abonnement Unibet Coolblue
pi_174490376
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, maar bij wat voor clubteam? Een Bas Dost bij Sporting kan het goed doen, maar Sporting is niet van het niveau ManUtd en Van Persie.
Van Dijk wordt begeerd door de Europese top, De Vrij ook. Promes blinkt uit bij Sparta, ook in de CL, Robben was natuurlijk absolute top. Wijnaldum draaide mee bij Liverpool, Strootman zijn ze hartstikke tevreden over bij Roma. De Ligt speelde prima in Europa tegen verschillende clubs en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Je moet die jongens alleen wel in hun kracht laten spelen en dat gebeurt niet.

De organisatie achterin is er niet. Strootman komt op een positie en manier te voetballen waar hij bij PSV in faalde en die hij bij Roma ook niet meer bekleedde. Er werd mandekking gespeeld in een wereld waar zonedekking tegenwoordig de norm is, en van tussen de linies bewegen, derde man creëren etc. heeft met name Blind nog nooit gehoord. Het was toevalsvoetbal in aanvallend en verdedigend opzicht en dan verzuipen zelfs je beste spelers.
pi_174492194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:40 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Van Dijk wordt begeerd door de Europese top, De Vrij ook. Promes blinkt uit bij Sparta, ook in de CL, Robben was natuurlijk absolute top. Wijnaldum draaide mee bij Liverpool, Strootman zijn ze hartstikke tevreden over bij Roma. De Ligt speelde prima in Europa tegen verschillende clubs en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Je moet die jongens alleen wel in hun kracht laten spelen en dat gebeurt niet.

De organisatie achterin is er niet. Strootman komt op een positie en manier te voetballen waar hij bij PSV in faalde en die hij bij Roma ook niet meer bekleedde. Er werd mandekking gespeeld in een wereld waar zonedekking tegenwoordig de norm is, en van tussen de linies bewegen, derde man creëren etc. heeft met name Blind nog nooit gehoord. Het was toevalsvoetbal in aanvallend en verdedigend opzicht en dan verzuipen zelfs je beste spelers.
Dan zijn we het er in ieder geval over eens dat er anders gespeeld moet gaan worden. Echter qua spelers noem je een aantal Europese subtoppers (behalve Robben). Dat is niet meer de absolute top zoals vroeger.

[ Bericht 4% gewijzigd door DaggerOne op 18-10-2017 13:47:33 ]
pi_174492436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:31 schreef Klopkoek het volgende:
Van alle top 30 competities wordt in Nederland het vaakst op de keeper terug gespeeld.

Dat kun je niet gooien op 'juiste spelers' hebben of in die trant, maar dan is er gewoon iets structureel mis. Wat dan vervolgens - inderdaad - niet helpt om de 'juiste spelers' (a.k.a. Nederlandse Modric) naar topniveau te brengen.

Dat wordt dan een vicieuze cirkel naar beneden. Waarna men na 15 jaar gaat roepen "we hebben de spelers niet voor het spelletje dat we willen spelen" (welke spelletje wil Advocaat spelen? Zijn we het ultra defensieve WK 1994 en Euro 2004 vergeten? Hij was altijd al relatief defensief van aard)

http://www.benefoot.net/t(...)-in-the-netherlands/

http://cesc.nl/opinie/lat(...)bleem-eens-benoemen/
Mijn punt was dat we met de huidige groep spelers bij Oranje een andere speelwijze zouden moeten hanteren die beter bij de kwaliteiten van de spelers past. Roeien met de riemen die je nu hebt. Die zijn in mijn ogen niet goed genoeg, en waarom dat zo is, daar ga jij op in.

Overigens is het maar de vraag of het feit dat er het vaakst op de keeper terug wordt gespeeld tot gevolg heeft dat de Nederlandse Modric niet kan doorbreken. Misschien is die potentiële Modric er wel helemaal niet en wordt de bal niet opgeëist, zodat de verdedigers hem niet kwijt kunnen. Een beetje een kip en het ei verhaal. De echte talenten spelen bovendien allang in Engeland op 16 jarige leeftijd.

