abonnement Unibet Coolblue
pi_174664548
Nou wat erg voor Wendy.
  Forum Admin donderdag 26 oktober 2017 @ 08:46:19 #127
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174664735
Misschien speelt ze Ushi in de slaapkamer en heeft Erland daar wallen van gekregen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator donderdag 26 oktober 2017 @ 09:39:17 #128
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174665448
Wat een terechte klachten allemaal weer iwanius.
Misschien moet je eens gaan overwegen om iwanius merchandise uit te brengen, bijv haatvana shirts of een officiële acclimatiserings mok. Zou denk ik wel gretig aftrek vinden en ik zou het in ieder geval kopen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator / Miss SHO donderdag 26 oktober 2017 @ 16:36:11 #129
22592 crew  Ole
pi_174673346
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:39 schreef Plompzakker het volgende:
Wat een terechte klachten allemaal weer iwanius.
Misschien moet je eens gaan overwegen om iwanius merchandise uit te brengen, bijv haatvana shirts of een officiële acclimatiserings mok. Zou denk ik wel gretig aftrek vinden en ik zou het in ieder geval kopen
goed idee!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  roze donderdag 26 oktober 2017 @ 16:40:28 #130
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_174673416
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:39 schreef Plompzakker het volgende:
Wat een terechte klachten allemaal weer iwanius.
Misschien moet je eens gaan overwegen om iwanius merchandise uit te brengen, bijv haatvana shirts of een officiële acclimatiserings mok. Zou denk ik wel gretig aftrek vinden en ik zou het in ieder geval kopen
:D
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:38:28 #131
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174675322
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:39 schreef Plompzakker het volgende:
Wat een terechte klachten allemaal weer iwanius.
Misschien moet je eens gaan overwegen om iwanius merchandise uit te brengen, bijv haatvana shirts of een officiële acclimatiserings mok. Zou denk ik wel gretig aftrek vinden en ik zou het in ieder geval kopen
Goed plan, 1 haatvana shirt maatje xl en eentje maat 140.
pi_174676200
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 09:39 schreef Plompzakker het volgende:
Wat een terechte klachten allemaal weer iwanius.
Misschien moet je eens gaan overwegen om iwanius merchandise uit te brengen, bijv haatvana shirts of een officiële acclimatiserings mok. Zou denk ik wel gretig aftrek vinden en ik zou het in ieder geval kopen
pi_174676933
:D



quote:
Rutte: " raadgevend referendum ’halfbakken’ en WIJ bepalen uiteindelijk!"



Premier Mark Rutte is ervan overtuigd dat in Nederland geen steun bestaat voor het raadgevend referendum. Hij noemde dit instrument donderdag bij EenVandaag ’halfbakken’. „Het raadgevend referendum is vlees noch vis. Je mag je mening geven, maar of wij hem gaan uitvoeren...”

Telegraaf 2017.
Klacht

Andermaal is bewezen dat Mark Rutte als premier, sowieso als politicus, onbetrouwbaar is door opnieuw blijk te geven complete maling te hebben aan wat de bevolking vindt en gewoon door te gaan met het uitvoeren van zijn eigen agenda. Of te wel: " U mag zoveel vinden en 1x in de zoveel jaar mij kiezen, maar daarna gewoon je kop houden" lijkt zijn stelregel.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 19:51:52 #134
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174676971
Terechte klacht weer.


Maar waar blijven de t-shirts?
pi_174678722
quote:
4s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 19:49 schreef Iwanius het volgende:
:D

Klacht

Andermaal is bewezen dat Mark Rutte als premier, sowieso als politicus, onbetrouwbaar is door opnieuw blijk te geven complete maling te hebben aan wat de bevolking vindt en gewoon door te gaan met het uitvoeren van zijn eigen agenda. Of te wel: " U mag zoveel vinden en 1x in de zoveel jaar mij kiezen, maar daarna gewoon je kop houden" lijkt zijn stelregel.
Deze klacht moet je toch goedkeuren?
Nee, ik leg graag weer uit waarom de klacht ongenuanceerd is en een beroep doet op een onterecht "Wij het volk, de belastingbetalers, worden genegeerd: sentiment. Zo zit het in de aard van een raadgevend referendum dat het volgens de wet gewoon genegeerd mag worden. Bij wet is dus bepaald dat bij een referendum het volk hun mening mag geven, maar dat deze mening niet bepalend hoeft te zijn. De vermeende onbetrouwbaarheid heeft dus niks te maken met Rutte, maar met de wetgeving.

Wat! HO! Nee heus niet, want wij het volk bepalen toch en dat mag je niet zomaar negeren?
Bij wet mag je dat wel negeren als dat 'bepalen' gaat via een raadgevend referendum. Als het gaat om Tweede Kamerverkiezingen, doorgaans eens in de vier jaar, dan is de stem van het volk bepalend, het principe van evenredige vertegenwoordiging geldt dan.

