abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:15:49 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174698692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 20:06 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja oke, ben een half jaartje uit dit topic weggeweest dus die context ken ik dan weer niet :)
Kort door de bocht: de zure wanhoop spat ervanaf. Waardoor hij zijn eigen beeld van daten en vrouwen steeds bevestigt ook nog

Fascinerend vanaf de zijlijn, dat wel ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:25:04 #252
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174698985
Achso

Ja, als ik een drama had lopen maken van iedere vrouw die me onbeleefd afgepoeierd heeft dan was ik vast al lang van de brug gesprongen.

De wereld is nu eenmaal niet zoals je graag zou willen dat ie is. Dus daar moet je ook niet over op gaan winden dat het niet zo is.
pi_174700095
Ik maak niet overal drama van, heb ook kei leuke mensen leren kennen door het online daten :).

Dat iedereen het hier normaal vind om iemand zo te behandelen ligt meer bij jullie dan bij mij. Moet ik eens doen, iemand negeren, heb ik het gedaan, en waarom reageer je niet bla die bla.

Oja, en ik heb ook weleens iemand benaderd via een netwerksite, mét succes en meerdere dates gehad.

OT: Date was geslaagd, volgende week zie ik haar weer :D
pi_174700186
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:08 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Vind het nou niet echt nodig om iemand die je nog nooit gezien hebt "de wind van voren" te geven (of je die te laten geven). Niet leuk? Move on. Waarom zou je al die energie erin gaan steken? Als ik met iedereen zou moeten blijven praten en me constant zou meteen verklaren zou ik daar erg moe van worden. Uit het gesprek blijkt echt wel of iemand geďnteresseerd is. Trek dan je conclusies op basis daarvan, bespaart je een hoop kopzorgen. Ik date alleen met mensen waarvan ik tijdens het gesprek het vermoeden heb dat ze emotioneel gezond zijn.

(OT ben ik met een heel leuk iemand aan het praten. Zelden dat ik zo geďnteresseerd ben in iemand.😎).
Het gaat er niet dat je perse met iemand moet blijven praten. Het gaat om de manier waarop je dat doet. Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt is niet moeilijk.

Alleen hebben 9 vd 10 een hekel aan confrontatie, dus kiezen ze voor de makkelijke (negeer) weg :r
pi_174700249
Is het negeren wanneer iemand gewoon besluit niets boeiends met je te bespreken te hebben?

Je hebt gewoon nergens recht op in contact met anderen. Soms is dat ronduit kut en steekt het, maar dat is gewoon hoe het is. Kost je het minste negatieve energie wanneer je je schouders ophaalt en doorgaat met je leven...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:08:15 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174700428
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het gaat er niet dat je perse met iemand moet blijven praten. Het gaat om de manier waarop je dat doet. Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt is niet moeilijk.

Alleen hebben 9 vd 10 een hekel aan confrontatie, dus kiezen ze voor de makkelijke (negeer) weg :r
Dat heet verwateren en heeft vrij weinig met confrontatie te maken

Als jij door de stad loopt ga jij ook alle meisjes die je even bekijkt en inschat als 'mwah, daar hoef ik niks mee' uitleggen waarom je geen interesse hebt?

Als iets niet loopt verwatert het, dat is voor iedereen normaal en logisch, behalve voor een paar verstokte fokkers lijkt het wel.

Dat is iets anders dan midden in een gesprek ineens geblokkeerd worden ofzo, of na een date niets meer horen. Dat is namelijk vreemd gedrag wel, en verwerpelijk wellicht, maar ook daar heb je het gewoon maar mee te doen.
Ookal kun je je daarna (soms terecht) best gekwetst voelen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174700436
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het negeren wanneer iemand gewoon besluit niets boeiends met je te bespreken te hebben?

Je hebt gewoon nergens recht op in contact met anderen. Soms is dat ronduit kut en steekt het, maar dat is gewoon hoe het is. Kost je het minste negatieve energie wanneer je je schouders ophaalt en doorgaat met je leven...
Ja, dat is het ook, Duh..

