abonnement Unibet Coolblue
pi_174330501
quote:
De Nederlandse Jesse gaat viral nadat hij een verliefd Engels meisje harteloos liet staan op Schiphol. Volgens Britse media stuurde hij haar vervolgens een berichtje waarin hij haar liet weten haar lelijk en dik te vinden.

De 24-jarige Sophie Stevensen en Jesse zochten steun bij elkaar na de aanslag op de Ramblas in Barcelona. Ze besloten de romance in Nederland voort te zetten waarna Sophie een ticket kocht en naar Amsterdam vloog. Dat had ze echter beter niet kunnen doen.

Jesse kwam haar niet ophalen en liet weten dat het een ‘grap’ was. Hij zou door zijn vrienden zijn uitgedaagd om een lelijk, dik meisje te versieren. Het respectloze spelletje, ‘Pull a Pig’ genaamd, kon Sophie niet echt waarderen. Ze stapte met haar verhaal naar de Britse pers.


Jesse is inmiddels ondergedoken.

http://www.hartvannederla(...)ls-varken-behandelt/
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174330520
Jesse is een sukkel
pi_174330621
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174330819
Leuk voor die jongen die nou doodsbedreigingen krijgt terwijl dat wijf misschien wel alles verzonnen heeft.
pi_174330828
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jesse is een sukkel
Sowieso Engelse wijven neuken :')
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174330844
Vieze britse meiden zijn ook walgelijk, ga maar eens naar Marmaris of Alanya dik , lelijk en denken dat ze knap zijn
pi_174330934
Als hij ooit het woord pig heeft gebruikt, hetgeen hij zich niet meer kan herinneren, dan heeft dit betrekking op de manier waarop ze seks hebben gehad.

Wat moet ik mij daar bij voorstellen een soort doggie in de modder?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:25:41 #8
22565 asco
Los in deze tent
pi_174331150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Sowieso Engelse wijven neuken :')
Ik weet nog van vroeger in Valkenburg dat als ze maar jong genoeg waren het best te pruimen was.
pi_174331311
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:25 schreef asco het volgende:

[..]

Ik weet nog van vroeger in Valkenburg dat als ze maar jong genoeg waren het best te pruimen was.
Pedo alert
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_174331322
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:18 schreef maan_man het volgende:
Als hij ooit het woord pig heeft gebruikt, hetgeen hij zich niet meer kan herinneren, dan heeft dit betrekking op de manier waarop ze seks hebben gehad.

Wat moet ik mij daar bij voorstellen een soort doggie in de modder?
THICC
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:30:55 #11
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_174331323
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:25 schreef asco het volgende:

[..]

Ik weet nog van vroeger in Valkenburg dat als ze maar jong genoeg waren het best te pruimen was.
Zo rond de 8 of wat?
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 19:31:59 #12
22565 asco
Los in deze tent
pi_174331351
Stelletje millennial sjw-ers. :')
Ik heb het hier over meiden van 16/18 en ik was ook rond die leeftijd. O+
En het was eind jaren 80, begin jaren 90. Die geweldige tijd die de meesten hier niet (bewust) hebben meegemaakt. :P
pi_174333143
Viral? Ik begrijp uit de OT dat juist het verhaal van het meisje in de media is gekomen.
Leuke grap Jesse, totdat jezelf 20x een blauwtje loopt.
Racist
pi_174333211
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:27 schreef Toga het volgende:
Viral? Ik begrijp uit de OT dat juist het verhaal van het meisje in de media is gekomen.
Leuke grap Jesse, totdat jezelf 20x een blauwtje loopt.
In de Britse tabloids (The Sun, Daily Mail etc.) hé, die staan nou niet bepaald bekend om hun hoge journalistieke standaarden.
pi_174333264
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:31 schreef asco het volgende:
Stelletje millennial sjw-ers. :')
Ik heb het hier over meiden van 16/18 en ik was ook rond die leeftijd. O+
En het was eind jaren 80, begin jaren 90. Die geweldige tijd die de meesten hier niet (bewust) hebben meegemaakt. :P
Ik vond Britse meiden altijd al wat aan de vadsige kant. Stubby legs en zwarte vingers van de fish & chips die ze in kranten kregen opgediend.
Racist
pi_174336708
Bij het stappen kleden ze zich ook als verschrikkelijke prostituees O+

Ik ging met mijn vrouw stappen in Londen en zij ging gewoon op dr all stars want verder geen extra kleding bij zich, en die werd een partij met de nek aangekeken zeg :P Er kwam toen zelfs een dikkerdje mer dr chav-harses vragen waarom ze er zo idioot bij liep :P
Engelse vrouwen zijn niks waard joh, ik kan het weten, mijn halve familie is engels. Die Jesse heeft mijn zegen hoor :P
-nee-
pi_174337308
Ik vind die nette engelse jonge dames wel mooi. Maar dat is een ander soort volgens mij.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_174339614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 22:05 schreef spierbal het volgende:
Ik vind die nette engelse jonge dames wel mooi. Maar dat is een ander soort volgens mij.
Je hebt er hele nette en knappe tussen zitten maar de meerderheid is goor en onbeleefd
pi_174340029
Sneue grap zeg.
pi_174340235
Als ik alles zo lees krijg ik eerder het idee dat die Jesse gewoon een gigantisch oor word aangenaaid door zo'n snolletje uit Manchester.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174340330
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:40 schreef Hathor het volgende:
Als ik alles zo lees krijg ik eerder het idee dat die Jesse gewoon een gigantisch oor word aangenaaid door zo'n snolletje uit Manchester.
Blijft bijzonder hoe vaak het woord van een vrouw blind word geloofd

Natuurlijk is het een bijzonder lompe actie van zijn kant maar om dit zoveel aandacht te geven is net zo kansloos

Iemand gevoelens zijn gekwetst en het is internationale nieuws :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_174340386
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:44 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Blijft bijzonder hoe vaak het woord van een vrouw blind word geloofd

Natuurlijk is het een bijzonder lompe actie van zijn kant maar om dit zoveel aandacht te geven is net zo kansloos

Iemand gevoelens zijn gekwetst en het is internationale nieuws :')
Bijzonder lomp om haar niet van Schiphol op te halen? Hij zegt juist dat daar ook helemaal geen sprake van was, dat hij niet eens wist of ze wel zou komen of uberhaupt wel geweest is. Hij zei ook nog dat er na Barcelona helemaal geen telefonisch contact is geweest, en dat lijkt me niet moeilijk te achterhalen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174340911
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 23:47 schreef Hathor het volgende:

[..]

