abonnement Unibet Coolblue
pi_174333690
Liegebeest wijf.
pi_174336050
Gewoon klappen zo'n gast.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174336786
Mogen we hopen dat het enige wat hij ooit nog mag penetreren de binnenkant van zijn hand is.
pi_174342592
Aan de verklaring van zijn advocaat te zien denk ik dat zijn vrienden dat bericht you have been pigged hebben verstuurd. Hij zal wel hebben laten zien dat ze op Schiphol was en dat was vast heel grappig allemaal. Zo'n meisje en haar moeder verzinnen zoiets toch niet? Zijn verklaring is ook al anders als in het begin, hij heeft zich denk ik vergist in de Engelse pers. Er is al menig popster daarom de UK uitgevlucht.
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 11 oktober 2017 @ 07:01:13 #55
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_174342685
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 06:11 schreef marzman het volgende:
Zo'n meisje en haar moeder verzinnen zoiets toch niet?
Er zijn meisjes die hele ontvoeringen en verkrachtingen verzinnen om een man kapot te maken. Ik wil niet meteen zeggen dat dit verhaal niet waar is maar ik wil wel wat meer bewijs dan één enkele screenshot. Dat bewijs zal er overigens niet zijn anders hadden die tabloids dat ook wel geprint.
pi_174343032
Jesse klaver of?
  Spellchecker woensdag 11 oktober 2017 @ 08:14:14 #57
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_174343044
Een paar honderd euro voor een retourtje Manchester Amsterdam is al ongeloofwaardig
pi_174351770
Moet iig makkelijk te bewijzen zijn als ze echt uren aan de telefoon hebben gehangen.
pi_174352709
Maar ik denk dat varkentje iets te enthousiast was na haar vakantieromance a.k.a. one night stand, en het aan iedereen vertelde alsof ze liefde van haar leven had gevonden. Toen het allemaal iets minder relatiepotentie bleek te hebben heeft ze het verhaal nog even in stand gehouden omdat ze niet iedereen weer wou teleurstellen en niet wou dat iedereen weer medelijden met haar zou hebben. (zeker die ma tokkie lijkt me een moeilijke moeder) Maar ze kon het niet eeuwig volhouden dus moest ze een einde breien aan haar web van leugens.

Toen heeft ze dat verhaal maar bedacht.

En nu speelt die familie tokkie het natuurlijk voor alles dat er in zit. 15 minutes of fame, iedereen die ze op handen draagt, geld van de pers en van een of andere inzamelingsactie, eindelijk wat te vertellen, eindelijk stellen ze wat voor.

Moeder weet ondertussen ondertussen ook wel hoe de vork in de steel zit dus ze dikt het ook een beetje verder aan door te zeggen dat ie hem door de telefoon heeft gehoord "so he's calling me a liar too"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')