abonnement Unibet Coolblue
pi_174335048
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:07 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja ik heb alles gehad tot nu toe. Ik let wel heel goed op hoeveel er al eerder besteld is en wat de reviews zijn.
Ja, dat doe ik ook wel maar toch 3 bestellingen in korte tijd niet ontvangen.
Ben (tijdelijk) overgestapt op wish, maar dat is in vergelijking met ali veel duurder
pi_174335053
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:59 schreef Fripsel het volgende:
Oh CotS, een ideetje voor de toekomst. Misschien afspreken dat ze je de volgende keer standaard zelf even bellen (lijkt me ook niet meer dan redelijk aangezien de psychiater ziek is).

De psycholoog zei tegen mij ook dat ik deze week moest bellen wanneer er iets was omdat ze deze week niet kon. Toen hebben we uiteindelijk besloten dat op te vangen door af te spreken dat ze mij ergens tussen haar afspraken door belt op woensdag omdat ik zelf ook moeite heb met beslissen of het nodig is om te bellen.
Dat doet de Spits inderdaad wel bij mij. Alleen ik kan echt niet met die lui door een deur (bij hen mag het vooral niet over de problemen of suïcide gaan, terwijl ze daarvoor zijn ingeschakeld. En bij thuiszorg klussen willen ze ook niet helpen. Waardoor het slap gelul wordt).
Maar goed... ik kijk even. Eerst even moed verzamelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:12:16 #103
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174335101
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:09 schreef Lot88 het volgende:

[..]

voor mij best moeilijk. Maar ik hou er wel over op.
zeg gewoon eerlijk; hey je bedoelt toch niet netflix en chill he want ik wil gewoon als vrienden afspreken

ofzo
pi_174335110
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je een relatie, met Rival, Wow.
pi_174335177
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja was me nog niet opgevallen verder :P
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_174335179
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb je een relatie, met Rival, Wow.
_O-
pi_174335187
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:12 schreef Fripsel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Is het trouwens niet heel vreemd om samen met je vriend op een forum te zitten?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335205
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat doet de Spits inderdaad wel bij mij. Alleen ik kan echt niet met die lui door een deur (bij hen mag het vooral niet over de problemen of suïcide gaan, terwijl ze daarvoor zijn ingeschakeld. En bij thuiszorg klussen willen ze ook niet helpen. Waardoor het slap gelul wordt).
Maar goed... ik kijk even. Eerst even moed verzamelen
Heb je ze ermee geconfronteerd dat ze daarvoor zijn ingeschakeld? En ik weet niet zeker of ik dit al gevraagd heb maar ben je bekend met WMO?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:14:48 #109
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174335208
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het trouwens niet heel vreemd om samen met je vriend op een forum te zitten?
Dit is (ruwe schatting) FOK!stel nummer 765489, dus sja :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174335211
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat doet de Spits inderdaad wel bij mij. Alleen ik kan echt niet met die lui door een deur (bij hen mag het vooral niet over de problemen of suïcide gaan, terwijl ze daarvoor zijn ingeschakeld.
Maar waar willen ze het dan over hebben? Ik vind dat wel een beetje raar... of vinden ze zichzelf er niet bekwaam genoeg voor oid?
pi_174335220
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het trouwens niet heel vreemd om samen met je vriend op een forum te zitten?
nee hoor. Hier leren kennen ook :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335226
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Is het trouwens niet heel vreemd om samen met je vriend op een forum te zitten?
Waarom zou dat vreemd zijn? :D
pi_174335242
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Heb je ze ermee geconfronteerd dat ze daarvoor zijn ingeschakeld? En ik weet niet zeker of ik dit al gevraagd heb maar ben je bekend met WMO?
Spits weet hoe ik over ze denk, maar goed... op sommige vlakken helpen ze heel goed. Alleen bij de vraag hoe gaat het mag je eigenlijk niet eerlijk zijn.

Ik ben bekend met het WMO, alleen volgens mij val ik daarbij buiten de boot
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Spits weet hoe ik over ze denk, maar goed... op sommige vlakken helpen ze heel goed. Alleen bij de vraag hoe gaat het mag je eigenlijk niet eerlijk zijn.

Ik ben bekend met het WMO, alleen volgens mij val ik daarbij buiten de boot
Weet je dat heel zeker? Want ik heb er wel recht op. :o
pi_174335296
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom zou dat vreemd zijn? :D
Omdat hij toch alles leest wat je hier deelt?
Maar als t al sinds t begin zo is, is t misschien niet vreemd.
pi_174335304
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:15 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom zou dat vreemd zijn? :D
Ik zou het denk ik wel raar vinden. Ik vind het al ongemakkelijk als mijn vriend over mijn schouders meeleest. Voelt toch een beetje als iets persoonlijks, ondanks dat de rest van de wereld het ook kan lezen.
pi_174335326
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dit is (ruwe schatting) FOK!stel nummer 765489, dus sja :P.
Misschien ben ik vreemd ;)
Hier ben ik altijd wat meer ongefilterd en minder aardig/meegaand dan in RL. Die kant hoeft hij niet te zien ;) Straks schrikt het hem af
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:17:45 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174335340
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ik zou het denk ik wel raar vinden. Ik vind het al ongemakkelijk als mijn vriend over mijn schouders meeleest. Voelt toch een beetje als iets persoonlijks, ondanks dat de rest van de wereld het ook kan lezen.
Je weet toch zelf wat je post?

