abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174334604
Politie onderzoekt vermissing van Anne Faber



quote:
Utrecht / Baarn - Sinds vrijdagavond 29 september is de 25-jarige Anne Faber vermist. De politie is een opsporingsonderzoek gestart en zoekt getuigen.

Anne is op 29 september weggegaan op een zwarte opoefiets van het merk en type Batavus Old Dutch met voorop een rekje. Een opvallend detail is dat de fiets handremmen heeft. Het was noodweer die avond; rond 18.40 uur begonnen de eerste buien en het heeft daarna ook geonweerd. Volgens het KNMI was het die avond zelfs gevaarlijk weer. Rond 18.50 uur maakte Anne nog een selfie in de regen die ze verstuurde via WhatsApp. Uit onderzoek blijkt dat deze foto genomen is op de hoek van de Amsterdamsestraatweg met de Hilversumsestraatweg in Baarn. Zowel de tactische recherche als de forensische opsporing zet alles op alles om Anne te vinden. Zo is er een politiehelikopter ingezet om te kijken of er door middel van warmtebeelden haar verblijfplaats te achterhalen is, wordt er gesproken met getuigen en bekenden van Anne en worden telefoongegevens bekeken. Ook worden tips nagelopen die onder andere binnekomen via de opsporingstiplijn. Vooralsnog is er nog geen duidelijkheid over wat Anne is overkomen en waar zij nu is. Een groot rechercheteam werkt aan de zaak.

Bron: Politie
Actuele informatie Politie: https://www.politie.nl/ge(...)sing-anne-faber.html

Route zoals de politie denkt dat ze die genomen heeft: https://www.route.nl/fiet(...)bilt-langs-soest/map

Meer kleding gevonden die misschien van Anne is

https://www.ad.nl/dossier(...)an-anne-is~afb27a1c/

SPOILER: laatste apps en foto's Anne & vriend
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIJDLIJN

quote:
Zedendelinquent aangehouden voor vermissing Anne Faber
In Den Dolder is een 27-jarige man aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij de vermissing van Anne Faber. Het gaat om een zedendelinquent die in een psychiatrische kliniek werd behandeld. Faber is nog altijd vermist.

De verdachte zat een lange straf uit voor gewelds- en zedendelicten, meldt de politie. Hij was bezig aan zijn terugkeer in de maatschappij. Het is de politie nog niet duidelijk onder welk regime de man viel, oftewel of de man onbegeleid naar buiten mocht, hoe vaak dat dan was en voor hoelang.

Het onderzoek leidde gisteren naar de verdachte. Hij werd niet direct aangehouden, omdat de politie hoopte dat de man hen naar Faber zou leiden. Toen dat vanmiddag nog niet was gebeurd, werd hij aangehouden.

De politie wil niet zeggen hoe ze de man op het spoor zijn gekomen. Volgens de politie is het belangrijkste doel van het onderzoek erachter komen waar Faber is en hoe de verdachte betrokken is.

De zoekactie van politie, defensie en vrijwilligers gaat door, zegt de politie. Wel wordt het zoekgebied mogelijk iets verlegd, meer in de richting van de instelling waar de verdachte verbleef.

De 25-jarige Faber uit Utrecht ging vrijdag 29 september een eind fietsen. Vanuit Baarn kwam nog een laatste bericht, daarna verdween ze. De afgelopen dagen werd haar jas gevonden in de omgeving van Huis ter Heide. Ook zijn een rugzak en een fiets gevonden die vermoedelijk van haar zijn.

In Den Dolder zijn meerdere psychiatrische instellingen, maar er is maar één met een forensische afdeling. Die is een kwartiertje fietsen van het Blookerpark in Huis ter Heide, waar de fiets werd gevonden. De vermoedelijke fietsroute van Faber komt vlak langs de kliniek.

bron: NOS.nl (https://nos.nl/artikel/21(...)sing-anne-faber.html)


quote:
MAANDAG 9 OKTOBER
- Verrassend nieuws: de politie heeft een verdachte aangehouden. Het gaat om een 27-jarige zedendelinquent uit een kliniek in Den Dolder, die was op proefverlof. De politie hoopte dat de verdachte hen naar de verblijfplaats van Anne zou leiden, maar dat is nog niet gebeurd. Anne wordt nog vermist en de zoekacties gaan door.
- De politie heeft inmiddels 1700 tips ontvangen, teveel nog om allemaal persoonlijk te beantwoorden.
- Defensie hielp al achter de schermen bij het zoeken naar Anne, maar komt nu ook met zo'n 65 militairen naar de zoeklocaties.
- Stichting Signi Zoekhonden, die regelmatig helpt bij vermissingen, is verbaasd over de strategie van de Utrechtse politie in de zoektocht naar Anne Faber. De stichting heeft aangeboden te helpen maar de politie is daar niet op ingegaan.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 schreven de Moderators het volgende:

Ontopic graag

-persoonlijke sneren en onderbuik naar elkaar kan achterwege blijven.
-speculeren mag, maar verzin niet je eigen waarheden dmv aandragen halve argumenten.
(Dat wil zeggen: kom niet met :"misschien was ze wel depressief" of "relatieproblemen" want daar is nergens aanleiding voor dus opbokken met die onzin
-opmerkingen als:" kijk maar zelf op google" of "zoek zelf" kunnen ook wegblijven.
-BNW graag naar BNW, zoals Vrijland en Co.
-opmerkingen over AZC of getinte mannen in auto's die elders meisjes pesten kunnen voorlopig ook buiten blijven aub. Is voorlopig niet relevant en nergens bewezen of gerelateerd
-We laten dat gecodeerde twitter bericht voor wat het is, dus hoeven we niet te herposten aub , dank je wel.
-ook opmerkingen over d'r foto's kunnen achterwege blijven. (spiegelingen, weerkaatsingen, vrolijk/boos/bang etc etc
-BELANGRIJK Verdachte is een 27-jarige M.P. uit Zeewolde. Gelieve niet de volledige naam te posten aub
-BELANGRIJKSTE TIP: Negeer onzinposts, zet een TR en ga aub niet quoten. Negeren is de beste manier om een troll te ontmoedigen om zijn onzin voort te zetten

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174334729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:29 schreef vronie het volgende:

[..]

Zij gaan daar zoeken naar aanleiding van een tweet van Tom omdat de groencontainers niet geleegd zijn
Wie is Tom?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:03:17 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174334740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:01 schreef Stupidisco het volgende:

[..]

Echt belachelijk initiatief om daar nu zo te gaan lopen zoeken.
Je ziet echt geen hand voor ogen en dan met je Wibra zaklamp gaan zoeken. Nou ja, als zij zich er goed bij voelen :) Ben al blij dat de politie het in de gaten houdt..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174334820
Gaan ze het nog over deze zaak hebben bij Opsporing Verzocht?
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:05:22 #5
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174334835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:03 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Wie is Tom?
Een of andere hele simpele ziel die denkt te weten waar Anne is.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174334840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je ziet echt geen hand voor ogen en dan met je Wibra zaklamp gaan zoeken. Nou ja, als zij zich er goed bij voelen :) Ben al blij dat de politie het in de gaten houdt..
Dan kunnen ze beter van 7-10u zoeken, want dan gebeurt er ook niet veel en is er wel licht
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:05:41 #7
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174334850
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Gaan ze het nog over deze zaak hebben bij Opsporing Verzocht?
Precies 10 seconde aan besteed.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174334853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Gaan ze het nog over deze zaak hebben bij Opsporing Verzocht?
Is al voorbij...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:06:08 #9
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174334870
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
Gaan ze het nog over deze zaak hebben bij Opsporing Verzocht?
Is al geweest.. en misschien alleen nog als er echt nieuws is
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174334896
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:05 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Precies 10 seconde aan besteed.
O.
Nou ja, dat zet ik hem nu uit, want dan denk ik straks dat alleen allochtonen misdaden plegen en getuige deze zaak zal dat wrs niet zo zijn.
I´m back.
pi_174334951
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

Is al geweest.. en misschien alleen nog als er echt nieuws is
Ik denk dat het enige nieuws wat we nog gaan krijgen is als de verdachte een verklaring aflegt of als ze Anne vinden. Verder radio stilte.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:08:41 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174334970
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O.
Nou ja, dat zet ik hem nu uit, want dan denk ik straks dat alleen allochtonen misdaden plegen en getuige deze zaak zal dat wrs niet zo zijn.
Deze uitzending niet eigenlijk....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174335036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:20 schreef barthol het volgende:

[..]

