt ervaren maar men dit doet om zichzelf een carrière boost te geven. Zolang die onderhuidse cultuur bestaat zal je altijd types als Weinstein behouden, want het is natuurlijk naïef te constateren dat het bij deze man ophoud.

Vervolgens vind ik het hypocriet dat wanneer iedereen dit al jaren weet men nú pas uit de kast komt. Dan hou je toch dit systeem in stand?
tsja. daterape komt ook veelvuldig voor. dus als je als vrouw op date gaat, dan ga je automatisch akkoord en is er geen sprake van verkrachting of aanranding? dat is dezelfde redenatie als die je nu maakt.

wat betreft dat iedereen dit al jaren weet en nu pas uit de kast komt, ook dat is niet geheel correct, getuige de veelvuldige afkopingen. net zoals nu ook bekend is geworden dat wie niet zn kop hield, gewoon zn baan kwijt was. het betreft ook niet alleen jonge actrices, ook gewone werkneemsters waren de sjaak. ik ben allang blij dat men nu praat. beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. nu kan het wellicht stoppen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_174392042
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:29 schreef simmu het volgende:

[..]

tsja. daterape komt ook veelvuldig voor. dus als je als vrouw op date gaat, dan ga je automatisch akkoord en is er geen sprake van verkrachting of aanranding? dat is dezelfde redenatie als die je nu maakt.

wat betreft dat iedereen dit al jaren weet en nu pas uit de kast komt, ook dat is niet geheel correct, getuige de veelvuldige afkopingen. net zoals nu ook bekend is geworden dat wie niet zn kop hield, gewoon zn baan kwijt was. het betreft ook niet alleen jonge actrices, ook gewone werkneemsters waren de sjaak. ik ben allang blij dat men nu praat. beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. nu kan het wellicht stoppen.
Als iemand iets bij een ander in haar drankje doet is er wel degelijk sprake van een vooropgezet plan waar de ander geen weet van heeft. Als er dan seksuele handelingen plaatsvinden dan spreek je wel degelijk over aanranding of verkrachting.

Maar stel dat beide partijen instemmen met de inname van stoffen waarbij de ontremming ervan afvliegt en de andere partij betuigt daarover later spijt (schaamte) is er dan wél sprake van aanranding of verkrachting? Beide partijen hebben immers eerder ingestemd met het nemen van drugs die het seksuele lustgevoel bevorderd. Ik denk dat je binnen dit scenario niet kunt spreken over aanranding of verkrachting.

De scheidslijn is dus dun te noemen.

Het aannemen van smeergeld is toch juist dát gedrag wat dit systeem in stand houdt?
pi_174392280
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:37 schreef Elzies het volgende:

[..]

Als iemand iets bij een ander in haar drankje doet is er wel degelijk sprake van een vooropgezet plan waar de ander geen weet van heeft. Als er dan seksuele handelingen plaatsvinden dan spreek je wel degelijk over aanranding of verkrachting.

Maar stel dat beide partijen instemmen met de inname van stoffen waarbij de ontremming ervan afvliegt en de andere partij betuigt daarover later spijt (schaamte) is er dan wél sprake van aanranding of verkrachting? Beide partijen hebben immers eerder ingestemd met het nemen van drugs die het seksuele lustgevoel bevorderd. Ik denk dat je binnen dit scenario niet kunt spreken over aanranding of verkrachting.

De scheidslijn is dus dun te noemen.

Het aannemen van smeergeld is toch juist dát gedrag wat dit systeem in stand houdt?
niet alle daterape gebeurt dmv iets in een drankje hoor.

en ja: het aannemen van smeergeld houdt idd dit alles in stand. gelukkig maar dus dat ze nu wel spreken. ik vind het gewoon tekenend dat de houding enerzijds is "ze moeten direkt er iets van zeggen" (wat sommigen probeerden) en anderzijds er toch echt (ook bij jou bv) de opinie blijft dat het er bij hoort en dat zo'n vrouw toch zelf meewerkt. da's op zn minst een tikkie dubbel.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:37:55 #147
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_174397034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 00:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja wel mee eens dat de eersten die uit de school klapten de echte heldinnen zijn. Maar ik snap wel waarom veel mensen hun mond dichthouden. Dat is niet alleen om hun baantje veilig te stellen, maar ook omdat het in principe niet aan hen is om te bepalen of ze over iemand anders hun misbruik mogen praten. Het slachtoffer moet zelf kiezen het in de openbaarheid te brengen.
Uiteraard, maar ik had het ook niet over "van horen zeggen", maar over die paar dozijn actrices die nu "Hey, hey, ik ook, ik ook! Hij heeft mij dat ook aangedaan!" aan het roepen zijn. Ik betwijfel dat Weinstein hun enige verhaal is, maar het is wel het enige wat ze momenteel vertellen.

Het is blijkbaar makkelijker om te schoppen op degenen die al op de grond liggen, niet op degenen die nog rechtstaan. Al kan degene die tegen de grond is gegaan uiteraard in deze context niet genoeg schoppen krijgen, laat dat ook duidelijk zijn.