En hoe hadden we anders aan al die FOK!baby's moeten komen :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174335350
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien ben ik vreemd ;)
Hier ben ik altijd wat meer ongefilterd en minder aardig/meegaand dan in RL. Die kant hoeft hij niet te zien ;) Straks schrikt het hem af
Oh Rival heeft mijn donkerste kanten gezien. :@
pi_174335360
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:16 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:

[..]

Omdat hij toch alles leest wat je hier deelt?
Maar als t al sinds t begin zo is, is t misschien niet vreemd.
ik weet niet wat jij wel op fok zou delen maar niet met je partner, maar bij mij is dat niets :P
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335373
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien ben ik vreemd ;)
Hier ben ik altijd wat meer ongefilterd en minder aardig/meegaand dan in RL. Die kant hoeft hij niet te zien ;) Straks schrikt het hem af
Ehm, jij bent veruit het meest meegaand van iedereen hier :?
pi_174335379
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:14 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Maar waar willen ze het dan over hebben? Ik vind dat wel een beetje raar... of vinden ze zichzelf er niet bekwaam genoeg voor oid?
Het is een soort thuiszorg voor psychiatrische patiënten. Daarvoor moet je de crisisdienst bellen, alsdus hen. Alleen als je de crisisdienst belt krijg je te horen dat je de spits moet bellen.
Vooral over een gebrek aan levenszin en dat soort crisismomenten. Het is vooral irritant dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335394
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien ben ik vreemd ;)
Hier ben ik altijd wat meer ongefilterd en minder aardig/meegaand dan in RL. Die kant hoeft hij niet te zien ;) Straks schrikt het hem af
je bent hier meer ongefilterd en minder aardig dan IRL? Really? Hoe dan? :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335399
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ik zou het denk ik wel raar vinden. Ik vind het al ongemakkelijk als mijn vriend over mijn schouders meeleest. Voelt toch een beetje als iets persoonlijks, ondanks dat de rest van de wereld het ook kan lezen.
Dit inderdaad!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Het is een soort thuiszorg voor psychiatrische patiënten. Daarvoor moet je de crisisdienst bellen, alsdus hen. Alleen als je de crisisdienst belt krijg je te horen dat je de spits moet bellen.
Vooral over een gebrek aan levenszin en dat soort crisismomenten. Het is vooral irritant dat je van het kastje naar de muur gestuurd wordt.
Dit is echt precies de ervaring die ik met de crisisdienst heb. Alles er aan doen om zelf niks te hoeven doen. :')
pi_174335408
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je weet toch zelf wat je post?

En hoe hadden we anders aan al die FOK!baby's moeten komen :P.
Ja, ik weet prima wat ik post, maar het is inderdaad allemaal iets ongefilterder dan in het echt ofzo.

Een hele tijd geleden vertelde mijn broer dat hij mij had herkend op fok aan mijn schrijfstijl en waar ik over schreef, en ik weet nog steeds niet wie hij nou is....
pi_174335409
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ehm, jij bent veruit het meest meegaand van iedereen hier :?
dat dus _O-
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335412
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Misschien ben ik vreemd ;)
Hier ben ik altijd wat meer ongefilterd en minder aardig/meegaand dan in RL. Die kant hoeft hij niet te zien ;) Straks schrikt het hem af
In het echt ben je nog aardiger? O+
pi_174335416
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:17 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Oh Rival heeft mijn donkerste kanten gezien. :@
Vriendelief mij ook. Die heeft me gesepareerd zien worden e.d. Toch vind ik het niet fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335419
Je hebt toch niets te verbergen voor je vriend. En je wil toch juist dat die je kent en ziet voor wie je bent en juist daar van houdt en zo

Snap niet waarom je niet op het zelfde forum zou zitten
Zelfs als ik zou spuien over een ruzie zou de ander net zo goed weten waar het over gaat (maar dat vind ik sowieso niet netjes om met derden te bespreken. Ruzie heb je samen)
pi_174335420
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Californium het volgende:

[..]

ik weet niet wat jij wel op fok zou delen maar niet met je partner, maar bij mij is dat niets :P
Met hem deel ik alles maar toch zou ik het niet lruk vindrn als hij nu hier op de bank zit mee te lezen hier.
Soort beide nog je eigen ding houden
pi_174335433
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:18 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Ehm, jij bent veruit het meest meegaand van iedereen hier :?
Tja... in RL is dat een stapje meer
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:20:30 #133
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174335434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:19 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Ja, ik weet prima wat ik post, maar het is inderdaad allemaal iets ongefilterder dan in het echt ofzo.

Een hele tijd geleden vertelde mijn broer dat hij mij had herkend op fok aan mijn schrijfstijl en waar ik over schreef, en ik weet nog steeds niet wie hij nou is....
Sja, maar als je elkaar hier nou eenmaal leert kennen doe je er natuurlijk niets aan ;).

