abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174343365
Memphis :')
  woensdag 11 oktober 2017 @ 16:03:15 #27
289177 Iwanius
Gedachten zijn net als Wolken
pi_174351425
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:26 schreef Themonk5 het volgende:
Nooit van gehoord
ANP-33952967.jpg

Depay dacht dat hij even de grote Orson Welles kon nadoen.
Hij die geld verliest, verliest veel. Hij die een vriend verliest, verliest veel meer. Hij die het vertrouwen verliest, verliest alles
pi_174352570
Van mijn part speelt ie met een juten zak als onderbroek. Daar gaat het mij niet om.
Het is gewoon een beroerde voetballer.
Als je een bal kunt aannemen en recht vooruit trap, ben je al een technicus tegenwoordig.
Hij neemt de bal aan en begint er doelloos mee te rennen. Als ie niet meer verder kan schiet ie hem ergens naar toe, soms richting doel.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174355262
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:55 schreef tong80 het volgende:
Van mijn part speelt ie met een juten zak als onderbroek. Daar gaat het mij niet om.
Het is gewoon een beroerde voetballer.
Als je een bal kunt aannemen en recht vooruit trap, ben je al een technicus tegenwoordig.
Hij neemt de bal aan en begint er doelloos mee te rennen. Als ie niet meer verder kan schiet ie hem ergens naar toe, soms richting doel.

:P
tong , fok! Legend , ik ben het bij deze met je oneens , baltechnisch is Depay een prima speler die veel kan groeien
pi_174355391
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef jigggy het volgende:

[..]

tong , fok! Legend , ik ben het bij deze met je oneens , baltechnisch is Depay een prima speler die veel kan groeien
Depay was op het WK van 2014 heel goed. Alleen hij is er zelf een beetje teveel in gaan geloven... En doet nu net alsof ie god in Frankrijk is.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')