Maar goed, misschien zijn ze dat op de achtergrond aan het doen en komt het pas naar buiten na een fair onderzoek, je moet niet zomaar alles meteen in de media gaan gooien... al doen ze dat bij Weinstein blijkbaar wel allemaal. Ik vind dat toch moeilijk, enerzijds wil ik echt wel meegaan in louterende bekentenissen van traumatiserend gebeurtenissen die men al lang meedraagt, anderzijds stinkt het hier en daar ook wel naar "Holy fuck, wereldwijde aandacht, dan wil ik ook mijn stuk van de taart" als men het echt alleen maar over deze lul blijft hebben.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:22:45 #148
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174397649
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:37 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik had het ook niet over "van horen zeggen", maar over die paar dozijn actrices die nu "Hey, hey, ik ook, ik ook! Hij heeft mij dat ook aangedaan!" aan het roepen zijn. Ik betwijfel dat Weinstein hun enige verhaal is, maar het is wel het enige wat ze momenteel vertellen.

Het is blijkbaar makkelijker om te schoppen op degenen die al op de grond liggen, niet op degenen die nog rechtstaan. Al kan degene die tegen de grond is gegaan uiteraard in deze context niet genoeg schoppen krijgen, laat dat ook duidelijk zijn.

Maar goed, misschien zijn ze dat op de achtergrond aan het doen en komt het pas naar buiten na een fair onderzoek, je moet niet zomaar alles meteen in de media gaan gooien... al doen ze dat bij Weinstein blijkbaar wel allemaal. Ik vind dat toch moeilijk, enerzijds wil ik echt wel meegaan in louterende bekentenissen van traumatiserend gebeurtenissen die men al lang meedraagt, anderzijds stinkt het hier en daar ook wel naar "Holy fuck, wereldwijde aandacht, dan wil ik ook mijn stuk van de taart" als men het echt alleen maar over deze lul blijft hebben.
Degene aanhalen die nog niet genoemd zijn, waarin iemand dan de eerste is/alleen staat, kan enorme gevolgen hebben. Vergeet niet dat dit slachtoffers (m/v) goed ingepeperd wordt.

Strafmaat van dader is relatief laag, daar staat tegenover (in Amerika) dat ze het leven van het slachtoffer uit gaan pluizen. In rechtszaken zijn vele voorbeelden te vinden waar het slachtoffer ronduit de grond in is geboord. Want die heeft een keertje in hun leven (los van de daad) wiet gerookt, vrijwillige vrijblijvende seks gehad, op de basisschool een mars gestolen. Reageert te emotioneel, niet emotioneel genoeg, vertoont onstabiliteit of juist niet. En ga zo maar door en door en door, echt alles wordt gebruikt om het slachtoffer zwart te maken, als ongeloofwaardig neer te zetten. Ze hoeven immers maar 1 jury lid te overtuigen dat er een reden voor twijfel is en daar mag het hele leven van iemand bijgehaald worden.

Bedenk je daarbij dat de betreffende potientiele daders in deze rijk zijn, machtig zijn, geliefd zijn. Ze hebben een lange adem, hebben de mogelijkheid om iemand die (nog) niet zo rijk is uit te putten financieel (sterker nog,ze financieel ten gronde richten). Ze hebben hun status en imago aan hun kant, terwijl het potientiele slachtoffer alles kwijt is zodra ze aan de bel trekken (want dit gaat vaak over jongelingen of mensen in het begin van hun carrière).

Dan komt daar nog bovenop dat aanranding/verkrachting van jongens/mannen ziek vaak niet serieus wordt genomen (een 'echte' jongen/man kan zich toch verdedigen?). Net zoals vrouwen ziek vaak niet geloofd worden, betwijfeld worden (aandachtshoeren, ze heeft er zelf om gevraagd, zal vast achteraf spijt hebben gehad, labiel,enz enz enz).

En als laatste is en blijft het een moeilijk te bewijzen misdaad. Direct en hard bewijs is er niet zo vaak.
Met al deze factoren hebben we goede redenen waarom mogelijke slachtoffers terugschrikken van hun recht halen. Liever kiezen voor een schikking om toch nog een klein beetje gerechtheid te krijgen, maar de gang naar de rechter niet aan durven.

Zelfs hier in Nederland, waar dit beter geregeld is dan in Amerika zie je dit gebeuren. Sterker nog, zie je dat politie/justitie erg vaak mogelijke slachtoffers af raad om een rechtzaak te beginnen. Simpelweg omdat de strafmaat erg vaak niet in verhouding staat met de ellende die een mogelijk slachtoffer over zich heen krijgt om zijn/haar recht te kunnen halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cause_Mayhem op 13-10-2017 15:28:23 ]
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400379

:Y
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 18:24:49 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174400382
Ik vind het vrij walgelijk dat bepaalde sujetten nu ineens een groot probleem maken van vermeend seksueel misbruik alleen maar omdat deze kerel 'Hollywood' is, dealings heeft gehad met de Obama's en doneert aan Clinton. Was hij een Republikein zouden achterlijken zoals de TS nergens te bekennen zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')