Ik zou een evt RL partner ook niet zo 123 uitnodigen om op FOK! te posten hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174335458
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:19 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Dit is echt precies de ervaring die ik met de crisisdienst heb. Alles er aan doen om zelf niks te hoeven doen. :')
Naja... de enkele keer dat ik gebeld heb, zat er een uur later wel een psychiater en verpleegkundige aan tafel
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335486
Ik weet niet eens de naam van mijn man op fok :D
Hij is te ingewikkeld om te onthouden
pi_174335490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... de enkele keer dat ik gebeld heb, zat er een uur later wel een psychiater en verpleegkundige aan tafel
Ja maar waarom ze je dan eerst door die kastjes muren hel moeten laten gaan. :X
pi_174335491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zou een evt RL partner ook niet zo 123 uitnodigen om op FOK! te posten hoor.
Nu we geen blote tieten meer mogen posten hier niet nee :(
pi_174335502
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef DomtCloseYourEyes het volgende:

[..]

Met hem deel ik alles maar toch zou ik het niet lruk vindrn als hij nu hier op de bank zit mee te lezen hier.
Soort beide nog je eigen ding houden
ik denk dat als mijn vriend niet hier zou zitten, dat ik het misschien ook een stap vind om m mee te laten lezen ja, maar alsnog zou het me niet echt boeien. Moet ook haast wel als 2 van de 3 (ex)vriendjes hier ook zit _O-
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:20 schreef Allures het volgende:
Je hebt toch niets te verbergen voor je vriend. En je wil toch juist dat die je kent en ziet voor wie je bent en juist daar van houdt en zo

Snap niet waarom je niet op het zelfde forum zou zitten
Zelfs als ik zou spuien over een ruzie zou de ander net zo goed weten waar het over gaat (maar dat vind ik sowieso niet netjes om met derden te bespreken. Ruzie heb je samen)
Hij weet precies wat ik post hoor (naja, niet dat ik het vertel, maar alle informatie is bij hem bekend) alleen gewoon zou het voelen alsof hij me niet vertrouwd. Maar dat komt ook omdat hij anti social media is
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335533
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:22 schreef Californium het volgende:

[..]

ik denk dat als mijn vriend niet hier zou zitten, dat ik het misschien ook een stap vind om m mee te laten lezen ja, maar alsnog zou het me niet echt boeien. Moet ook haast wel als 2 van de 3 (ex)vriendjes hier ook zit _O-
Haha slet
pi_174335537
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... de enkele keer dat ik gebeld heb, zat er een uur later wel een psychiater en verpleegkundige aan tafel
Dat is dan wel weer goed. Hier een tijdje een suicidaal iemand gehad in mijn omgeving, die belde dan, kreeg te horen dat ze zelf naar de poli mocht, en dat werd dan later doodleuk weer afgezegd ofzo... Ik vond het echt vaag en onverantwoord...
pi_174335560
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar waarom ze je dan eerst door die kastjes muren hel moeten laten gaan. :X
Naja... eerst crisisdienst bellen, dan spits bellen. Dan belt spits crisisdienst en dan belt crisisdienst mij en dan wordt er wat geregeld
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 21:23:23 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_174335565
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:21 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nu we geen blote tieten meer mogen posten hier niet nee :(
Er mag zoveel niet :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_174335574
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:22 schreef Californium het volgende:

[..]

ik denk dat als mijn vriend niet hier zou zitten, dat ik het misschien ook een stap vind om m mee te laten lezen ja, maar alsnog zou het me niet echt boeien. Moet ook haast wel als 2 van de 3 (ex)vriendjes hier ook zit _O-
Mijn beste vriendin zou hier ook zo binnen mogen komen wandelen. Maar die kent me echt. Mijn broertje ofzo kan toch beter doorlopen denk ik die zou van :? :? :? zitten.
pi_174335580
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:22 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Haha slet
:(
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_174335608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:23 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer goed. Hier een tijdje een suicidaal iemand gehad in mijn omgeving, die belde dan, kreeg te horen dat ze zelf naar de poli mocht, en dat werd dan later doodleuk weer afgezegd ofzo... Ik vond het echt vaag en onverantwoord...
Dat soort ervaringen heb ik ook gehad (ah, het is vrijdagavond, ga met een vriendin lekker een wijntje drinken)... alleen daar is mijn psych boos om geworden en sindsdien werken ze beter met mij
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_174335609
Gewoon de highlights voorlezen :Y
pi_174335610
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... eerst crisisdienst bellen, dan spits bellen. Dan belt spits crisisdienst en dan belt crisisdienst mij en dan wordt er wat geregeld
Oh dat valt nog redelijk mee dan. Ik heb die momenten wel echt als.. traumatisch is misschien lichtelijk overdreven. Maar het gevoel dat je geen hulp kan krijgen als je wanhoop je zo hoog zit dat je.. Mja. ;(
pi_174335611
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:23 schreef Californium het volgende:

[..]

:(
Achja, je weet wie het zegt.
pi_174335629
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:24 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Achja, je weet wie het zegt.
jij bent erger? Of bedoelde je dat niet :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')