abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:39:31 #1
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174299860



Game on!

[ Bericht 88% gewijzigd door minilot op 09-10-2017 14:06:08 ]
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:40:51 #2
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174299886
Ik vind het plaatje in de op aardig hallucinerend
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174299919
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:40 schreef zeefje het volgende:
Ik vind het plaatje in de op aardig hallucinerend
lijkt niet echt op Nijntje
pi_174299941
En heb je al contact gehad met uwv, zeefje?
pi_174300042
Nijn in OP svp! :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:03:08 #6
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174300272
Foto in OP lukt niet. :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174300288
Holy shit ik had honger
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174300341
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:03 schreef zeefje het volgende:
Foto in OP lukt niet. :{
Done :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_174300548
Ik heb dus zo'n megatoblerone bruin en zo'n megatoblerone wit liggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174300613
Zo, ik overleefde de HodF-toets *O* nog een moeilijke presentatie en dan zijn alle nare dingen voorlopig voorbij.

Nu in de trein met een diepgaande veganistische salade.

En ik zag de Schoenen Van Krea in het echt. Zonder twijfel geel.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:23:00 #11
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174300643
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Done :7
O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174300819
Zeef, UWV?
Let me see you stripped down to the bone
pi_174300833
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik overleefde de HodF-toets *O*
Woohoo! Was het zo ongemakkelijk als je vreesde, of viel het mee? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174300880
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik overleefde de HodF-toets *O* nog een moeilijke presentatie en dan zijn alle nare dingen voorlopig voorbij.

Nu in de trein met een diepgaande veganistische salade.

En ik zag de Schoenen Van Krea in het echt. Zonder twijfel geel.
als ik google op die toets krijg allerlei Afrikaanse en Friese resultaten over hoe God Abraham toetst. Ik neem aan dat jij een andere toets had. Fijn dat je het overleefd hebt!
pi_174300896
Zo. Na een idiote hoeveelheid productiviteit vandaag ben ik er wel klaar mee. Afsluiten en huiswaarts! :)

De intens chaotische ADD-storm van de laatste maand of drie lijkt sinds afgelopen week een beetje weggetrokken. Beduidend minder in de war. Phew. Duimen dat het inderdaad hormoongerelateerd was en nu weer wegblijft. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174300942
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:35 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

als ik google op die toets krijg allerlei Afrikaanse en Friese resultaten over hoe God Abraham toetst. Ik neem aan dat jij een andere toets had. Fijn dat je het overleefd hebt!
Door zijn zoon om te brengen :'(

Het was een afkorting voor Hel op de Fiets, om de mate van naarheid aan te geven. Praktijktoets met videofragmenten en reflectie en feedback.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:39:14 #17
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174300971
Ww aangevraagd ^O^
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:40:16 #18
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174300995
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:39 schreef zeefje het volgende:
Ww aangevraagd ^O^
WW? ;(
pi_174301011
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:39 schreef zeefje het volgende:
Ww aangevraagd ^O^
^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174301027
Ik kwam van de week ipv hel op de fiets, christ on a bike tegen. Die vind ik ook wel mooi eigenlijk :D
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174301056
Goed, rondje boodschappen en dan is alles voor de week weer binnen. Nog even douchen, beestjes voeren en wat opruimen. Morgen tijd voor mealprep en schoon huis (en sporten). Woensdag is studiedag.

BAM planning.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:46:44 #22
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174301119
Als ik al jullie planningen zo lees heb ik er soms echt spijt van dat ik 40 uur werk... maar goed, nog een paar jaartjes bikkelen tot we toe zijn aan een mini-morgane of mini-morganemeneer.
pi_174301182
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:46 schreef morgane het volgende:
Als ik al jullie planningen zo lees heb ik er soms echt spijt van dat ik 40 uur werk... maar goed, nog een paar jaartjes bikkelen tot we toe zijn aan een mini-morgane of mini-morganemeneer.
Hoho, ik werk momenteel tot aan mijn verlof ook veertig uur (in de praktijk soms iets meer), maar wel met wazige werktijden en ook in het weekend - daarom vandaag nu al vrij. Ik zat bijvoorbeeld al om half zeven vanmorgen op kantoor. ;)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174301225
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik werk momenteel tot aan mijn geloof ook veertig uur (in de praktijk soms iets meer), maar wel met aardige werktijden en ook in het weekend - daarom vandaag nu al vrij. Ik zat bijvoorbeeld al om half zeven vanmorgen op kantoor. ;)
tot aan je geloof nog wel!
pi_174301251
Jaja, aangepast. Lopen met paraplu tikt lastig :+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:54:03 #26
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174301301
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:40 schreef gcjoel het volgende:

[..]

WW? ;(
Ja gedoe met werk :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:54:37 #27
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174301312
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:54 schreef zeefje het volgende:

[..]

Ja gedoe met werk :{
Ah minder :*
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:56:59 #28
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174301362
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoho, ik werk momenteel tot aan mijn verlof ook veertig uur (in de praktijk soms iets meer), maar wel met wazige werktijden en ook in het weekend - daarom vandaag nu al vrij. Ik zat bijvoorbeeld al om half zeven vanmorgen op kantoor. ;)
Haha, voel je dan vooral niet aangesproken! Bevalt het weekendwerk nog wel een beetje?
pi_174301402
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:56 schreef morgane het volgende:

[..]

Haha, voel je dan vooral niet aangesproken! Bevalt het weekendwerk nog wel een beetje?
Ja hoor, ik hou juist wel van onregelmatige tijden en op vreemde momenten vrij hebben *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174301413
Nog een kwartier tot thuis. Best nat zeg!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174301538
ik ben een artikel aan het reviewen, en deze auteur is echt super-enthouasiast. "a decrease of a wooping 47%". Ik moest wel lachen, want dat kom je niet vaak tegen in de wetenschappelijke literatuur.
pi_174301733
Hulpstukken die het seksuele genot van een vrouw verhogen, wat kan daar nou mis mee zijn? Helemaal niets, als ze zouden doen waarvoor ze gemaakt zijn. Helaas moest ik constateren dat dit niet altijd het geval is.

