abonnement Unibet Coolblue
pi_174328614
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Whiteflower18
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Missladybug
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Debsterr
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: stippelrientje
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dromertje23
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: VenusFlyTrap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Camac
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Thinkk-Pinkk
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Feyre
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PriemGirl
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Tink89
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Kleurdoos

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174328638
Hebben we alleen Kleurdoos uitgezwaaid :?
pi_174328919
Kleine update van mijn kant:
NOD is er bijna en ik heb weer eens hoop :') Het zou mooi symbolisch uitkomen met het jubileum met mijn man O+ En van de laatste miskraam raakte ik zwanger in oktober vorig jaar.
Telefonische gesprek met mijn arts was een flop. Tijdens het MDO is er niet echt besproken wat wel kan, maar meer wat niet kan en dat ik vruchtbaar geacht wordt. Er wordt nu een gesprek met 2 gynaecologen gepland om de mogelijkheden te bespreken en we gaan via de huisarts in ieder geval het sperma van manlief laten controleren. Mogelijkheid voor een second opinion is ook besproken, dus mocht ik deze ronde niet zwanger zijn en het gesprek met de gyn ons niet verder brengen, zetten we dat in gang.
Nog steeds geen echte antwoorden dus, maar volgende stappen om te zetten zijn duidelijk. Maar wat een vermoeiend gedoe allemaal :{
pi_174332695
Ik hoop dat het toch nog raak is voor het jubileum fuchsia O+ en anders dat je snel op de juiste manier geholpen kan worden.. maar ik ga eerst keihard duimen voor een mooi jubileum cadeau O+

Herkennen moeders met een kindje dit? Ik zit nu in mijn tweede/derde cyclus na het verwijderen van mijn spiraal. Eisprong was denk ik vorige week. Ik voel nu steeds een heel licht toeschietreflex. Verder nooit last van gehad, herken het ook niet van mijn eerste.
Het is echt een soort lichte tinteling in mijn borsten, ze doen verder ook niet pijn ofzo. Kwestie van natuurlijke hormonen die weer op gang komen?
pi_174339094
Pff balen Camac en TP :*. Kirb ook al geen goed nieuws, wat een rotsituatie zo zeg ;(.

Kloon hoe is het gegaan?

Welkom hangplantje! Heb je al kinderen? Hoeveel, hoe oud :+?

Fuchs, mijn duimen draaien weer voor je deze ronde :*! Beetje jammer van die ziekenhuisupdate :{. Wanneer is het gesprek met de 2 gyns? Hopelijk laat de uitslag van sperma onderzoek niet te lang op zich wachten, kun je in elk geval dingen gaan afstrepen (of in een richting gaan zoeken), ik kan me heel goed voorstellen dat je na zoveel tijd weleens antwoorden wil. Sterkte :*.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174341539
Queen! Grabbelaar O+

Ik heb echt zo gelachen om je post!! :)

_____________

Welkom Noa en hangplantje!
______

Jammer op het bankje think en camac!
_______
Wat lastig aan de telefoon zo. Hopelijk komen de twee dokters samen er aan uit. Eigenlijk hopelijk helemaal niet meer nodig en dat het raak zal zijn.
Schudden voor gebruik
pi_174341557
Hier met lood in de schoenen gestart toch gestart met spot het ei sticks.

Met mijn meneer erover gesproken en we gaan toch maar weer proberen. Nu hopen dat die sticks geluk brengen O+

So far.... nog geen pasen ;)
Schudden voor gebruik
  woensdag 11 oktober 2017 @ 06:55:42 #8
149959 SQ
snelle trees
pi_174342670
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 20:14 schreef ElenaGilbert het volgende:
Ik hoop dat het toch nog raak is voor het jubileum fuchsia O+ en anders dat je snel op de juiste manier geholpen kan worden.. maar ik ga eerst keihard duimen voor een mooi jubileum cadeau O+

Herkennen moeders met een kindje dit? Ik zit nu in mijn tweede/derde cyclus na het verwijderen van mijn spiraal. Eisprong was denk ik vorige week. Ik voel nu steeds een heel licht toeschietreflex. Verder nooit last van gehad, herken het ook niet van mijn eerste.
Het is echt een soort lichte tinteling in mijn borsten, ze doen verder ook niet pijn ofzo. Kwestie van natuurlijke hormonen die weer op gang komen?
Ik had het een week na de bevruchting van mijn tweede :D zegt niks over jou natuurlijk, maar achteraf was het mijn eerste symptoom. Verloor toen ook steeds druppels vocht.
disclaimer
  woensdag 11 oktober 2017 @ 08:22:49 #9
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174343094
Ik heb nu twee dagen geen spiraal meer, maar merk er echt helemaal niks van. Geen krampen, bloed, of wat dan ook... Op de een of andere manier voelt dat heel raar en vergeet ik af en toe ook gewoon dat er iets veranderd is ofzo.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174343717
Thanks allen voor de succeswensen. Het is inderdaad PCOS en ik heb de Clomid nu in huis. Waarschijnlijk gaan we de volgende ronde meteen beginnen, inclusief echo-monitoring. Ook al was het verwacht, viel het toch een beetje rauw op mijn dak. Terwijl het tegelijkertijd ook betekent dat we nu wel echt kans gaan maken..
Mijn vriend was gelukkig helemaal oké, daar maakten we ons ook nog echt zorgen over.
pi_174343718
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 17:41 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Kleine update van mijn kant:
NOD is er bijna en ik heb weer eens hoop :') Het zou mooi symbolisch uitkomen met het jubileum met mijn man O+ En van de laatste miskraam raakte ik zwanger in oktober vorig jaar.
Telefonische gesprek met mijn arts was een flop. Tijdens het MDO is er niet echt besproken wat wel kan, maar meer wat niet kan en dat ik vruchtbaar geacht wordt. Er wordt nu een gesprek met 2 gynaecologen gepland om de mogelijkheden te bespreken en we gaan via de huisarts in ieder geval het sperma van manlief laten controleren. Mogelijkheid voor een second opinion is ook besproken, dus mocht ik deze ronde niet zwanger zijn en het gesprek met de gyn ons niet verder brengen, zetten we dat in gang.
Nog steeds geen echte antwoorden dus, maar volgende stappen om te zetten zijn duidelijk. Maar wat een vermoeiend gedoe allemaal :{
Zo vervelend dat je er continu zelf aan moet trekken om iets gedaan te krijgen :{
Ik duim voor je ^O^
pi_174344234
Fuchsia fijn dat er duidelijke stappen zijn, maar wat een gedoe zeg :{. Ik geloof dat ik ook een second opinion zou overwegen inmiddels. Hopelijk is het allemaal niet meer nodig, duimen draaien!