Ja dat klopt. Maar van de ene plek dan een dumpplaats kiezen of van de andere plek dan een dumpplaats kiezen is een verschil. Als er iets op de route voor Den Dolder was gebeurd is het onlogisch om op de fiets van Anne en met de spullen van Anne via Den Dolder naar Huis ter Heide te fietsen. Vanaf de Reelaan is het logischer.
Haar laatste telefoon signaal was vóór Den Dolder. Snel daarna heeft de dader haar iets aangedaan, haar daar ergens gedumpt (excuus voor deze uitdrukking), vervolgens haar fiets en spullen gepakt en via de Reelaan zoals jij aangeeft, naar HTH gefietst om "de rest" te dumpen. Vervolgens lopend of met OV terug naar Den Dolder.

Spullen+fiets zijn dwaalspoor.
pi_174335081
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:03 schreef Maraca het volgende:

[..]

Je ziet echt geen hand voor ogen en dan met je Wibra zaklamp gaan zoeken. Nou ja, als zij zich er goed bij voelen :) Ben al blij dat de politie het in de gaten houdt..
ja, dat ze niet morgen eerst moeten zoeken naar vermisten van de zoekaktie :{
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:12:24 #15
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_174335107
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:10 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Haar laatste telefoon signaal was vóór Den Dolder. Snel daarna heeft de dader haar iets aangedaan, haar daar ergens gedumpt (excuus voor deze uitdrukking), vervolgens haar fiets en spullen gepakt en via de Reelaan zoals jij aangeeft, naar HTH gefietst om "de rest" te dumpen. Vervolgens lopend of met OV terug naar Den Dolder.

Spullen+fiets zijn dwaalspoor.
Over wat voor afstandsvlak hebben we het dan?
Zegmaar den dolder tot huis ter duin?
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174335109
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze uitzending niet eigenlijk....
Wat ik even keek wel, dus ik weet niet waar jij naar keek?
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:12:34 #17
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174335115
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:08 schreef RomanMe het volgende:

[..]

Ik denk dat het enige nieuws wat we nog gaan krijgen is als de verdachte een verklaring aflegt of als ze Anne vinden. Verder radio stilte.
Ja, het heeft ook weinig zin om dezelfde informatie in de treurigheid te herhalen. Zeker aangezien er ook nog andere zaken zijn die spelen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:13:09 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174335138
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ja, dat ze niet morgen eerst moeten zoeken naar vermisten van de zoekaktie :{
De organisator heeft geen idee hoeveel mensen mee zoeken dus laat staan dat hij weet of iemand mist :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174335199
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, het heeft ook weinig zin om dezelfde informatie in de treurigheid te verhalen. Zeker aangezien er ook nog andere zaken zijn die spelen
Precies.
pi_174335285
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Over wat voor afstandsvlak hebben we het dan?
Zegmaar den dolder tot huis ter duin?
Ik schat 3 km hemelsbreed?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:16:57 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174335299
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat ik even keek wel, dus ik weet niet waar jij naar keek?
Saturdarah
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174335322
Wat een prachtige foto van Anne in de OP. Wat een prachtige jonge vrouw. Wat een zeer trieste gebeurtenis. Onvoorstelbaar.
Love is in the air!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:18:10 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174335361
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Over wat voor afstandsvlak hebben we het dan?
Zegmaar den dolder tot huis ter duin?
Den Dolder - Huis ter Heide - Bosch en Duin.

Huis ter Duin ligt aan de kust.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:18:27 #24
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_174335371
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:16 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik schat 3 km hemelsbreed?
Ah dat valt dan opzich nog wel mee, dat gebied zou in een week toch wel helemaal uitgekamd moeten zijn lijkt me. Om deze reden denk ikzelf dat ze dus niet in dat gebied is.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174335377
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef Landgeld het volgende:
Wat een prachtige foto van Anne in de OP. Wat een prachtige jonge vrouw. Wat een zeer trieste gebeurtenis. Onvoorstelbaar.
Goed verwoord. Hoe langer ik naar die foto kijk hoe verdrietiger ik word.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:19:13 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174335390
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Walterwhite64 het volgende:

[..]

Ah dat valt dan opzich nog wel mee, dat gebied zou in een week toch wel helemaal uitgekamd moeten zijn lijkt me. Om deze reden denk ikzelf dat ze dus niet in dat gebied is.
Nou, nee dus. Zo makkelijk gaat dat niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:19:52 #27
444624 Walterwhite64
alle hoeren zijn vrouwen.
pi_174335414
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Blistering het volgende:

[..]

Goed verwoord. Hoe langer ik naar die foto kijk hoe verdrietiger ik word.
idem hier, zelfs op het werk denk ik continu aan de dame, dat had ik ook met ruben en julian, heb ik weken slecht van gelopen zelfs.
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet.
pi_174335422
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:16 schreef Leandra het volgende:

[..]

Saturdarah
8)7 .
I´m back.
pi_174335440
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Gg
pi_174335473
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Wat is je relatie met hem?
pi_174335496
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

O.
Nou ja, dat zet ik hem nu uit, want dan denk ik straks dat alleen allochtonen misdaden plegen en getuige deze zaak zal dat wrs niet zo zijn.
Morgen bij SBS6 http://www.sbs6.nl/programmas/team-vermissingen/ wordt Anne ook besproken.
pi_174335517
Al gemeld bij de politie? Miss kun je nog van dienst zijn voor een daderprofiel oid?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:23:47 #33
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174335583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Bel de politie even anders.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174335588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Den Dolder - Huis ter Heide - Bosch en Duin.

Huis ter Duin ligt aan de kust.
Gelukkig, je bent nog wakker :)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:24:19 #35
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174335603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Als dat echt zo is.. weet je ook wie de ex is? iaw: vertoont zij uiterlijke kenmerken met Anne?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174335639
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat is je relatie met hem?
zat met hem in detentie gok ik
pi_174335645
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Zijn oom ook in TBS?
I´m back.
pi_174335703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn oom ook in TBS?
hoezo ook? MP had geen TBS
pi_174335763
't is wat
pi_174335824
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoezo ook? MP had geen TBS
Ja, okee, sorry, klopt, maar hij had er wel in moeten zitten, laat ik het zo zeggen.
I´m back.
pi_174335839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Heeft hij ook je interpunctie gestolen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_174335840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zijn oom ook in TBS?
Jaa al jaren
Gg
pi_174335885
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:25 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

zat met hem in detentie gok ik
Ik vraag het nog netjes :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 21:29:34 ]
pi_174335894
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:28 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Jaa al jaren
Is dat broer van zijn vader, die hij kennelijk mishandelde?
I´m back.
pi_174335922
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heeft hij ook je interpunctie gestolen?
Ben dialecties doe me best ;)
Volgens mij bron komt hij ook weer terug in vught unit 3
Gg
pi_174335937
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:29 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ben dialecties doe me best ;)
Volgens mij bron komt hij ook weer terug in vught unit 3
Welke bron?
pi_174335948
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:29 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik vraag het nog netjes :D
Ja 3 jaar in vught
Gg
pi_174335964
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Heb je daar ook vast gezeten?
Schreef gister nog iemand dat alle gekken daar hier ook wel eens op FOK! konden zitten. Dat blijkt :')
Love is in the air!
pi_174335967
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ja 3 jaar in vught
Voor een zelfde delict?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:31:04 #50
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174335970
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ja 3 jaar in vught
Zo man, heftig. Heb je er wat van geleerd?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174335975
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Welke bron?
Heb nog aantal " vrienden" in vught zitten die me dit vertelde
Gg
pi_174335977
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:10 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Haar laatste telefoon signaal was vóór Den Dolder. Snel daarna heeft de dader haar iets aangedaan, haar daar ergens gedumpt (excuus voor deze uitdrukking), vervolgens haar fiets en spullen gepakt en via de Reelaan zoals jij aangeeft, naar HTH gefietst om "de rest" te dumpen. Vervolgens lopend of met OV terug naar Den Dolder.

Spullen+fiets zijn dwaalspoor.
Dat weten we niet.