Bijzonder lomp om haar niet van Schiphol op te halen? Hij zegt juist dat daar ook helemaal geen sprake van was, dat hij niet eens wist of ze wel zou komen of uberhaupt wel geweest is. Hij zei ook nog dat er na Barcelona helemaal geen telefonisch contact is geweest, en dat lijkt me niet moeilijk te achterhalen.
Je begrijpt me verkeerd

Waarom is dit internationale nieuws ?

Puur omdat het om een vrouw gaat? En vrouwen zijn heilige wezens die nooit liegen of iets fouts doen

Doet me denken aan een verhaal van een week terug ofzo. Vrouw bleek jaren lang verkrachting verhalen te verzinnen. Pas bij de 15e valse aangifte werd er opgetreden

De enige reden reden dat ze er zo lang mee weg kwam is omdat ze met de juiste geslacht geboren is
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_174341249
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd

Waarom is dit internationale nieuws ?

Puur omdat het om een vrouw gaat? En vrouwen zijn heilige wezens die nooit liegen of iets fouts doen

Doet me denken aan een verhaal van een week terug ofzo. Vrouw bleek jaren lang verkrachting verhalen te verzinnen. Pas bij de 15e valse aangifte werd er opgetreden

De enige reden reden dat ze er zo lang mee weg kwam is omdat ze met de juiste geslacht geboren is
Ahh zo, ja dat klopt, er worden maar al te vaak valse aangiften gedaan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174341938
Ik ben een beetje in de war na het zien van de foto's. Moet het niet zijn: "Nederlandse Jesse gaat viral nadat hij varken als meisje behandelt"?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 06:29:09 #26
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_174342616
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 02:39 schreef opreis het volgende:
Ik ben een beetje in de war na het zien van de foto's. Moet het niet zijn: "Nederlandse Jesse gaat viral nadat hij varken als meisje behandelt"?
Heh, ik heb het even opgezocht maar inderdaad.

Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 07:35:55 #27
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_174342837
Als je dat ziet dan kan je hem nog beter in een varken stoppen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_174342951
Ik denk niet dat ze liegt maar vind het wel een raar verhaal. Zoals eerder al aangegeven: dit is niet iets dat 'viral' gegaan is, zij is naar de media gestapt. En dan het hele "pull a pig game" gebeuren? Het wordt gemeld als een nieuwe hype onder jongeren, maar als ik periode-specifiek op google zoek vind ik NIKS over het fenomeen voor dit nieuwsbericht, en Google Trends laat zien dat voor dit nieuwsbericht er hoogstens een paar keer per dag searches waren op de woorden "pull a pig", in elke willekeurige volgorde neem ik dan aan, waar het er nu meer dan honderd zijn.
Wordt hier een vertekend verhaal gemaakt? Waar is de journalistiek?
pi_174343447
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 07:56 schreef Bot13 het volgende:
Ik denk niet dat ze liegt maar vind het wel een raar verhaal. Zoals eerder al aangegeven: dit is niet iets dat 'viral' gegaan is, zij is naar de media gestapt. En dan het hele "pull a pig game" gebeuren? Het wordt gemeld als een nieuwe hype onder jongeren, maar als ik periode-specifiek op google zoek vind ik NIKS over het fenomeen voor dit nieuwsbericht, en Google Trends laat zien dat voor dit nieuwsbericht er hoogstens een paar keer per dag searches waren op de woorden "pull a pig", in elke willekeurige volgorde neem ik dan aan, waar het er nu meer dan honderd zijn.
Wordt hier een vertekend verhaal gemaakt? Waar is de journalistiek?
Ik kende het fenomeen wel. Komt met enige regelmaat in Amerikaanse tienerfilms en vooral tienerseries voor.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:01:16 #30
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174344366
Volgens mij liegt die Jesse de boel bij elkaar.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 10:04:13 #31
186611 Haags
pi_174344431
Wat een stoer kereltje
Zonder wrijving geen glans
pi_174344432
Je zou zeggen dat met een screenshotje van een telefoonlog toch wel duidelijk moet worden wie van de twee nu aan het liegen is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:12:28 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174344532
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
Je zou zeggen dat met een screenshotje van een telefoonlog toch wel duidelijk moet worden wie van de twee nu aan het liegen is.
Wie zegt dat dat screenshot niet door dat grietje zelf gemaakt is of door de tabloids?

Waarom is er niet meer van dat sms- of whatsappgesprek gepost? Bijvoorbeeld iets waarin ze afspreken hoe laat hij haar oppikt van Schiphol? Of zelfs wat gekeuvel over 'hoe was je vlucht' zoals verliefde stelletjes doen?

Misschien is Jesse een ontzettende klootzak, maar de kans lijkt mij groter dat dit meisje ze niet allemaal op een rijtje heeft.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:25:56 #34
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174344745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat screenshot niet door dat grietje zelf gemaakt is of door de tabloids?

Waarom is er niet meer van dat sms- of whatsappgesprek gepost? Bijvoorbeeld iets waarin ze afspreken hoe laat hij haar oppikt van Schiphol? Of zelfs wat gekeuvel over 'hoe was je vlucht' zoals verliefde stelletjes doen?
Waarom zou dat ertoe doen, aangezien jij het toch allemaal afdoet als vervalsingen?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:34:57 #35
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174344888
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat screenshot niet door dat grietje zelf gemaakt is of door de tabloids?

Waarom is er niet meer van dat sms- of whatsappgesprek gepost? Bijvoorbeeld iets waarin ze afspreken hoe laat hij haar oppikt van Schiphol? Of zelfs wat gekeuvel over 'hoe was je vlucht' zoals verliefde stelletjes doen?

Misschien is Jesse een ontzettende klootzak, maar de kans lijkt mij groter dat dit meisje ze niet allemaal op een rijtje heeft.
maar dat kun je ook weer photoshoppen of als je 2 telefoons hebt kun je je naam in jesse veranderen en zijn foto als profielfoto nemen en dan naar je andere telefoon appen
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174344889
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Marsenal het volgende:
Bij het stappen kleden ze zich ook als verschrikkelijke prostituees O+

Ik ging met mijn vrouw stappen in Londen en zij ging gewoon op dr all stars want verder geen extra kleding bij zich, en die werd een partij met de nek aangekeken zeg :P Er kwam toen zelfs een dikkerdje mer dr chav-harses vragen waarom ze er zo idioot bij liep :P
Engelse vrouwen zijn niks waard joh, ik kan het weten, mijn halve familie is engels. Die Jesse heeft mijn zegen hoor :P
Nederlandse vrouwen kunnen zich in het algemeen ook niet kleden (allstars bv...).