Vergeet niet dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat Nederland top is. We zijn dit jarenlang geweest, omdat we door innovativiteit in de jeugdopleiding het meeste uit de populatie wisten te halen. Nu andere landen hier een inhaalslag maken, verliezen wij terrein. Een heel logische gebeurtenis lijkt me.
pi_174492509
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 11:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is erg betwistbaar.

In de Elo ranglijst (een betere graadmeter dan de FIFA ranking) staat Zweden onder België, Zwitserland, Polen, Kroatië, Ijsland en Denemarken.

En dit strookt ook met mijn eigen perceptie.
Ja maar laten we de ranglijst ajb niet als graadmeter gebruiker om te zien hoe goed een land is :D Een land dat met 4-0 van Andorra wint krijgt meer punten dan een ploeg dat gelijkspeelt tegen Duitsland :P
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:39:13 #105
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174493410
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:44 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ja maar laten we de ranglijst ajb niet als graadmeter gebruiker om te zien hoe goed een land is :D Een land dat met 4-0 van Andorra wint krijgt meer punten dan een ploeg dat gelijkspeelt tegen Duitsland :P
Dat is dus bij Elo niet zo. Daar kan het je zelfs punten kosten wanneer je als Duitsland of Brazilië met slechts 1-0 wint.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 18 oktober 2017 @ 14:57:26 #106
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174493758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:41 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mijn punt was dat we met de huidige groep spelers bij Oranje een andere speelwijze zouden moeten hanteren die beter bij de kwaliteiten van de spelers past. Roeien met de riemen die je nu hebt. Die zijn in mijn ogen niet goed genoeg, en waarom dat zo is, daar ga jij op in.

Overigens is het maar de vraag of het feit dat er het vaakst op de keeper terug wordt gespeeld tot gevolg heeft dat de Nederlandse Modric niet kan doorbreken. Misschien is die potentiële Modric er wel helemaal niet en wordt de bal niet opgeëist, zodat de verdedigers hem niet kwijt kunnen. Een beetje een kip en het ei verhaal.
Ja en nee. Nederland is hierin een dermate negatieve uitschieter dat het niet op de spelers gegooid kan worden. Wat ik zeg, dan wordt het een vicieuze cirkel. Is het al sinds 2008.


quote:
De echte talenten spelen bovendien allang in Engeland op 16 jarige leeftijd.
Dat is aantoonbaar onjuist, alhoewel het klopt dat zelfs de Fransen worden leeggeroofd. Van de Belgische topspelers speelden alleen Hazard en Carrasco in het buitenland. De Bruyne, Lukaku, Dembele en noem maar op allemaal niet.

Bij Kroatië en Portugal is dat hetzelfde verhaal. Modric, Bernardo Silva, Kovacic, Rakitic waren niet op hun 16e al weg.

Om het punt duidelijk te maken, laten we eens naar de genomineerden voor wereld's beste speler kijken.

Messi JA
Neymar NEE
Ronaldo NEE

Shortlist:

Aubameyang NEE
Bonucci NEE
Buffon NEE
Carvajal NEE
Dybala NEE
Griezmann JA
Hazard JA
Ibrahimovic NEE
Iniesta NEE
Kane NEE
Kante NEE
Kroos NEE
Lewandowski NEE
Marcelo NEE
Modric NEE
Navas NEE
Neuer NEE
Ramos NEE
Sanchez NEE
Suarez NEE

Dus dit excuus mag en kan geen factor zijn voor het eindeloos terugspelen op de keeper. De meeste van de wereldtoppers, en Polen is echt geen wereldliga, speelden tot hun 17e gewoon in eigen land. Lewandowski vertrok toen hij bijna 22 was.

