abonnement Unibet Coolblue
pi_174307244
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:21 schreef Hallojo het volgende:
Iedereen is gek behalve de Turken *O*
jij weet broer!

quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:18 schreef Hathor het volgende:
Turkije valt prima tegen te houden, ze gaan net als Nederland ook weer eens niet naar het WK.
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:20:17 #52
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_174314402
quote:
Turkije kan ook heeeeeeel leuk zijn
"Hoka Hey!"
pi_174316512
De VS houdt de Turken in ieder geval wel tegen _O- (en andersom ook)
https://www.volkskrant.nl(...)nvisa-meer~a4520829/
quote:
Turken die de Verenigde Staten willen bezoeken, ontvangen voorlopig geen visum. Omgekeerd kunnen Amerikanen tijdelijk geen reispapieren krijgen voor Turkije. Vanwege een diplomatiek geschil verstrekken beide landen geen toeristenvisa meer aan elkaars burgers.

De Navo-bondgenoten liggen in de clinch sinds een medewerker van het Amerikaanse consulaat in Istanbul werd opgepakt. 'Recente gebeurtenissen dwingen de Amerikaanse regering ertoe om de toewijding van de Turkse overheid aan de veiligheid van Amerikaans ambassadepersoneel opnieuw te beoordelen', schrijft de ambassade in Ankara in een verklaring.
pi_174316732
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Let's face it. De Arabieren hebben gewoon een herder nodig.
Al kost het 99.9% van de Arabieren het leven, dan nog zullen die falers dat nimmer erkennen.
pi_174316788
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:38 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Of goed en objectief onderwijs zodat ze voor zichzelf kunnen nadenken. Maar te hoog gegrepen, misschien anno 2200.
Dat krijgen arabieren in Europa ook en toch lonkt ISIS genoeg blijkbaar.
pi_174317056
Ach, zo een rijkje opgebouwd op 1 man heeft nooit een lang bestaan.

Voor je het weet krijgt Erdogan een hartaanval tijdens een van zijn schreeuwpartijen en vliegen zijn partijgenoten elkaar in de haren.

En dan nog ruziezoeken met Trump. Het domste dat je kunt doen. :')
pi_174317095
Krijg je als je vanuit schilderswijk alleen turksat kijkt met je schotel koffie drinkt in theehuis en verder niet echt meedoet in deze samenleving end iezelfde samenl3vingnde schuld geeft van segregatie dan neem je die ultra nationalistische propaganda voor waar aan omdat je geen relativeringsvermogen zelfkritiek hebt
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:44:48 #58
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_174317942
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:16 schreef mike83 het volgende:
Krijg je als je vanuit schilderswijk alleen turksat kijkt met je schotel koffie drinkt in theehuis en verder niet echt meedoet in deze samenleving end iezelfde samenl3vingnde schuld geeft van segregatie dan neem je die ultra nationalistische propaganda voor waar aan omdat je geen relativeringsvermogen zelfkritiek hebt
Ik woon bij oranjeplein grens schilderswijk en het centrum, maar dat is niet zo relevant..
Niet alles wat er in Turkije word verteld neem ik als waarheid aan, maar echt alles wat de media over Turkije schrijft is verdraaid, je ziet een duidelijke lijn in Europa aan vijandigheid tegen grootmacht Turkije, en dat is niet zonder risico, Turkije is geen bananen republiek zoals een Marokko die naar zijn baasje Frankrijk luistert, wat je geeft aan Turkije krijg je terug, zowel positief als negatief waar men helaas de laatste tijd vanuit de unie op aanstuurt,
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 04:28:41 #60
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174318039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 03:22 schreef Fenerbahce1993 het volgende:

[..]

Ik woon bij oranjeplein grens schilderswijk en het centrum, maar dat is niet zo relevant..
Niet alles wat er in Turkije word verteld neem ik als waarheid aan, maar echt alles wat de media over Turkije schrijft is verdraaid, je ziet een duidelijke lijn in Europa aan vijandigheid tegen grootmacht Turkije, en dat is niet zonder risico, Turkije is geen bananen republiek zoals een Marokko die naar zijn baasje Frankrijk luistert, wat je geeft aan Turkije krijg je terug, zowel positief als negatief waar men helaas de laatste tijd vanuit de unie op aanstuurt,
Grootmacht Turkije? Waar haal je het spul dat jij gebruikt joh? Dat is verdomd goed spul...

Turkije is momenteel een van de grootste bananenrepublieken ter wereld. Iemand hoeft maar te insueneren dat je gulenist bent of ze niet direct verwerpt en je bent zo en je baan en je leven kwijt omdat je zonder proces de cel in gegooitword. Leuk joh, zo'n land...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174318095
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 04:28 schreef yats het volgende:

[..]

Grootmacht Turkije? Waar haal je het spul dat jij gebruikt joh? Dat is verdomd goed spul...

