abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174394176
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[..]

Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.

De jongen heeft onmiskenbaar een bak talent, maar ik geloof er niks van dat Brands hem voor 40 miljoen laat gaan, in de wetenschap dat er deze zomer een WK is waar hij gaat schitteren.
2 keer leuk invallen daar en hij is 80 waard :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174394184
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

[..]

Een Mexicaanse krant die reageert op vermeende interesse van Arsenal.... Zullen we nog even wachten voor we het allemaal voor waar aannemen.

De jongen heeft onmiskenbaar een bak talent, maar ik geloof er niks van dat Brands hem voor 40 miljoen laat gaan, in de wetenschap dat er deze zomer een WK is waar hij gaat schitteren.
Voor waar aannemen of niet is in dit geval niet het punt wat wordt gemaakt.
Dit, dus.
pi_174394769
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:46 schreef tja77 het volgende:

[..]

40 Miljoen is echt niet de hoofdprijs, ik vind het zelfs nog aan de lage kant.
Arsenal en 40 miljoen. Ain't gonna happ'n. Die willen altijd voor een jodenfooi op de eerste rij zitten.
pi_174394857
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:39 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Arsenal en 40 miljoen. Ain't gonna happ'n. Die willen altijd voor een jodenfooi op de eerste rij zitten.
Ik zei al: die komen met 20 of zo aankakken. Of minder nog. En daar laat PSV hem niet voor gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_174394932
Veel interesse voor Bergwijn lees ik op vi. Die site is ook wel heel erg afgegleden. Nu berichten ze zelfs al over geruchten in een volledig artikel. :')
pi_174395389
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 12:51 schreef Lange_Lans het volgende:
Veel interesse voor Bergwijn lees ik op vi. Die site is ook wel heel erg afgegleden. Nu berichten ze zelfs al over geruchten in een volledig artikel. :')
Kunnen we m toch nog snel verpatsen. Voor 10 miljoen doen we het niet meer natuurlijk, na die goal tegen Utrecht moet daar de helft bij :P
pi_174395799
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Kunnen we m toch nog snel verpatsen. Voor 10 miljoen doen we het niet meer natuurlijk, na die goal tegen Utrecht moet daar de helft bij :P
Zou toch vrij bizar zijn. Half seizoentje aardig ballen en dan 15mio ervoor krijgen :P Al zijn er gekkere dingen gebeurd.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:00:22 #83
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174396169
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 13:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Zou toch vrij bizar zijn. Half seizoentje aardig ballen en dan 15mio ervoor krijgen :P Al zijn er gekkere dingen gebeurd.
Als Engeland komt, gewoon 40 vragen en aftikken op 30.
pi_174396609
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als Engeland komt, gewoon 40 vragen en aftikken op 30.
Klinkt wel schappelijk :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:20:27 #85
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174396686
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klinkt wel schappelijk :+
In een normale markt kan hij dat soort bedragen natuurlijk nooit waard zijn, maar momenteel is de gekte absurd.

Al hink ik met Bergwijn wel steeds op twee gedachten. Ergens blijf ik het gevoel houden dat hij voor PSV minimaal het niveau van Depay zou moeten kunnen halen. Het duurt alleen wel lang voor die potentie echt te zien is.
pi_174396799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:20 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In een normale markt kan hij dat soort bedragen natuurlijk nooit waard zijn, maar momenteel is de gekte absurd.

Al hink ik met Bergwijn wel steeds op twee gedachten. Ergens blijf ik het gevoel houden dat hij voor PSV minimaal het niveau van Depay zou moeten kunnen halen. Het duurt alleen wel lang voor die potentie echt te zien is.
Je ziet gelukkig dat hij momenteel stappen aan het maken is. Goed om te zien, omdat dat hiervoor gewoon simpelweg uitbleef -inderdaad-. En idem, ik zie het ook wel in hem zitten. Alleen dat rendement moet gewoon nog steeds omhoog. Daarnaast denk ik dat hij iets minder steekjes los heeft dan Depay. Dus mocht hij lang genoeg blijven, en trekt hij deze lijn voort, kan hij zeker het niveau van Depay gaan halen, ja. Voor welke prijs hij weggaat laat ik in het midden. Maar mocht het voor min. 30mio zijn, krijg je een kratje pils van me 14.gif
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:31:43 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174396922
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:25 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Je ziet gelukkig dat hij momenteel stappen aan het maken is. Goed om te zien, omdat dat hiervoor gewoon simpelweg uitbleef -inderdaad-. En idem, ik zie het ook wel in hem zitten. Alleen dat rendement moet gewoon nog steeds omhoog. Daarnaast denk ik dat hij iets minder steekjes los heeft dan Depay. Dus mocht hij lang genoeg blijven, en trekt hij deze lijn voort, kan hij zeker het niveau van Depay gaan halen, ja. Voor welke prijs hij weggaat laat ik in het midden. Maar mocht het voor min. 30mio zijn, krijg je een kratje pils van me [ afbeelding ]
Hij is sowieso een stuk verstandiger dan Depay. Bergwijn zal geen nobelprijs winnen, maar heeft vroeg in zijn carrière al goede keuzes gemaakt en heeft in elk geval duidelijk in beeld waar hij heen wil. Werkt er ook hard voor en doet geen gekke dingen buiten het veld. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak ook over Depay altijd weinig commentaar had. Die kreeg het alleen wel hoog in zijn bol na het vertrek bij PSV en dat heeft hem niet geholpen in de publieke opinie.