Maar ga naar de juiste uitgaansgelegenheden in Londen en je kijkt je ogen uit. Net zoals overal ter wereld.

Plebs is overal in de meerderheid.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:37:33 #37
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174344933
Sws lullig dat er pers bij gehaald word als het verhaal waar is. Want je maakt iemand kapot...dat gaat een beetje te ver ...alhoewel t tuurlijk wel een klootzak is als dit verhaal waar is .
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174344965
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:37 schreef madeliefff het volgende:
Sws lullig dat er pers bij gehaald word als het verhaal waar is. Want je maakt iemand kapot...dat gaat een beetje te ver ...alhoewel t tuurlijk wel een klootzak is als dit verhaal waar is .
Je hebt gelijk vwb het schandpaaldeel. Dat is helaas de norm aan het worden.

Maar wat ben je een ongelofelijke lul zeg als je een meid voor niets naar Nederland laat vliegen. Ik heb dan wel moeite om medelijden te hebben.

De pers moet zich verder wel schamen.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:45:08 #39
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174345036
Ik vind op google ook alleen maar dit verhaal bij " pull a pig game" hierboven zei iemand dat het in tienerseries voorkomt. wie van die 2 zou zo een spel dan eerder kennen is de vraag die bij mij opkomt. Je zou zeggen dat meisjes...alhoewel ik geneigd ben haar eerder te geloven . Haar ouders zeiden dat ze elke keer vet blij was na een telefoongesprek met hem. Of die ouders moeten ook liegen. En hij heeft zijn verhaal veranderd wat slecht is voor je geloofwaardigheid.

Ik mis btw wat meer tekst in de op.
Zijn 1e en 2e verhaal moet er ook bij en die van de ouders...
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174345071
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk vwb het schandpaaldeel. Dat is helaas de norm aan het worden.

Maar wat ben je een ongelofelijke lul zeg als je een meid voor niets naar Nederland laat vliegen. Ik heb dan wel moeite om medelijden te hebben.

De pers moet zich verder wel schamen.
Zo rollen Britse tabloids nou eenmaal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_174345115
Waar is die Jesse? :(

  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:52:51 #42
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174345157
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174345166
Wat een aandachtshoer
pi_174345179
Ook een Engelse ontmoet in Barcelona, ook uit Manchester
Maar die was wel knap :P
pi_174345327
Dit verhaal vind ik weinig interessant, zolang er geen doorslag te geven valt, over wie de waarheid spreekt.

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik het anders nog steeds niet héél interessant zou vinden. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:25 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd

Waarom is dit internationale nieuws ?

Puur omdat het om een vrouw gaat? En vrouwen zijn heilige wezens die nooit liegen of iets fouts doen

Doet me denken aan een verhaal van een week terug ofzo. Vrouw bleek jaren lang verkrachting verhalen te verzinnen. Pas bij de 15e valse aangifte werd er opgetreden

De enige reden reden dat ze er zo lang mee weg kwam is omdat ze met de juiste geslacht geboren is
Bitch puhlease, voor die verhalen zijn er weer zat andere van vrouwen die nooit hun recht krijgen voor het feit dat ze verkracht zijn. Ondertussen mogen ze het verhaal wel telkens opnieuw vertellen en wordt hun geloofwaardigheid door de advocaat van de verkrachter aangevallen. Leuke ervaringen zijn dat. Het is gewoon een kwestie van waar je op wil focussen.

Wat mij ondertussen wel duidelijk is, is dat mannen die roepen dat een vrouw als het 'juiste geslacht' is geboren, zelf op nogal wat vlakken minder tevreden met hun leven zijn dan gekund had. Dan is het blijkbaar makkelijker om je op dit soort dingen te focussen, dan daar wat mee te doen.
pi_174345531
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Volgens mij liegt die Jesse de boel bij elkaar.
Iemand beschuldigen zonder bewijs, volgens mij spreekt je onderbuik nu. O-)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:20:34 #47
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174345673
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Iemand beschuldigen zonder bewijs, volgens mij spreekt je onderbuik nu. O-)
Jou ontgaat ook niets.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:29:31 #48
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174345846
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:25 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom zou dat ertoe doen, aangezien jij het toch allemaal afdoet als vervalsingen?
Het zou geloofwaardiger overkomen.

Ik zeg niet dat het een vervalsing IS, ik zeg dat het een vervalsing zou kunnen zijn

Het zou zo maar kunnen dat het allemaal echt waar is wat dat grietje beweert, en als dat zo is, dan is die Jesse een grote klootzak. Maar de kans ik ook aanwezig dat dit meisje het allemaal verzonnen heeft.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_174345878
Dat je uberhaupt de rest van je leven op deze manier over het internet wilt gaan, volgens mij doet ze er zichzelf meer schade mee dan Jesse, wie trouwens in dit geval een ontzettende loser is als hij dit doet.
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:34:17 #50
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174345967
Geen idee of het echt gebeurd is maar wel een kut actie. Alleen waarom zou je dit naar de media gaan sturen. Ik zou een jaartje gaan huilen in een hoekje en dan de draad weer oppakken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174346049
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:31 schreef DeParo het volgende:
Dat je uberhaupt de rest van je leven op deze manier over het internet wilt gaan, volgens mij doet ze er zichzelf meer schade mee dan Jesse, wie trouwens in dit geval een ontzettende loser is als hij dit doet.
Wat dan weer enigszins voor haar betrouwbaarheid spreekt. Zeker in combinatie met het veranderde verhaal van Jesse.
pi_174346088
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:37 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Wat dan weer enigszins voor haar betrouwbaarheid spreekt. Zeker in combinatie met het veranderde verhaal van Jesse.
Telefoon logs zouden toch duidelijkheid moeten geven.
Zij moet makkelijk aan kunnen tonen dat ze gebeld is door een NL nummer.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:40:19 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174346102
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:34 schreef madeliefff het volgende:

[..]

maar dat kun je ook weer photoshoppen of als je 2 telefoons hebt kun je je naam in jesse veranderen en zijn foto als profielfoto nemen en dan naar je andere telefoon appen
Tuurlijk, kan ook.