Zoals wij allemaal weten bestaat de wereld van het volwassen speelgoed* uit een welhaast eindeloze reeks van markante objecten, variërend in grootte, functionaliteit, materiaal, mate van abstractie en kleur. Oh, de kleur, laten we daarmee beginnen.

Ik beperk me voor het gemak even tot de hulpstukken die (mede) ontworpen zijn met de intentie om vaginaal ingebracht te worden. Wat zou nou een geschikte kleur kunnen zijn voor een dergelijk voorwerp? Denken veel producenten dat vrouwen in hun prinsessenperiode zijn blijven steken en is dat de reden dat ze de inschatting maken dat vrouwen een roze dan wel paars object het meest begeringswaardig vinden? Nu is een zogenaamde 'prinsessenperiode' geheel aan mij voorbij gegaan en is het nu volgende wellicht daaraan te wijten, maar niets, en dan bedoel ik ook daadwerkelijk niets in mij voelt zich aangetrokken tot een roze-paars piemel-substituut.
Gelukkig kan het ook nog erger: vleeskleurig. Tja, als het dan toch voor een piemel door moet gaan, kunnen we maar beter ons best doen om iets te maken dat er op lijkt, nietwaar? Misschien wat aders erbij, aangezien we ook heus oog voor detail hebben? Nee. Als mijn vagina zich kon opkrullen en in een hoekje weg kon kruipen, dan zou dat ongetwijfeld bij een dergelijk wanstaltig gedrocht gebeuren. Gegarandeerd.

"Zeur toch niet zo, mjan. Stop dat ding er in, doe gewoon je ogen dicht en je hebt nergens meer last van."
Ok, momentje, ik zal het eens.. *BZZZRRRRRBRRRRZZZZBBRRRR*
WAAR WAS IK OOK ALWEER MEE BEZIG OH JA KLAARKOMEN SORRY IK WAS IETWAT AFGELEID DOOR DIT ELEKTRISCHE APPARAAT DAT MEER LAWAAI MAAKT DAN EEN KLOPBOORMACHINE.

Ik ben me er van bewust dat het geluidsniveau nogal kan variëren, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet storend aanwezig was.

Goed. Eigenlijk kom ik nu pas bij de daadwerkelijke kern van mijn betoog. Veel vrouwen zijn nogal clitoraal gericht. Je verwacht van een hulpstuk met 18 opzetstukjes en verschillende standen, die specifiek voor dat gedeelte ontworpen zijn, dat hij daar ook wel wat mee kan. Eén grote leugen. Ik ging de eerste keer, toen ik nog nietsvermoedend en ontspannen in bed lag, door het plafond. Van de pijn, mensen, van de pijn. Het zal vast aan mijn oversensitieve clitoris liggen, maar ik ben van mening dat de enige vrouwen die zulk geweld aankunnen, besneden vrouwen zijn.

Ik hoef geen tips, ik heb het opgegeven, ben van mijn geloof gevallen. Ik denk niet dat ik nog bekeerd kan worden, aangezien ik iedereen die wél enthousiast is ervan verdenk te beschikken over bovengemiddelde acteerprestaties.

*Speelgoed. Ben ik de enige die van die terminologie een MI krijgt van twee vijftigers die tegen beter weten in hun ingeslapen seksleven proberen te reanimeren terwijl ze giechelend voor het raam van Christine le Duc staan?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174301763
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:46 schreef morgane het volgende:
Als ik al jullie planningen zo lees heb ik er soms echt spijt van dat ik 40 uur werk... maar goed, nog een paar jaartjes bikkelen tot we toe zijn aan een mini-morgane of mini-morganemeneer.
Ik heb alleen maar vakantie. Dan doe je andere dingen (zoals de koelkast en vriezers schoonmaken :o )
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:21 #34
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174301836
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef mjan het volgende:
Hulpstukken die het seksuele genot van een vrouw verhogen, wat kan daar nou mis mee zijn? Helemaal niets, als ze zouden doen waarvoor ze gemaakt zijn. Helaas moest ik constateren dat dit niet altijd het geval is.

Zoals wij allemaal weten bestaat de wereld van het volwassen speelgoed* uit een welhaast eindeloze reeks van markante objecten, variërend in grootte, functionaliteit, materiaal, mate van abstractie en kleur. Oh, de kleur, laten we daarmee beginnen.

Ik beperk me voor het gemak even tot de hulpstukken die (mede) ontworpen zijn met de intentie om vaginaal ingebracht te worden. Wat zou nou een geschikte kleur kunnen zijn voor een dergelijk voorwerp? Denken veel producenten dat vrouwen in hun prinsessenperiode zijn blijven steken en is dat de reden dat ze de inschatting maken dat vrouwen een roze dan wel paars object het meest begeringswaardig vinden? Nu is een zogenaamde 'prinsessenperiode' geheel aan mij voorbij gegaan en is het nu volgende wellicht daaraan te wijten, maar niets, en dan bedoel ik ook daadwerkelijk niets in mij voelt zich aangetrokken tot een roze-paars piemel-substituut.
Gelukkig kan het ook nog erger: vleeskleurig. Tja, als het dan toch voor een piemel door moet gaan, kunnen we maar beter ons best doen om iets te maken dat er op lijkt, nietwaar? Misschien wat aders erbij, aangezien we ook heus oog voor detail hebben? Nee. Als mijn vagina zich kon opkrullen en in een hoekje weg kon kruipen, dan zou dat ongetwijfeld bij een dergelijk wanstaltig gedrocht gebeuren. Gegarandeerd.

"Zeur toch niet zo, mjan. Stop dat ding er in, doe gewoon je ogen dicht en je hebt nergens meer last van."
Ok, momentje, ik zal het eens.. *BZZZRRRRRBRRRRZZZZBBRRRR*
WAAR WAS IK OOK ALWEER MEE BEZIG OH JA KLAARKOMEN SORRY IK WAS IETWAT AFGELEID DOOR DIT ELEKTRISCHE APPARAAT DAT MEER LAWAAI MAAKT DAN EEN KLOPBOORMACHINE.

Ik ben me er van bewust dat het geluidsniveau nogal kan variëren, maar ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet storend aanwezig was.