Kloon! Wat fijn dat bij je vriend alles oke is. En goed dat je nu medicijnen krijgt. Op naar echte kansen! En dan doe je gewoon komende maand een Philomijn :Y. Wel een :* voor de diagnose, nooit tof om te horen natuurlijk.

Bij mij is het nu echt doorgebroken. Op naar de volgende ronde.

edit: Tink ik heb geen ervaring met een spiraal, maar hoor je dan direct ongesteld te worden? Moet de boel dan ook niet gewoon een beetje op gang komen of werkt dat niet zo?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174344480
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 09:54 schreef Kirb het volgende:
Fuchsia fijn dat er duidelijke stappen zijn, maar wat een gedoe zeg :{. Ik geloof dat ik ook een second opinion zou overwegen inmiddels. Hopelijk is het allemaal niet meer nodig, duimen draaien!

Kloon! Wat fijn dat bij je vriend alles oke is. En goed dat je nu medicijnen krijgt. Op naar echte kansen! En dan doe je gewoon komende maand een Philomijn :Y. Wel een :* voor de diagnose, nooit tof om te horen natuurlijk.

Bij mij is het nu echt doorgebroken. Op naar de volgende ronde.

edit: Tink ik heb geen ervaring met een spiraal, maar hoor je dan direct ongesteld te worden? Moet de boel dan ook niet gewoon een beetje op gang komen of werkt dat niet zo?
Thanks :)
Balen van je ongesteldheid. Maar niet heel onverwacht geloof ik? Zijn jullie nu wel aan het proberen in afwachting van het volgende onderzoek?
  woensdag 11 oktober 2017 @ 10:19:23 #14
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174344639
@Kirb, ik heb geen idee. Als ik ga googlen kom ik een miljoen verschillende ervaringen tegen. Ik had erop gerekend dat er wel íets zou gebeuren, maar tot nu toe echt nog niets, alleen een wat rommelende buik.

Fuchsia, ik zou een second opinion overwegen. Wat een gedoe zeg...

En kloon: op naar een echte kans! Succes :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174345038
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:19 schreef Tink89 het volgende:
@Kirb, ik heb geen idee. Als ik ga googlen kom ik een miljoen verschillende ervaringen tegen. Ik had erop gerekend dat er wel íets zou gebeuren, maar tot nu toe echt nog niets, alleen een wat rommelende buik.

Fuchsia, ik zou een second opinion overwegen. Wat een gedoe zeg...

En kloon: op naar een echte kans! Succes :D
mijn ervaring was dat mijn normale cyclus gewoon door ging. Ik werd met spiraal niet ongesteld maar ik kon aan mijn humeur heel goed merken waar in de cyclus ik zat. Die heb ik vanaf januari bijgehouden en werd dus in mei bevestigd. Had jij daar enig idee van? Ik werd twee weken na het verwijderen van het spiraal ongesteld, precies op tijd. Voelde na de verwijdering ook helemaal niks. Ondanks dat je dat dan natuurlijk wel verwacht. Had ik wel... raar dat niemand het aan me kon zien, en de rest van de wereld precies hetzelfde was :@
pi_174345164
Wat balen van de PCOS kloon, maar je bent er best wel snel bij! Hopelijk verloopt je traject nu net zo voorspoedig als dat van mij!

Fuchs ik gun het jou echt om dit topic zsm te verlaten. :*

Kirb, wanneer heb je je HSG?
Dit, dat, alles.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 11:38:09 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174346052
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 10:45 schreef DagenNachtdromer het volgende:

[..]

mijn ervaring was dat mijn normale cyclus gewoon door ging. Ik werd met spiraal niet ongesteld maar ik kon aan mijn humeur heel goed merken waar in de cyclus ik zat. Die heb ik vanaf januari bijgehouden en werd dus in mei bevestigd. Had jij daar enig idee van? Ik werd twee weken na het verwijderen van het spiraal ongesteld, precies op tijd. Voelde na de verwijdering ook helemaal niks. Ondanks dat je dat dan natuurlijk wel verwacht. Had ik wel... raar dat niemand het aan me kon zien, en de rest van de wereld precies hetzelfde was :@
Ik heb echt 0,0 idee van mijn cyclus... Die is bovendien daarnaast het laatste jaar wrs nogal vreemd geweest door alle schildkiierissues.

Njah, ik wacht maar gewoon af.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174346116
Kloon we blijven inderdaad wel gewoon proberen. Zaad van vriend was niet goed, maar het was ook zeker niet onmogelijk zelf volgens de gyn. Maar goed, nu ik ook nog eens een erg korte LF lijk te hebben schat ik de kans laag in dat het zelf lukt. Maar hee, niet geschoten is altijd mis.
Philo ik hoop de HSG begin november te krijgen (na volgende menstruatie).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174346417
Kloon succes, toch wel fijn nu echt een kans.

Tink ik voelde ook niets na het verwijderen behalve wat kramp. Na anderhalve week ongesteld en daarna direct mijn reguliere cyclus opgepakt
pi_174346745
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:38 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik heb echt 0,0 idee van mijn cyclus... Die is bovendien daarnaast het laatste jaar wrs nogal vreemd geweest door alle schildkiierissues.