Maar bij dit verhaal gaat er bij mij gewoon een belletje rinkelen wat zegt dat dit verhaal niet klopt. En dat belletje heeft wel vaker correct gerinkeld bij dit soort bizarre verhalen. Zo vaak komen er verhalen in de media waarbij iemand door een ander heel veel onrecht wordt aangedaan, die later compleet verzonnen blijken te zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:40:27 #54
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174346105
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:29 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het zou geloofwaardiger overkomen.

Ik zeg niet dat het een vervalsing IS, ik zeg dat het een vervalsing zou kunnen zijn

Het zou zo maar kunnen dat het allemaal echt waar is wat dat grietje beweert, en als dat zo is, dan is die Jesse een grote klootzak. Maar de kans ik ook aanwezig dat dit meisje het allemaal verzonnen heeft.
Waarom zou je daar zo op blijven hameren, tenzij je de suggestie wil wekken dat ze het verzonnen heeft?
pi_174346192
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:16 schreef Fenerbahce1993 het volgende:
Vieze britse meiden zijn ook walgelijk, ga maar eens naar Marmaris of Alanya dik , lelijk en denken dat ze knap zijn
En Jesse is.......?
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:45:29 #56
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174346208
quote:
7s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Geen idee of het echt gebeurd is maar wel een kut actie. Alleen waarom zou je dit naar de media gaan sturen. Ik zou een jaartje gaan huilen in een hoekje en dan de draad weer oppakken.
Om hem kapot te maken, natuurlijk...
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:18 #57
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174346244
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:45 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Om hem kapot te maken, natuurlijk...
En waarom zou ze dat doen?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:23 #58
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174346247
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:45 schreef madeliefff het volgende:
Haar ouders zeiden dat ze elke keer vet blij was na een telefoongesprek met hem. Of die ouders moeten ook liegen.
_O-
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:47:59 #59
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174346260
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:47 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En waarom zou ze dat doen?
Wraak? Voor niets een vliegtuigticket gekocht, ze is vernederd, met haar gevoelens gespeeld, bla bla...
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:49:10 #60
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174346282
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:47 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Wraak? Voor niets een vliegtuigticket gekocht, ze is vernederd, met haar gevoelens gespeeld, bla bla...
Tja alsof naar de media stappen er voor zorgt dat ze geen vliegtuig ticket heeft gekocht, niet is vernederd en niet met haar gevoelens is gespeeld...

Maarja ik snap wraak sowieso nooit zo goed.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174346317
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja alsof naar de media stappen er voor zorgt dat ze geen vliegtuig ticket heeft gekocht, niet is vernederd en niet met haar gevoelens is gespeeld...

Maarja ik snap wraak sowieso nooit zo goed.
The high and mighty snappen nooit iets.
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 11:51:34 #62
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174346330
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:50 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

The high and mighty snappen nooit iets.
:{w zeg je nu dat ik stoned op mijn werk zit ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_174346539
Dat dat kind gewoon airtime heeft gehad, idioot eigenlijk :P

Als het echt waar is wat ze zegt, moet ik er wel een beetje om lachen hoor, wat een gast _O-

P.S. ik wil ook stoned op mn werk zitten ;(
-nee-
pi_174346559
quote:
Ik kan het mij niet herinneren... terwijl het verdomme in je whatsapp na te lezen valt.

Nou, hij heeft dus gewoon haar genaaid. Letterlijk en figuurlijk.
pi_174346582
De jeugd van Nederland. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_174346659
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:00 schreef Marsenal het volgende:
Dat dat kind gewoon airtime heeft gehad, idioot eigenlijk :P

Als het echt waar is wat ze zegt, moet ik er wel een beetje om lachen hoor, wat een gast _O-

P.S. ik wil ook stoned op mn werk zitten ;(
Jij vind het toch ook belangrijk genoeg om er iets over te zeggen
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:14:10 #67
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174346886
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Waarom zou je daar zo op blijven hameren, tenzij je de suggestie wil wekken dat ze het verzonnen heeft?
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

Maar bij dit verhaal gaat er bij mij gewoon een belletje rinkelen wat zegt dat dit verhaal niet klopt. En dat belletje heeft wel vaker correct gerinkeld bij dit soort bizarre verhalen. Zo vaak komen er verhalen in de media waarbij iemand door een ander heel veel onrecht wordt aangedaan, die later compleet verzonnen blijken te zijn.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_174346897
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:05 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Jij vind het toch ook belangrijk genoeg om er iets over te zeggen
Vanaf mijn mobiel op een forum wel leuk ja. Om nou voor een camera te gaan zitten _O-
-nee-
pi_174346989
Al dat gezeik de hele tijd, het vehaal lijkt wel degelijk te kloppen, we hebben zelfs een screen van de snapchat (geen Whatsapp dus in deze). Dat die kerel ook gaat beweren dat hij niet meer weet of hij haar ooit een keer varken heeft genoemd, of een bericht heeft gestuurd, hilarisch.
pi_174347004
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:15 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Sowieso Engelse wijven neuken :')
HAHAHAHAHA :'( :'( :'( :'( _O-
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:21:22 #71
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174347040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:18 schreef DeParo het volgende:
Al dat gezeik de hele tijd, het vehaal lijkt wel degelijk te kloppen, we hebben zelfs een screen van de snapchat (geen Whatsapp dus in deze). Dat die kerel ook gaat beweren dat hij niet meer weet of hij haar ooit een keer varken heeft genoemd, of een bericht heeft gestuurd, hilarisch.
Als het verhaal klopt dan is dit toch wel respectloos.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:24:09 #72
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_174347093
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

[..]

Kijk, daar komt de aap uit de mouw. Of moet ik zeggen, de shit uit de onderbuik...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:25:00 #73
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174347108
Wat een ontzettende lul. En dan nu draaien en zielig doen als het uitkomt.
Als je dan toch de stoere jongen wil uithangen zorg dan dat je ballen hebt en geef gewoon toe wat je hebt gedaan,dat je er dikke pret over hebt gehad (met je vrienden?).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174347264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:25 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Wat een ontzettende lul. En dan nu draaien en zielig doen als het uitkomt.
Als je dan toch de stoere jongen wil uithangen zorg dan dat je ballen hebt en geef gewoon toe wat je hebt gedaan,dat je er dikke pret over hebt gehad (met je vrienden?).
Hoe weet jij dat allemaal? Of heeft hij het per definitie gedaan omdat hij man is?
Het is niet meer dan haar woord tegen het zijne.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:33:50 #75
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174347319
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat allemaal? Of heeft hij het per definitie gedaan omdat hij man is?
Het is niet meer dan haar woord tegen het zijne.
Hij verandert zijn verhaal oa, er is een screenshot van Snapchat,alles wijst erop dat Jesse gewoon een lul is.