Kan ook zijn dat ze tussen Berkenlaantje (daar ging de telefoon uit) en de plaats waar haar spullen werden gevonden is verdwenen en de spullen geen bewust dwaalspoor zijn maar weggegooid.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:31:23 #53
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174335980
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:28 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Heeft hij ook je interpunctie gestolen?
_O-
pi_174335986
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Heb je daar ook vast gezeten?
Schreef gister nog iemand dat alle gekken daar hier ook wel eens op FOKkonden zitten. Dat blijkt :')
Dat er tbs-ers op fok zitten is gewoon statistisch volkomen logisch.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:31:58 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336008
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:29 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ben dialecties doe me best ;)
Volgens mij bron komt hij ook weer terug in vught unit 3
Is hij ook vanuit Vught naar Den Dolder gegaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174336013
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, okee, sorry, klopt, maar hij had er wel in moeten zitten, laat ik het zo zeggen.
dat hij het niet heeft en waarom niet is pas 1000 keer uitgelegd hier, in kranten en op het nieuws
pi_174336022
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:29 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ben dialecties doe me best ;)
Volgens mij bron komt hij ook weer terug in vught unit 3
Laat je niet gek maken. Eindelijk iemand die wat weet te vertellen..
pi_174336028
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
Ik ken Michael persoonlijk ...
Hij loog alleen waarvoor hij in detentie zat. Volgens hem zat hij voor overvallen,
Wat opviel is zijn wraak op zijn ex hij wou zijn ex vermoorde met een haak aan de trekhaak tot je de haak alleen nog maar hoorde houd enorm van martelen zijn " pijngrens is hoog" laat geen emotie zien totaal niet las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis overigens was justitie niet in beroep gegaan maar Michael zelf omdat zijn eis 16 en 12 jaar uitspraak werdt ik was vandaag ook helemaal in shock .. Hij volgende therapieën " vrijwilig" werkte aan zich zelf vindt het bizar.
Maar nu ik zo terug kijk was het te verwachte als iets niet mee zat wou hij die genen al dood hebben " zijn woorden" niemand die dat serieus nam ook in de familie zittem er een aantal gekken bij zo zit zijn oom in de tbs longstay " uit behandeld " deze komen nooit meer vrij
Ik verwacht dan ook niet meer dat ze leeft. Hij wou ook zijn medeverdachte vermoorde voor dat hij vast kwam te zitten want ja als je in je eentje in een zaak zit kan je eigen beter verdedigen.
Hoop dat ze haar snel vinden levend maar bang voor het ergst
Zijn oom alsin de broer van zijn moeder?

Zo ja, dan verklaart dat die rare blog die ik op Twitter voorbij zag komen.
pi_174336036
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:24 schreef Maraca het volgende:

[..]

Als dat echt zo is.. weet je ook wie de ex is? iaw: vertoont zij uiterlijke kenmerken met Anne?
Nee dat weet ik niet wat ik wel weet is dat hij seksueel gefrustreed is/was hier volgde hij therapie voor , Hij heeft ook een certivicaat gehaald van het behalen van de therapie
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:33:25 #60
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336066
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zijn oom alsin de broer van zijn moeder?

Zo ja, dan verklaart dat die rare blog die ik op Twitter voorbij zag komen.
bron?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336070
Lees dit topic zo af en toe mee, maar wat een reacties :') :') Opeens is iedereen hier forensisch onderzoeker, psychiater enz. Vooral de reacties; 'dit gebeurt alleen in nederland' geven mijn een zuur gezicht pff.. Nederland is een van de veiligste landen ter wereld. Dat dit één keer gebeurt wil zegt niets over de tig keren dat iets wel goed ging. Niettemin dat het natuurlijk verschrikkelijk is.

Ik ben ook van mening als het een 'lelijk mokkel' was er niet zoveel reactie en media op zou zijn geweest. Op een of andere manier worden mooie vrouwen in onze cultuur op een voetstuk geplaatst. Maar ach, wil de discussie niet storen en geen reacties uitroepen.
pi_174336090
@ Ddvw: acht je hem in staat tot moord? Dat ontbrak tot op heden in ieder geval nog wel op z'n CV toch? Juist als je aangeeft dat er geen redenen tot alarm waren omwille van therapie etc
pi_174336097
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Wat is je relatie met hem?
Helemaal niks meer ik ken hem vanuit de gevangenis ik had nog contact zo jaartje terug daarna is alles verbroken
Gg
pi_174336103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Zijn oom alsin de broer van zijn moeder?

Zo ja, dan verklaart dat die rare blog die ik op Twitter voorbij zag komen.
ja die, bizar om te lezen was dat.
pi_174336113
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:32 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

dat hij het niet heeft en waarom niet is pas 1000 keer uitgelegd hier, in kranten en op het nieuws
Dat weet ik toch joh.
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:34:42 #66
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336124
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Helemaal niks meer ik ken hem vanuit de gevangenis ik had nog contact zo jaartje terug daarna is alles verbroken
Zaten jullie toen samen? En waar?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336157
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:33 schreef Dark_Killah het volgende:
@ Ddvw: acht je hem in staat tot moord? Dat ontbrak tot op heden in ieder geval nog wel op z'n CV toch? Juist als je aangeeft dat er geen redenen tot alarm waren omwille van therapie etc
Aan z'n eerste post te lezen zeker wel toch?!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:35:26 #68
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174336159
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ja die, bizar om te lezen was dat.
Welke blog? Dm/pm mag ook.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174336167
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Helemaal niks meer ik ken hem vanuit de gevangenis ik had nog contact zo jaartje terug daarna is alles verbroken
Wist je dat hij in Den Dolder zat?
pi_174336184
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:31 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is hij ook vanuit Vught naar Den Dolder gegaan?
Tja, heb altijd een rilling bij Vught. Zijn familieleden van mij geweest die er ook hebben gezeten.
I´m back.
pi_174336191
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:33 schreef Minimunt het volgende:

Ik ben ook van mening als het een 'lelijk mokkel' was er niet zoveel reactie en media op zou zijn geweest. Op een of andere manier worden mooie vrouwen in onze cultuur op een voetstuk geplaatst. Maar ach, wil de discussie niet storen en geen reacties uitroepen.
Jong, slim, sportief, niet labiel, girl next door en mooi. Ja. Dan krijg je aandacht. Ook bij een vermissing. Omdat deze zaken relatief zeldzaam zijn.
Love is in the air!
pi_174336200
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

hoezo ook? MP had geen TBS
Hij had indd geen tbs vanwegen het pbc dit zal nu amders worden er liggen namelijk persoonlijkheid onderzoek in vuhet snap ook niet waarom daar niks mee gedaan is was een voorwaarde om na een kleniek tegaan ze sturen je niet na een kleniek als er niks is vast gesteld namelijk
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:36:23 #73
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336203
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, heb altijd een rilling bij Vught. Zijn familieleden van mij geweest die er ook hebben gezeten.
Er zitten units bij die 'gewone' gevangenissen zijn.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336208
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Helemaal niks meer ik ken hem vanuit de gevangenis ik had nog contact zo jaartje terug daarna is alles verbroken
Zat hij/jij daar met mensen die een zelfde soort delict hadden gepleegd?

Maw: heeft hij daar 'hulpjes' kunnen vinden?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:36:38 #75
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174336212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:33 schreef Minimunt het volgende:

Ik ben ook van mening als het een 'lelijk mokkel' was er niet zoveel reactie en media op zou zijn geweest. Op een of andere manier worden mooie vrouwen in onze cultuur op een voetstuk geplaatst. Maar ach, wil de discussie niet storen en geen reacties uitroepen.
:')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_174336221
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Aan z'n eerste post te lezen zeker wel toch?!
Klopt, maar verder lees ik nogal wat aannames en veel "wilde en/of was van plan". Zit nog wel een redelijk stuk tussen dat en de daad
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:36:51 #77
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174336222
Ik heb een flashback.
Geen idee waarom maar net of er zoiets als dit al eerder is gebeurd. Iemand die iemand persoonlijk kent en dat hier op FOK! komt melden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174336223
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Andromache het volgende:

[..]

Zaten jullie toen samen? En waar?
Vught werd aangegeven!
pi_174336230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:36 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Klopt, maar verder lees ik nogal wat aannames en veel "wilde en/of was van plan". Zit nog wel een redelijk stuk tussen dat en de daad
Eens.
pi_174336241
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tja, heb altijd een rilling bij Vught. Zijn familieleden van mij geweest die er ook hebben gezeten.
Veel erger dan Vught kan niet in Nederland denk ik. Onze vriend die Theo van Gogh heeft omgelegd zit daar evenals onze andere vriend meneer Holleeder.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_174336242
Heeft de verdachte nog niet bekend?
Love is in the air!
pi_174336259
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:36 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb een flashback.
Geen idee waarom maar net of er zoiets als dit al eerder is gebeurd. Iemand die iemand persoonlijk kent en dat hier op FOK! komt melden.
Misschien is het klaas!
pi_174336273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:36 schreef Andromache het volgende:

[..]

