abonnement Unibet Coolblue
pi_174309519
Turkey 'seeking arrest of second US consulate worker'



Turkish media say authorities are questioning the wife and son of a US consulate worker being sought in Istanbul by police. Ankara has also reportedly summoned a US diplomat of its NATO ally in a row over visa services.

Turkey issued an arrest warrant for another US consulate worker, Turkish broadcaster NTV reported Monday.

The family members of the worker were being questioned although Turkey's justice ministry said it had no information about a new warrant being issued. NTV said the consulate official was still being sought by security officials.

The reports follow the arrest in Istanbul last week of a local US consulate employee, a Turkish national identified as Metin Topuz. The detention triggered a diplomatic row as US and Turkish missions each cut back visa services.

Read more: US halts visa services to Turkey

Turkish foreign ministry sources said the US mission's second-in-charge, Philip Kosnett, had been summoned to the ministry.

Turkey demands US rethink

Turkish Justice Minister Abdulhamit Gul told A Haber television on Monday that he hoped Washington would review its decision to suspend visa services to Turkish citizens wanting to visit and study in the United States.

Gul said the case against Topuz was one for the Turkish judiciary to pursue.

"Trying a Turkish citizen for a crime committed in Turkey is our right. I hope the US will revise its decision in this light,” Gul said.

Turkey's Anadolu news agency said Topuz was accused of espionage and links to the US-based cleric Fetullah Gulen. Ankara accused Gulen of being behind a coup attempt in 2016.

The US embassy said it was "deeply disturbed” by his arrest.

http://www.dw.com/en/turk(...)te-worker/a-40877178
koop
pi_174309697
TS' postgeschiedenis. :') Tijd dat Turkije jou eens arresteert.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174309756
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:57 schreef alilami het volgende:
TS' postgeschiedenis. :') Tijd dat Turkije jou eens arresteert.
Wij Russen hebben Turkije van jullie afgepakt. Turkije is vanaf nu een vijandige , anti westers staat net zoals Iran China India en Rusland.
koop
pi_174309841
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Wij Russen hebben Turkije van jullie afgepakt. Turkije is vanaf nu een vijandige , anti westers staat net zoals Iran China India en Rusland.
Ik maak me daar geen zorgen om.

Jullie gaan toch binnenkort elkaars hersenen inslaan.

https://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman%E2%80%93Persian_wars
https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Russo-Turkish_wars
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_174318581
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Wij Russen hebben Turkije van jullie afgepakt. Turkije is vanaf nu een vijandige , anti westers staat net zoals Iran China India en Rusland.
Kan er geen sneetje brood minder om vreten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174318676
En nog steeds NAVO-lid en kandidaat EU-lidstaat. :')
pi_174318719
Als de VS nou een paar commando's sturen om die medewerker van het consulaat die gearresteerd is te bevrijden moet de VS dan ook tegelijkertijd commando's sturen om de Turken te helpen? (Art. 5: een aanval op een is een aanval op allen). Schiet Nederland de Turken dan te hulp en verklaren ze de VS de oorlog of schieten ze de VS te hulp en verklaren ze de Turken de oorlog :?
pi_174318847
TT; wil, niet wilt.
pi_174320768
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:59 schreef herenschoenen het volgende:

[..]

Wij Russen hebben Turkije van jullie afgepakt. Turkije is vanaf nu een vijandige , anti westers staat net zoals Iran China India en Rusland.
India en China zou ik nou niet meteen anti-westers noemen. Of in ieder geval niet anti-EU/USA. Dat apenlanden als Rusland en Turkije zichzelf isoleren daar lig ik niet zo wakker van.
pi_174321174
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Kan er geen sneetje brood minder om vreten.
Misschien binnenkort wel een broodje durum minder.
pi_174321548
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien binnenkort wel een broodje durum minder.
Dat eet ik sowieso al niet, vind er weinig aan.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174321574
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:24 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat eet ik sowieso al niet, vind er weinig aan.
Gemeld bij MDI. Kijken of je vanavond nog wel in je eigen bedje slaapt.
pi_174321575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:51 schreef Ouder1 het volgende:
TT; wil, niet wilt.
pi_174321596
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:26 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gemeld bij MDI. Kijken of je vanavond nog wel in je eigen bedje slaapt.
MDI?
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174321620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:22 schreef Braindead2000 het volgende:
En nog steeds NAVO-lid en kandidaat EU-lidstaat. :')
Dit ja. Eruit flikkeren dat derde wereld kutland.
pi_174321622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:27 schreef Hathor het volgende:

[..]

MDI?
Yes.
pi_174321652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:28 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Yes.
:') Als dat al discriminatie is, dan schiet mij maar lek.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_174321894
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:29 schreef Hathor het volgende:

[..]

:') Als dat al discriminatie is, dan schiet mij maar lek.
Ik zal je mijn avonturen maar besparen dan.
pi_174321958
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Misschien binnenkort wel een broodje durum minder.
Broodje durum? :? Doe mij maar een broodje döner :9~
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174322014
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:48 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Broodje durum? :? Doe mij maar een broodje döner :9~
Of gezond op een vers Turks broodje met sesam gvd _O_ :9~
pi_174322262
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:28 schreef Infection het volgende:

[..]

Dit ja. Eruit flikkeren dat derde wereld kutland.
Frankrijk een land met permanente noodtoestand en vrouwen bedekt met hoofddoek op strand bekeuren mag zeker wel in de unie blijven?
Het verbieden van het vrijdagsgebed, en anderen anti maatregelen wat niet stroken met de vrijheden van de mens?
Frankrijk is ook verre weg van een normale rechtsstraat
Fokkers en hun dubbele moraal! :{
pi_174322338
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:09 schreef Fenerbahce1993 het volgende:

[..]

Frankrijk een land met permanente noodtoestand en vrouwen bedekt met hoofddoek op strand bekeuren mag zeker wel in de unie blijven?
Het verbieden van het vrijdagsgebed, en anderen anti maatregelen wat niet stroken met de vrijheden van de mens?
Frankrijk is ook verre weg van een normale rechtsstraat
Fokkers en hun dubbele moraal! :{
Troost je, een groeiende groep Nederlanders wil zelf uit de EU stappen.
pi_174326986
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:09 schreef Fenerbahce1993 het volgende:

[..]

Frankrijk een land met permanente noodtoestand en vrouwen bedekt met hoofddoek op strand bekeuren mag zeker wel in de unie blijven?
Het verbieden van het vrijdagsgebed, en anderen anti maatregelen wat niet stroken met de vrijheden van de mens?
Frankrijk is ook verre weg van een normale rechtsstraat
Fokkers en hun dubbele moraal! :{
Vrouwen met hoofddoek bekeuren (Frank)....tientallen miljoenen Armenen afslachten en vriendjes zijn met olielanden waar slavernij heerst. (Turkije).... is toch wel een verschil he.

Turkije. :')
Turken. :')
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:22:50 #24
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_174327144
The United States does not negotiate with terrorists. :{w
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_174327615
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:15 schreef HSG het volgende:

[..]

Vrouwen met hoofddoek bekeuren (Frank)....tientallen miljoenen Armenen afslachten en vriendjes zijn met olielanden waar slavernij heerst. (Turkije).... is toch wel een verschil he.

Turkije. :')
Turken. :')
Volgens mij is Frankrijk ook vriendjes met al die olielanden, net zoals Nederland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')