abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:27:36 #226
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323689
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

De vrijheid van meningsuiting is een groot goed, beschermd in onze grondwet en in internationale verdragen. De vrijheid van meningsuiting is geen vrijbrief voor aanzetten tot haat en radicalisering. Daar trekken wij de grens. Het beledigen van mensen of groepen om wie of wat zij zijn (art 137c Sr) blijft daarom strafbaar. Om de ernst van het delict te benadrukken wordt de strafmaat voor haatzaaien (art 137d Sr) verdubbeld van 1 naar 2 jaar.

Wat is dit
Wat snap je er niet aan?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:28:24 #227
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323702
Ten vierde en tot slot: een herkenbaar Nederland in een sterke internationale inbedding. In een herkenbaar
Nederland zijn onze taal, onze vlag, ons volkslied, onze herdenkingen en onze grondwet geen symbolische
relicten uit het verleden, maar tekenen van de trots, vrijheden, rechten en plichten die horen bij Nederland,
het Nederlanderschap en onze democratische rechtstaat. We moeten ze blijven onderhouden, delen en
doorgeven, aan elkaar en aan nieuwkomers.

ah de vvd.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:28:30 #228
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174323705
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:26 schreef napoleonfour het volgende:
Kilometerheffing vrachtwagens.
Ennn daar gaat de economische opleving
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174323707
Het raadgevend referendum is enige jaren geleden geïntroduceerd als opmaat naar een correctief bindend referendum. De politieke steun voor het correctief bindend referendum is sindsdien afgebrokkeld en is daarmee als beoogd einddoel voorlopig uit zicht. Het nationaal raadgevend referendum heeft als tussenstap niet gebracht wat ervan werd verwacht, onder meer door een controverse over de wijze van aanvragen en verschillende interpretaties van de uitslag. Het kabinet wil daarom een pas op de plaats maken. De Wet raadgevend referendum wordt ingetrokken.

Benieuwd of dit gevolgen voor de sleepwet heeft
pi_174323721
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ten vierde en tot slot: een herkenbaar Nederland in een sterke internationale inbedding. In een herkenbaar
Nederland zijn onze taal, onze vlag, ons volkslied, onze herdenkingen en onze grondwet geen symbolische
relicten uit het verleden, maar tekenen van de trots, vrijheden, rechten en plichten die horen bij Nederland,
het Nederlanderschap en onze democratische rechtstaat. We moeten ze blijven onderhouden, delen en
doorgeven, aan elkaar en aan nieuwkomers.

ah de vvd.
Eerder Buma met z'n sekte.
BFF met GGMM
pi_174323722
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef napoleonfour het volgende:
Ten vierde en tot slot: een herkenbaar Nederland in een sterke internationale inbedding. In een herkenbaar
Nederland zijn onze taal, onze vlag, ons volkslied, onze herdenkingen en onze grondwet geen symbolische
relicten uit het verleden, maar tekenen van de trots, vrijheden, rechten en plichten die horen bij Nederland,
het Nederlanderschap en onze democratische rechtstaat. We moeten ze blijven onderhouden, delen en
doorgeven, aan elkaar en aan nieuwkomers.

ah de vvd.
Vergis je niet: CDA.
pi_174323727
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:29 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Eerder Buma met z'n sekte.
DonRajagod
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:30:36 #233
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323752
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ennn daar gaat de economische opleving
Ze krijgen wel verlaging van de belasting, maar btw voor voedsel omhoog en de transportkosten ook. Straks lekker Amerikaanse prijzen voor voedsel, 2 euro voor een bloemkool.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174323755
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het raadgevend referendum is enige jaren geleden geïntroduceerd als opmaat naar een correctief bindend referendum. De politieke steun voor het correctief bindend referendum is sindsdien afgebrokkeld en is daarmee als beoogd einddoel voorlopig uit zicht. Het nationaal raadgevend referendum heeft als tussenstap niet gebracht wat ervan werd verwacht, onder meer door een controverse over de wijze van aanvragen en verschillende interpretaties van de uitslag. Het kabinet wil daarom een pas op de plaats maken. De Wet raadgevend referendum wordt ingetrokken.

Benieuwd of dit gevolgen voor de sleepwet heeft
Mooie tekst om "het volk doet niet wat we willen en is te dom om te begrijpen hoe we in grote lijnen verder moeten" te beschrijven.

Groot goed dit trouwens. Referenda zijn hartstikke kut.
pi_174323756
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

DonRajagod
Senaat buigt zich over woekerhandel tickets

Ze worden wakker ;)
BFF met GGMM
pi_174323759
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Het raadgevend referendum is enige jaren geleden geïntroduceerd als opmaat naar een correctief bindend referendum. De politieke steun voor het correctief bindend referendum is sindsdien afgebrokkeld en is daarmee als beoogd einddoel voorlopig uit zicht. Het nationaal raadgevend referendum heeft als tussenstap niet gebracht wat ervan werd verwacht, onder meer door een controverse over de wijze van aanvragen en verschillende interpretaties van de uitslag. Het kabinet wil daarom een pas op de plaats maken. De Wet raadgevend referendum wordt ingetrokken.