Njah, ik wacht maar gewoon af.
ik hoop dat het snel op gang komt voor je. Dat word vast een van de weinige keren in je leven dat je zo ontzettend blij gaat zijn met je ongesteldheid :P
pi_174347134
Fuchsia :*
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 08:22 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb nu twee dagen geen spiraal meer, maar merk er echt helemaal niks van. Geen krampen, bloed, of wat dan ook... Op de een of andere manier voelt dat heel raar en vergeet ik af en toe ook gewoon dat er iets veranderd is ofzo.
dat had ik ook. bij de eerste menstruatie werd ik er wel weer aan herinnerd ;) die kwam bij mij netjes volgens de cyclus die ik met spiraaltje had. bij jou zal dat dan even afwachten zijn wanneer dat is.
pi_174348563
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 11:40 schreef Kirb het volgende:
Kloon we blijven inderdaad wel gewoon proberen. Zaad van vriend was niet goed, maar het was ook zeker niet onmogelijk zelf volgens de gyn. Maar goed, nu ik ook nog eens een erg korte LF lijk te hebben schat ik de kans laag in dat het zelf lukt. Maar hee, niet geschoten is altijd mis.
Philo ik hoop de HSG begin november te krijgen (na volgende menstruatie).
Een waarheid als een koe ):O

Is HSG nou toch een standaard iets? Bij mij is er met geen woord over gerept, maar ik sprak gisteren ook al iemand die het had gehad en hier zie ik het ook vaker langskomen..
pi_174348932
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 13:45 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Een waarheid als een koe ):O

Is HSG nou toch een standaard iets? Bij mij is er met geen woord over gerept, maar ik sprak gisteren ook al iemand die het had gehad en hier zie ik het ook vaker langskomen..
Bij mijn ZH wordt het eigenlijk wel standaard meegenomen in het OFO. Misschien omdat er bij jou meteen duidelijk is wat er speelt daar niet voor gekozen wordt? Philo heb jij een HSG gehad?
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174349247
Hoe kwamen jullie er achter dat je PCOS hebt? Loopt dan je menstruatie niet goed ofzo?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174349365
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:06 schreef Kirb het volgende:

[..]

Bij mijn ZH wordt het eigenlijk wel standaard meegenomen in het OFO. Misschien omdat er bij jou meteen duidelijk is wat er speelt daar niet voor gekozen wordt? Philo heb jij een HSG gehad?
Ik denk dat ik toch nog moet bellen met wat vragen, zal het dan eens voorleggen. Of tijdens de echo's.
pi_174349418
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe kwamen jullie er achter dat je PCOS hebt? Loopt dan je menstruatie niet goed ofzo?
In mijn geval omdat ik met pijnklachten naar de huisarts ging en die me verwees voor een echo. Voor die pijn is nooit een oorzaak gevonden (en is inmiddels ook weg), dus ze dachten dat het stress was. Maar tijdens diezelfde echo zagen ze te veel eiblaasjes. Van daaruit ben ik vervroegd de medische molen in gegaan.

Veel andere vrouwen komen erachter omdat ze veel te lange cycli hebben. De mijne zijn wel heel variabel, maar niet zo erg dat ik op die grond dat gedacht zou hebben.
pi_174349520
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 14:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik denk dat ik toch nog moet bellen met wat vragen, zal het dan eens voorleggen. Of tijdens de echo's.
Ik denk dat je dan het beste kunt bellen. Bij mijn ZH stond er al in de brochure dat er bij volgecho's geen tijd is om vragen te beantwoorden (lopende band werk).
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174350227
Ik had cyclussen van 60, 80 en 140 dagen. Daarmee doorverwezen naar het ziekenhuis en daar is het met een echo vastgesteld.

Een HSG kwam bij mij ter sprake als het na 6 rondes clomid nog niet raak zou zijn.

Zou idd bellen kloon! En heb je niet al een afspraak in het vooruitzicht? Bij mijn zkh kon ik vragen om een telefonisch consult met de gyn.

Hopelijk verloopt de HSG goed voor je Kirb! Maar hopelijk heb je 'm niet nodig of course..
Dit, dat, alles.
pi_174352551
Iedereen zijn eigen reden dus.

Gisteren heel de dag bezig geweest met een kleine van nu ruim 1. Kinderboerderij enzo. Kei leuk natuurlijk maar je gaat er nog harder van rammelen. Nu helpt het niet dat het ook nog eens een ontzettend leuk kind is.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174356499
Een van mijn collega's kwam vandaag haar baby showen. Baby's O+ .
pi_174356672
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:22 schreef Camac het volgende:
Een van mijn collega's kwam vandaag haar baby showen. Baby's O+ .
Rammel :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174356913
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Rammel :+
Ja zo'n 7.5 weken klein ukkie. Zo lief O+
  woensdag 11 oktober 2017 @ 19:59:51 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174357779
Zo gaan manlief en ik zondag de hele dag op mijn neefje en nichtje van 10 maanden passen... Hopelijk inspireert het mijn eierstokken een beetje :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174357944
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 19:59 schreef Tink89 het volgende:
Zo gaan manlief en ik zondag de hele dag op mijn neefje en nichtje van 10 maanden passen... Hopelijk inspireert het mijn eierstokken een beetje :)
Hoop het ook voor je. Nu pas ik best veel op. Maar mijn eieren snappen het nog niet helemaal.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174358372
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hoop het ook voor je. Nu pas ik best veel op. Maar mijn eieren snappen het nog niet helemaal.
Wacht maar. Komende maand gaan wij gewoon samen naar Z&G :*.
pi_174359132
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:17 schreef Camac het volgende:

[..]

Wacht maar. Komende maand gaan wij gewoon samen naar Z&G :*.
Dat beloof je me nu al 3 maanden maar we zitten hier nog steeds een beetje te zitten.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174359669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat beloof je me nu al 3 maanden maar we zitten hier nog steeds een beetje te zitten.
Ja klopt. Maar deze maand is anders. :*
pi_174359707
quote:
14s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:55 schreef Camac het volgende:

[..]