De vraag die je stelt kan je ook omdraaien, waarom ben jij geneigd haar te wantrouwen terwijl zij wel met enig bewijs komt en hij enkel met veranderende verhaaltjes komt?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174347418
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:33 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Hij verandert zijn verhaal oa, er is een screenshot van Snapchat,alles wijst erop dat Jesse gewoon een lul is.

De vraag die je stelt kan je ook omdraaien, waarom ben jij geneigd haar te wantrouwen terwijl zij wel met enig bewijs komt en hij enkel met veranderende verhaaltjes komt?
Ik wantrouw niemand, ik ben gewoon neutraal. Bewijs heb ik niet gezien. Ik heb slechts een screenshot van een whatsapp gesprek gezien waar ik niet uit kan afleiden tussen welke personen dat gesprek heeft plaatsgevonden.

Dat "alles er op wijst dat hij een lul is" is toch echt je eigen vooroordeel. Zelf een keer gepigged?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 12:39:07 #77
319979 Fok-it
All is well
pi_174347420
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Tja alsof naar de media stappen er voor zorgt dat ze geen vliegtuig ticket heeft gekocht, niet is vernederd en niet met haar gevoelens is gespeeld...

Maarja ik snap wraak sowieso nooit zo goed.
Wraak is dan ook voor simpele mensen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator woensdag 11 oktober 2017 @ 12:40:10 #78
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_174347444
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Wraak is dan ook voor simpele mensen.
Dan zou ik het juist moeten begrijpen, of noem je me nou moeilijk ;(
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 11 oktober 2017 @ 12:42:05 #79
319979 Fok-it
All is well
pi_174347487
quote:
2s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:40 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan zou ik het juist moeten begrijpen, of noem je me nou moeilijk ;(
Ik noem je niks :+ Ik denk alleen dat de wat simpelere mensen wraak zien als iets wat daadwerkelijk effect heeft terwijl andere mensen meer verdriet zullen hebben om het feit maar daarna gewoon verder proberen te gaan.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:44:40 #80
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174347549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik wantrouw niemand, ik ben gewoon neutraal. Bewijs heb ik niet gezien. Ik heb slechts een screenshot van een whatsapp gesprek gezien waar ik niet uit kan afleiden tussen welke personen dat gesprek heeft plaatsgevonden.

Dat "alles er op wijst dat hij een lul is" is toch echt je eigen vooroordeel. Zelf een keer gepigged?
Ik had zelfs nog nooit van die term gehoord tot nu toe.

Jesse veranderd gewoonweg zijn verhaal en dat maakt dat ik geneigd ben haar te geloven.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174347653
Wat sneu voor dat meisje en wat respectloos van die jongen. Als dat mijn zoon zou zijn geweest dan had hij een groot probleem.
pi_174347749
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ik had zelfs nog nooit van die term gehoord tot nu toe.

Jesse veranderd gewoonweg zijn verhaal en dat maakt dat ik geneigd ben haar te geloven.
Hoe is dat antwoord op mijn vraag?
Waar blijkt uit dat Jesse een lul is?
Waar blijkt uit dat Jesse whatsapp contact heeft gehad met haar?
Waar is haar vliegticket?

Wist je dat ze is betaald om dit verhaal te doen in de media?

Jij bent geneigd om haar te geloven omdat je een vrouw bent, en zij ook. Zo simpel is het. Puur seksisme en vooroordeel.

Reactie van de advocaat van Jesse:

quote:
„Omdat de berichten via Snapchat zijn verstuurd zijn die nu niet meer te lezen", reageert Moszkowicz tegenover Metro. „De berichtjes die in The Sun en andere tabloids staan, zijn dus gefabriceerd. Bovendien heeft The Sun mevrouw Stevensen betaald voor dit verhaal. Dat weet u toch? Hoe serieus moeten we dit hele artikel dan nemen. Bovendien heb ik op al die sites van die tabloids nergens vliegtickets gezien. Dus wie zegt dat zij werkelijk in Amsterdam is geweest?"
Stukje uit de krant:

quote:
Stevensen liet na de verklaring van Mateman niets meer van zich horen. Een gesprek met Metro durfde zij dinsdagmiddag plotseling niet meer aan te gaan, ‘vanwege mogelijke juridische gevolgen’, verklaarde zij. Eerder op de dag was Sophie nog wel live te zien geweest op de Engelse commerciële tv, bij This Morning op ITV.
https://www.metronieuws.n(...)ordt-steeds-vreemder

Dus Jesse is een lul omdat deze vrouw iets beweert en daar geen bewijs bij levert?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 11 oktober 2017 @ 12:57:11 #83
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_174347798
Ik weet het even niet. Het kan waar zijn, maar ik zou echt niet verbaasd opkijken als dit een hoax bleek te zijn.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:00:23 #84
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174347863
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik weet het even niet. Het kan waar zijn, maar ik zou echt niet verbaasd opkijken als dit een hoax bleek te zijn.
Nou ja ik weet niet hoe het met jou zit, waar of niet waar, als ik een meid zou zien waar ik al totaal niets in zie zoek ik er niet eens een diepgaand contact mee. Althans in zoverre dat zij al behoorlijk wat van mij zou te weten komen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  woensdag 11 oktober 2017 @ 13:01:31 #85
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_174347888
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:00 schreef Cherna het volgende:

[..]

Nou ja ik weet niet hoe het met jou zit, waar of niet waar, als ik een meid zou zien waar ik al totaal niets in zie zoek ik er niet eens een diepgaand contact mee. Althans in zoverre dat zij al behoorlijk wat van mij zou te weten komen.
Daar ben ik het wel mee eens.
pi_174348904
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:49 schreef Odaiba het volgende:
Wat sneu voor dat meisje en wat respectloos van die jongen. Als dat mijn zoon zou zijn geweest dan had hij een groot probleem.
Meh, als het je zoon is ben je toch sneller geneigd hem te geloven. Als ik daarnaast nog bedreigingen zou ontvangen, dan zou ik volledig achter hem gaan staan.
pi_174349232
Scenariootje: Jesse heeft hem er die ene nacht in het door terreur geteisterde Barcelona bij dr ingehangen want 'je bent toch op vakantie en je leeft maar één keer'. Heeft omdat ie aan de laffe kant is nog wat lieve woordjes toegefluisterd na afloop, want dacht 'die zien we nooit meer... te-rug!'. Maar meiske ingepalmd en verliefd en kondigt aan naar NL te vliegen. Laffe Jesse laat dit toe (zit te diep in zn gladde spelletje) en denkt vervolgens 'ik moet dit kleine Britse wijfie aan mn familie/vrienden voorstellen'. Hij blocked haar, laat niets meer van zich horen zodra ze is geland. Meisje alleen, boos en verdrietig, wil hem hiervoor terugpakken en besluit het verhaal nog te dramatiseren door het pig-gedeelte toe te voegen (tegenwoordig heb je apps waarmee je dit soort berichten/screenshots fabriceert). Meisje levert dit aan tabloids, die de jongen kapot maken.