Er zitten units bij die 'gewone' gevangenissen zijn.
Was in de oorlog, gingen richting Buchenwald zijn toen beiden overleden 1 na 2 weken, ander 6 maanden. Ooms van vader.
I´m back.
pi_174336277
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Aan z'n eerste post te lezen zeker wel toch?!
oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Gg
pi_174336290
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:36 schreef Basxt het volgende:

[..]

:')
heeft gewoon gelijk hoor
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:38:52 #86
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174336298
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:34 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

ja die, bizar om te lezen was dat.
Heb je een link?
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174336301
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Veel erger dan Vught kan niet in Nederland denk ik. Onze vriend die Theo van Gogh heeft omgelegd zit daar evenals onze andere vriend meneer Holleeder.
Onder de Duitsers.
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:38:55 #88
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174336302
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
-O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_174336320
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Lekker figuurtje :X

Wat maakt het dat je dit op FOK! Komt melden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 21:40:18 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:39:45 #90
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_174336337
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:32 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Laat je niet gek maken. Eindelijk iemand die wat weet te vertellen..
Want laten we vooral dit geloven.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:40:14 #91
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174336354
Maar hij had een certificaat behaald dus mocht op proefverlof.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:40:29 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336364
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:36 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vught werd aangegeven!
Nou ja, in zoverre, Ddvw zegt dat hij 3 jaar o.a. in Vught gezeten heeft, maar ik was benieuwd naar waar M.P. en Ddvw allebei waren/verbleven op het moment dat een jaar geleden het contact ophield.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:40:54 #93
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174336384
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Een echte sociopaat dus.. Arme Anne, als zij slachtoffer is geworden van zijn handelen..
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174336390
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Heb je daar ook vast gezeten?
Schreef gister nog iemand dat alle gekken daar hier ook wel eens op FOK! konden zitten. Dat blijkt :')
:) trap zulke mensen liefst door de grond mensen in vught weten nu ook waarvoor hij zit dus word nog spannend daar :)
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:41:17 #95
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174336392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:39 schreef Basxt het volgende:

[..]

Want laten we vooral dit geloven.
Danny even vragen of hij een geverifieerd account kan krijgen :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:41:22 #96
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336395
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:37 schreef Blistering het volgende:

[..]

Veel erger dan Vught kan niet in Nederland denk ik. Onze vriend die Theo van Gogh heeft omgelegd zit daar evenals onze andere vriend meneer Holleeder.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Penitentiaire_Inrichting_Vught

Unit 6 en 7 zijn niet enger dan andere PI's, zo te lezen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:41:25 #97
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336397
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:40 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou ja, in zoverre, Ddvw zegt dat hij 3 jaar o.a. in Vught gezeten heeft, maar ik was benieuwd naar waar M.P. en Ddvw allebei waren/verbleven op het moment dat een jaar geleden het contact ophield.
Hij komt kennelijk terug in Vught, unit 3.... daar kwam hij dus mogelijk ook vandaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:41:49 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174336415
marcomoonnin twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:31:50 Verdachte Michael P. Laat niks los bij verhoor #Annefaber reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174336419
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Ddvw het volgende:
las alleen maar boeken over de perfecte moord in de gevangenis
Dat is vooralsnog al tamelijk mislukt
pi_174336438
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:33 schreef Andromache het volgende:

[..]

bron?
Ik kan even niet op Twitter, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:42:40 #101
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336443
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Heb jij info over een eerder levensdelict? Dan vind ik dat je verplicht bent dat te melden, eigenlijk. Ik weet niet of je zelf nog in VI zit, maar het lijkt me dat ze het niet jofel vinden als blijkt dat iemand dat achter heeft gehouden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336455
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Zo man, heftig. Heb je er wat van geleerd?
Je Leers in de gevangenis alleen maar meer criminelen dingen hoelanger iemand uit de maatschappij is hoe erger die geen wordt.. mensen verliezen dingen om hun heen en logies hebben iets verkeerds gedaan maar dan worden de stappen na criminaliteit stuk makkelijker 80% van de vermogens delicten komen terug
Gg
pi_174336472
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:41 schreef Ddvw het volgende:

[..]

:) trap zulke mensen liefst door de grond mensen in vught weten nu ook waarvoor hij zit dus word nog spannend daar :)
Hij zit nu toch niet in Vught?!

Edit: laat maar, dacht dat je bedoelde dat de ook terug ging.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 21:44:56 ]
pi_174336477
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Hij heeft nog meer op zijn kerfstok?
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:43:46 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:41 schreef ondeugend het volgende:
marcomoonnin twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:31:50 Verdachte Michael P. Laat niks los bij verhoor #Annefaber reageer retweet
Dat is kennelijk gebaseerd op dit artikel:
https://www.ad.nl/binnenl(...)anne-faber~a59bcf02/
quote:
Zou de man, opgepakt wegens het vermoeden van betrokkenheid bij haar verdwijning, iets kunnen of willen zeggen over de verblijfplaats van hun Anne? Het antwoord daarop is vooralsnog negatief. P. houdt in de verhoorkamer zijn kaken stijf op elkaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174336489
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Hij zit nu toch niet in Vught?!
zijn oom
pi_174336492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Heb jij info over een eerder levensdelict? Dan vind ik dat je verplicht bent dat te melden, eigenlijk. Ik weet niet of je zelf nog in VI zit, maar het lijkt me dat ze het niet jofel vinden als blijkt dat iemand dat achter heeft gehouden.
Ik heb geem concrete dingen.. het zijn zijn woorden, Dit kan hij ook liegen dat deed hij ook waarvoor hij zat.
Gg
pi_174336509
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:41 schreef Ddvw het volgende:

[..]

:) trap zulke mensen liefst door de grond mensen in vught weten nu ook waarvoor hij zit dus word nog spannend daar :)
Ddvw , voor zover jij hem kent: denk je dat Michael P in dit geval ooit nog zal vertellen waar hij Anne heeft verborgen?
pi_174336512
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

zijn oom
Hij gaat naar vught binnen nu en 2 dagen hij is al aangemeld
Gg
pi_174336517
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Lekker figuurtje :X

Wat maakt het dat je dit op FOK! Komt melden?
Ja misschien goed dat je dit ook meldt aan bevoegde autoriteiten?
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:45:15 #111
313849 Tonyvanheemschut
Een artiest van formaat!&#
pi_174336522
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:41 schreef ondeugend het volgende:
marcomoonnin twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:31:50 Verdachte Michael P. Laat niks los bij verhoor #Annefaber reageer retweet
wat als hij blijft zwijgen, is dna dan genoeg om hem te veroordelen?
pi_174336528
Dadelijk is die niet de dader.... Was dat de enige hoop...
pi_174336529
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Hij gaat naar vught binnen nu en 2 dagen hij is al aangemeld
Moet 'ie daar niet eerst schuldig voor worden bevonden?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:45:34 #114
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_174336534
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

wat als hij blijft zwijgen, is dna dan genoeg om hem te veroordelen?
Met aanvullend bewijs wel.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:45:53 #115
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174336543
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

wat als hij blijft zwijgen, is dna dan genoeg om hem te veroordelen?
Misschien.
Moet natuurlijk wel hard en concreet overtuigend bewijs zijn.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:45:57 #116
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174336546
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is kennelijk gebaseerd op dit artikel:
https://www.ad.nl/binnenl(...)anne-faber~a59bcf02/

[..]

Ja , ik zie het nu ook
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174336549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

zijn oom
Ja idd...
pi_174336552
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Dadelijk is die niet de dader.... Was dat de enige hoop...
?
I´m back.
pi_174336553
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:41 schreef ondeugend het volgende:
marcomoonnin twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:31:50 Verdachte Michael P. Laat niks los bij verhoor #Annefaber reageer retweet
Waterboarden.
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:46:33 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336569
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef mijntjexx het volgende:

[..]

zijn oom
Volgens mij wordt bedoeld dat de verdachte in Vught gezeten heeft en dat daar al geruchten gaan dat hij daar ook weer terug zal komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:46:35 #121
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336572
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ik heb geem concrete dingen.. het zijn zijn woorden, Dit kan hij ook liegen dat deed hij ook waarvoor hij zat.
Stoerdoenerij? Tja, volgens het vonnis, schept hij graag op. Je weet het niet. Misschien heeft de politie wel verdenkingen over hem in eerdere zaken maar was er toen onvoldoende. Je tip kan reden zijn onopgeloste zaken in de buurt van Nijkerk/Zeewolde nog eens tegen het licht te houden. Als ik jou was, zou ik het melden.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336574
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:39 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Lekker figuurtje :X

Wat maakt het dat je dit op FOK! Komt melden?
Was wat aan opzoeken over hem en zag deze forum dus dacht deel even wat ik weet
Gg
pi_174336575
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ik heb geem concrete dingen.. het zijn zijn woorden, Dit kan hij ook liegen dat deed hij ook waarvoor hij zat.
Hij las boeken over de perfecte moord in de gevangenis schreef je .
Vertelde hij dan ook weleens wat volgens hem de perfecte moord was ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174336579
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ik heb geem concrete dingen.. het zijn zijn woorden, Dit kan hij ook liegen dat deed hij ook waarvoor hij zat.
Anders werd ie zelf gelynched waarschijnlijk.
pi_174336580
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Hij gaat naar vught binnen nu en 2 dagen hij is al aangemeld
Dat is knap, want donderdag moet hij naar de rechter.
pi_174336583
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat is knap, want donderdag moet hij naar de rechter.
Zijn oom.
pi_174336594
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is kennelijk gebaseerd op dit artikel:
https://www.ad.nl/binnenl(...)anne-faber~a59bcf02/

[..]