Goed. Eigenlijk kom ik nu pas bij de daadwerkelijke kern van mijn betoog. Veel vrouwen zijn nogal clitoraal gericht. Je verwacht van een hulpstuk met 18 opzetstukjes en verschillende standen, die specifiek voor dat gedeelte ontworpen zijn, dat hij daar ook wel wat mee kan. Eén grote leugen. Ik ging de eerste keer, toen ik nog nietsvermoedend en ontspannen in bed lag, door het plafond. Van de pijn, mensen, van de pijn. Het zal vast aan mijn oversensitieve clitoris liggen, maar ik ben van mening dat de enige vrouwen die zulk geweld aankunnen, besneden vrouwen zijn.

Ik hoef geen tips, ik heb het opgegeven, ben van mijn geloof gevallen. Ik denk niet dat ik nog bekeerd kan worden, aangezien ik iedereen die wél enthousiast is ervan verdenk te beschikken over bovengemiddelde acteerprestaties.

*Speelgoed. Ben ik de enige die van die terminologie een MI krijgt van twee vijftigers die tegen beter weten in hun ingeslapen seksleven proberen te reanimeren terwijl ze giechelend voor het raam van Christine le Duc staan?
Mooi geschreven.
Niet helemaal eens wel begrijpelijk :)
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:39 #35
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174301844
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar vakantie. Dan doe je andere dingen (zoals de koelkast en vriezers schoonmaken :o )
Ja fijn zulke klusjes kunnen doen! :)
pi_174301903
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:17 schreef morgane het volgende:

[..]

Ja fijn zulke klusjes kunnen doen! :)
Meer noodzaak dan fijn :-)
We have far more in common than that which devides us..
pi_174302099
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:04 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ben een artikel aan het reviewen, en deze auteur is echt super-enthouasiast. "a decrease of a wooping 47%". Ik moest wel lachen, want dat kom je niet vaak tegen in de wetenschappelijke literatuur.
:D

Ik kreeg/krijg daar in online colleges nog wel eens opmerkingen over, dat mijn taalgebruik iets wetenschappelijker mag :+
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:28:51 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174302125
Wel heel persoonlijk relaas Mjan :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174302134
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:46 schreef morgane het volgende:
Als ik al jullie planningen zo lees heb ik er soms echt spijt van dat ik 40 uur werk... maar goed, nog een paar jaartjes bikkelen tot we toe zijn aan een mini-morgane of mini-morganemeneer.
Nou ja, ik zou willen dat ik een studie af had, 32 uur werk aankon en een somewhat aangename baan zou vinden. Eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:31:05 #40
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174302192
Sorry mensen, ik bedoelde er echt niks mee :D
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:31:38 #41
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174302205
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou willen dat ik een studie af had, 32 uur werk aankon en een somewhat aangename baan zou vinden. Eigenlijk.
Ja, dat kan ik me voorstellen! Maar volgens mij ben je nu hartstikke goed bezig :)
pi_174302221
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef morgane het volgende:
Sorry mensen, ik bedoelde er echt niks mee :D
Automatisme, sorreh :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302314
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:12 schreef mjan het volgende:
Het zal vast aan mijn oversensitieve clitoris liggen, maar ik ben van mening dat de enige vrouwen die zulk geweld aankunnen, besneden vrouwen zijn.
Pertinent onwaar, uitgaande van tenminste één specimen: die van mij. :7 Is de mijnes een bikkel? Vermoedelijk. Heel gevoelig: jawel, gelukkig wel, maar voordat het vervelend zéér doet moet er denk ik een vlammenwerper aan te pas komen. :+

Niettemin dank voor uiteenzetting. *O* Tof! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302384
'Speelgoed' is inderdaad wel een huiveringwekkende term voor zulks, dat zeer eens met mjan. Brrr.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302432
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Pertinent onwaar, uitgaande van tenminste één specimen: die van mij. :7 Is de mijnes een bikkel? Vermoedelijk. Heel gevoelig: jawel, gelukkig wel, maar voordat het vervelend zéér doet moet er denk ik een vlammenwerper aan te pas komen. :+

Niettemin dank voor uiteenzetting. *O* Tof! O+
Misschien is het een Ilona-ding.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302462
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Misschien is het een Ilona-ding.
Dat vraagt om onderzoek! :o *stroopt mouwen op* Hoeveel ken jij er verder?
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302474
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef minilot het volgende:

[..]

Pertinent onwaar, uitgaande van tenminste één specimen: die van mij. :7 Is de mijnes een bikkel? Vermoedelijk. Heel gevoelig: jawel, gelukkig wel, maar voordat het vervelend zéér doet moet er denk ik een vlammenwerper aan te pas komen. :+

Niettemin dank voor uiteenzetting. *O* Tof! O+
Natuurlijk is dat niet waar, ik mag hopen dat het voor de meeste vrouwen geen marteling is :D
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174302482
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:43 schreef mjan het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat niet waar, ik mag hopen dat het voor de meeste vrouwen geen marteling is :D
Ik dacht al! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302495
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat vraagt om onderzoek! :o *stroopt mouwen op* Hoeveel ken jij er verder?
Hoeveel Iloni? Geen. Wel nog 1 specimen dat ook in onze groep valt. Die heet dus geen Ilona
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302511