Haha, recht op hebben. Je staat toch potjandorie niet voor niets met je snufferd op een site. Wie a zegt, moet ook b zeggen. Maar dat is toch tegen dovemansoren gezegd hier, want ja, ik bepaal lekker zelf wel of ik iemand negeer :{w :r
pi_174700484
Het mooie is dus dat iemand die a zegt, geen enkele plicht heeft om b te zeggen :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 21:23:15 #259
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_174700959
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het contact ís toch al stuk wanneer iemand niet of nauwelijks reageert?
Oneens. Ik heb vandaag iemand gevraagd op date dmv een foto op Snapchat en ze zei volmondig ja! Heel de week reageerde ze niet op mijn appjes en toonde ze geen initiatief.

Als ze niet op app spraakzaam is, dan maar in real life.
pi_174701037
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het mooie is dus dat iemand die a zegt, geen enkele plicht heeft om b te zeggen :)
Mooie redenatie is dat. Moet je zeker ook verplicht gaan zoenen als je ja zegt op een date.

:W
pi_174701324
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:23 schreef Name_it het volgende:

[..]

Oneens. Ik heb vandaag iemand gevraagd op date dmv een foto op Snapchat en ze zei volmondig ja! Heel de week reageerde ze niet op mijn appjes en toonde ze geen initiatief.

Als ze niet op app spraakzaam is, dan maar in real life.
Goed verhaal :D Maar ik denk wel een beetje de uitzondering op de regel?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174702982
Vanmiddag vriendschappelijk drankje gedaan met De Collega, maar sindsdien wordt ie weer erg flirty. Lastig lastig
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:24:23 #263
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_174704615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goed verhaal :D Maar ik denk wel een beetje de uitzondering op de regel?
Haha ja dat dacht ik ook. Ik ben er ook echt blij mee. Ik wil er alleen mee zeggen dat niks onmogelijk is. Ik vraag haar op date en ze is ineens spraakzaam..

Ik denk dat je gewoon iemand moet vragen om af te spreken, ongeacht haar app-gedrag. Als dat ‘nee’ is, stop je en als ze twijfelt zijn er nog mogelijkheden :)
pi_174705276
Blijft grappig hier... de ene keer is het 'blabla fatsoen blabla' en de andere keer is het 'blabla niemand is verplicht blabla'. De eigen beleefwereld is de referentie, en de rest is gek.
pi_174707726
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen dan ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 07:25:02 #266
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174707750
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het negeren wanneer iemand gewoon besluit niets boeiends met je te bespreken te hebben?

Je hebt gewoon nergens recht op in contact met anderen. Soms is dat ronduit kut en steekt het, maar dat is gewoon hoe het is. Kost je het minste negatieve energie wanneer je je schouders ophaalt en doorgaat met je leven...
nergens recht op? Gewoon fatsoenlijke omgangsvormen lijkt me geen overbodige luxe. Maar normen en waarden verschillen, dat is zo.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 09:03:08 #267
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174708258
Tja ik ben her ermee eens hoor dat die manieren allemaal niet netjes zijn.

maar dat gaat toch niet veranderen dus is het verspilde moeite om je er druk om te maken.
pi_174708470
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

nergens recht op? Gewoon fatsoenlijke omgangsvormen lijkt me geen overbodige luxe. Maar normen en waarden verschillen, dat is zo.
Normen en waarden zijn geen rechten.

Als iemand mij onfatsoenlijk behandeld kan ik een uur ragen over de maatschapij die verloedert en het groote onfatschoen en mezelf een halve hartverzakking bezorgen met het stoom uit mn oren of mn schouders ophalen "excuse you" denken en doorgaan met mijn leven...

Ik doe het laatste en snap werkelijk niet waarom je je energie aan het eerste zou willen verspillen. Again aaaand agaaain aaaand aaaagaaaaaain.

Dat is toch gewoon zonde?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:17:14 #269
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_174708935
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Normen en waarden zijn geen rechten.

Als iemand mij onfatsoenlijk behandeld kan ik een uur ragen over de maatschapij die verloedert en het groote onfatschoen en mezelf een halve hartverzakking bezorgen met het stoom uit mn oren of mn schouders ophalen "excuse you" denken en doorgaan met mijn leven...

Ik doe het laatste en snap werkelijk niet waarom je je energie aan het eerste zou willen verspillen. Again aaaand agaaain aaaand aaaagaaaaaain.

Dat is toch gewoon zonde?
Jij kwam met Je hebt geen recht op.... Ik vind het apart, om over rechten en plichten te praten binnen vrijblijvend contact. Ik geef aan dat het vrijblijvende voor mij wel samenhangt met normen en waarden. Dat dat niet hetzelfde is begrijpt denk ik iedereen wel?