UH, wat zeg je nu, bedoel je dus dat Rutte in zijn standpunt in principe op democratische gronden mag beweren dat hij als volksvertegenwoordiger namens het volk spreekt wanneer hij zegt dat het referendum halfbakken is en hij het gewoon negeert?
Op zich is dit een goede conclusie maar hier ontbreekt ook wel wat nuance.

Nou nou, ik snap er niks van, het is tenslotte donderdag. Rutte is toch gewoon een onbetrouwbare lul?
Dat ben ik wel met je eens, maar de onbetrouwbaarheid zou ik niet afmeten aan de norm of hij maling heeft aan wat de bevolking vindt. Het idee dat politiek constant doet wat het volk wilt is gebaseerd op een misplaatste opvatting over democratie. Politiek kan net zo goed vormend zijn, botsende ideologieën, in plaats van politici als probleemoplosser.
pi_174687526


NOS Simone Weimans neemt klagende Max Verstappen op de hak.


Tijdens het ochtend journaal was te zien hoe de NOS presentatrice Simone Weimans een "Chantal Janzen - Fatima Moira de Melo - " grapje deed toen Max Verstappen andermaal liep te klagen over zijn 4de plaats tijdens zijn laatste wedstrijd en over onrecht wat hem was overkomen.


In een opvolgend segment stond die zelfde Max Verstappen met een grote Mexicaanse sombrero te poseren en wat een komisch beeld opleverde en zijn constant geklaag helemaal deed vervagen en wat Simone Weimans een passende reactie ontlokte en wel " goeie hoed wel."

Kortom Max(mis)Stappen had met die sombrero op ook nog een Michael Dukakis momentje.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 10:43:52 #137
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174687988
Terechte klacht iwanius.
Heb je trouwens al een releasedatum voor de acclimatiseringsmok?
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174696469
Nope. Maar wel grappige suggestie trouwens.



quote:
Amsterdam doet proef met spuugmasker.



Verdachten in Amsterdam die naar politiemensen spuwen, worden voortaan voorzien van een zogeheten spuugmasker. Het masker is gemaakt van gaas met voor de mond een stoffen strook. Het geheel wordt over het hoofd van de spuger getrokken. De verdachte kan gewoon ademen en praten, maar niet meer spuwen. Agenten kunnen het meenemen op straat.


Telegraaf 2017.
Klacht

Allereerst heel goed dat de Politie dit nu heeft want het is een bekend gegeven dat bepaalde bevolkingsgroepen in Nederland, Marokkanen en Antillianen bijvoorbeeld, het spugen tot een kunst hebben verheven aangezien dat volgens zegge er gewoon bij hoort als jij je tegenstander minacht zoals in deze overheidsdienaars.

Ten tweede zeg mij iets iets dat een of andere 'Haat'Vana Simons adept dit wel weer zal aangrijpen om de Politie weer in een slecht daglicht te neer te zetten als er teveel 'donkere' mensen met zo een spuugmasker worden geprofileerd in de media aangezien het dan de Politie erom te doen is vooral kleurlingen uit eerder genoemde landen van dit spuugmasker te voorzien

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2017 10:29:17 ]
  vrijdag 27 oktober 2017 @ 18:58:36 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_174696501
Er staat in dat artikel helemaal niks over kleur of afkomst of lees ik ergens overheen? :?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2017 @ 19:56:59 #140
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174698175
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 18:58 schreef ChrisCarter het volgende:
Er staat in dat artikel helemaal niks over kleur of afkomst of lees ik ergens overheen? :?
Als je net zoveel levenservaring als iwanius zou hebben zou je die link wel kunnen leggen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174709110
Het is een feit dat het bijna altijd bepaalde types uit de welbekende bevolkingsgroepen zijn, die altijd al voor overlast en gedoe zorgen, die hiermee geassocieerd kunnen worden gewoon omdat hun gedrag i.c.m.het spugen naar.... een een-tweetje is.



quote:
Z-Millennials die verkleed naar de bioscoop gaan en het goedpraten.



AD 2017.
Klacht

En dan is er een film premiere waar liefhebbers van dat soort films heengaan, en i.p.v.gewoon als een normale bezoeker erheen te gaan moet men zich weer gaan verkleden in een of andere personage uit die film, alsof ze zelf onderdeel van die film zijn. Echt... :') |:( Dan nog liever eruit zien zoals onderstaande types.



[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2017 10:36:58 ]
pi_174709293
quote:
4s.gif Op zaterdag 28 oktober 2017 10:36 schreef Iwanius het volgende:
Het is een feit dat het bijna altijd bepaalde types uit de welbekende bevolkingsgroepen zijn, die altijd al voor overlast en gedoe zorgen, die hiermee geassocieerd kunnen worden gewoon omdat hun gedrag i.c.m.het spugen naar.... een een-tweetje is.

[ afbeelding ]

[..]