Je lult wel eens tijdens chatsessies met iemand mee, terwijl je eigenlijk denkt: die is niet goed.
pi_174349364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:21 schreef Wuwwa het volgende:
Scenariootje: Jesse heeft hem er die ene nacht in het door terreur geteisterde Barcelona bij dr ingehangen want 'je bent toch op vakantie en je leeft maar één keer'. Heeft omdat ie aan de laffe kant is nog wat lieve woordjes toegefluisterd na afloop, want dacht 'die zien we nooit meer... te-rug!'. Maar meiske ingepalmd en verliefd en kondigt aan naar NL te vliegen. Laffe Jesse laat dit toe (zit te diep in zn gladde spelletje) en denkt vervolgens 'ik moet dit kleine Britse wijfie aan mn familie/vrienden voorstellen'. Hij blocked haar, laat niets meer van zich horen zodra ze is geland. Meisje alleen, boos en verdrietig, wil hem hiervoor terugpakken en besluit het verhaal nog te dramatiseren door het pig-gedeelte toe te voegen (tegenwoordig heb je apps waarmee je dit soort berichten/screenshots fabriceert). Meisje levert dit aan tabloids, die de jongen kapot maken.

Je lult wel eens tijdens chatsessies met iemand mee, terwijl je eigenlijk denkt: die is niet goed.
In dit geval is Jesse nog steeds een enorme lul natuurlijk.
pi_174349401
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:29 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

In dit geval is Jesse nog steeds een enorme lul natuurlijk.
Zéker, maar ik heb het idee dat iedereen vooral valt om dat 'pulling a pig'. Als ze dat niet zou hebben toegevoegd was de sfeer toch iets van: 'meid, kan gebeuren, enorme lullen bestaan, laat de pony lekker grazen in Amsterdam'.
pi_174349441
Go FOK! knokploeg.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:00:18 #91
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174350008
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe is dat antwoord op mijn vraag?
Waar blijkt uit dat Jesse een lul is?
Waar blijkt uit dat Jesse whatsapp contact heeft gehad met haar?
Waar is haar vliegticket?

Wist je dat ze is betaald om dit verhaal te doen in de media?

Jij bent geneigd om haar te geloven omdat je een vrouw bent, en zij ook. Zo simpel is het. Puur seksisme en vooroordeel.

Reactie van de advocaat van Jesse:

[..]

Stukje uit de krant:

[..]

https://www.metronieuws.n(...)ordt-steeds-vreemder

Dus Jesse is een lul omdat deze vrouw iets beweert en daar geen bewijs bij levert?
Je denkt werkelijk dat nadat Jesse een advocaat in de hand heeft genomen zij dat niet heeft gedaan? En daarom geadviseerd is te stoppen met interviews?
Net zoals dat je dat betaald worden raar vindt, dat is vrij normaal te noemen.

Nu zijn het Engelse tabloids, dus geheel zeker ben ik niet, maar ik vermoed dat ze dit verhaal wel degelijk beter kan onderbouwen met bewijs, dat alleen niet openbaar heeft gedaan. En nu al helemaal niet meer via die weg zal doen (als ze meer dan 2 hersencellen heeft heeft ze namelijk ook een advocaat nu).

Nogmaals Jesse veranderd zijn verhaal, zij weet iets teveel van hem om zijn verhaal dat er enkel zeer oppervlakkig en kortstondig contact is geweest heel geloofwaardig te maken.
Dat is waarom ik neig naar haar geloven, dat ze net als mij een kut heeft doet er niets toe.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:03:41 #92
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174350072
In het geval dat het zo gegaan is als het meisje dat voorspiegelt, wat zou het slimst zijn voor Jesse om dit op te lossen? Wat zouden jullie doen als jullie hem waren en je zou spijt hebben van wat je gedaan hebt?

Het betalen van haar ticket en eventueel andere gemaakte kosten? Publiekelijk excuses aanbieden en zo door het stof gaan?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_174350190
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:00 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je denkt werkelijk dat nadat Jesse een advocaat in de hand heeft genomen zij dat niet heeft gedaan?
Dat weten we niet. Dat weet jij ook niet, dat is wederom een aanname.
quote:
En daarom geadviseerd is te stoppen met interviews?
Net zoals dat je dat betaald worden raar vindt, dat is vrij normaal te noemen.
Nee, dat is niet normaal. Sterker nog, het is journalistiek discutabel.

quote:
Nu zijn het Engelse tabloids, dus geheel zeker ben ik niet, maar ik vermoed dat ze dit verhaal wel degelijk beter kan onderbouwen met bewijs, dat alleen niet openbaar heeft gedaan.
Ik koop niet zoveel voor jouw vermoedens. Jij zegt dat "alles er op wijst dat Jesse een klootzak is" maar vooralsnog kom je niet meer dan met aannames en verdachtmakingen. Dat vind ik niet een erg sterke onderbouwing voor je stelling.
quote:
En nu al helemaal niet meer via die weg zal doen (als ze meer dan 2 hersencellen heeft heeft ze namelijk ook een advocaat nu).

Nogmaals Jesse veranderd zijn verhaal, zij weet iets teveel van hem om zijn verhaal dat er enkel zeer oppervlakkig en kortstondig contact is geweest heel geloofwaardig te maken.
Dat is waarom ik neig naar haar geloven, dat ze net als mij een kut heeft doet er niets toe.
Jesse heeft aangegeven dat ze seks hebben gehad in het hotel en het daarbij is gebleven. Vooralsnog heeft zij geen enkel bewijs geleverd dat hij met haar had afgesproken, dat hij haar die berichten heeft gestuurd, dat ze uberhaupt contact heeft gehad naderhand, of dat ze zelfs maar in Nederland is geweest.