En wat zonde van je tijd is, ach dat is deze reactie wellicht ook. Persoonlijk ben ik er ook snel klaar mee, maar ik stoor me er niet aan wanneer mensen er langer over doorgaan. Ik voel de behoefte weer niet om dat te overdrijven met agaaaaain and agaaaaaain. Ik lees er vaak gewoon overheen. Fok is eendiscussieforum maar voor mij zijn bepaalde zaken in min of meerdere mate de discussie niet waard. Voor anderen weer wel, dan is dit toch een fijne plek je ei kwijt te kunnen, hoe vaak dan ook.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:41:53 #270
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_174709203
quote:
10s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Classic BoL troll
Nope. En had gelijk.
pi_174709873
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 07:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

nergens recht op? Gewoon fatsoenlijke omgangsvormen lijkt me geen overbodige luxe. Maar normen en waarden verschillen, dat is zo.
Dank je wel, eindelijk iemand die het wél en óók snapt ^O^
pi_174709963
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Normen en waarden zijn geen rechten.

Als iemand mij onfatsoenlijk behandeld kan ik een uur ragen over de maatschapij die verloedert en het groote onfatschoen en mezelf een halve hartverzakking bezorgen met het stoom uit mn oren of mn schouders ophalen "excuse you" denken en doorgaan met mijn leven...

Ik doe het laatste en snap werkelijk niet waarom je je energie aan het eerste zou willen verspillen. Again aaaand agaaain aaaand aaaagaaaaaain.

Dat is toch gewoon zonde?
Zal ik je er even aan herinneren wat rechten zijn? Ga maar snel naar het aanrecht dan, hup koken :Y).

Je kan onder het mom van, je hebt nergens recht op niet alles goed praten wat je volgens jou niet "hoeft".

Communicatie en contact maken is de basis van alles, als dat niet eens in je fatsoen zit, dan heb je het heel zwaar. En dat merk ik ook, want je reageert overal zó fel op, dat je ergens in je verleden heb je een flinke duw gehad en daar heb je nu nóg last van.

Wij zullen het nooit eens worden, dus laten we deze discussie sluiten en doorgaan met daten *O*
pi_174710056
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zal ik je er even aan herinneren wat rechten zijn? Ga maar snel naar het aanrecht dan, hup koken :Y).

Je kan onder het mom van, je hebt nergens recht op niet alles goed praten wat je volgens jou niet "hoeft".

Communicatie en contact maken is de basis van alles, als dat niet eens in je fatsoen zit, dan heb je het heel zwaar. En dat merk ik ook, want je reageert overal zó fel op, dat je ergens in je verleden heb je een flinke duw gehad en daar heb je nu nóg last van.

Wij zullen het nooit eens worden, dus laten we deze discussie sluiten en doorgaan met daten *O*
Die felheid lees jij er in. Bij een reeks(je) posts onder elkaar waarbij 2 posters hun -mi- afwijkende meningen als normaal geldend afschilderen, heb ik de behoefte te benoemen dat die mening nogal afwijkend is.

Er zijn op internet iets te veel onderwerpen ten prooi gevallen aan filterbubblyness wmb.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174715921
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 19:06 schreef Hexagon het volgende:
Mja, aan de andere kant, hij heeft natuurlijk ook niets te verliezen. Als hij zo'n dood paard weer nieuw leven ingeblazen krijg dan is dat alleen maar meegenomen. Je moet er alleen niet teveel op hopen. Dus vooral je energie steken in andere mogelijkheden.

En klagen over laakbaar gedrag bij online daten is een beetje water naar de zee dragen. Strik genomen heb je gelijk qua normen en waarden . Maar daar heft een groot deel van de online daters nu eenmaal schijt aan. Leer ermee leven.
Dat is wel apart eigenlijk he. Strikt genomen klopt het maar men heeft er lak aan. Overigens loopt het gesprek wel weer.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:46 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: als ik geďnteresseerd ben doe ik moeite. Ben ik dat niet omdat het gesprek bijvoorbeeld heel saai is, dan inderdaad niet. Dat beschouw ik als een dood paard. Ik mis dan immers iets dat ik wel degelijk zoek.