Turkije is momenteel een van de grootste bananenrepublieken ter wereld. Iemand hoeft maar te insueneren dat je gulenist bent of ze niet direct verwerpt en je bent zo en je baan en je leven kwijt omdat je zonder proces de cel in gegooitword. Leuk joh, zo'n land...
koop
pi_174318308
Turkije :D zinkend schip
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:30:05 #63
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_174318706
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_174318727
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 03:22 schreef Fenerbahce1993 het volgende:

[..]

Ik woon bij oranjeplein grens schilderswijk en het centrum, maar dat is niet zo relevant..
Niet alles wat er in Turkije word verteld neem ik als waarheid aan, maar echt alles wat de media over Turkije schrijft is verdraaid, je ziet een duidelijke lijn in Europa aan vijandigheid tegen grootmacht Turkije, en dat is niet zonder risico, Turkije is geen bananen republiek zoals een Marokko die naar zijn baasje Frankrijk luistert, wat je geeft aan Turkije krijg je terug, zowel positief als negatief waar men helaas de laatste tijd vanuit de unie op aanstuurt,
Welke duidelijke lijn aan vijandigheden van Europa precies? :? Turkije heeft de laatste tijd ineens ruzie met allemaal landen en dat ligt aan al die andere landen en niet aan Turkije 8)7 Zoals ik al eerder zei: Iedereen is gek behalve de Turken *O* :')

Grgr uit supermacht Nederland.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174318745
quote:
9s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Herkenbaar.. hij denkt in de Turkse taal en verwoord het alleen met Nederlandse woorden met een Turkse zinsopbouw en volgorde.
Ne zo iets als jij met je "grond aan de bodem"? _O-
pi_174318826
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 03:22 schreef Fenerbahce1993 het volgende:

[..]

Ik woon bij oranjeplein grens schilderswijk en het centrum, maar dat is niet zo relevant..
Niet alles wat er in Turkije word verteld neem ik als waarheid aan, maar echt alles wat de media over Turkije schrijft is verdraaid, je ziet een duidelijke lijn in Europa aan vijandigheid tegen grootmacht Turkije, en dat is niet zonder risico, Turkije is geen bananen republiek zoals een Marokko die naar zijn baasje Frankrijk luistert, wat je geeft aan Turkije krijg je terug, zowel positief als negatief waar men helaas de laatste tijd vanuit de unie op aanstuurt,


En bedankt hé? Moet ik opnieuw koffie gaan zetten
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:53:19 #67
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174318867
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 04:28 schreef yats het volgende:

[..]

Grootmacht Turkije? Waar haal je het spul dat jij gebruikt joh? Dat is verdomd goed spul...

Turkije is momenteel een van de grootste bananenrepublieken ter wereld. Iemand hoeft maar te insueneren dat je gulenist bent of ze niet direct verwerpt en je bent zo en je baan en je leven kwijt omdat je zonder proces de cel in gegooitword. Leuk joh, zo'n land...
Ik zou Turkije niet onderschatten. Economische en militair is het een belangrijke speler en macht in de regio. Het is zeker geen bananen republiek. Was dat maar zo.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 08:57:16 #68
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174318913
Turken :')
Turkije :')
Turkse fokkers :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:07:15 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_174319007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
Turken :')
Turkije :')
Turkse fokkers :')
Ik heb echt medelijden met al die Turkse mensen die niet achter die mafketel aanlopen.

Hier in Nederland lopen ze vreemd genoeg bijna allemaal achter hem aan, maar in Turkije heeft hij maar een krappe meerderheid.

Wat zeg ik? Zonder die Turkse stemmen uit het buitenland, had hij niet eens een meerderheid.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_174319019
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik zou Turkije niet onderschatten. Economische en militair is het een belangrijke speler en macht in de regio. Het is zeker geen bananen republiek. Was dat maar zo.
In die regio ja, omdat de rest daar helemaal niks voorstelt.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:09:13 #71
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174319029
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:07 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik heb echt medelijden met al die Turkse mensen die niet achter die mafketel aanlopen.

Hier in Nederland lopen ze vreemd genoeg bijna allemaal achter hem aan, maar in Turkije heeft hij maar een krappe meerderheid.

Wat zeg ik? Zonder die Turkse stemmen uit het buitenland, had hij niet eens een meerderheid.
Eens. Zeer triest.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:11:15 #72
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_174319049
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:08 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In die regio ja, omdat de rest daar helemaal niks voorstelt.
Dat is een beetje onzin natuurlijk. De situatie is daar zeer ernstig. Mede omdat twee supermachten er ook bij betrokken zijn. de boel kan er zo uit de hand lopen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_174319106
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ze doen maar. :)
Fascisme 2.0?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:34:17 #74
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_174319289
Turkije overschat zichzelf weer eens.
pi_174320131
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Al kost het 99.9% van de Arabieren het leven, dan nog zullen die falers dat nimmer erkennen.
Niet perse, Erdogan is geliefd bij een deel van het volk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')