De Ballon d'Or lijst noemt ook nog deze spelers:

Karim Benzema (Real Madrid) NEE
Edinson Cavani (PSG) NEE
Philippe Coutinho (Liverpool) NEE
Kevin de Bruyne (Man City) NEE
David de Gea (Man Utd) NEE
Edin Dzeko (Roma) NEE
Radamel Falcao (Monaco) NEE
Mats Hummels (Bayern Munich) NEE
Isco (Real Madrid) NEE
Sadio Mané (Liverpool) NEE
Kylian Mbappé (PSG) NEE
Dries Mertens (Napoli) NEE
Jan Oblak (Atlético Madrid) NEE

Zelfs een Mané uit Senegal of Dzeko uit Bosnië bleven tot hun 19e/20ste in eigen land.

quote:
Vergeet niet dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat Nederland top is. We zijn dit jarenlang geweest, omdat we door innovativiteit in de jeugdopleiding het meeste uit de populatie wisten te halen. Nu andere landen hier een inhaalslag maken, verliezen wij terrein. Een heel logische gebeurtenis lijkt me.
Natuurlijk is dat niet vanzelfsprekend. Begin jaren 90 werd bijvoorbeeld de Franse opleiding als maatgevend in de wereld gezien. Dat was nog voor de grote successen in de tweede helft van de jaren 90.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174493776
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:39 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is dus bij Elo niet zo. Daar kan het je zelfs punten kosten wanneer je als Duitsland of Brazilië met slechts 1-0 wint.
Ik volg deze discussie niet, dus weet niet hoe en wat :P
pi_174494073
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 14:57 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ja en nee. Nederland is hierin een dermate negatieve uitschieter dat het niet op de spelers gegooid kan worden. Wat ik zeg, dan wordt het een vicieuze cirkel. Is het al sinds 2008.

[..]

Dat is aantoonbaar onjuist, alhoewel het klopt dat zelfs de Fransen worden leeggeroofd. Van de Belgische topspelers speelden alleen Hazard en Carrasco in het buitenland. De Bruyne, Lukaku, Dembele en noem maar op allemaal niet.

Bij Kroatië en Portugal is dat hetzelfde verhaal. Modric, Bernardo Silva, Kovacic, Rakitic waren niet op hun 16e al weg.

Om het punt duidelijk te maken, laten we eens naar de genomineerden voor wereld's beste speler kijken.

Messi JA
Neymar NEE
Ronaldo NEE

Shortlist:

Aubameyang NEE
Bonucci NEE
Buffon NEE
Carvajal NEE
Dybala NEE
Griezmann JA
Hazard JA
Ibrahimovic NEE
Iniesta NEE
Kane NEE
Kante NEE
Kroos NEE
Lewandowski NEE
Marcelo NEE
Modric NEE
Navas NEE
Neuer NEE
Ramos NEE
Sanchez NEE
Suarez NEE

Dus dit excuus mag en kan geen factor zijn voor het eindeloos terugspelen op de keeper. De meeste van de wereldtoppers, en Polen is echt geen wereldliga, speelden tot hun 17e gewoon in eigen land. Lewandowski vertrok toen hij bijna 22 was.

De Ballon d'Or lijst noemt ook nog deze spelers:

Karim Benzema (Real Madrid) NEE
Edinson Cavani (PSG) NEE
Philippe Coutinho (Liverpool) NEE
Kevin de Bruyne (Man City) NEE
David de Gea (Man Utd) NEE
Edin Dzeko (Roma) NEE
Radamel Falcao (Monaco) NEE
Mats Hummels (Bayern Munich) NEE
Isco (Real Madrid) NEE
Sadio Mané (Liverpool) NEE
Kylian Mbappé (PSG) NEE
Dries Mertens (Napoli) NEE
Jan Oblak (Atlético Madrid) NEE

Zelfs een Mané uit Senegal of Dzeko uit Bosnië bleven tot hun 19e/20ste in eigen land.

[..]

Natuurlijk is dat niet vanzelfsprekend. Begin jaren 90 werd bijvoorbeeld de Franse opleiding als maatgevend in de wereld gezien. Dat was nog voor de grote successen in de tweede helft van de jaren 90.
Het is nog steeds niet bewezen dat het vaakst terugspelen op de keeper wil zeggen dat je ook een structureel probleem hebt. Ik kan me herinneren dat dit in de goede jaren van het NL elftal ook vaak gebeurde.

Wellicht is hier een heel andere oorzaak voor, laat staan dat je niet weet waardoor dit dan veroorzaakt wordt. Is het de manier van spelen waardoor de spelers niet uitblinken, of heb je er gewoon de spelers niet voor waardoor de tactiek niet uit de verf komt, en de ballen terug op de keeper worden gespeeld (kip en het ei)?