Overigens kan het wel degelijk nog "mislopen" als beide partijen moeite hebben gedaan. Raar maar waar 😉 soms is iets niet wat je er van verwacht had. En ook dan voel je het beiden vaak wel aan. Als ik "moeite" moet doen om een gesprek "gaande te houden" is dat voor mij gewoon een no-go, ik vind het dan niet interessant. Ik ben geďnteresseerd of niet, en de ander ook. Als dat in balans is vereist het voor mijn gevoel ook allemaal geen moeite.
Vrouwen hebben dan ook een enorme overvloed aan berichten. Dus waarom zou je moeite doen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 20:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Kort door de bocht: de zure wanhoop spat ervanaf. Waardoor hij zijn eigen beeld van daten en vrouwen steeds bevestigt ook nog

Fascinerend vanaf de zijlijn, dat wel ^O^
Wil jij die grote smerige mond van je dichthouden? Je post zelf alleen maar betweterige shit vanaf de zijlijn. Ik ben het helemaal zat dat belerende toontje als iemand zich iets afvraagt wat vrij terecht is. Ja ik deal ermee en ja jij moet er ook mee dealen dat ik wat post.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:45:47 #275
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174715996
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:42 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat is wel apart eigenlijk he. Strikt genomen klopt het maar men heeft er lak aan. Overigens loopt het gesprek wel weer.
Je doet er alleen niks aan en het gaat ook niet veranderen. Je kan er beter gewoon mee dealen.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:47:17 #276
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174716017
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:42 schreef W00fer het volgende:
Vrouwen hebben dan ook een enorme overvloed aan berichten. Dus waarom zou je moeite doen.
Het merendeel van die berichten is dan wel totaal kansloos
pi_174716044
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:47 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Het merendeel van die berichten is dan wel totaal kansloos
Ik wist niet dat moderators wel dubbel mochten posten :7

Daarom is het zo triest dat op de berichten die wél positief zijn niet eens meer wordt gereageerd. De douchebags kan je negeren als vrouw ja, maar de normale mensen niet imo.

quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 11:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zal ik je er even aan herinneren wat rechten zijn? Ga maar snel naar het aanrecht dan, hup koken :Y).

Je kan onder het mom van, je hebt nergens recht op niet alles goed praten wat je volgens jou niet "hoeft".

Communicatie en contact maken is de basis van alles, als dat niet eens in je fatsoen zit, dan heb je het heel zwaar. En dat merk ik ook, want je reageert overal zó fel op, dat je ergens in je verleden heb je een flinke duw gehad en daar heb je nu nóg last van.

Wij zullen het nooit eens worden, dus laten we deze discussie sluiten en doorgaan met daten *O*
Amen.

quote:
10s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 23:55 schreef Faxie het volgende:
Blijft grappig hier... de ene keer is het 'blabla fatsoen blabla' en de andere keer is het 'blabla niemand is verplicht blabla'. De eigen beleefwereld is de referentie, en de rest is gek.
Dat noem je alleen fatsoenlijk als het hen uitkomt. Nobody wants to be treated like shit but treating others like shit is pretty acceptable if no consequences.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 17:54:14 #278
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174716143
Als ik even in mag haken, is het volgens mij gewoon met twee maten meten. Als man kun je met bijv tinder gewoon minder kieskeurig zijn en heb je niet de luxe meteen "next!" te denken, omdat er minder voorbijkomt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174716230
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:54 schreef Quotidien het volgende:
Als ik even in mag haken, is het volgens mij gewoon met twee maten meten. Als man kun je met bijv tinder gewoon minder kieskeurig zijn en heb je niet de luxe meteen "next!" te denken, omdat er minder voorbijkomt.
Klopt, dat is het hele issue ook. Vrouwen reageren vanwege aanbod anders dan mannen en beroepen zich op lastig gevallen worden door 3 mannen die een afwijzing niet kunnen handelen. De andere 40 die het wel kunnen handelen krijgen geen antwoord. Ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat het zo ernstig gesteld is terwijl het negeren veel makkelijker aan te tonen is. Ik durf het nog sterker te stellen: als vrouwen zoveel lastig gevallen worden online, hetzij door viespeuken, hetzij door mannen die vervelend gaan doen na een afwijzing, waarom zitten ze er dan? Alleen maar om vleiend een hoop likes te krijgen en iedereen botweg te negeren op een paar na?