Moest grinniken ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302519
Ik ken verder ook geen Iloni. Sjips.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:47:15 #52
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174302566
Eens met mjan. Ik vind het ook HE-LE-MAAL niets. :{
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_174302763
Ik vind het ook niks, maar om een andere reden dan mjan. Alleen een fysiek plezierige sensatie vind ik simpelweg saai en ongezellig. Het lukt er heus wel mee, makkelijk ook, maar enthousiast word ik er gewoon niet van. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302800
*disclaimer: dit gaat wel om het toepassen van bibberende spullen op mezelf. Meh. Het hanteren van apparatuur op ánderen, dat vind ik dan wel weer leuk. :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302838
Waarom heeft mijn 10-jarige rothond zoveel meer enerige dan ik? }:|
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302861
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:59 schreef Lonaa het volgende:
Waarom heeft mijn 10-jarige rothond zoveel meer enerige dan ik? }:|
Als ik een gok mag doen: minder drugsfeestjes. :7
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:01:41 #57
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174302887
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:55 schreef minilot het volgende:
Ik vind het ook niks, maar om een andere reden dan mjan. Alleen een fysiek plezierige sensatie vind ik simpelweg saai en ongezellig. Het lukt er heus wel mee, makkelijk ook, maar enthousiast word ik er gewoon niet van. :)
Ja dat vind ik ook.
het lukt wel maar doe het dan liever met de hand :9
pi_174302890
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Als ik een gok mag doen: minder drugsfeestjes. :7
Oh ;(
Voorlopig zijn de drugsfeestjes ook wel weer afgelopen. Evenals de alcoholfeestjes. Denk ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302898
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja dat vind ik ook.
het lukt wel maar doe het dan liever met de hand :9
Ik ben te lui om het met de hand te doen :')
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:02:39 #60
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174302912
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben te lui om het met de hand te doen :')
Douchekop dan? :D
Hand is zo gedaan dus sneller dan zo'n ding pakken, erachter komen dat de batterij leeg is enz..
pi_174302913
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh ;(
Voorlopig zijn de drugsfeestjes ook wel weer afgelopen. Evenals de alcoholfeestjes. Denk ik.
Groente en studie! Zet 'm op! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302925
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:02 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Douchekop dan? :D
Hand is zo gedaan dus sneller dan zo'n ding pakken, erachter komen dat de batterij leeg is enz..
Douchekop _O_
Ooooh, ja. Maar niet deze douchekop. Dan kan je er niet zo goed op blazen. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174302936
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Groente en studie! Zet 'm op! *O*
Gaat goed tot nu toe *O*

Gisteren groente en meer groente en dingen. En wat uren studie. En sport.

Vandaag ook groente en sport. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:04:12 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174302939
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:03 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Douchekop _O_
Ooooh, ja. Maar niet deze douchekop. Dan kan je er niet zo goed op blazen. :')
Ja sommige zijn echt slecht voor dit doeleind. Zo jammer ;(
pi_174302952
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
Terwijl, als ik een kerel was en derhalve een prostaat had, zou ik juist tien van de tien keer mét toebehoren fappen. 8-)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302964
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
Terwijl, als ik een kerel was en derhalve een prostaat had, zou ik juist tien van de tien keer mét toebehoren fappen. 8-)
QFT.

Goed, douchen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:06:06 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174302977
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
Terwijl, als ik een kerel was en derhalve een prostaat had, zou ik juist tien van de tien keer mét toebehoren fappen. 8-)
Voor de meeste mannen is dat denk ik toch een grens die ze niet over durven ;)
pi_174302981
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen is dat denk ik toch een grens die ze niet over durven ;)
En dat is heel zonde.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:06:42 #69
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174302989
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En dat is heel zonde.
Geen ervaring mee :D
pi_174302992
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen is dat denk ik toch een grens die ze niet over durven ;)
En dat is heel zo..
Oh. Al gepost. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174302999
Heh.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174303108
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Voor de meeste mannen is dat denk ik toch een grens die ze niet over durven ;)
Is dat echt zo? Heeft iemand je wel eens weggeduwd?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:15:15 #73
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174303148
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:13 schreef mjan het volgende:

[..]

Is dat echt zo? Heeft iemand je wel eens weggeduwd?
Nou het is niet dat ik veel ervaring heb _O-
Maar degene die ik ken stonden niet eens open voor het idee
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:18:05 #74
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174303216
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Automatisme, sorreh :*
:*
  Official ESF Kreviewer maandag 9 oktober 2017 @ 16:19:07 #75
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174303238
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
"als ik een man was wilde ik 100% vd tijd een dildo in mijn kont." is nou niet van het niveau dat ik denk nou, daar moet ik op gereageerd hebben.
pi_174303285
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
Terwijl, als ik een kerel was en derhalve een prostaat had, zou ik juist tien van de tien keer mét toebehoren fappen. 8-)
Waarom dan wel trouwens, alsof dat niet prima zelf te bereiken is?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174303347
Sinds wanneer kwijt Kreator zich in deze SC alleen aan deftige, zedige onderwerpen? :{
Let me see you stripped down to the bone
pi_174303380
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef mjan het volgende:

[..]

Waarom dan wel trouwens, alsof dat niet prima zelf te bereiken is?
Lijkt me qua coördinatie/hoek dan weer wat onhandig. :) Ik ben nogal een kluns.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174303400
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:20 schreef mjan het volgende:

[..]

Waarom dan wel trouwens, alsof dat niet prima zelf te bereiken is?
Gemak.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:25:31 #80
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174303406
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:23 schreef minilot het volgende:
Sinds wanneer kwijt Kreator zich in deze SC alleen aan deftige, zedige onderwerpen? :{
Misschien is hij de leeftijdsgrens gepasseerd.
Nu is het een zure oude man ;(
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:26:14 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174303426
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:04 schreef minilot het volgende:
De mannen in dit topic houden zich angstvallig stil.
Terwijl, als ik een kerel was en derhalve een prostaat had, zou ik juist tien van de tien keer mét toebehoren fappen. 8-)
dat roze staat me nou zo tegen.... en dat paars is t me ook niet...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174303428
Verrek, half vijf al! Eten kopen en langs broertje :W
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:29:55 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174303501
En op de rest vd discussie; ik zie niet in waarom het tegen zou staan, maar mindblowing heb ik het nog nooit kunnen noemen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174303711
Poging 5 Twin Peaks kijken. Dit keer zet ik echt door.
Spoilers!
pi_174303741
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poging 5 Twin Peaks kijken. Dit keer zet ik echt door.
Dit helpt niet voor het feit dat ik al 2 jaar tegen poging 1 aanhik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174303995
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit helpt niet voor het feit dat ik al 2 jaar tegen poging 1 aanhik.
Het is niet slecht geloof ik hoor. Alleen weird en dat trek ik niet altijd.
Spoilers!
pi_174305074
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:20 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, ik overleefde de HodF-toets *O* nog een moeilijke presentatie en dan zijn alle nare dingen voorlopig voorbij.

Nu in de trein met een diepgaande veganistische salade.