Ja klopt. Maar deze maand is anders. :*
Dan ga ik allemaal schaapjes spul kopen op Texel als dat zo is en stuur ik jou ook wat op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174360804
quote:
1s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dan ga ik allemaal schaapjes spul kopen op Texel als dat zo is en stuur ik jou ook wat op.
Jaaaaaa O+ En ik ga dan dingen kopen op vakantie en krijg jij ook wat :*
pi_174362055
Rammeldebammel met al die babies in de buurt! Ik zag een film met allemaal zwangere buiken en kon ook alleen maar denken: ik wil oohook!!
Zo gek hoe dat verlangen soms op komt zetten en daarna weer afzwakt tot ‘acceptabel’ niveau..
pi_174362089
Het zwanger zijn en bevallen enzo lijkt mij dan weer niet zo fantastisch. Ik ben maar klein en denk dat dat toch al snel lastig zal worden haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174362162
Mij lijkt zwanger zijn fantantisch maar ik denk dat ik momenteel alles rondom zwangerschap/bevallen/babies een beetje aan het romantiseren ben. Zwijmel zucht..
Soms ook maar even realiseren dat het nog niet zover is en dan bevallen gewoon superveel pijn doet en dat babies ook poepen en huilen enzo
pi_174366386
Ik heb nog twee pakketjes ovulatietesten liggen die tegen verzendkosten (¤1,56) weg mogen! Even dm'en bij interesse.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_174366721
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zwanger zijn en bevallen enzo lijkt mij dan weer niet zo fantastisch. Ik ben maar klein en denk dat dat toch al snel lastig zal worden haha.
Ik doe de kop in het zand methode :'). 'Als het echt zo erg is zou men toch niet nog een 2e, 3e of soms zelfs 4e keer willen bevallen?'
pi_174366831
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 08:56 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik doe de kop in het zand methode :'). 'Als het echt zo erg is zou men toch niet nog een 2e, 3e of soms zelfs 4e keer willen bevallen?'
Haha dat instinct hé })
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174366943
Camac en TP en Kirb gezellig nog een rondje bij mij. Jammer ladies.

Fuchs, welke regio woon jij? Ik zou inderdaad eens een bezoekje brengen aan een ander ziekenhuis.
En verder duim ik voor een jubileumbaby :*

Bevallen valt wel mee hoor! Ik had de meest erge horrorbevalling die je je kunt bedenken. Nachtmerrie van elke gynaecoloog ook. Maar joh het duurt maar een dagje, en ik denk maar zo: de pijn word door je lichaam zelf veroorzaakt. Je lijf zal je nooit pijn bezorgen die je lijf niet aan kan.
Maar mijn eventueel volgende bevalling word zeker weten een keizersnede, dat wel
:@ })
Dinsdag ben ik bij de gyn geweest voor een volgecho. En er is warempel een groeiend ei te zien.
Die gaat dit weekend waarschijnlijk springen. Al is dat niet te zien op ovu testjes, dus ik betwijfel het.
Vrijdag weer een echo om te zien of ie inderdaad gaat springen. En ik heb een brochure over clomid meegekregen, want dit word weer een megalange cyclus.
pi_174367121
quote:
10s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 08:56 schreef Camac het volgende:

[..]

Ik doe de kop in het zand methode :'). 'Als het echt zo erg is zou men toch niet nog een 2e, 3e of soms zelfs 4e keer willen bevallen?'
Ik ken iemand die bij de eerste bevalling zei het nooit meer te doen en bij de tweede zelfs haar man dat heeft laten filmen als bewijs :+
pi_174367355
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:29 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Ik ken iemand die bij de eerste bevalling zei het nooit meer te doen en bij de tweede zelfs haar man dat heeft laten filmen als bewijs :+
Tegengeluid; ik riep vrijwel direct na de bevalling van W. al dat ik wilde douchen ( :D ) en daarna nog wel een keer kon (man dacht daar wel wat anders over...). Natuurlijk, bevallen is hard werken en ok, prettig is anders, maar ik ontzie het echt geen tweede keer.
pi_174367387
Ik vond zwanger zijn heerlijk O+. Geen haaruitval, geen stemmingswisselingen en vreetbuien meer, en vooral die trapjes van je kindje, die gezellige onderonsjes O+.

Maar ik had een prematuurtje dus ik weet niets over evt ongemakken die de laatste 6 weken nog kunnen optreden :+.

Bevallen is hel maar je vergeet snel hoeveel pijn het echt deed. En ik voelde me zo vreselijk leeg en koud daarna ;(.

Als het nu mag lukken dan zie ik het meest op naar periode post-bevalling, die shithormonen die alles op z'n kop zetten :r.
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174367436
Is dat zo erg ja die hormonen achteraf? Ik reageer al zo lekker op die maandelijkse hormonen :')
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 12 oktober 2017 @ 10:02:28 #51
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174367603
Daar kijk ik ook niet echt naar uit nee... Ik merk nu al dat ik geen mirena meer heb.