Maar ondanks dat geloof je haar wel :')
Het is werkelijk haar woord tegen het zijne.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_174350278
Conclusie is het eeuwig relevante: 'stop hem niet in crazy'.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 15:16:12 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_174350316
Altijd leuk om te zien wat voor soort volk meteen in de bres springt voor een bepaalde partij.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_174350720
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 21:49 schreef Marsenal het volgende:
Bij het stappen kleden ze zich ook als verschrikkelijke prostituees O+

Ik ging met mijn vrouw stappen in Londen en zij ging gewoon op dr all stars want verder geen extra kleding bij zich, en die werd een partij met de nek aangekeken zeg :P Er kwam toen zelfs een dikkerdje mer dr chav-harses vragen waarom ze er zo idioot bij liep :P
Engelse vrouwen zijn niks waard joh, ik kan het weten, mijn halve familie is engels. Die Jesse heeft mijn zegen hoor :P
Haha moet je voor de gein eens in Liverpool of Glasgow uitgaan... man man wat een bizarre gewaarwording vond ik dat... vergeleken daarbij is Londen echt heel netjes.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_174352389
Ben eens in Edinburgh gaan stappen, had een kletspraatje in de rij voor de ingang met een grietje, en kwam haar een uur later tegen in de desbetreffende club, daar kreeg ik een hug, waarbij ik de korrels poeder langs mn wang voelde brokkelen. Volledig dichtgeplamuurd die wijven.
pi_174352749


[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 17:06:14 ]
pi_174352815
Trouwens kan die Jesse die medianetwerken niet aanklagen? Lekker wat geld gaan eisen wegens smaad en privacyschending _O_

[ Bericht 58% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2017 17:08:11 ]
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:10:08 #100
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174352883
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
In het geval dat het zo gegaan is als het meisje dat voorspiegelt, wat zou het slimst zijn voor Jesse om dit op te lossen? Wat zouden jullie doen als jullie hem waren en je zou spijt hebben van wat je gedaan hebt?

Het betalen van haar ticket en eventueel andere gemaakte kosten? Publiekelijk excuses aanbieden en zo door het stof gaan?
hoi jesse?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:16:03 #101
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_174353010
quote:
10s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:10 schreef madeliefff het volgende:

[..]

hoi jesse?
Shit, door de mand gevallen :X
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:17:35 #102
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174353057
quote:
Zie die onderste foto. Volgens Jesse kende ze elkaar toch enkel kortstondig en oppervlakkig? Wipje en klaar (volgens de 2de verklaring dan)?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174353139
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Zie die onderste foto. Volgens Jesse kende ze elkaar toch enkel kortstondig en oppervlakkig? Wipje en klaar (volgens de 2de verklaring dan)?
Kan toch gewoon genomen zijn op de avond dat ze elkaar leerden kennen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:44:19 #104
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174353671
quote:
5s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Kan toch gewoon genomen zijn op de avond dat ze elkaar leerden kennen?
Is mogelijk, maar niet heel waarschijnlijk dat het dan echt om een kortstondig contact ging. Een ontmoeten elkaar (met evt de nodige drank), wippen en weer weg. Wat Jesse wel stelde in zijn 2de verklaring, waar hij in de eerste zelfs stelde dat er enkel zijdelings contact was geweest.

Handje in handje op de foto samen, in redelijk normale omstandigheden. Het verhaal van Jesse riekt aan alle kanten, met zijn gedraai en de bekende gegevens(voorzover die waar zijn).
Hoe weet zij zoveel van hem, Inc zijn telefoonnummer als het werkelijk ontmoeten, wipje en gelijk daarna weer weg was?
Ik heb zat kortstondige 'momentjes' gehad met mensen, ik weet net aan (mits ik niet te beneveld was om het te onthouden) hun voornaam.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174354296
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is mogelijk, maar niet heel waarschijnlijk dat het dan echt om een kortstondig contact ging. Een ontmoeten elkaar (met evt de nodige drank), wippen en weer weg. Wat Jesse wel stelde in zijn 2de verklaring, waar hij in de eerste zelfs stelde dat er enkel zijdelings contact was geweest.

Handje in handje op de foto samen, in redelijk normale omstandigheden. Het verhaal van Jesse riekt aan alle kanten, met zijn gedraai en de bekende gegevens(voorzover die waar zijn).
Hoe weet zij zoveel van hem, Inc zijn telefoonnummer als het werkelijk ontmoeten, wipje en gelijk daarna weer weg was?
Ik heb zat kortstondige 'momentjes' gehad met mensen, ik weet net aan (mits ik niet te beneveld was om het te onthouden) hun voornaam.
Ze staan daar met nog twee andere mensen in een groepsfoto, kan zijn dat ze een paar dagen met elkaar zijn opgetrokken, een enkele keer van wippenstein zijn gegaan, en dat hij niet de behoefte had om na dat weekendje er verder wat mee te doen, maar vast zat in zn eigen gladde flirtpraatjes.
Telefoonnummers uitwisselen doet de jeugd vrij snel.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:07:29 #106
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174354329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 17:44 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is mogelijk, maar niet heel waarschijnlijk dat het dan echt om een kortstondig contact ging. Een ontmoeten elkaar (met evt de nodige drank), wippen en weer weg. Wat Jesse wel stelde in zijn 2de verklaring, waar hij in de eerste zelfs stelde dat er enkel zijdelings contact was geweest.

Handje in handje op de foto samen, in redelijk normale omstandigheden. Het verhaal van Jesse riekt aan alle kanten, met zijn gedraai en de bekende gegevens(voorzover die waar zijn).
Hoe weet zij zoveel van hem, Inc zijn telefoonnummer als het werkelijk ontmoeten, wipje en gelijk daarna weer weg was?
Ik heb zat kortstondige 'momentjes' gehad met mensen, ik weet net aan (mits ik niet te beneveld was om het te onthouden) hun voornaam.
als je een one night stand hebt hoeft t niet alleen erop en eraf te zijn he. Vrouwen waarderen dat alleen maar. Dus dat zegt verder niet zoveel als je t mij vraagt.