Bovendien doel ik op de talenten in Nederland. Een groot aantal speelt al in het buitenland op hun 16e, als die allemaal in de Eredivisie zouden blijven zou het niveau hier ook omhoog gaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 18-10-2017 15:22:44 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:25:36 #109
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174494303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:15 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is nog steeds niet bewezen dat het vaakst terugspelen op de keeper wil zeggen dat je ook een structureel probleem hebt. Ik kan me herinneren dat dit in de goede jaren van het NL elftal ook vaak gebeurde.

Wellicht is hier een heel andere oorzaak voor, laat staan dat je niet weet waardoor dit dan veroorzaakt wordt. Is het de manier van spelen waardoor de spelers niet uitblinken, of heb je er gewoon de spelers niet voor waardoor de tactiek niet uit de verf komt, en de ballen terug op de keeper worden gespeeld (kip en het ei)?

Bovendien doel ik op de talenten in Nederland. Een groot aantal speelt al in het buitenland op hun 16e, als die allemaal in de Eredivisie zouden blijven zou het niveau hier ook omhoog gaan.
Wat snap je niet aan het woord top 30 competitie? Is toch wel duidelijk dan dat het een structureel probleem is, met U-vormig voetbal en middenveld dat verstoppertje doet

Op die manier was Kovacic geen Kovacic geworden hoor. Spelers worden technisch en tactisch beter door uitdagingen te stellen en grenzen te verleggen. Dat doe je niet met betonvoetbal.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 18 oktober 2017 @ 15:27:26 #110
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174494323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:15 schreef DaggerOne het volgende:
Bovendien doel ik op de talenten in Nederland. Een groot aantal speelt al in het buitenland op hun 16e, als die allemaal in de Eredivisie zouden blijven zou het niveau hier ook omhoog gaan.
Daarom ben ik ook niet tegen fusies/sanering/inkrimpen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174494840
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan het woord top 30 competitie? Is toch wel duidelijk dan dat het een structureel probleem is, met U-vormig voetbal en middenveld dat verstoppertje doet

Op die manier was Kovacic geen Kovacic geworden hoor. Spelers worden technisch en tactisch beter door uitdagingen te stellen en grenzen te verleggen. Dat doe je niet met betonvoetbal.
Ja, maar komt het structurele aspect (en slechte spel) doordat we geen spelers van niveau hebben of komen die spelers niet uit de verf door de speelstijl?

Ook al speel je aantrekkelijk voetbal, een Davy Propper zal geen Toni Kroos worden, om maar even een voorbeeld te stellen.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 16:16:40 #112
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174495173
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 15:56 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja, maar komt het structurele aspect (en slechte spel) doordat we geen spelers van niveau hebben of komen die spelers niet uit de verf door de speelstijl?

Ook al speel je aantrekkelijk voetbal, een Davy Propper zal geen Toni Kroos worden, om maar even een voorbeeld te stellen.
Maar ook geen Mascherano, Desailly of Makelele.

Zoals ik probeer aan te geven moet je ze wel een handje helpen. Waardoor dus een Modric beter is geworden, naar boven komt drijven enzovoort. Modric wordt geen Modric als je 40 keer per wedstrijd op de keeper terugspeelt.

Lees bijvoorbeeld deze opmerkingen eens



Zit er dik in dat die voor Spanje gaat kiezen dan
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174497860
Ik zie van Marwijk nog wel eens terugkeren als bondscoach.

Als buitenlander zou ik Marc Wilmots wel eens als bondscoach bij het Nederlands elftal willen zien.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:24:22 #114
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174498334
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ik zie van Marwijk nog wel eens terugkeren als bondscoach.

Als buitenlander zou ik Marc Wilmots wel eens als bondscoach bij het Nederlands elftal willen zien.
Beiden drama m.i. Wilmots neemt echt niemand serieus, en Van Marwijk kreeg niet voor niets weinig aanbiedingen.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174498368
Aad de Mos frfr *;
pi_174498374
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als buitenlander zou ik Marc Wilmots wel eens als bondscoach bij het Nederlands elftal willen zien.
Zeg dan meteen dat je Nederland haat.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 19:29:23 #117
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_174498418
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar ook geen Mascherano, Desailly of Makelele.