En verder doet mijn hoofd rare dingen. Bij elk misselijkheidje of krampje denk ik 'ooooh' terwijl ik nog geen drie dagen geen spiraal meer heb _O- |:( Slaat natuurlijk helemaal nergens op
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174368646
Tink ik ben je vergeten officieel welkom te heten! Bij deze!
Fijn dat de waardes goed genoeg zijn om te kunnen starten!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 11:17:59 #53
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174369287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 10:49 schreef Missladybug het volgende:
Tink ik ben je vergeten officieel welkom te heten! Bij deze!
Fijn dat de waardes goed genoeg zijn om te kunnen starten!
Txs! :D Ik vind het doodeng, het voelt alsof ik een deadline van tien weken, dan gaan we opnieuw de waardes bepalen. Maar goed, gewapend met ovulatietesten gaan we gewoon aan de slag. Morgen komt onze nieuwe boxspring, dat helpt vast ook. We slapen nu - ik kom mijn oude bed een week of zes geleden heeeeel goed verkopen aan een student die op kamers ging - al net iets te lang op ons oude, keiharde logeerbed.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174369583
MLB fijn dat er eindelijk een ei aan het groeien is! Mag je de volgende cyclus clomid gaan gebruiken zodat er eerder een ei springt? Ben benieuwd wat de plannen gaan worden bij je.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_174371572
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 11:31 schreef Kirb het volgende:
MLB fijn dat er eindelijk een ei aan het groeien is! Mag je de volgende cyclus clomid gaan gebruiken zodat er eerder een ei springt? Ben benieuwd wat de plannen gaan worden bij je.
Dat weet ik nog niet echt. De afspraken voor de volgecho zijn maar kort. Er is weinig ruimte voor vragen.
Morgen heb ik een echo met mijn eigen gyn, en dan zullen we een afspraak maken voor het bespreken van het verdere behandelplan.
Maar uiteraard hoop ik dat we dit komende ei gewoon flink gaan bevruchten :9

Tink oeehh een nieuw bed, wat heerlijk! "slaap" lekker morgen! _O-
pi_174372493
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het zwanger zijn en bevallen enzo lijkt mij dan weer niet zo fantastisch. Ik ben maar klein en denk dat dat toch al snel lastig zal worden haha.
Ik mis het zwanger zijn heel erg! :o En ook de bevalling kijk ik met een goed gevoel op terug. :)
:)
  donderdag 12 oktober 2017 @ 13:41:07 #57
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174372500
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:02 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet echt. De afspraken voor de volgecho zijn maar kort. Er is weinig ruimte voor vragen.
Morgen heb ik een echo met mijn eigen gyn, en dan zullen we een afspraak maken voor het bespreken van het verdere behandelplan.
Maar uiteraard hoop ik dat we dit komende ei gewoon flink gaan bevruchten :9

Tink oeehh een nieuw bed, wat heerlijk! "slaap" lekker morgen! _O-
_O- :Z :z
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174372544
De hormonen na de bevalling waren een bitch. :@

Anyway... Menstruatie loopt op z’n eind thank God. Vind het wel jammer dat dan niet volgende week al m’n eisprong is, maar moet echt wat langer wachten. :{ Stom.
:)
pi_174373558
Zal mijn man tegen die tijd Waarschuwen :')
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174374446
voor de late eisprong afvragers (of het mogelijk is om dan nog fatsoenlijk zwanger te raken)
mijn eisprong was 8 dagen later dan hoorde :P Konden ze zelfs op de echo zien (de plek waar hij gesprongen was en wanneer ongeveer
pi_174374699
Thanks voor het laten weten KD! Had je dat met ovulatietesten nou ook zelf gespot? Gewoon elke dag kans dus wil je zeggen 😬
pi_174377806
Ik heb nu 30 eispotstick binnen en in de buisluiter staat dat testen tussen 10:00 en 16:00 het beste resultaat geeft en ochtendurine niet aanbevolen is om mee te testen.

Wanneer testen jullie?
pi_174377856
quote:
5s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:49 schreef Camac het volgende:
Ik heb nu 30 eispotstick binnen en in de buisluiter staat dat testen tussen 10:00 en 16:00 het beste resultaat geeft en ochtendurine niet aanbevolen is om mee te testen.

Wanneer testen jullie?
Ik ergens in de middag. Meestal doe ik rond 12.30 het plasje en dan ga ik met de hond lopen zodat het daarna op kamertemperatuur is
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174378366
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ergens in de middag. Meestal doe ik rond 12.30 het plasje en dan ga ik met de hond lopen zodat het daarna op kamertemperatuur is
Luxe. Ik ga tussen 7:00 en 7:30 de de deur uit, ben rond 18:00 thuis. Dus ik moet even bedenken wat handig is :')
  donderdag 12 oktober 2017 @ 18:16:05 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_174378619
Ik testte gewoon op mn werk :P maar anders gewoon direct bij thuiskomst :)
disclaimer
pi_174378742
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ik testte gewoon op mn werk :P maar anders gewoon direct bij thuiskomst :)
Ik denk dat bij thuiskomst het handigste gaat zijn inderdaad.
pi_174379089
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 17:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik ergens in de middag. Meestal doe ik rond 12.30 het plasje en dan ga ik met de hond lopen zodat het daarna op kamertemperatuur is
waarom laat je het op kamertemperatuur komen?
Mijn sticks zeggen tussen 10.00 en 20.00 uur dus ik doe meestal tussen 5 en 6.
pi_174379309
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:32 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

waarom laat je het op kamertemperatuur komen?
Mijn sticks zeggen tussen 10.00 en 20.00 uur dus ik doe meestal tussen 5 en 6.
Staat bij mij ook in de handleiding. Geen idee waarom.
pi_174379340
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:32 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

waarom laat je het op kamertemperatuur komen?
Mijn sticks zeggen tussen 10.00 en 20.00 uur dus ik doe meestal tussen 5 en 6.
Staat in de handleiding. Geen idee waarom maar als ze het zeggen volg ik het maar braaf op.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174387891
Ongesteld }:| :( :'( :{
Verder niet bijgelezen.
pi_174388123
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 23:01 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Ongesteld }:| :( :'( :{
Verder niet bijgelezen.
Mweh dat is kut -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:07:31 #72
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174390904
Ik test na het avondeten, dan moet ik toch altijd plassen. Maar ik ben niet heel druk bezig met ovutesten. Maandag na het verwijderen van mijn spiraaltje een gedaan om te checken of er iets op te zien zou zijn, maar die was compleet blanco. Doe er vanavond nog eentje om te checken of er al iets te zien is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174390928
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:04 schreef Kleurdoos het volgende:
voor de late eisprong afvragers (of het mogelijk is om dan nog fatsoenlijk zwanger te raken)
mijn eisprong was 8 dagen later dan hoorde :P Konden ze zelfs op de echo zien (de plek waar hij gesprongen was en wanneer ongeveer
Kunnen ze dat zien ja? Apart :D. Gaat alles goed? ^^

Camac succes met de eierzoeksticks :).