Bergwijn is wat nuchterder, maar op deze leeftijd ook wel wat minder stabiel dan Depay. Depay werd in het seizoen dat hij 21 werd topscoorder van de ED, dat zie ik Bergwijn niet doen dit jaar. Alleen al omdat Lozano er sowieso meer gaat maken.
pi_174397012
Lozano is voor zondag een groot twijfelgeval, blessure valt dus mee. Anders zou hij natuurlijk gewoon niet spelen. Met Mauro beginnen dus. Gewoon omdat het kan.
pi_174397032
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hij is sowieso een stuk verstandiger dan Depay. Bergwijn zal geen nobelprijs winnen, maar heeft vroeg in zijn carrière al goede keuzes gemaakt en heeft in elk geval duidelijk in beeld waar hij heen wil. Werkt er ook hard voor en doet geen gekke dingen buiten het veld. Al moet ik zeggen dat ik op dat vlak ook over Depay altijd weinig commentaar had. Die kreeg het alleen wel hoog in zijn bol na het vertrek bij PSV en dat heeft hem niet geholpen in de publieke opinie.

Bergwijn is wat nuchterder, maar op deze leeftijd ook wel wat minder stabiel dan Depay. Depay werd in het seizoen dat hij 21 werd topscoorder van de ED, dat zie ik Bergwijn niet doen dit jaar. Alleen al omdat Lozano er sowieso meer gaat maken.
True True. Kleine kanttekening -tevens open deur- wel natuurlijk, niet elke speler ontwikkelt zichzelf op dezelfde wijze. Maar het kan snel gaan opeens.

Doe je voordeel met deze wijsheid O-)
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:39:05 #90
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_174397055
En ik maar denken dat Mauro alleen met Henk Bleker naar de wedstrijd was komen kijken, issie gewoon bij de club gebleven :+
Addicted to sports on TV
"It's bold, it's brave, it's beautiful!"
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 14:40:11 #91
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174397073
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

True True. Kleine kanttekening -tevens open deur- wel natuurlijk, niet elke speler ontwikkelt zichzelf op dezelfde wijze. Maar het kan snel gaan opeens.

Doe je voordeel met deze wijsheid O-)
Ja, die wijsheid kende ik al. Strootman speelde met 20 nog bij de amateurs volgens mij. Nou is dat uiteindelijk ook geen echte topper geworden, maar dat heeft weer andere redenen.
pi_174398156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, die wijsheid kende ik al. Strootman speelde met 20 nog bij de amateurs volgens mij. Nou is dat uiteindelijk ook geen echte topper geworden, maar dat heeft weer andere redenen.
Tot die blessure dacht ik dat hij één van de beste middenvelders van Europa ging worden.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 16:06:13 #93
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_174398261
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tot die blessure dacht ik dat hij één van de beste middenvelders van Europa ging worden.
Ja, ik ook. Al heb ik het altijd een vervelende vent gevonden in het veld.
pi_174398837
We kunnen Lozano ook verhuren aan Arsenal. Gewoon een jaartje voor 15 miljoen. Gaan we de rollen even omdraaien :9
pi_174400060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 11:01 schreef Ciscus het volgende:
Mauro naar PSV 1
Schijnt een heel verstandige jongen te zijn die Mauro.
If someone hates you for no reason, give that person a reason.
pi_174400111
Trouwens maar goed ook dat Lozano dit weekend niet speelt. Dat kunstgras is zo enorm kut bij VVV. Zal niet de eerste speler zijn die er zn kruisbanden afscheurt en het einde seizoen is.
If someone hates you for no reason, give that person a reason.
pi_174402611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 18:05 schreef Scarface88 het volgende:
Trouwens maar goed ook dat Lozano dit weekend niet speelt. Dat kunstgras is zo enorm kut bij VVV. Zal niet de eerste speler zijn die er zn kruisbanden afscheurt en het einde seizoen is.
Dus ook geen van Ginkel zondag?
pi_174402701
2e nederlaag van het seizoen zondag, aldus de glazen bol.
pi_174402993
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
2e nederlaag van het seizoen zondag, aldus de glazen bol.
Heb je dat ding nog niet het raam uitgeflikkert?
Vorige keer zat dat ding er ook al langs.
pi_174403006
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 20:38 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heb je dat ding nog niet het raam uitgeflikkert?
Vorige keer zat dat ding er ook al langs.
Bakt er niks van dit seizoen nee... Hopen dat hij er weer naast zit :P
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')