Benieuwd of dit gevolgen voor de sleepwet heeft
:r
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:31:00 #237
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323766
Het selectiviteitsbeleid moet beter. Op Schiphol geven we voorrang aan vluchten die het
(inter)continentale netwerk versterken. Eindhoven Airport en Lelystad Airport zijn de belangrijkste
luchthavens voor vakantievluchten.

*zucht*.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174323772
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mooie tekst om "het volk doet niet wat we willen en is te dom om te begrijpen hoe we in grote lijnen verder moeten" te beschrijven.

Groot goed dit trouwens. Referenda zijn hartstikke kut.
Daarom is het ook geen bindend referendum hé.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:31:14 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174323773
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:30 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Ze krijgen wel verlaging van de belasting, maar btw voor voedsel omhoog en de transportkosten ook. Straks lekker Amerikaanse prijzen voor voedsel, 2 euro voor een bloemkool.
Gezond eten moet nog duurder worden
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174323782
quote:
Ik wens ze veel succes met handhaven
pi_174323793
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:31 schreef Typisch het volgende:

[..]

Daarom is het ook geen bindend referendum hé.
Men was aan het opwerken naar een correctief bindend referendum. D66 verloochent nu haar eigen ideologie. Net als de PvdA trouwens.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:32:41 #242
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323812
Er wordt veel geïnvesteerd in de toekomst van onze jongeren
_O- _O-
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
pi_174323813
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:31 schreef napoleonfour het volgende:
Het selectiviteitsbeleid moet beter. Op Schiphol geven we voorrang aan vluchten die het
(inter)continentale netwerk versterken. Eindhoven Airport en Lelystad Airport zijn de belangrijkste
luchthavens voor vakantievluchten.

*zucht*.
Ik mis zestienhoven. Tyfuslijers. Al hoeven ze het vliegveld van mij nu niet meer uit te breiden sinds ik in Schiebroek woon.
pi_174323826
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:32 schreef napoleonfour het volgende:
Er wordt veel geïnvesteerd in de toekomst van onze jongeren
_O- _O-
Ik vind het echt belachelijk dat er nu weer 1000 euro per student weggegeven wordt. Ik studeer zelf niet meer dus opbokken met die gasten.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:33:34 #245
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_174323833
Ik ken niemand die ooit op Lelystad gevlogen heeft
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174323840
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik ken niemand die ooit op Lelystad gevlogen heeft
Is daar überhaupt al een vliegveld dan
pi_174323847
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:33 schreef Caland het volgende:
Ik ken niemand die ooit op Lelystad gevlogen heeft
Hooguit enkeltjes, als je vandaaruit vertrekt wil je zeker niet meer terug...
BFF met GGMM
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:34:47 #248
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_174323855
Het kabinet maakt voor leerlingen in het voortgezet onderwijs experimenten mogelijk om meerdere
vakken op een hoger niveau af te ronden en daarmee toegang te krijgen tot specifieke vervolgopleidingen,
mits zij voldoen aan de selectiecriteria van desbetreffende vervolgopleidingen. Het kabinet zal de gevolgen
voor het civiel effect en mogelijk strategisch gedrag monitoren. Daarnaast start het kabinet een onderzoek
naar de voor- en nadelen van een brede invoering van diploma’s met vakken op verschillende niveaus in
combinatie met invoering van een brede selectie aan de poort bij vervolgopleidingen.

Dus straks heb je iemand die op vwo wiskunde b heeft afgerond, maar op mavo-niveau engels.
Gaan de uni's leuk vinden.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:35:33 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_174323871
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:34 schreef napoleonfour het volgende:
Het kabinet maakt voor leerlingen in het voortgezet onderwijs experimenten mogelijk om meerdere
vakken op een hoger niveau af te ronden en daarmee toegang te krijgen tot specifieke vervolgopleidingen,
mits zij voldoen aan de selectiecriteria van desbetreffende vervolgopleidingen. Het kabinet zal de gevolgen
voor het civiel effect en mogelijk strategisch gedrag monitoren. Daarnaast start het kabinet een onderzoek
naar de voor- en nadelen van een brede invoering van diploma’s met vakken op verschillende niveaus in
combinatie met invoering van een brede selectie aan de poort bij vervolgopleidingen.

Dus straks heb je iemand die op vwo wiskunde b heeft afgerond, maar op mavo-niveau engels.
Gaan de uni's leuk vinden.
Ik vind dit een goede maatregel.
Oh.
pi_174323877
Het kabinet gaat steviger inzetten op de aanpak van dopinggebruik, matchfixing, corruptie en misbruik in de sport.

Het zal me benieuwen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')