Fuchs nee ;( :( :*.

Hier op CD32 vandaag en nog niets. Ik weet ook echt niet welke NOD ik nou moet aanhouden. Zit nu op zo'n 9-10 DPO, dat is op zich positief; geen veel te korte LF lijkt me?

Op het wachtbankje dus..
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_174391331
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik test na het avondeten, dan moet ik toch altijd plassen. Maar ik ben niet heel druk bezig met ovutesten. Maandag na het verwijderen van mijn spiraaltje een gedaan om te checken of er iets op te zien zou zijn, maar die was compleet blanco. Doe er vanavond nog eentje om te checken of er al iets te zien is.
Het lijkt me heel sterk hoor. Je hebt in een normale cyclus toch ook ca. 14 dagen nodig om er eentje te bouwen..
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:13 schreef Feyre het volgende:

[..]

Kunnen ze dat zien ja? Apart :D. Gaat alles goed? ^^

Camac succes met de eierzoeksticks :).

Fuchs nee ;( :( :*.

Hier op CD32 vandaag en nog niets. Ik weet ook echt niet welke NOD ik nou moet aanhouden. Zit nu op zo'n 9-10 DPO, dat is op zich positief; geen veel te korte LF lijkt me?

Op het wachtbankje dus..
Hoe lang is je cyclus normaal? Als dat varieert, zou ik gewoon 14 dagen aanhouden. En ja, dat is lastig ;)
pi_174391563
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 15:15 schreef noa11 het volgende:
Thanks voor het laten weten KD! Had je dat met ovulatietesten nou ook zelf gespot? Gewoon elke dag kans dus wil je zeggen 😬
nee, al mn ovutesten waren positief door hoog LH (waarschijnlijk pcos)

maar gelukkig hebben we het gewoon elke dag gedaan :'D
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 09:19:12 #76
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174391795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:49 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:

[..]

Het lijkt me heel sterk hoor. Je hebt in een normale cyclus toch ook ca. 14 dagen nodig om er eentje te bouwen..

[..]

Hoe lang is je cyclus normaal? Als dat varieert, zou ik gewoon 14 dagen aanhouden. En ja, dat is lastig ;)
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook een normale cyclus in principe. Met een mirena heb je ook gewoon een eisprong en ik heb nul bloed of gedoe gehad na de spiraal, dus m'n cyclus is gewoon doorgelopen. Ik probeer een beetje te ontdekken waar ik zit in m'n cyclus, zegmaar.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174396381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook een normale cyclus in principe. Met een mirena heb je ook gewoon een eisprong en ik heb nul bloed of gedoe gehad na de spiraal, dus m'n cyclus is gewoon doorgelopen. Ik probeer een beetje te ontdekken waar ik zit in m'n cyclus, zegmaar.
Een mirena bevat wel wat hormonen, dus geef je lichaam even een cyclus de tijd. Ik heb nu 2 volledige cyclussen gehad (32-31 dagen), dus ik weet nu wel rond welke periode ik mn ei zou moeten zoeken :+
pi_174396978
Mijn lichaam zag het verwijderen van mijn spiraal als eisprong zeg maar. Daarna pas is mijn cyclus op gang gekomen.


Ik heb vanochtend omdat het zo'n mooie dag is getest. Spier wit.
Maar ik had ook niets verwacht. Bij mijn eerste kwamen we erachter dat bij een cyclus van 27/28 dagen mijn ei pas op dag 18 sprong. Ik heb destijds pas op dag 31 een positieve zwangerschapstest. Ik zit nu op dag 26. Dus nog even geduld.
pi_174398403
Ahww fuchs neeee wat kut!!

Vanmorgen weer volgecho gehad. Dik ei staat op springen. En dat komt overeen met mijn ovutestjes want er ligt een knaller op t aanrecht.
Word dus een lange cyclus want ik zit op dag 30 nu.
Clomid vind mijn behandelende gyn geen goed idee, omdat t de eerste keer is dat ik zo'n lange cyclus is.
We moeten vanavond aan de bats, en vrijdag moet ik progresteron prikken of mijn ei echt gesprongen is.
Dan wachten we even af of mijn cyclus inderdaad langer word.
Maar in princip maakt het niets uit, want in januari zou ik met IUI mogen beginnen.

Maar wie weet is het voo die tijd wel gewoon raak, want dat zou in principe ook gewoon moeten kunnen.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 19:54:22 #80
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174402043
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:08 schreef Camac het volgende:

[..]

Een mirena bevat wel wat hormonen, dus geef je lichaam even een cyclus de tijd. Ik heb nu 2 volledige cyclussen gehad (32-31 dagen), dus ik weet nu wel rond welke periode ik mn ei zou moeten zoeken :+
Ik verwacht ook niets hoor, vind het gewoon om af en toe (twee keer per week ofzo) even te checken of er al iets gebeurt.

Ons nieuwe bed is er eindelijk :) en daar ga ik vanavond echt alleen maar in slapen, ben bekaf.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174402288
Veel plezier in je nieuwe bed Tink :P

Bloed is stom...

Zo, ik heb de afgelopen twee dagen toch een zwangerschapssymptoom.... honger!!!! Heel veel honger _O-
Alleen, slik ik nog 7 dagen de pil, dusse het is redelijk onmogelijk ;)
pi_174403039
Mlb hopelijk is niets van dat alles nodig, heb je nu een super ei en is het gewoon raak! Wel raar als je nu ineens een hele lange cyclus hebt. Was je ei altijd eerder of zou je nu voor de tweede een kortere lf hebben?