P.s. volgens mij zei hij dat ze na die nacht im barcelona nog wel geappt hadden maar na die vakantie niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door madeliefff op 11-10-2017 18:15:09 ]
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174354358
Ik erger me echt aan dat ze Though! op het einde zegt. Hoezo though?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 18:16:18 #108
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174354535
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:08 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Ik erger me echt aan dat ze Though! op het einde zegt. Hoezo though?
ja vreemd. Ik heb ook t idee dat er sws nog gespreksgrsvhiedenis mist. Berichten als " waar sta je ik ben er " toen ze aankwam
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174354558
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja vreemd. Ik heb ook t idee dat er sws nog gespreksgrsvhiedenis mist. Berichten als " waar sta je ik ben er " toen ze aankwam
Ja idd, het is eerder iets wat je als allerlaatste zegt. Dan heb je tenminste een reden om Though te zeggen.
pi_174354918
quote:
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_174355125
Wie de fuck is Jesse Mateman?
pi_174355248
Wie geeft een vliegende neuk!?
pi_174355337
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:16 schreef madeliefff het volgende:

[..]

ja vreemd. Ik heb ook t idee dat er sws nog gespreksgrsvhiedenis mist. Berichten als " waar sta je ik ben er " toen ze aankwam
Deze zag ik als eerste voorbij komen. Ziet eruit als de snapchat-chat. Daar verdwijnt die tekst vanzelf weer.


Die in de OP had ik nog niet gezien.



Sowieso raar 2 van zulke niet-identieke screenshots.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_174359273
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Deze zag ik als eerste voorbij komen. Ziet eruit als de snapchat-chat. Daar verdwijnt die tekst vanzelf weer.
[ [url=https://imgserv4.tcdn.nl/v1/ItNBqBEilZbltN2Bh1FsDd9jyDE=/fit-in/1024x0/filters:no_upscale()/http://metronieuws.tcdn.n(...)48601.png]afbeelding[/url] ]

Die in de OP had ik nog niet gezien.

[ afbeelding ]

Sowieso raar 2 van zulke niet-identieke screenshots.
Die onderste is een mock-up gemaakt door de Mirror, andere nieuwssites gebruiken weer andere mock-ups. Die presentator van die Britse ontbijtshow waar die Sophie te gast was zegt de hele conversatie ingezien te hebben. Toen hebben ze het nummer wat bij die conversatie hoorde een bericht gestuurd en kregen ze de reactie terug: Ik heb niks te zeggen, neem maar contact op met mijn advocaat.

Ik zeg het je, die Jesse probeert zich er wanhopig uit te liegen.
Edensnator over 'n out
pi_174359734
Waarom heeft zij eigenlijk haar klok op 23:21 staan en niet op 11:21
  woensdag 11 oktober 2017 @ 21:40:31 #116
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_174360878
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 18:46 schreef Cockwhale het volgende:
Wie geeft een vliegende neuk!?
ik ja. Gtst is niet 24 uur per dag dan moet je wat he
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_174361263
because one cannot prove a crime does not mean it is an accident, unless an accident can be proved.
pi_174361309
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 12:53 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Hoe is dat antwoord op mijn vraag?
Waar blijkt uit dat Jesse een lul is?
Waar blijkt uit dat Jesse whatsapp contact heeft gehad met haar?
Waar is haar vliegticket?

Wist je dat ze is betaald om dit verhaal te doen in de media?

Jij bent geneigd om haar te geloven omdat je een vrouw bent, en zij ook. Zo simpel is het. Puur seksisme en vooroordeel.

Reactie van de advocaat van Jesse:

[..]

Stukje uit de krant:

[..]

https://www.metronieuws.n(...)ordt-steeds-vreemder

Dus Jesse is een lul omdat deze vrouw iets beweert en daar geen bewijs bij levert?
Wat onhandig om zo'n belangrijke afspraak via Snapchat te maken. Dan kan je toch ook niet meer de aankomsttijd/afgesproken tijd ofzo terugzoeken als je dat even bent vergeten ?
pi_174361388
Kan dit topic dicht. Niemand boeit het een hoer
  woensdag 11 oktober 2017 @ 22:54:22 #120
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_174362850
Beide partijen hebben in principe baat bij een verzonnen verhaal. Lastig om uit te vissen wie er nu de waarheid spreekt en wie niet.
pi_174362922
Was da voor lillek ding?
pi_174363947
Sophie is 24 jaar. Nog maar een meisje volgens Hart van NL.

meisje
kind van het vrouwelijk geslacht
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174410242
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:05 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Meh, als het je zoon is ben je toch sneller geneigd hem te geloven. Als ik daarnaast nog bedreigingen zou ontvangen, dan zou ik volledig achter hem gaan staan.
Hoezo geneigd hem te geloven? Volgens mij is hij gewoon fout bezig geweest en dat zal ik hem dan vertellen ook.
pi_174410518
Vorige week zaterdag hoorde ik deze tekst van André Manuel bij Frits Spits op Radio 1

" ik sabbel aan je knieën en dan langzaam omhoog
ik slurp het zout van je dijen en het zweet van je kont
ik duik in je bekken en ik spartel in het rond
oink, oink, "

Dat 'oink, oink' maakt het voor mij wel een stuk opwindender.

pi_174412151
quote:
9s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 23:41 schreef alilami het volgende:
Sophie is 24 jaar. Nog maar een meisje volgens Hart van NL.

meisje
kind van het vrouwelijk geslacht
Vreemd dat je op die leeftijd zelfstandig mag vliegen.
pi_174412175
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 19:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jesse is een sukkel
pi_174441186
Dagelijks cancellen vrouwen dates om de meest bullshit reden, doet een kerel het een keer en het is internationaal nieuws. Hmkay.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_174448802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 oktober 2017 09:51 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Hoezo geneigd hem te geloven? Volgens mij is hij gewoon fout bezig geweest en dat zal ik hem dan vertellen ook.
Als je zoon tegen je zegt "Ik heb seks met haar gehad in Barcelona en daar is het bij gebleven. Blijkbaar kan ze het niet hebben, dat ik niet meer van d'r wil en nu probeert ze mij zwart te maken.", dan antwoord jij "Natuurlijk joh, ik vertrouw je voor geen meter, volgens mij ben jij gewoon fout bezig geweest."?
pi_174448976
quote:
1s.gif Op maandag 16 oktober 2017 11:56 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Als je zoon tegen je zegt "Ik heb seks met haar gehad in Barcelona en daar is het bij gebleven. Blijkbaar kan ze het niet hebben, dat ik niet meer van d'r wil en nu probeert ze mij zwart te maken.", dan antwoord jij "Natuurlijk joh, ik vertrouw je voor geen meter, volgens mij ben jij gewoon fout bezig geweest."?
Nee, ik zou zeggen dat hij nu met haar moet trouwen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')