En ik zag de Schoenen Van Krea in het echt. Zonder twijfel geel.
Nu denkt mijn hoofd dat Krea je toetser was.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174305178
Mghi, ik was voorheen dus altijd team mjan in deze. (Iig voor de solobedoeningen. Net als minilot vinden veel mannen het verbazingwekkend boeiend om met zulks aan de slag te gaan, dus dat is dan in zichzelf wel weer vermakelijk) Maar sinds ik deze roze feestneus heb ben ik wel weer geenthousiasmeerd.

Ik ben vooral van de vaginale feestjes en bereik niet zo snel een clitoraal hoogtepunt met een ander, maar dit is wel echt *O* Ook wel echt beter en anders dan die die ik zelf wel weet te bereiken.

Daarnaast moet je ook heel veel dingen niet direct op de clit gebruiken vind ik, maar vooral indirecte stimulaaaasie toepassen. Maar ja dat geldt ook voor beffers en vingeraars. Ik ben er wel eens eentje tegenkomen waarvan ik dacht dat mijn onschuldige knopjes hem iets persoonlijk had misdaan....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:24:32 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174305256
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:44 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]

Moest grinniken ;(
En is dat dan leverpastei? :r
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174305287
Ik heb het niet zo op al te indirecte stimulatie hoor. Dan vraag ik me voortdurend af of ze m niet kunnen vinden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:26:05 #91
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174305313
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het niet zo op al te indirecte stimulatie hoor. Dan vraag ik me voortdurend af of ze m niet kunnen vinden.
Ja inderdaad _O-
pi_174305374
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb het niet zo op al te indirecte stimulatie hoor. Dan vraag ik me voortdurend af of ze m niet kunnen vinden.
Janeegodjaneedatspreektvoorzich.

Speciaal voor Mjan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer de meines dus te vinden, maar ik zie door de bomen het bos (whehhehehe) niet meer.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305396
Wat zouden die gezwelletjes onderaan nou voor moeten stellen? Realistisch gezien?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305532
Verder wil ik graag de womanizer eens proberen, maar hallo 190 piek :'(

Zou ik er een crowdfund voor op kunnen zetten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305533
Voor wie denkt dat ze altijd roze zijn...
https://www.bol.com/nl/p/(...)it/9200000026274014/
In de regen, dus geen tijd voor plaatje doen.

Funfactory is sowieso een merk dat weet hoe het werkt. Als je, in de gangbaardere modellen, door de debiele vormpjes heen kunt kijken.
Hoewel ik de Marialookalike wel vrij hilarisch vond.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174305550
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zouden die gezwelletjes onderaan nou voor moeten stellen? Realistisch gezien?
Ik dacht aan...vingers? Maar ja, realistisch gezien...

Hier ook niet van de speeltjes. Ben totaal niet preuts, maar heb er gewoon geen lol van. Mannen vinden speeltjes doorgaans interessanter dan ik, dat klopt wel :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174305555
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Janeegodjaneedatspreektvoorzich.

Speciaal voor Mjan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik probeer de meines dus te vinden, maar ik zie door de bomen het bos (whehhehehe) niet meer.
Maak je toch even een foto *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:33:33 #98
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174305613
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Maak je toch even een foto *)
+1 voor de foto

Filmpje met geluidjes en andere features is helemaal een +++++
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174305635
Ik probeer nu gewoon random google afbeeldingen. Mogelijk niet de beste methode. Ik ben bang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305653
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:33 schreef Molo het volgende:

[..]

+1 voor de foto

Filmpje met geluidjes en andere features is helemaal een +++++
Ik zit wel te peinzen over mogelijkheden om nieuw inkomen te genereren...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305655
Fuck. Tegenwoordig ook roze

Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174305743
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Fuck. Tegenwoordig ook roze

[ afbeelding ]
Dat is mij er eendje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174305811
Gelukkig is het geen eendje.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174305938
Wie verzint het om een vibrator de Ina te noemen? Er is zelfs een 2? Vaag... Ina...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:41:48 #105
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174305956
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:38 schreef Vanyel het volgende:
Gelukkig is het geen eendje.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:43:05 #106
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174306002
Uit de rub my duckie serie

In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:43:28 #107
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174306016
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu gewoon random google afbeeldingen. Mogelijk niet de beste methode. Ik ben bang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handig om je nieuw geplastiekte vagijn op te rekken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:43:50 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174306035
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Uit de rub my duckie serie

[ afbeelding ]
Die kijkt alsof hij je clit eraf bijt
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174306132
Ik geef het op. Voor ik helemaal nooit meer actie in de broek wil.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174306295
Heuh...is dit de moderne versie van de culsc B-)
Spulletjes / spelletjes in de keuken.
pi_174306339
Spullen hier in huis gewoon louter egaal zwart, goth als we zijn. :+
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:53:15 #112
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174306341
Robinook zag ik net gillend wegrennen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:55:29 #113
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174306400
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:53 schreef minilot het volgende:
Spullen hier in huis gewoon louter egaal zwart, goth als we zijn. :+
Auw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174306435
Jeetje.
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:56:54 #115
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174306447
Vind trouwens een vibrator of dildo niet aangenaam, piemels daarentegen, met een vent eraan
:@
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174306498
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:34 schreef Vanyel het volgende:
Fuck. Tegenwoordig ook roze

[ afbeelding ]
'..een lčhčtter vahan bankčččhčt!', zingt mijn brein nu steeds bij het openen van deze pagina :')
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:00:11 #117
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174306541
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

'..een lčhčtter vahan bankčččhčt!', zingt mijn brein nu steeds bij het openen van deze pagina :')
_O- _O- _O-
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:06:54 #118
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174306734
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik probeer nu gewoon random google afbeeldingen. Mogelijk niet de beste methode. Ik ben bang.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:11:42 #119
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174306886
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

'..een lčhčtter vahan bankčččhčt!', zingt mijn brein nu steeds bij het openen van deze pagina :')
:)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174307227
Voordeel van nieuwe werktijden: middagdutjes O+
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:41:36 #123
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307484
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Auw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein armpje dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174307673
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Klein armpje dat
Wat ben je vandaag gevat grappig
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:49:04 #125
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307705
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:47 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat ben je vandaag gevat grappig
Ja ik kan het niet helpen, mijn excuses

Namens Molo,


-De directie-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:52:24 #126
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174307774
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Net als <><> vinden veel mannen het verbazingwekkend boeiend om met zulks aan de slag te gaan, dus dat is dan in zichzelf wel weer vermakelijk
Waarom verbazingwekkend?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:55:07 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174307856
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:58 schreef minilot het volgende:

[..]