Loj alvast reserves aan het aanleggen voor je straks weer voor twee eet? :D
pi_174403513
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:40 schreef ElenaGilbert het volgende:
Mlb hopelijk is niets van dat alles nodig, heb je nu een super ei en is het gewoon raak! Wel raar als je nu ineens een hele lange cyclus hebt. Was je ei altijd eerder of zou je nu voor de tweede een kortere lf hebben?
Mijn ei was altijd eerder.
Het is inderdaad gek, maar niets aan te doen. Als ik nog twee keer zo'n lange cyclus heb dan mag ik clomid gaan gebruiken. Maar dan mag ik ook beginnen met IUI dus dan doen we dat liever.
Ik zie erg op tegen de hormonen en het zelf injecteren, maar goed dat is iets voor het andere topic.
Maar wie weet is het niet eens nodig inderdaad :)
pi_174412099
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 09:19 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb ook een normale cyclus in principe. Met een mirena heb je ook gewoon een eisprong en ik heb nul bloed of gedoe gehad na de spiraal, dus m'n cyclus is gewoon doorgelopen. Ik probeer een beetje te ontdekken waar ik zit in m'n cyclus, zegmaar.
Oh, dat wist ik niet. Dat je nog een eisprong hebt dan.

MLB wat gek dat je cyclus ineens lang wordt! Hopelijk is ingrijpen niet nodig :)
pi_174419131
Hoi iedereen,

Ik ben weer even terug van weggeweest.
Heb af en toe wel mijn telefoon erbij gepakt om bij te lezen, maar reageren en dagelijks op het forum zitten is me gewoon even te veel..

Ik wil jullie even op de hoogte brengen van wat er nu allemaal gaande is en ook om het even van me af te schrijven.

Even een samenvatting van afgelopen tijd:
In januari ben ik gestopt met de pil, omdat we heel graag een kindje willen. Maar hiervoor is natuurlijk wel een eitje nodig.
Mijn cyclus kwam moeilijk op gang en in mei werd ik voor het eerst ongesteld. Die menstruatie kwam pas na 136 dagen (natuurlijk wel onttrekkingsbloeding gehad na stoppen met pil). Je kunt er dus wel vanuit gaan dat ik geen eisprong heb gehad.

Op dat moment was ik zeer positief en dacht ik: nou hèhè, mijn cyclus is weer op gang en nu zal ik iedere maand een eisprong hebben. Maar dat was dus niet helemaal waar..
Het is nu midden oktober en het is van mei geleden dat ik dus ongesteld ben geweest. Mijn 'cyclus' is nu dus nóg veel langer. Om precies te zijn is het vandaag de 147e dag.

Ondertussen zie ik iedereen om me heen zwanger worden en dat voelt echt als een klap in mijn gezicht. Ik ben niet per sé bang voor wat er aan de hand is, maar ik word steeds banger dat het ons niet gaat lukken om een kindje te krijgen.. ook al zijn er tegenwoordig nog zo veel manieren.. Je gaat je steeds meer afvragen 'wat als'?

Ik ben een aantal weken geleden naar de huisarts gegaan en toen heb ik mijn bloed laten testen. Hier kwam niks uit, behalve dan dat mijn LH hormoon iets verhoogd is maar volgens de huisarts is dat normaal in een bepaald stadium van je cyclus. Omdat hier verder niks uit is gekomen, heeft hij me doorgestuurd naar de gynaecoloog waar ik begin november terecht kan.

En nog steeds word ik niet ongesteld.... en al word ik het wel, dan nog zal daarna niet mijn cyclus opeens normaal zijn. Dus ik denk (en ben een beetje bang) dat ik vanaf november een volgend traject in zal gaan.

Ik hoop snel wat duidelijkheid te krijgen over wat er nou aan de hand is en om misschien wel te weten wat nu eigenlijk mijn kansen zijn om zwanger te worden. Misschien is het iets kleins en onbenulligs waardoor ik geen eisprong heb, maar normaal is het zeker niet..
pi_174419233
Poe dromer wat lijkt me dat spannend en onzeker! Hopelijk is het inderdaad iets kleins en gaat je kinderwens snel in vervulling
pi_174428587
Oh Dromertje! Wat rot dat je zo lang moet wachten steeds.

Toen wij de eerste keer startte aan een kindje duurde het bij ons ook zo vreselijk lang. De eerste 3 lagen ook zo vreselijk ver uit elkaar. De eerste keer 130+ dagen en de tweede keer ook zoiets.
Zenuwslopend ook, want elke keer denk je iets te voelen... Of hoop je iets te voelen.. iedereen gaat maar voor.. waar blijft mijn kans?
Hier was het zolang "ontpillen/ ontspiraalhormonen", na de pil slikken vanaf tienerjaren en daarna 8 jaar een spiraal had dat even tijd nodig schijnbaar.

Hopelijk komt er snel duidelijkheid via de Gyno en dat jullie snel weer op het pad zitten om je wens in vervulling te zien gaan.

Had je ook al eens gekeken in de tussentijd naar teunisbloem?
Schudden voor gebruik
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:41:50 #88
208890 June.
Seriously?
pi_174431988
Inderdaad dromertje, misschien is het "gewoon" PCOS en kun je met hormonen wel een eisprong krijgen.
Shine bright like a diamond.
pi_174434753
He bah dromertje, ik kan me heel goed voorstellen hoe wanhopig je daarvan wordt. Hopelijk krijg je bij de gynaecoloog snel een antwoord. Liefst natuurlijk eentje die goed te verhelpen is!
pi_174435813
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 11:19 schreef Stippelrientje het volgende:
Oh Dromertje! Wat rot dat je zo lang moet wachten steeds.