Klacht

En dan is er een film premiere waar liefhebbers van dat soort films heengaan, en i.p.v.gewoon als een normale bezoeker erheen te gaan moet men zich weer gaan verkleden in een of andere personage uit die film, alsof ze zelf onderdeel van die film zijn. Echt... :') |:( Dan nog liever eruit zien zoals onderstaande types.

[ afbeelding ]
Jezelf verkleden, ben je 7 :')
Terechte klacht
pi_174709813
Andere mensen zullen toch eens plezier hebben he Iwanius. Dat is ze niet gegund. Lekker je TV filmen met je mobiel tijdens het acclimatiseren. Het is tenslotte weer zaterdagavond. Ouwe zure vreetklep. :')
  Redactie Sport zaterdag 28 oktober 2017 @ 13:05:08 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174711306
Dat verkleden als een filmpoppetje is wel een debiele hobby en het ziet er niet uit, maar als mensen daar toch lol in hebben.

Maar we weten toch allemaal uiteindelijk dat LARPen ook lachwekkend is.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174752229


quote:
Amerikaans "Witte Huis" in Halloween sferen en Trump verleidt kleintjes met snoep.




NBC News 2017.
Klacht

Trump die probeert grappig te zijn terwijl als je bijvoorbeeld de video goed bekijkt zelfs kinderen hem als een boeman zien. (angstig kijkend Japans batman kind - rechts - en die ander van Indiaase afkomst - links - die praktisch achter zijn stoel wegduikt) En dat terwijl dit de kinderen van de Pers zijn, je weet wel, diezelfde Pers (behalve FOXNEWS) die hij altijd als fake omschreef.

Dit is gewoon weer een opzetje om Trump 'aardig' te doen lijken voor de massa en de aandacht af te leiden van zijn faalbeleid als president van de USA.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-10-2017 10:06:26 ]
  Forum Admin maandag 30 oktober 2017 @ 11:27:37 #146
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174753942
Is dit dan een voorbeeld van fake news of niet?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174775038


Jelle Brandt Corstius bewering over een vermeende verkrachting moet afgestraft worden!



Eerst was daar in de USA het nieuws dat Harvey Weinstein,een machtige Hollywood filmbaas, jarenlang zijn macht en invloed jegens allerlei aankomende actrices had misbruikt. iets dat trouwens niet vreemd is in de USA aangezien tijdens de Amerikaanse verkiezingen men zelfs kon zien hoe de huidige president van de USA,Donald Trump, hiermee omging.

En zoals met alles wat de in de USA gebeurd (zwarten die in de USA onderdrukt worden door de Politie = Black Lives Matter) menen allerlei types, bloggende hipsters/querrelanten e.d., in Nederland dan dat zoiets ook maar in Nederland moet gebeuren en wordt er dus in deze door ene Jelle Brandt Corstius beweert dat ook hij te maken heeft gehad met een vermeende verkrachting. En zoals met alles in deze tijd wordt er weer eenzijdig verhaal neergezet die zo gruwelijk lijkt dat elke BN''er onmiddelijk zich geroepen voelt deze vermeende verkrachter zonder verdere feitenkennis al te veroordelen op social media. Van Mathijs van Nieuwkerk tot Barbera Barend, van RTL Boulevard tot ene Aaf Brandt Corstius zijn zus.

Gisteravond werd in het programma Pauw de vermeende verkrachter,Gijs van Dam, getoond die heel genuanceerd aangaf wat zijn kant van het verhaal was en kan je als neutrale kijker er niet aan ontkomen dat zijn verweer erg plausibel klinkt. De reactie van Jelle Brandt Corstius: " Hij was verdrietig." Verdrietig? Is dat wat je doet als je eerst luidt van de daken schreeuwt en eerder aan de media zoveel details hebt prijsgegeven dat een heksenjacht naar de vermeende dader zou kunnen ontstaan? Dat betekend dus dat jij je al bezig bent in te dekken met je vermeende verkrachtingsverhaal aangezien iemand die echt onrecht is aangedaan, en wat hij eerst luid en duidelijk bekend maakte in de media, die is niet verdrietig want die is boos, woedend omdat zijn onrecht geen rechtvaardiging vindt. M.a.w. dit riekt duidelijk naar een vermeende leugen die deze Jelle Brandt Corstius de wereld in heeft geholpen.

I.i.g.ligt de bal nu in de hoek van Jelle Brandt Corstius want hij wordt aangeklaagd wegens smaad en aantasting van iemand zijn goede naam en eer op gronden die discutabel lijken, en is het aan Jelle Brandt Corstius om het bewijs voor zijn vermeende verkrachting te leveren. Kan hij dat niet, dan is zijn verkrachting een leugen en moet hij hiervoor boeten. Maar dan ook gelijk al die BN'ers die eerst vooraan zaten inzake hun uitingen over de vermeende dader afrekenen zodat die weten dat ze dit nooit meer moeten doen zonder de gevolgen ervan te ervaren.
  Moderator dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:07:29 #148
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_174775166
Terechte klacht weer
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_174775189



[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 31-10-2017 10:09:43 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')