'..een lčhčtter vahan bankčččhčt!', zingt mijn brein nu steeds bij het openen van deze pagina :')
-proest-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:56:03 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174307880
Nijntje is trouwens een baas. Nijntjes dansles vind ik aandoenlijk jankwaardig, omdat inmiddels weekdier :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174307911
Het liedje? :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:57:36 #130
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174307927
Overigens is climaximaal.nl een handige referentiesite bij het uitzoeken van vagijngein.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:03:10 #131
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174308086
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:57 schreef fietsie het volgende:
Overigens is climaximaal.nl een handige referentiesite bij het uitzoeken van vagijngein.
Ik begrijp dat we door de verhoogde uitstoot een climaxverandering gaan krijgen en dat het steeds heter wordt. Zou dat ook een hoax zijn?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:05:56 #132
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308176
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:57 schreef Vanyel het volgende:
Het liedje? :D
Yes :Y




Ik vind het zo knuddig aandoenlijk en Larf danst op haar manier mee. Cute!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:05:57 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308177
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik begrijp dat we door de verhoogde uitstoot een climaxverandering gaan krijgen en dat het steeds heter wordt. Zou dat ook een hoax zijn?
Het levert wel een hogere doorloopsnelheid in beddengoed op, en de handel in matrashoezen vaart er wel bij...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:07:58 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308234
Mensen die geen Kärcherbare slaapkamer hebben :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:08:41 #135
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174308260
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Het levert wel een hogere doorloopsnelheid in beddengoed op, en de handel in matrashoezen vaart er wel bij...
Als er iets is wat ik haat zijn het die plastic matrashoezen in hotels
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:08:58 #136
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308270
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:07 schreef Molo het volgende:
Mensen die geen Kärcherbare slaapkamer hebben :')
Er zijn ook mensen die werken in functies waarin het Noro-virus niet voortdurend tussen de nagels dringt he ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:09:31 #137
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_174308288
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:07 schreef Molo het volgende:
Mensen die geen Kärcherbare slaapkamer hebben :')
Is dat wat, zo'n Kärcher, voor je persoonlijk genot?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:10:26 #138
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174308312
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:07 schreef Molo het volgende:
Mensen die geen Kärcherbare slaapkamer hebben :')
Daar heb ik de speelkamer voor en een oekrainsche olga die de boel schoonhoud.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:10:49 #139
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308316
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Is dat wat, zo'n Kärcher, voor je persoonlijk genot?
Ah! Ik had het moeten interpreteren in de douchekop-context?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:13:47 #140
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308394
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:09 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Is dat wat, zo'n Kärcher, voor je persoonlijk genot?
Als je maximaal eens per week gebruikt is het prima, anders krijg je een te gevoelige clitoris en dat geeft dan problemen bij het gebruik van speeltjes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:14:11 #141
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_174308404
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Yes :Y




Ik vind het zo knuddig aandoenlijk en Larf danst op haar manier mee. Cute!
Dit is zo leuk O+
I like the way you look at me with those beautiful eyes
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:14:41 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308417
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:08 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die werken in functies waarin het Noro-virus niet voortdurend tussen de nagels dringt he ;)
Gewoon omleggen al die figuren, ik pleit nog steeds voor Dettoldouches bij entree van het ziekenhuis trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:15:18 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308433
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daar heb ik de speelkamer voor en een oekrainsche olga die de boel schoonhoud.
Cheap ass mensen kweken maar gewoon wat weerstand vrees ik ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:15:40 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308442
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon omleggen al die figuren, ik pleit nog steeds voor Dettoldouches bij entree van het ziekenhuis trouwens
Was mooi om te zien in de USA: overal maar dan ook echt overal in de gangen hand-sanitizers incl toezicht op het gebruik ervan...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:17:59 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308505
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Was mooi om te zien in de USA: overal maar dan ook echt overal in de gangen hand-sanitizers incl toezicht op het gebruik ervan...
Dat is tegenwoordig in Nederland ook in steeds meer ziekenhuizen

Ik vind het overdreven, zeker op de poli, maar goed.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:19:17 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308544
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig in Nederland ook in steeds meer ziekenhuizen

Ik vind het overdreven, zeker op de poli, maar goed.
O ja? Ik kom het nog niet veel tegen. Ja, zo'n pompflesje ergens aan de muur ofzo, maar niet in de doorgaande gangen van die sproeisysteempjes waar je handen in moeten...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:21:19 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308611
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

O ja? Ik kom het nog niet veel tegen. Ja, zo'n pompflesje ergens aan de muur ofzo, maar niet in de doorgaande gangen van die sproeisysteempjes waar je handen in moeten...
Bij ons overal

Ook bij secretariaten, in de gangen, bij administratieruimtes waar geen behandelaars of patiënten komen

Lekker alle handen overdreven steriel maken en dan denken controle te hebben over alles *O* :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:22:29 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308645
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij ons overal

Ook bij secretariaten, in de gangen, bij administratieruimtes waar geen behandelaars of patiënten komen

Lekker alle handen overdreven steriel maken en dan denken controle te hebben over alles *O* :')
Hier staat ie naast mijn whiteboard (kan hem net zien als ik nu over mijn monitor heen kijk).
Maakt namelijk fijn schoon, alle markers lost t op :D
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174308714
Ik had verwacht dat ik dankzij jullie intussen wel wat intrigerendere advertenties op Fok! zou krijgen, maar tot dusver is het nog babyshizzle wat de klok slaat. :{w
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:25:21 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308735
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hier staat ie naast mijn whiteboard (kan hem net zien als ik nu over mijn monitor heen kijk).
Maakt namelijk fijn schoon, alle markers lost t op :D
Ja deurverf ook kwam ik achter toen ik een vlek weg wilde halen :')

Oh, en echokoppen kunnen er ook niet tegen :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:26:47 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308779
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:24 schreef minilot het volgende:
Ik had verwacht dat ik dankzij jullie intussen wel wat intrigerendere advertenties op Fok! zou krijgen, maar tot dusver is het nog babyshizzle wat de klok slaat. :{w
Dat overheerst werkelijk alles, want je wordt nu geacht hormonaal geld uit te geven als water dus daar zien ze meeste potentie in.