Toen wij de eerste keer startte aan een kindje duurde het bij ons ook zo vreselijk lang. De eerste 3 lagen ook zo vreselijk ver uit elkaar. De eerste keer 130+ dagen en de tweede keer ook zoiets.
Zenuwslopend ook, want elke keer denk je iets te voelen... Of hoop je iets te voelen.. iedereen gaat maar voor.. waar blijft mijn kans?
Hier was het zolang "ontpillen/ ontspiraalhormonen", na de pil slikken vanaf tienerjaren en daarna 8 jaar een spiraal had dat even tijd nodig schijnbaar.

Hopelijk komt er snel duidelijkheid via de Gyno en dat jullie snel weer op het pad zitten om je wens in vervulling te zien gaan.

Had je ook al eens gekeken in de tussentijd naar teunisbloem?
Ik heb er bewust voor gekozen om even niks zelf uit te gaan proberen.. ik wacht af wat de gynaecoloog zegt.. teunisbloem mag je ook alleen in het eerste deel van je cyclus gebruiken geloof ik.. voor je eisprong. En aangezien ik helemaal niet weet hoe het zit, durf ik het niet zo goed aan..
pi_174435920
He dromer Wat balen. Hopelijk krijg je snel te horen hoe of wat :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174435928
quote:
1s.gif Op zondag 15 oktober 2017 18:33 schreef Dromertje23 het volgende:

[..]

Ik heb er bewust voor gekozen om even niks zelf uit te gaan proberen.. ik wacht af wat de gynaecoloog zegt.. teunisbloem mag je ook alleen in het eerste deel van je cyclus gebruiken geloof ik.. voor je eisprong. En aangezien ik helemaal niet weet hoe het zit, durf ik het niet zo goed aan..
Ikzelf heb dat gevoel ook altijd gehad. Nooit in verdiept verder om te gebruiken.
Ik vroeg mij af of je daar in ieder geval weet van had. :*
Schudden voor gebruik
pi_174436630
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:13 schreef Missladybug het volgende:
Ahww fuchs neeee wat kut!!

Vanmorgen weer volgecho gehad. Dik ei staat op springen. En dat komt overeen met mijn ovutestjes want er ligt een knaller op t aanrecht.
Word dus een lange cyclus want ik zit op dag 30 nu.
Clomid vind mijn behandelende gyn geen goed idee, omdat t de eerste keer is dat ik zo'n lange cyclus is.
We moeten vanavond aan de bats, en vrijdag moet ik progresteron prikken of mijn ei echt gesprongen is.
Dan wachten we even af of mijn cyclus inderdaad langer word.
Maar in princip maakt het niets uit, want in januari zou ik met IUI mogen beginnen.

Maar wie weet is het voo die tijd wel gewoon raak, want dat zou in principe ook gewoon moeten kunnen.
Ik duim voor je!
:)
pi_174436708
Dromertje, jeetje wat frustrerend zeg. Ik had na de pilstop ook ellendige cyclussen, verschrikkelijk. :r Maar die van jou zijn nog erger. :{

In juni 2015 gestopt, één keer een positieve ovulatietest in handen in december 2015 en gelukkig meteen zwanger. Maar eigenlijk sindsdien nooit een normale cyclus gehad, alhoewel we wel de goede kant op lijken te gaan.(49-82-37-40) Die van 82 was denk ik lang vanwege een schimmeltje. :’)

Maar een normale cyclus van rond de 30 dagen eigenlijk nog nooit gehad. Stom.
:)
pi_174436741
(En oh, na de pilstop van 2015 ook meteen besloten om NOOIT meer aan de pil te gaan.)

En teunisbloemolie had ik ook wel eens over gelezen, maar durf dat ook niet aan. Wil zo min mogelijk pruttel in m’n lijf.
:)
pi_174436919
Ik ben al bijna 7 jaar van de pil af. Maar ik vind het heerlijk. Oké menstruatie is heftiger. Maar mijn libido is weer normaal en ik ben niet meer de godsganselijke dag chagrijnig.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_174437004
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 19:23 schreef Soof-87 het volgende:
Dromertje, jeetje wat frustrerend zeg. Ik had na de pilstop ook ellendige cyclussen, verschrikkelijk. :r Maar die van jou zijn nog erger. :{

In juni 2015 gestopt, één keer een positieve ovulatietest in handen in december 2015 en gelukkig meteen zwanger. Maar eigenlijk sindsdien nooit een normale cyclus gehad, alhoewel we wel de goede kant op lijken te gaan.(49-82-37-40) Die van 82 was denk ik lang vanwege een schimmeltje. :’)

Maar een normale cyclus van rond de 30 dagen eigenlijk nog nooit gehad. Stom.
Cyclussen zoals die van jou zijn inderdaad ook lang, maar in ieder geval nog wel te overzien.

Ik denk ook niet dat ik nog snel aan de pil zal gaan.. vond het altijd fijn om alles te kunnen regelen en menstruaties over te kunnen slaan, maar zolang mijn kinderwens niet volledig vervuld is, zal de pil er hier niet meer in komen denk..
  maandag 16 oktober 2017 @ 10:42:04 #98
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174447244
Ah Dromertje, wat naar. Hopelijk is het iets simpels (zoals bij mijn schoonzus, die was na een jaar zonder eisprong na twee maanden hormonen in verwachting en we hebben gisteren heerlijk een hele dag op de tweeling van 10 maanden gepast).

Ik doe nu twee keer per week een ovulatietestje zolang ze wit blijven. Komt er een streepje, dan ga ik wel een paar dagen doortesten. In de tussentijd nog steeds geen bloed.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_174449089
Oké ik heb ergens dit weekend mijn eisprong.. Maar wij slapen bij mijn ouders..

Weer net als vroeger _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 16 oktober 2017 @ 12:43:59 #100
319308 Tink89
To live is to dance
pi_174449625
quote:
0s.gif Op maandag 16 oktober 2017 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oké ik heb ergens dit weekend mijn eisprong.. Maar wij slapen bij mijn ouders..

Weer net als vroeger _O-
Da's wel heel oldschool ja :D Kun je ze niet uit eten sturen ofzo? _O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')