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 09:03 schreef Hexagon het volgende:
Tja ik ben her ermee eens hoor dat die manieren allemaal niet netjes zijn.

maar dat gaat toch niet veranderen dus is het verspilde moeite om je er druk om te maken.
Dat weet ik nog zo net niet. Als je dat negerende zooitje ellende echt als outcast van de maatschappij gaat behandelen zal het hopelijk snel afgelopen zijn. Je moet mensen die daarover klokkenluiden niet zien als "afwijkende meningen" of verzuurde koppen maar als mensen die het serieus menen met de sociale omgangsvormen. Geen enkele relatie gaat werken als je gaat roepen ik ben je niks verplicht, ik zeg geen B wanneer ik A zei en meer van dat soort bullshit. Dan is het gebaseerd op niks.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:03:45 #280
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174716309
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 17:59 schreef W00fer het volgende:

Dat weet ik nog zo net niet. Als je dat negerende zooitje ellende echt als outcast van de maatschappij gaat behandelen zal het hopelijk snel afgelopen zijn. Je moet mensen die daarover klokkenluiden niet zien als "afwijkende meningen" of verzuurde koppen maar als mensen die het serieus menen met de sociale omgangsvormen. Geen enkele relatie gaat werken als je gaat roepen ik ben je niks verplicht, ik zeg geen B wanneer ik A zei en meer van dat soort bullshit. Dan is het gebaseerd op niks.
Tja, een hoop moeite in een zinloze strijd. Je kan die energie beter in leuke vrouwen steken.
pi_174716328
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, een hoop moeite in een zinloze strijd. Je kan die energie beter in leuke vrouwen steken.
Ik vraag me af of de datingplatformen niet verziekt zijn door die tendens. Ik zal vast niet de enige zijn die er tegenaan loopt. Je ziet het in allerlei maatschappelijke vraagstukken terugkomen dat men geen tijd meer heeft voor elkaar. Een van de best bekeken programma's in Nederland op tv benoemt het wekelijks.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716349
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, een hoop moeite in een zinloze strijd. Je kan die energie beter in leuke vrouwen steken.
Dat, je gaat niets veranderen aan de ongelijke spelregels, dus hoe frusterend ook, het enige wat je kunt doen is je aanpassen en proberen te relativeren.
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:06:09 #283
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174716358
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de datingplatformen niet verziekt zijn door die tendens. Ik zal vast niet de enige zijn die er tegenaan loopt.
Dit was er al in de tijd dat ik als student meisjes op TMF-chat probeerde op te duikelen
pi_174716361
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:05 schreef STING het volgende:

[..]

Dat, je gaat niets veranderen aan de ongelijke spelregels, dus hoe frusterend ook, het enige wat je kunt doen is je aanpassen en proberen te relativeren.
Hoe zou jij je aanpassen op iets waarbij je op voorhand al achter staat?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716364
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:04 schreef W00fer het volgende:

[..]

Ik vraag me af of de datingplatformen niet verziekt zijn door die tendens. Ik zal vast niet de enige zijn die er tegenaan loopt.
De scheve verhouding man/vrouw is er volgens mij altijd al geweest, ook before it was cool.
pi_174716394
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:06 schreef STING het volgende:

[..]

De scheve verhouding man/vrouw is er volgens mij altijd al geweest, ook before it was cool.
Dat er een scheve verhouding is wil niet zeggen dat iemand zich dan maar als een negerende idioot moet gedragen natuurlijk. Het is jammer dat vrouwen niet gewoon erkennen dat het zo in elkaar zit maar steeds doen alsof hun neus bloedt want het zijn de douchebags/vunzige ventjes die hen zo gemaakt hebben. Yeah right.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716397
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe zou jij je aanpassen op iets waarbij je op voorhand al achter staat?
Dat is gelijk aan de vraag hoe je jezelf als man 'aantrekkelijk' maakt op een dating site/app, waar velen natuurlijk naar op zoek zijn.
Daar heb ik zelf het antwoord niet op, naast de voor de hand liggende goede foto's gebruiken (en aan het uiterlijk werken, sad, but true)
pi_174716428
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:08 schreef W00fer het volgende:

[..]