Ik krijg nog steeds predictor en pampers reclames bij de vleet :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:27:33 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308804
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja deurverf ook kwam ik achter toen ik een vlek weg wilde halen :')

Oh, en echokoppen kunnen er ook niet tegen :')
Wat doet 't met die transducers dan? Gaat de verf eraf?
Je weet wel dat je de transducer voor een interne echo voor gebruik niet insmeert met alcohol maar met glijmiddel he?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:28:13 #153
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308828
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat overheerst werkelijk alles, want je wordt nu geacht hormonaal geld uit te geven als water dus daar zien ze meeste potentie in.

Ik krijg nog steeds predictor en pampers reclames maar geen veet
Nee want ze hopen op larvenkolonien....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174308841
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:26 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat overheerst werkelijk alles, want je wordt nu geacht hormonaal geld uit te geven als water dus daar zien ze meeste potentie in.

Ik krijg nog steeds predictor en pampers reclames bij de vleet :')
Saai man! Ik wil vunzige koopwaar!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174308866
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat doet 't met die transducers dan? Gaat de verf eraf?
Je weet wel dat je de transducer voor een interne echo voor gebruik niet insmeert met alcohol maar met glijmiddel he?
Nog steeds geen inwendige echo nodig gehad, ondanks mijn smakelijke verloskundige steeds zo verleidelijk mogelijk aankijken. ;(
Let me see you stripped down to the bone
pi_174308867
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Saai man! Ik wil vunzige koopwaar!
Zal je wat boekjes van aan boord dm'en
pi_174308890
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Zal je wat boekjes van aan boord dm'en
Jeej! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:30:44 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308908
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat doet 't met die transducers dan? Gaat de verf eraf?
Je weet wel dat je de transducer voor een interne echo voor gebruik niet insmeert met alcohol maar met glijmiddel he?
Geen flauw idee hoe dat heet, maar laagje gaat kapot en geleidt niet meer goed.

En :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174308925
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Jeej! *O*
Al gaat dat wel extreem hoor.. tot bolitas en "geiten ogen"..
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:31:40 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308937
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen flauw idee hoe dat heet, maar laagje gaat kapot en geleidt niet meer goed.

En :')
Ah ik snap wat er stuk is. Ja dan is het op met de transducer.
Nooit geweten dat ie daar ook niet tegenkon...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174308950
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Al gaat dat wel extreem hoor.. tot bolitas en "geiten ogen"..
Ik weet van allebei niet waar je precies op doelt. Boeiend! ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:32:20 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174308963
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Nog steeds geen inwendige echo nodig gehad, ondanks mijn smakelijke verloskundige steeds zo verleidelijk mogelijk aankijken. ;(
Misschien kan ze het gewoon zo wel allemaal goed genoeg zien?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:32:40 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174308969
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Nog steeds geen inwendige echo nodig gehad, ondanks mijn verloskundige steeds zo verleidelijk mogelijk aankijken. ;(
Bij mij ook nooit nodig geweest. Maar als je gewoon na werpen een spiraaltje laat zetten en echo laat maken voor plaatsingscheck gloepen ze er zo eentje in.

Ik had 'm even niet verwacht op dat moment, maar was ook eigenlijk nou niet echt memorabel ofzo

Geld niet waard ofzo :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174308973
*googlet
Wat cool, die bolitas!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174308985
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik weet van allebei niet waar je precies op doelt. Boeiend! ^O^
Bolitas zijn metalen balletjes die in de schacht van de man onder de huid aangebracht worden. En mijn Aziatische collega's gebruiken de oogleden incl wimpers van oa geiten om rond hun tampeloeres te doen.. maar in dit boekie staan dus de nep dingen..
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:36:19 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309077
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Bolitas zijn metalen balletjes die in de schacht van de man onder de huid aangebracht worden. En mijn Aziatische collega's gebruiken de oogleden incl wimpers van oa geiten om rond hun tampeloeres te doen.. maar in dit boekie staan dus de nep dingen..
;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:38:35 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309136
Het meest disturbing vind ik nog de gedachte aan een Aziatische lul :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:39:03 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_174309154
Kwam beneden van douchen en lief had DWDD op en toen hoorde ik: Laten strelen wil ik niet, dat doet pijn. Dat betekend liefde...
En nu moet ik nog nasnikken... precies de bewoording die ik nooit kon vinden, precies dit...

Lief laat mij gewoon janken... precies wat ik nodig had van hem O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_174309190
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:38 schreef Molo het volgende:
Het meest disturbing vind ik nog de gedachte aan een Aziatische lulletje :')
Ftfy
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:40:32 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309201
Liefde wil/kun je niet? Of begrijp ik het nou verkeerd?

Sterkte iig Uniek!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174309217
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:52 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom verbazingwekkend?
Oh, beetje random woordkeuze eigenlijk :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:41:04 #172
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174309220
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:38 schreef Molo het volgende:
Het meest disturbing vind ik nog de gedachte aan een Aziatische lul :')
In Noord-Korea hebben ze nog een flinke...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:41:31 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174309228
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Oh, beetje random woordkeuze eigenlijk :)
Zo'n fijn stukkie brabbel die het getypte wat lekkerder uit de verf deed komen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:42:00 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309248
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:40 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ftfy
Ja, het was idd ook een kleine gedachte

Niettemin zeer onaangenaam :+

Die geel blekige huid en dat gore zwarte schaamhaar overal ook vaak, bleh

Ben vrijwel altijd weer weg blij als mensen weer bedekt zijn
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174309299
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja, het was idd ook een kleine gedachte

Niettemin zeer onaangenaam :+

Die geel blekige huid en dat gore zwarte schaamhaar overal ook vaak, bleh

Ben vrijwel altijd weer weg blij als mensen weer bedekt zijn
_O-
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:43:35 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_174309308
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:40 schreef Molo het volgende:
Liefde wil/kun je niet? Of begrijp ik het nou verkeerd?