Die slaan ze wel open in Vught
pi_174336599
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:44 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ik heb geem concrete dingen.. het zijn zijn woorden, Dit kan hij ook liegen dat deed hij ook waarvoor hij zat.
boeiend. Gewoon melden en dan zoeken ze het wel uit of gaan ze graven.. Daarvoor is de politie.. Die kunnen dat uitzoeken.

Maar ik nijg eerder naar jou als leugenaar hier op fok
pi_174336603
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:47 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Zijn oom.
Oh.

Ik lees het topic met 1 oog mee. :@
pi_174336607
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij wordt bedoeld dat de verdachte in Vught gezeten heeft en dat daar al geruchten gaan dat hij daar ook weer terug zal komen.
Zijn geem geruchte personeel heeft het toegezegd dat hij terug naar vught komt
Gg
pi_174336626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

?
Nja niks is zeker toch. Ze hopen nu dat hij weet waar ze is.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:48:19 #132
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174336637
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Andromache het volgende:

[..]

Stoerdoenerij? Tja, volgens het vonnis, schept hij graag op. Je weet het niet. Misschien heeft de politie wel verdenkingen over hem in eerdere zaken maar was er toen onvoldoende. Je tip kan reden zijn onopgeloste zaken in de buurt van Nijkerk/Zeewolde nog eens tegen het licht te houden. Als ik jou was, zou ik het melden.
Was dat niet zijn destijds 25jarige mededader?
pi_174336653
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Hij las boeken over de perfecte moord in de gevangenis schreef je .
Vertelde hij dan ook weleens wat volgens hem de perfecte moord was ?
En waarom kunnen mensen in Vught aan die boeken komen???
pi_174336663
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:47 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Oh.

Ik lees het topic met 1 oog mee. :@
Ja ik snap het ook niet meer helemaal.
Nu zou het toch weer MP zijn, als het al klopt....nouja all in the family blijkbaar.
pi_174336677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:45 schreef Tonyvanheemschut het volgende:

[..]

wat als hij blijft zwijgen, is dna dan genoeg om hem te veroordelen?
wat bewijst dat dan? Hij heeft een tas vastgehad. Of misschien sperma op jas, maar dan kan hij beweren dat het vrijwillig contact was. Zonder Anne is verkrachting ook niet te bewijzen
pi_174336682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:45 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Moet 'ie daar niet eerst schuldig voor worden bevonden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Dat is knap, want donderdag moet hij naar de rechter.
nogmaals,hij zegt dat het gaat over de oom van michael. die ook in een kliniek zit
pi_174336685
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Was wat aan opzoeken over hem en zag deze forum dus dacht deel even wat ik weet
bedankt ^O^
fijn dat het zo kan hier
pi_174336690
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:47 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Zijn geem geruchte personeel heeft het toegezegd dat hij terug naar vught komt
Michael of zijn oom?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:49:12 #139
163650 Greys
pi_174336696
Wat een aparte bibliotheek hebben ze daar dan in de gevangenis als hij boeken over De Perfecte Moord kon lezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:49:35 #140
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_174336705
Zijn fascinatie voor boeken over de perfecte moord doet vrezen dat hij haar goed heeft weggewerkt ondanks de fout die hij waarschijnlijk gemaakt heeft,
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:50:01 #141
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174336714
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een aparte bibliotheek hebben ze daar dan in de gevangenis als hij boeken over De Perfecte Moord kon lezen.
Ja zo'n gast moet je ook geen erotische bundels laten lezen denk ik
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174336719
oh zijn oom gaat naar Vught
Verwarrend al die gekkies in die familie
pi_174336720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nja niks is zeker toch. Ze hopen nu dat hij weet waar ze is.
Nee, ja, dat is waar uiteraard, hij is slechts verdachte; dat bedoelde je?
I´m back.
pi_174336724
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:47 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

boeiend. Gewoon melden en dan zoeken ze het wel uit of gaan ze graven.. Daarvoor is de politie.. Die kunnen dat uitzoeken.

Maar ik nijg eerder naar jou als leugenaar hier op fok
Poltie kan alleen oplossen als het in hun schoot word geworpen er is een dna hit? Op de kleren hier kunnen ze niks mee als er geen verklaring voor is " hij kan zeggen heb de kleren gevonden/ gepakt om te kijken wat het is " aangezien hij zijn mond hou .. zal de poltie ook niks kunnen
Gg
pi_174336740
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Michael of zijn oom?
Michael gaat naar vught 100%
Gg
pi_174336742
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een aparte bibliotheek hebben ze daar dan in de gevangenis als hij boeken over De Perfecte Moord kon lezen.
Dat klinkt als een plotgat :o
-nee-
pi_174336743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, ja, dat is waar uiteraard, hij is slechts verdachte; dat bedoelde je?
Ja. Misschien heeft die er ook niks mee te maken?
pi_174336747
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Bayswater het volgende:
Zijn fascinatie voor boeken over de perfecte moord doet vrezen dat hij haar goed heeft weggewerkt ondanks de fout die hij waarschijnlijk gemaakt heeft,
Dit. Indien waar.
pi_174336751
Hoe zal het zitten met dna overeenkomsten van M met bv zijn oom?
pi_174336754
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een aparte bibliotheek hebben ze daar dan in de gevangenis als hij boeken over De Perfecte Moord kon lezen.
Over de perfecte moord zijn dan ook geen boeken gepubliceerd.
I´m back.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:51:24 #151
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336755
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Poltie kan alleen oplossen als het in hun schoot word geworpen er is een dna hit? Op de kleren hier kunnen ze niks mee als er geen verklaring voor is " hij kan zeggen heb de kleren gevonden/ gepakt om te kijken wat het is " aangezien hij zijn mond hou .. zal de poltie ook niks kunnen
Ja, dat hebben al meerdere mensen terecht aangegeven.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174336759
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Poltie kan alleen oplossen als het in hun schoot word geworpen er is een dna hit? Op de kleren hier kunnen ze niks mee als er geen verklaring voor is " hij kan zeggen heb de kleren gevonden/ gepakt om te kijken wat het is " aangezien hij zijn mond hou .. zal de poltie ook niks kunnen
Weet jij toevallig of hij zelf een auto heeft ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174336772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Over de perfecte moord zijn dan ook geen boeken gepubliceerd.
Joran heeft het script al klaar hoorde ik.
pi_174336774
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Greys het volgende:
Wat een aparte bibliotheek hebben ze daar dan in de gevangenis als hij boeken over De Perfecte Moord kon lezen.
Is nog niks tot drugs transport tor aan moord het zijn boeken he met een verhaal geen uitleg om het te doen geen "perfectemoordvoordummies"
Gg
pi_174336775
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Poltie kan alleen oplossen als het in hun schoot word geworpen er is een dna hit? Op de kleren hier kunnen ze niks mee als er geen verklaring voor is " hij kan zeggen heb de kleren gevonden/ gepakt om te kijken wat het is " aangezien hij zijn mond hou .. zal de poltie ook niks kunnen
Toch lijken jouw bevindingen het onderzoek vooral geen kwaad te kunnen doen?
pi_174336783
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Michael gaat naar vught 100%
Maar ik denk niet op de open afdeling?
Na dit alles is er daarna geen Michael meer kan ik me zo voorstellen?!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 21:52:03 ]
pi_174336790
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
pi_174336791
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:51 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Over de perfecte moord zijn dan ook geen boeken gepubliceerd.
nee :7
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:52:20 #159
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174336797
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Bayswater het volgende:
Zijn fascinatie voor boeken over de perfecte moord doet vrezen dat hij haar goed heeft weggewerkt ondanks de fout die hij waarschijnlijk gemaakt heeft,
Dan is er een kans dat ze misschien wel nooit gevonden gaat worden. Vooral als hij niet gaat praten.
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174336799
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Weet jij toevallig of hij zelf een auto heeft ?
Nee dat weet ik niet ik heb geen contact meer met hem al lange tijd niet
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:52:30 #161
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174336805
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
You never know...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:52:48 #162
163650 Greys
pi_174336813
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Michael gaat naar vught 100%
Heb jij nog contact met het personeel daar dan? Of zit je er nog? En hoezo geeft het personeel dit soort info vrij?