Dat er een scheve verhouding is wil niet zeggen dat iemand zich dan maar als een negerende idioot moet gedragen natuurlijk. Het is jammer dat vrouwen niet gewoon erkennen dat het zo in elkaar zit maar steeds doen alsof hun neus bloedt want het zijn de douchebags/vunzige ventjes die hen zo gemaakt hebben. Yeah right.
Hey, ik snap je frustratie, maar ook mannen misdragen zich op online platforms, in de zin van negeren en blokkeren, zodra de ander niet meer interessant is. Vrouwen doen dat wellicht iets sneller, omdat sommigen ook veel berichten krijgen van verschillende personen. Rechtvaardigt het misschien niet, maar het is nu eenmaal zo.
pi_174716431
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:08 schreef STING het volgende:

[..]

Dat is gelijk aan de vraag hoe je jezelf als man 'aantrekkelijk' maakt op een dating site/app, waar velen natuurlijk naar op zoek zijn.
Daar heb ik zelf het antwoord niet op, naast de voor de hand liggende goede foto's gebruiken (en aan het uiterlijk werken, sad, but true)
Alleen met uiterlijk ga je het niet winnen. Daar prik je na een tijdje ook doorheen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:09 schreef STING het volgende:

[..]

Hey, ik snap je frustratie, maar ook mannen misdragen zich op online platforms, in de zin van negeren en blokkeren, zodra de ander niet meer interessant is. Vrouwen doen dat wellicht iets sneller, omdat sommigen ook veel berichten krijgen van verschillende personen. Rechtvaardigt het misschien niet, maar het is nu eenmaal zo.
Ik lees inmiddels ook chatlogs van vrouwen die ze hebben met andere mannen. De cringe is af en toe behoorlijk als ik zie hoe die kerels het verzieken.

Soms hebben de vrouwen wel een punt als je de liegende mannen ziet (die vrouw en kind thuis hebben zitten) maar het is maar net hoe profi je daarmee om gaat en niet als een naďef persoon meteen erop duiken om naderhand te janken.
Want hetgeen wat ik lees zijn de mannen die weglopen voor hun verantwoordelijkheid wat vanuit het oogpunt van de vrouw best soms terecht is. Helaas werden dat soort mannen uitgekozen om hun "rauwe randje" wtf dat ook mag betekenen, je kunt op je vingers natellen dat je dan de rest er ook cadeau bij krijgt. If it is too good to be true, it probably is. Dat heb ik haar ook gezegd maar dat wilde ze weer niet horen want hij was leuk en nu zat ze in de put enzo.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:10:38 #290
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174716440
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:06 schreef W00fer het volgende:

[..]

Hoe zou jij je aanpassen op iets waarbij je op voorhand al achter staat?
Zorgen dat je je als een aantrekkelijke vent profileert op het internet
pi_174716465
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:10 schreef W00fer het volgende:

[..]

Alleen met uiterlijk ga je het niet winnen. Daar prik je na een tijdje ook doorheen.

Ik lees inmiddels ook chatlogs van vrouwen en soms hebben ze wel een punt als je de liegende mannen ziet (die vrouw en kind thuis hebben zitten) maar het is maar net hoe profi je daarmee om gaat en niet als een naďef persoon meteen erop duiken om naderhand te janken.
Nee, maar het begint wel vaak met de foto's. O.a. op basis daarvan worden door mannen/vrouwen besloten of ze een gesprek willen beginnen, om de ander te leren kennen.
pi_174716525
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:11 schreef STING het volgende:

[..]

Nee, maar het begint wel vaak met de foto's. O.a. op basis daarvan worden door mannen/vrouwen besloten of ze een gesprek willen beginnen, om de ander te leren kennen.
Gesprekken en dates genoeg gehad dit jaar alleen blijkt de werkelijkheid mijlenver af te zitten van online / app. Terwijl het zó simpel te voorkomen is door wat beter te communiceren over wat je wil en niet wil (en niet over ex of onzekerheid tegen mij beginnen of jezelf als een diva opstellen) en eerlijke foto's van jezelf te plaatsen. Ik meen het serieus, als ik wist hoe ik met dat divagedrag of die ontwijking om zou kunnen gaan dan deed ik het. Het enige alternatief is keihard weglopen.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716594
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:15 schreef W00fer het volgende:

[..]

