abonnement Unibet Coolblue
pi_174306606
Ik ben aan het onderzoeken wat mensen die in de stad wonen en tussen de 25 en 40 jaar zijn naar een eetcafé in een omliggend dorp zou kunnen krijgen. Denk hierbij aan thema-avonden: filmavonden, themadiners, wijnproeverijen, etc. Wat zou jou naar een café in een omliggend dorp toe trekken?

note: het gaat om een net overgekocht eetcafé
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:05:58 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_174306711
Vanuit de stad ga je niet snel naar een dorp toe. Je gaat naar het eetcafe om de hoek. Dat is lekker dichtbij. Thema-avonden kunnen werken, afhankelijk van de stad waar het om gaat en de afstand die men moet afleggen. Naar een wijnproeverij ga je liever op de fiets, dan met de auto...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_174306932
Tenten die het moeten hebben van thema-avonden gaan direct failliet als de nieuwigheid eraf is. Na een keer of twee, dus.

Beter zorg je voor een simpele doch degelijke kaart.
pi_174307063
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:16 schreef PJR het volgende:
Tenten die het moeten hebben van thema-avonden gaan direct failliet als de nieuwigheid eraf is. Na een keer of twee, dus.

Beter zorg je voor een simpele doch degelijke kaart.
En kwaliteit voor een redelijke prijs.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174307207
Zijn er bepaalde bevolkingsgroepen qua afkomst goed vertegenwoordigd in de regio, maar die niet echt een 'thuis buitenshuis' hebben?

[ Bericht 4% gewijzigd door Mojo.jojo op 09-10-2017 18:42:50 ]
pi_174307795
Veel mensen, die hier nu wonen zijn gepensioneerd of verrichten hun werkzaamheden elders. Wel is het dorp voorzien van veel verenigingen, waar een samenwerking mee aangegaan kan worden.
pi_174308014
Voor je doelgroep uit de stad:

Burlesque work-shops met de nodige visagie voor voor bijbehorende fotoshoot.

Gps tochten organiseren.

Karaoke?

Aparte ruimtes (indien mogelijk) waar je als groep/familie privé kunt zitten.

Live muziek (van regionale bandjes/muziekanten)

Maar vergeet vooral de senioren niet. Brunches op zondag e.d. ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door Mojo.jojo op 09-10-2017 19:10:48 ]
pi_174308532
Ik ga buiten mijn stad naar een kroeg als de kroeg een heel specifieke identiteit heeft (bijvoorbeeld een goede Irish pub) of een mooi terras, of een heel goede menukaart. Zoiets?
Mon 'en!
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:19:49 #9
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_174308560
Pubquiz
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')