Zoals ik probeer aan te geven moet je ze wel een handje helpen. Waardoor dus een Modric beter is geworden, naar boven komt drijven enzovoort. Modric wordt geen Modric als je 40 keer per wedstrijd op de keeper terugspeelt.

Lees bijvoorbeeld deze opmerkingen eens

[ afbeelding ]

Zit er dik in dat die voor Spanje gaat kiezen dan
Hafc en ik gaan richting Spanje toe om hem te overtuigen.
pi_174498485
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Beiden drama m.i. Wilmots neemt echt niemand serieus, en Van Marwijk kreeg niet voor niets weinig aanbiedingen.
Wat ervan klopt weet ik niet, maar naar verluidt heeft hij financieel te gortige eisen gesteld? Verder is tijdens van Gaal al het zelfsturend vermogen op het veld eruit gesloopt, dus heb je iemand nodig die niet te vrijblijvend is en zijn elftal georganiseerd neer kan zetten. Volgens mij heeft van Marwijk dat altijd wel aardig gedaan, en zijn de verwachtingen na 2 miskwalificaties niet meer zo hooggespannen als toen hij vertrok.

Wat betreft Wilmots: we hebben nu eenmaal geen topspelers meer. België had dat ook nog niet echt toen hij daar Dick Advocaat opvolgde. Ze zijn er vervolgens in België onder hem toch niet slechter op geworden. Maar als ik me niet vergis zit hij nu in Ivoorkust, en is het sowieso onwaarschijnlijk aangezien er wel wat grotere Nederlandse namen beschikbaar zijn.
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:27:13 #119
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174501679
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:33 schreef Mojo.jojo het volgende:

[..]

Wat ervan klopt weet ik niet, maar naar verluidt heeft hij financieel te gortige eisen gesteld? Verder is tijdens van Gaal al het zelfsturend vermogen op het veld eruit gesloopt, dus heb je iemand nodig die niet te vrijblijvend is en zijn elftal georganiseerd neer kan zetten. Volgens mij heeft van Marwijk dat altijd wel aardig gedaan, en zijn de verwachtingen na 2 miskwalificaties niet meer zo hooggespannen als toen hij vertrok.

Wat betreft Wilmots: we hebben nu eenmaal geen topspelers meer. België had dat ook nog niet echt toen hij daar Dick Advocaat opvolgde. Ze zijn er vervolgens in België onder hem toch niet slechter op geworden. Maar als ik me niet vergis zit hij nu in Ivoorkust, en is het sowieso onwaarschijnlijk aangezien er wel wat grotere Nederlandse namen beschikbaar zijn.
Beiden zijn voetbalinhoudelijk gewoon zwakke keuzes.

Martinez is ook geen hoogvlieger en doet het beter dan Wilmots.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 18 oktober 2017 @ 21:41:17 #120
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174502082
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:23:08 #121
7889 tong80
Spleenheup
pi_174520539
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 16:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar ook geen Mascherano, Desailly of Makelele.

Toen hadden we Rijkaard, Stam en Seedorf. Wat bedoel je ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:23:37 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_174520555
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:03 schreef Mojo.jojo het volgende:
Ik zie van Marwijk nog wel eens terugkeren als bondscoach.

Als buitenlander zou ik Marc Wilmots wel eens als bondscoach bij het Nederlands elftal willen zien.
Die was nog negatiever dan Mourinho. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 19 oktober 2017 @ 19:24:04 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_174520574
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 19:24 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Beiden drama m.i. Wilmots neemt echt niemand serieus, en Van Marwijk kreeg niet voor niets weinig aanbiedingen.
Waarom kreeg ie die niet ? Of koos ie voor het grote geld ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:33:33 #124
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_174554080
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 19:24 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom kreeg ie die niet ? Of koos ie voor het grote geld ?

:P
Hij dacht aan een Europese topclub, maar voor de top 20 in de CL zijn de nationale elftallen niet meer dan veredelde amateurs. En Bert dus een trainer van een amateurclub zonder ervaring in het echte werk.
Wie dit leest is gek
pi_174554142
Wanneer hebben we eigenlijk weer echt een bondscoach nodig? Pas ver in 2018 toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')