Gesprekken en dates genoeg gehad dit jaar alleen blijkt de werkelijkheid mijlenver af te zitten van online / app. Terwijl het zó simpel te voorkomen is door wat beter te communiceren over wat je wil en niet wil (en niet over ex of onzekerheid tegen mij beginnen of jezelf als een diva opstellen) en eerlijke foto's van jezelf te plaatsen.
Klopt, daarom hou ik persoonlijk ook graag het online chatten wat korter. Elkaar in het echt voor de eerste keer ontmoeten is toch het moment waar je ziet of het klikt en of de chemie er is. Hoe gezellig het online ook was.
pi_174716662
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:19 schreef STING het volgende:

[..]

Klopt, daarom hou ik persoonlijk ook graag het online chatten wat korter. Elkaar in het echt voor de eerste keer ontmoeten is toch het moment waar je ziet of het klikt en of de chemie er is. Hoe gezellig het online ook was.
Als ik sneller kon afspreken dan deed ik dat. Als ik iemand meer naar mij kon laten vragen ipv 3 vragen op een date van een hele middag dan deed ik dat. Maar dat werkt niet. In plaats daarvan lult iemand de halve middag over zichzelf en zit ik ondertussen bier te drinken. Wat moet je anders? Als ik dan een keertje wat over mijzelf vertel (assertief) dan is het meh en krijg je nul empathie. Hoezo stank voor dank dan. Het is echt meermaals voorgekomen dat een vrouw werkelijk alles vergeten was van mijn datingprofiel of de apps. Dat is een ongelofelijk slecht begin. Naar huis gaan na 5 min is ook zo wat maar soms is de zin al echt over. Combineer dat met "mijn hoofd zit vol" en meer van dat soort vage onzinverhaaltjes (tot zelfs faken dat ze ziek/zwak/misselijk zijn) om maar geen interesse te tonen en je snapt dat ik er weinig vertrouwen in heb. Ik verzin het niet .

Zelfs al vind ik iemand hondslelijk dan ga ik niet negeren, ongeinteresseerd lopen doen, schelden of van die kutsmoesjes. Wat heb ik daaraan?

[ Bericht 5% gewijzigd door W00fer op 28-10-2017 18:31:58 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 28 oktober 2017 @ 18:23:01 #295
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174716663
Heb zelf nu al een aantal keren gehad dat als ik niet reageerde ik werd uitgescholden voor van alles en nog wat. Mannen, wat een frustratie zit er toch bij sommige van jullie :{w
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174716673
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb zelf nu al een aantal keren gehad dat als ik niet reageerde ik werd uitgescholden voor van alles en nog wat. Mannen, wat een frustratie zit er toch bij sommige van jullie :{w
"Een aantal keer" op 300 mannen die je benaderen...
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716716
Date van donderdagavond was voor mijn gevoel geslaagd. Zij gaf in eerste instantie ook aan dat ze het leuk vond. Sinds gistermiddag echter niets meer van haar gehoord. Dan maar lekker niet.

Volgende week weer 2 op de planning staan.
pi_174716735
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:26 schreef TvhN het volgende:
Date van donderdagavond was voor mijn gevoel geslaagd. Zij gaf in eerste instantie ook aan dat ze het leuk vond. Sinds gistermiddag echter niets meer van haar gehoord. Dan maar lekker niet.

Volgende week weer 2 op de planning staan.
Ik snap daar helemaal niets van. Echt niet. Overigens is anderhalve dag wel weinig tijd tot nu maar toch. Zie je de date die wel geweest als tijdverspilling?

Het is bijna zo dat je die aantallen gewoon moet genereren anders loop je verloren. En dan met droge ogen beweren mijn dates dat ze maar 5 mannen per jaar afspreken. Als ze écht zoveel lastig gevallen werden door mannen zouden ze ook aan de lopende band moeten afspreken.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_174716756
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:26 schreef TvhN het volgende:
Date van donderdagavond was voor mijn gevoel geslaagd. Zij gaf in eerste instantie ook aan dat ze het leuk vond. Sinds gistermiddag echter niets meer van haar gehoord. Dan maar lekker niet.

Volgende week weer 2 op de planning staan.
Die komt nog wel, morgen ofzo ;)
pi_174716774
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 18:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Die komt nog wel, morgen ofzo ;)
Ik hoop dat hij zijn onderbuikgevoel wel ergens op baseert. Kan zijn dat zij nog meer gasten heeft maar laat dan weten van "hee ik heb voor iemand anders gekozen ciao".
Friettent dikke Willie, met Willie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')