Vreemd verhaal dit.
Net als die boeken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174336814
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
Niet zo voorbarig doen.
pi_174336823
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja. Misschien heeft die er ook niks mee te maken?
Ja, dat kan, zei ik eerder al, misschien heeft-ie de telefoon van haar gekocht van een maat en hem aangezet en hem zo op het spoor gekomen. Maar vooralsnog lijkt dat niet echt het geval te zijn, maar het kan.
Kijk naar Making a Murderer.
I´m back.
pi_174336824
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
Ja want iedereen die jaren op Fok zit heeft gelijk.
pi_174336841
Als je opzoek gaat naar dat eetcafé wat van moeders/zus zou zijn zie je een paar foto's voorbij komen van de twee dames. Jezus, zou me niks verbazen als dat echt familie is... wat een intilt koppen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:53:44 #167
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174336854
Serieus mensen.. -O-
Een voor iedereen onbekende user beweert eea in slecht Nederlands, en hoppa: als vliegen op de stroop en zonder een (zichtbaar) vraagteken bij betreffende user -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174336872
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:30 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ja 3 jaar in vught
Ken je klaasweetalles?
pi_174336874
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
Van die oom is waar hoor, is te vinden op internet.
pi_174336879
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:51 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar ik denk niet op de open afdeling?
Na dit alles is er daarna geen Michael meer kan ik me zo voorstellen?!
Ze hebben speciaale units voor zulke mensen
Units 1 is dicht
Units 2 tbs
Units 3 is ppc"pschycies"
Units 4 is crisis
Units 5 is beu
Units 6 in landelijke afzondering
Units 7 is reguleer
Gg
pi_174336880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus mensen.. -O-
Een voor iedereen onbekende user beweert eea in slecht Nederlands, en hoppa: als vliegen op de stroop en zonder een (zichtbaar) vraagteken bij betreffende user -O-
ff een quoteje voor als we overmorgen te horen krijgt dat ie naar Vught gaat.
pi_174336884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
Modje/Admin zou dat wel ff kunnen controleren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:54:39 #173
163650 Greys
pi_174336890
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:51 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Is nog niks tot drugs transport tor aan moord het zijn boeken he met een verhaal geen uitleg om het te doen geen "perfectemoordvoordummies"
Ik vind het nogal ongepast leesvoer voor in een gevangenis, desondanks. Maar dat kan aan mij liggen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174336893
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus mensen.. -O-
Een voor iedereen onbekende user beweert eea in slecht Nederlands, en hoppa: als vliegen op de stroop en zonder een (zichtbaar) vraagteken bij betreffende user -O-
Hadden we bij jou ook niet hoor indertijd, vraagtekens.
I´m back.
pi_174336898
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Van die oom is waar hoor, is te vinden op internet.
Ja, ook door hem/haar dus slimmerik.
pi_174336910
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ken je klaasweetalles?
Die Klaas wil jou graag op je gezicht poeier
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:55:11 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336912
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ken je klaasweetalles?
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:55:12 #178
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174336913
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ze hebben speciaale units voor zulke mensen
Units 1 is dicht
Units 2 tbs
Units 3 is ppc"pschycies"
Units 4 is crisis
Units 5 is beu
Units 6 in landelijke afzondering
Units 7 is reguleer
Wat is beu?
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174336917
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Van die oom is waar hoor, is te vinden op internet.
Linkje?
I´m back.
pi_174336921
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Die Klaas wil jou graag op je gezicht poeier
:D

Bingo.
pi_174336922
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ze hebben speciaale units voor zulke mensen
Units 1 is dicht
Units 2 tbs
Units 3 is ppc"pschycies"
Units 4 is crisis
Units 5 is beu
Units 6 in landelijke afzondering
Units 7 is reguleer
Dan moeten ze 'm 7-delen. Hij komt overal wel voor in aanmerking.
pi_174336926
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, ook door hem/haar dus slimmerik.
Snap ik maar het feit blijft
pi_174336934
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het nogal ongepast leesvoer voor in een gevangenis, desondanks. Maar dat kan aan mij liggen.
Je mag ook op internet.. het is bizar
Gg
pi_174336936
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:D

Bingo.
_O-

Hé Klaas! Enkeltje perma ban it is _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174336937
Omdat het altijd gekker kan.

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
pi_174336939
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:38 schreef Ddvw het volgende:

[..]

oh jazekker 100% Hij zij ook als hij voor alles was gepakt levenslang zou moeten hebben...
Hij is zekker in staat om iemand om te leggen en vervolgens of een bakkie koffie te doen zit totaal geen emotie in
Bedankt voor je posts en oprechte antwoorden!
pi_174336947
Wat is dit toch weer. :{.
I´m back.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:56:12 #188
163650 Greys
pi_174336949
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Serieus mensen.. -O-
Een voor iedereen onbekende user beweert eea in slecht Nederlands, en hoppa: als vliegen op de stroop en zonder een (zichtbaar) vraagteken bij betreffende user -O-
Ik zie zat vraagtekens.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174336950
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Je mag ook op internet.. het is bizar
Heb je ook feesboek?
pi_174336951
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:37 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Misschien is het klaas!
EY! Ik was eerst!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:56:27 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174336956
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Modje/Admin zou dat wel ff kunnen controleren.
Een mod kan dat niet, alleen een FA of A kan dat controleren, binnen bepaalde grenzen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174336967
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Die Klaas wil jou graag op je gezicht poeier
Dit is wel het soort taaltje dat die debielen daar rondbazuinen.
pi_174336984
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mod kan dat niet, alleen een FA of A kan dat controleren, binnen bepaalde grenzen.
Je kunt toch verder niks controleren? Of fokt mijnheer naar zeggen vanuit een PI?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:57:06 #194
163650 Greys
pi_174336985
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Je mag ook op internet.. het is bizar
Alle units?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174336989
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:56 schreef Buster24 het volgende:
Omdat het altijd gekker kan.

[ link | afbeelding ]
Lekker progressief bezig mensen!
pi_174337006
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
_O- Je ziet toch zo dat dat een grap is, inclusief schrijffouten. Net geregistreerd ook, om de boel hier een beetje op te kloten. En alle speurneuzen hier trappen er weer in.
Ik zeg net dat ik max dialecties ben, jij bent ieder geval geen speurneus
Gg
pi_174337014
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mod kan dat niet, alleen een FA of A kan dat controleren, binnen bepaalde grenzen.
We benieuwd naar die grenzen btw. Maar offtopic.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:57:49 #198
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_174337017
En het houdt maar niet op voor de familie en dierbaren. Wat een verschrikking. Hij heeft het recht om te zwijgen, ja, dat heeft ie. Ik hoop dat ie er in stikt.
pi_174337019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:56 schreef Buster24 het volgende:
Omdat het altijd gekker kan.

[ link | afbeelding ]
Blunder van het OM dan, de tenlastelegging moet gewoon kloppen; verdachte moet weten waarvoor hij vervolgd wordt.
pi_174337031
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:50 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Poltie kan alleen oplossen als het in hun schoot word geworpen er is een dna hit? Op de kleren hier kunnen ze niks mee als er geen verklaring voor is " hij kan zeggen heb de kleren gevonden/ gepakt om te kijken wat het is " aangezien hij zijn mond hou .. zal de poltie ook niks kunnen
Zat M in een netwerk oid van criminaliteit of nog erger?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:58:16 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174337037
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Je kunt toch verder niks controleren? Of fokt mijnheer naar zeggen vanuit een PI?
Nee, daarbij kan FOK!ken vanuit een PI gewoon als je daar internet hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174337039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Je kunt toch verder niks controleren? Of fokt mijnheer naar zeggen vanuit een PI?
Zelfde IP/sessie id oid.
pi_174337079
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Alle units?
In de bibliotheek
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:59:12 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174337083
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef Blue_note het volgende:

[..]

