abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:11:41 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174324573
Waarom een defecte zul je je afvragen :D

Mijn oudste zoon heeft ADHD en is zeer snel afgeleid in de klas. Daarom zijn we aan het zoeken naar oplossingen. Een daarvan zou een stevige koptelefoon zijn die ervoor zorgt dat de geluiden om hem heen gedempt worden.

Heeft iemand misschien nog zoiets liggen?
(plaatje is voorbeeld van wat ik bedoel).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_174324714
misschien een stomme vraag, maar: waarom dan niet gewoon oordoppen/oorkappen?
puur zodat het er stoer uitziet?
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:22:19 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174324762
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:19 schreef gianni61 het volgende:
misschien een stomme vraag, maar: waarom dan niet gewoon oordoppen/oorkappen?
puur zodat het er stoer uitziet?
niet zozeer omdat het er stoer uit moet zien, maar ik wil ook niet dat hij uitgelachen gaat worden. En een defecte koptelefoon was gewoon het eerste wat mij te binnen schoot. ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_174325401
Ik denk dat kinderen juist eerder iemand gaan pakken met een kapotte koptelefoon op. Wat voor oplossingen geeft de decaan/mentor/leraren?
Fylax is op televisie geweest
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:40:52 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174327600
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:58 schreef jodelahity het volgende:
Ik denk dat kinderen juist eerder iemand gaan pakken met een kapotte koptelefoon op. Wat voor oplossingen geeft de decaan/mentor/leraren?
Als er geen draad aan zit, is het niet te zien dat hij kapot is natuurlijk :P

Hij is bijna 9, zit nu in groep vijf, en juf heeft nog niet echt oplossingen. Ik stelde evt een studybuddy voor, zodat hij niet steeds alles ziet, maar dat hield ze nog af omdat ze denkt dat het hem buiten de groep plaatst.

Dus het is even zoeken.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:35:39 #6
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_174329926
Op de school waar mijn dochter zat, jong en in elke klas een paar van zulke dingen.https://www.atomic-gehoorbescherming.nl/oorkappen/school/
Zodat kinderen met concentratieproblemen zich konden afsluiten als het nodig was. Ik dacht dat de meeste scholen dit tegenwoordig wel hadden omdat er ook minder klassikaal gewerkt wordt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:37:22 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_174329953
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 18:35 schreef Luchtbel het volgende:
Op de school waar mijn dochter zat, jong en in elke klas een paar van zulke dingen.https://www.atomic-gehoorbescherming.nl/oorkappen/school/
Zodat kinderen met concentratieproblemen zich konden afsluiten als het nodig was. Ik dacht dat de meeste scholen dit tegenwoordig wel hadden omdat er ook minder klassikaal gewerkt wordt.
Kan er naar informeren, maar volgens mij hebben ze die niet standaard liggen op onze school
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')