We benieuwd naar die grenzen btw. Maar offtopic.
Een mod kan iig niet controleren of iemand een kloon is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174337090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:58 schreef Fidji het volgende:

[..]

Zat M in een netwerk oid van criminaliteit of nog erger?
In de gevangenis, dus ja.
pi_174337093
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:54 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ze hebben speciaale units voor zulke mensen
Units 1 is dicht
Units 2 tbs
Units 3 is ppc"pschycies"
Units 4 is crisis
Units 5 is beu
Units 6 in landelijke afzondering
Units 7 is reguleer
Unit 5 is de EBI
pi_174337099
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mod kan iig niet controleren of iemand een kloon is.
Ah ik dacht dat je mod bedoelde ;)
Gaat dat niet automatisch? Registratie op zelfde IP = melding indien IP ban heeft?!

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2017 22:00:08 ]
pi_174337103
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:55 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Die Klaas wil jou graag op je gezicht poeier
<O)
wil je thee
pi_174337105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een mod kan iig niet controleren of iemand een kloon is.
is ook moeilijk te controleren
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:59:56 #210
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337106
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Unit 5 is de EBI
Zullen ze daar wel de BEveiligede Unit noemen > BEU
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:59:57 #211
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_174337107
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef Ddvw het volgende:

[..]

In de bibliotheek
Met de kandelaar ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_174337126
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:57 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik max dialecties ben, jij bent ieder geval geen speurneus
Welk dialect precies?
pi_174337145
Ah controleren of het een kloon is. Ja dat kan inderdaad
pi_174337147
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is ook moeilijk te controleren
Niet als iemand het vanaf hetzelfde netwerk met zelfde device doet.
pi_174337163


[ Bericht 100% gewijzigd door Ddvw op 10-10-2017 22:01:46 ]
Gg
pi_174337170
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:00 schreef alpeko het volgende:

[..]

Welk dialect precies?
Nee dat bedoelt hij niet. Ik begreep het ook verkeerd; Ik had "Max Dialecties" al opgezocht op Fb. :N
pi_174337183
Hopelijk zetten ze die maniak tussen de gewone gevangenen en dan maar hopen dat de bewaarders even omdraaien of net even bezig zijn op het moment dat ze hem te grazen nemen
pi_174337191
w/
iemand die toevallig weet waar Anne is
pi_174337194
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef Ddvw het volgende:

Corrupte bewakers.
pi_174337195
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef Ddvw het volgende:

Heeft iemand net op tijd op het linkje geklikt? Ik was nét te laat.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:02:18 #221
163650 Greys
pi_174337196
Kan het weer ontopic ipv over modpowers enzo? We merken vanzelf binnenkort of ie gelijk heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174337202
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Nee dat bedoelt hij niet. Ik begreep het ook verkeerd; Ik had "Max Dialecties" al opgezocht op Fb. :N
:D
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:02:24 #223
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337204
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef Ddvw het volgende:

Ninja-edit met je tinypic :D
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:02:39 #224
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174337212
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Nee dat bedoelt hij niet. Ik begreep het ook verkeerd; Ik had "Max Dialecties" al opgezocht op Fb. :N
_O-
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174337215
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:59 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

is ook moeilijk te controleren
Kloon?
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:02:48 #226
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_174337221
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:01 schreef Brybry het volgende:
Hopelijk zetten ze die maniak tussen de gewone gevangenen en dan maar hopen dat de bewaarders even omdraaien of net even bezig zijn op het moment dat ze hem te grazen nemen
:')
pi_174337230
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ninja-edit met je tinypic :D
Netjes
pi_174337236
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Heeft iemand net op tijd op het linkje geklikt? Ik was nét te laat.
Whatsapp gesprek tussen ??
Over bewakers die melden dat interne mail rond is gegaan dat MP komt. Maar dat niemand iets tegen de pers mocht zeggen.
pi_174337237
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Heeft iemand net op tijd op het linkje geklikt? Ik was nét te laat.
Ikke! Kepputnog!
pi_174337240
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Heeft iemand net op tijd op het linkje geklikt? Ik was nét te laat.
Zoiets:

- Is daar net een strafkamp
- Bewakers mogen niet met de pers praten, maar wordt veprlaatst
- Zijn drie kamers vrijgekomen (in Vught?)
pi_174337242
Nja als ze naar buiten mogen, hoezo zouden ze dan niet op internet mogen. Drugs was ook al geen probleem.
pi_174337244
Ik heb niet zo gevolgd eigenlijk, maar is ze al thuis of nog steeds met een loverboii op pad?
pindazakje
pi_174337261
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ninja-edit met je tinypic :D
Stond paar namen bij:) dus snel gedelete
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:03:52 #234
426473 .Exe
And Justice for All
pi_174337262
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:46 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Was wat aan opzoeken over hem en zag deze forum dus dacht deel even wat ik weet
Thanks man, wordt gewaardeerd!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:03:54 #235
163650 Greys
pi_174337264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:

[..]

Ikke! Kepputnog!
Iig geen telnrs of namen ofzo hier plaatsen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174337265
Denk dat ze hem daar zo snel mogelijk willen zodat ze een infiltrant kunnen inzetten

Aangezien hij nogal praatgraag is
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:04:23 #237
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174337278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Jahnoo het volgende:

[..]

Heeft iemand net op tijd op het linkje geklikt? Ik was nét te laat.
Ja
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_174337281
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Zoiets:

- Is daar net een strafkamp
- Bewakers mogen niet met de pers praten, maar wordt veprlaatst
- Zijn drie kamers vrijgekomen (in Vught?)
😂😂 scherp
Gg
pi_174337288
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef .Exe het volgende:

[..]

Thanks man, wordt gewaardeerd!
_O-
pi_174337291
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Stond paar namen bij:) dus snel gedelete
Dalijk komen ze je prikken.
pi_174337294
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:02 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Kloon?
ja :Y
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174337303
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:04 schreef Ddvw het volgende:

[..]

😂😂 scherp
Zit je nou op mobiel? Mag dat ookal daar?
pi_174337309
Hoe upload ik hier een plaatje? :o
pi_174337310
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:04 schreef Ddvw het volgende:

[..]

😂😂 scherp
Oh god: hallo hallo hier D_K; heb slechts het screenshot omgezet in woorden. Niks op m'n kerfstok, Over.
pi_174337312
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Denk dat ze hem daar zo snel mogelijk willen zodat ze een infiltrant kunnen inzetten

Aangezien hij nogal praatgraag is
Zit wat in maar aan de andere kant heeft men het niet zo op verkrachters met een grote bek. Zullen dus een moeilijke afweging moeten maken...
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:05:32 #246
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Denk dat ze hem daar zo snel mogelijk willen zodat ze een infiltrant kunnen inzetten

Aangezien hij nogal praatgraag is
Die kan mooi in één van de andere leegstaande kamers.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174337327
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Denk dat ze hem daar zo snel mogelijk willen zodat ze een infiltrant kunnen inzetten

Aangezien hij nogal praatgraag is
Hij praat alleen in vertrouwen hij weet hoe het systeem nu werkt dat wist hij toen niet
Gg
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:05:34 #248
163650 Greys
pi_174337331
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:04 schreef Ddvw het volgende:

[..]

😂😂 scherp
Heb het even gemist maar zit jij daar nou nog of heb je app contact met mensen die daar nog zitten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174337334
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Protoplanet het volgende:
Denk dat ze hem daar zo snel mogelijk willen zodat ze een infiltrant kunnen inzetten

Aangezien hij nogal praatgraag is
Dan ben je wel echt heel erg dom als dader.
pi_174337355
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het even gemist maar zit jij daar nou nog of heb je app contact met mensen die daar nog zitten?
Nee, hij zit gewoon op zijn zolderkamertje.
pi_174337356
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:03 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Whatsapp gesprek tussen ??
Over bewakers die melden dat interne mail rond is gegaan dat MP komt. Maar dat niemand iets tegen de pers mocht zeggen.
Telegraaf leest mee, die zullen dat zo wel melden denk ik
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:06:44 #252
163650 Greys
pi_174337376
Zucht. Te laat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174337381
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Telegraaf leest mee, die zullen dat zo wel melden denk ik
Wat een schijtkrant is dat zeg
pi_174337390
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef BeriBeri het volgende:

[..]

Telegraaf leest mee, die zullen dat zo wel melden denk ik
Aangezien hoor en wederhoor niet meer wordt toegepast tegenwoordig zou je zomaar gelijk kunnen hebben. Krijg ik nu royalties?
pi_174337391
is de donker groene volvo nog voorbij gekomen?
zuigen
pi_174337399
Ben echt benieuwd hoe die vent er uit ziet. Waarschijnlijk echt zo'n vertyfde intilt kop.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174337420
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zit wat in maar aan de andere kant heeft men het niet zo op verkrachters met een grote bek. Zullen dus een moeilijke afweging moeten maken...
Hij gaat sowieso naar PPC daar zit hij rustig zijn tijd uit deur open van 8 tot 12 van 12 tot 2 dicht van 2 tot 8 open
Gg
pi_174337424
Teletokkie, kom er maar in :D
pi_174337425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ben echt benieuwd hoe die vent er uit ziet. Waarschijnlijk echt zo'n vertyfde intilt kop.
Kijk anders in de OP |:(
pi_174337435
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
is de donker groene volvo nog voorbij gekomen?
Niet interessant meer.
pi_174337443
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ben echt benieuwd hoe die vent er uit ziet. Waarschijnlijk echt zo'n vertyfde intilt kop.
Zie OP.
pi_174337457
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso naar PPC daar zit hij rustig zijn tijd uit deur open van 8 tot 12 van 12 tot 2 dicht van 2 tot 8 open
PPC? Dat is toch Amsterdam en geen Vught?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:08:33 #263
293742 rooie9
lekker hoor
pi_174337462
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso naar PPC daar zit hij rustig zijn tijd uit deur open van 8 tot 12 van 12 tot 2 dicht van 2 tot 8 open
Zitten daar meer mensen met zo'n gedachtegoed als M. P.?
The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him.
- G.K. Chesterton
pi_174337463
@ddvw Waarom heb je het contact met hem verbroken? Sinds wanneer zat hij in Den Dolder?
pi_174337475
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Hij gaat sowieso naar PPC daar zit hij rustig zijn tijd uit deur open van 8 tot 12 van 12 tot 2 dicht van 2 tot 8 open
Zit hij dan afgezonderd of is er wel contact met anderen?
pi_174337476
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ben echt benieuwd hoe die vent er uit ziet. Waarschijnlijk echt zo'n vertyfde intilt kop.
Daar komt het hij is scheel ..
Maar woog 120 kilo sporte veel is uit eindelijk goed getraind
Bij zijn eerste verkrachtingen had hij ook gewoon een vriendin dus hey is gewoon de kick waarvoor hij het moet doen kan niet anders
Gg
pi_174337480
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:06 schreef mieleerisgeenbetere het volgende:
is de donker groene volvo nog voorbij gekomen?
Dat was Ddvw (De donkergroene Volvo Wagen).
pi_174337484
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Kijk anders in de OP |:(
Ja dat had ik al gezien.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174337492
oh da mag nie?

Had net dat plaatje van de tinyPic link geupload, maar is zojuist verwijderd.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:09:31 #270
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337498
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Daar komt het hij is scheel ..
Maar woog 120 kilo sporte veel is uit eindelijk goed getraind
Bij zijn eerste verkrachtingen had hij ook gewoon een vriendin dus hey is gewoon de kick waarvoor hij het moet doen kan niet anders
Verbaast me niks met die frikandellenwedstrijd ooit.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174337508
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef Brybry het volgende:

[..]

Zit hij dan afgezonderd of is er wel contact met anderen?
Afzondering is 2 op 2 prpgramma 2 gedetineerde er uit 2 bewakers bij bezoek achter glas zelfde als de ebi
Gg
pi_174337509
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

PPC? Dat is toch Amsterdam en geen Vught?
Hier vindt u contactgegevens van de Penitentiaire Psychiatrische Centra (PPC) van DJI. Deze zijn centra zijn gevestigd in vier Nederlandse gevangenissen.

PI Haaglanden (Scheveningen)
PI Vught
Justitieel Complex Zaanstad
PI Zwolle

https://www.dji.nl/locati(...)atrisch-centrum.aspx
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174337514
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Daar komt het hij is scheel ..
Maar woog 120 kilo sporte veel is uit eindelijk goed getraind
Bij zijn eerste verkrachtingen had hij ook gewoon een vriendin dus hey is gewoon de kick waarvoor hij het moet doen kan niet anders
_O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:10:04 #274
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_174337522
nielskalkman twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:25:29 Overigens zijn hier geen speurhonden. ‘Die zijn vast ergens anders aan het zoeken of verdwaald’, zegt zoek-initiator Bosboom reageer retweet
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:10:05 #275
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:09 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
oh da mag nie?

Had net dat plaatje van de tinyPic link geupload, maar is zojuist verwijderd.
Staat naam van een gedetineerde of gevangenbewaarder in. Niet nodig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174337525
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:09 schreef 2plus2is4minus1is3 het volgende:
oh da mag nie?

Had net dat plaatje van de tinyPic link geupload, maar is zojuist verwijderd.
Vanwege namen denk ik.
pi_174337527
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:09 schreef Andromache het volgende:

[..]

Verbaast me niks met die frikandellenwedstrijd ooit.
_O-
pi_174337536
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat was Ddvw (De donkergroene Volvo Wagen).
Volvo is niet mijn ding:)
Gg
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:10:30 #279
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174337539
Ik weet niet of ik moet lachen en popcorn moet pakken of moet huilen. :{
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174337544
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:09 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Afzondering is 2 op 2 prpgramma 2 gedetineerde er uit 2 bewakers bij bezoek achter glas zelfde als de ebi
Ah op die manier.

Weet jij trouwens of hij vrienden had ? Partners in crime zeg maar?
pi_174337545
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:10 schreef ondeugend het volgende:
nielskalkman twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 21:25:29 Overigens zijn hier geen speurhonden. ‘Die zijn vast ergens anders aan het zoeken of verdwaald’, zegt zoek-initiator Bosboom reageer retweet
:D Ze zijn het spoor bijster.
pi_174337549
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:10 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Vanwege namen denk ik.
Dan rot de enige naam die erin staat eruit en plaats alsnog?
pi_174337575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:10 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Dan rot de enige naam die erin staat eruit en plaats alsnog?
Ik kan dat niet chef ;)
pi_174337597
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:11 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ik kan dat niet chef ;)
Haha nee weet ik, maar minus zus en zo wel. Als die vent een screenshot (zonder namen) wil plaatsen moet dat toch kunnen?
pi_174337606
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:08 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Daar komt het hij is scheel ..
Maar woog 120 kilo sporte veel is uit eindelijk goed getraind
Bij zijn eerste verkrachtingen had hij ook gewoon een vriendin dus hey is gewoon de kick waarvoor hij het moet doen kan niet anders
Kan hij met zijn linkeroog in zijn rechter broekzak kijken ? :)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_174337623
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb het even gemist maar zit jij daar nou nog of heb je app contact met mensen die daar nog zitten?
Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
Gg
pi_174337626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Haha nee weet ik, maar minus zus en zo wel. Als die vent een screenshot (zonder namen) wil plaatsen moet dat toch kunnen?
tis bijna Fok zoals vroegha
pi_174337643
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
https://www.youtube.com/

Zie ze graag tegemoet
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:13:28 #289
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_174337646
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
Waarom heb jij dat allemaal?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:13:47 #290
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_174337661
Zo eens even een PDF'je maken van deze pagina.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_174337666
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Dark_Killah het volgende:

[..]

Haha nee weet ik, maar minus zus en zo wel. Als die vent een screenshot (zonder namen) wil plaatsen moet dat toch kunnen?
Eensch!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:14:01 #292
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_174337670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom heb jij dat allemaal?
Omdat hij zich in die kringen begeeft.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_174337671
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
Pics or it didn't happen
pi_174337673
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom heb jij dat allemaal?
Dat kan ie alleen hebben als hij ook in die kliniek zit...
pi_174337677
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Waarom heb jij dat allemaal?
Van zijn 'vriendjes' daar, die dat hebben opgenomen lijkt me.
pi_174337682
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
wordt
pindazakje
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 oktober 2017 @ 22:14:30 #297
163650 Greys
pi_174337683
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:12 schreef Ddvw het volgende:

[..]

Heb ook filmpjes dat hij word afgevoerd
Dat M. wordt afgevoerd? Toen hij Vught verliet bedoel je of anders? En wie filmt dat dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_174337686
is die oom J.T.?
pi_174337696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:13 schreef Andromache het volgende:
Zo eens even een PDF'je maken van deze pagina.
MaddoX is er niks bij!
pi_174337697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:14 schreef Pablooo het volgende:
is die oom J.T.?
Hoe kom je hierop?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')