Sterkte iig Uniek!
Kan het wel maar wil het niet...

Maar een hulpstuk ook niet hoor :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:44:05 #177
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309331
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

In Noord-Korea hebben ze nog een flinke...
Gok dat zijn frummeltje eerst afgepeld moet worden voor je erbij kunt

Zie zo'n mini eikeltje voor me tussen opgespannen kussens van vet en bossen haar
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:44:37 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174309350
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Gok dat zijn frummeltje eerst afgepeld moet worden voor je erbij kunt

Zie zo'n mini eikeltje voor me tussen opgespannen kussens van vet en bossen haar
Oow sorry heb ik de verkeerde geDMt....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:45:41 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309374
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:43 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O-
Ghanese vrouwen zijn tot op hoge leeftijd prachtig, jammer dat ze die vaak niet halen door de 'longontstekingen' (lees: aids).

Maar die zul je niet veel aan boord hebben daar gok ik
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174309381
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:41 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo'n fijn stukkie brabbel die het getypte wat lekkerder uit de verf deed komen?
Je snapt het.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:46:05 #181
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309391
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Kan het wel maar wil het niet...

Maar een hulpstuk ook niet hoor :D
Dat klinkt wel heftig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174309416
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ghanese vrouwen zijn tot op hoge leeftijd prachtig, jammer dat ze die vaak niet halen door de 'longontstekingen' (lees: aids).

Maar die zul je niet veel aan boord hebben daar gok ik
Überhaupt weinig vrouwen
  maandag 9 oktober 2017 @ 19:51:28 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174309548
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:47 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Überhaupt weinig vrouwen
Ja logisch ook wel. Wel jammer soms misschien, maar ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:00:13 #184
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174309785
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat is tegenwoordig in Nederland ook in steeds meer ziekenhuizen

Ik vind het overdreven, zeker op de poli, maar goed.
Was vandaag nog in de poli van onkologie, hangen ze ook, vind dat heel goed. Mensen die aan de chemo zijn zijn veel vatbaarder.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:06:42 #185
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174310000
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was vandaag nog in de poli van onkologie, hangen ze ook, vind dat heel goed. Mensen die aan de chemo zijn zijn veel vatbaarder.
Gebruikt bezoek dat dan ook?

En ja, heb je gelijk in.

Als je bij een gemiddelde poli komt is het onzinnige symboliek vind ik, onco is wel een uitzondering daarop natuurlijk
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:20:19 #186
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_174310421
Mooi, ff naar huis klootzakken (da's een werkwoord, ik bedoel er niemand mee)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_174310513
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja logisch ook wel. Wel jammer soms misschien, maar ja
Nee niet jammer hoor. Werkt niet omdat je dan rare situaties krijgt met veel te geile kerels enzo.
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:23:04 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174310527
Ik wilde stoofvlees maken. Toen liep de dag anders en had ik ineens vijf liter bazensoep dus de komende dagen hoef ik niet meer te koken. Ook prima! Toch druk zat, yoooooo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:23:42 #189
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174310552
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Nee niet jammer hoor. Werkt niet omdat je dan rare situaties krijgt met veel te geile kerels enzo.
Ja daarom zei ik ook soms misschien. In de praktijk lijkt het mij ook niet werken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 9 oktober 2017 @ 20:52:03 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_174311537
Mijn eten is op -O-
Spoilers!
pi_174311768
Netflix is stuk -O-
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 oktober 2017 @ 21:04:24 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174311963
M'n keuze voor het laatste avondmaal ging niet door :o.
/al vol om 19u
/nog niet eerder meegemaakt
/met reservaties was er weinig meer aan te doen.

Dan maar bij de buren. De Steak was daar erg lekker net zoals de inktvissalade voorad :9
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:09:20 #193
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174312140
Ik kom morgen wel weer eens kijken. :{
pi_174312667
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Janeegodjaneedatspreektvoorzich.

Speciaal voor Mjan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik klikte op de spoiler in de vooronderstelling dat het een afbeelding van jouw magische nieuwe hebbeding was ;(
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:36:39 #195
63722 z80
I fink you freaky
pi_174313053
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Was vandaag nog in de poli van onkologie, hangen ze ook, vind dat heel goed. Mensen die aan de chemo zijn zijn veel vatbaarder.
Moet er wel duidelijk bij staan hoe te gebruiken. Bij verschillende bedrijven gewerkt waar die troep ook hing. Maar er even vergeten werd de mis/gebruikers voor te lichten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:48:18 #196
63722 z80
I fink you freaky
pi_174313380
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_174313395
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 19:21 schreef Molo het volgende:

Bij ons overal

Ook bij secretariaten, in de gangen, bij administratieruimtes waar geen behandelaars of patiënten komen

Lekker alle handen overdreven steriel maken en dan denken controle te hebben over alles *O* :')
Ik vind al jaren dat mensen elkaar gewoon geen hand moeten geven. Zeker niet in een ziekenhuis. Laten we de beleefde lichte buiging van de Japanners maar overnemen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:54:30 #198
63722 z80
I fink you freaky
pi_174313592
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind al jaren dat mensen elkaar gewoon geen hand moeten geven. Zeker niet in een ziekenhuis. Laten we de beleefde lichte buiging van de Japanners maar overnemen.
Dan graag de Thai variant. De Japanse uitvoering is vanuit de heup buigen, je moet nog steeds ergens je handen laten en die gene lager in rang buigt dieper.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_174313720
quote:
18s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:23 schreef mjan het volgende:

[..]

Ik klikte op de spoiler in de vooronderstelling dat het een afbeelding van jouw magische nieuwe hebbeding was ;(
:D

Sorry!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174313767
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:54 schreef z80 het volgende:

Dan graag de Thai variant. De Japanse uitvoering is vanuit de heup buigen, je moet nog steeds ergens je handen laten en die gene lager in rang buigt dieper.
Wat is de Thai variant dan? (zolang je elkaar maar niet aanraakt 8-) )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:05:20 #201
63722 z80
I fink you freaky
pi_174313950
Op deze manier. Handpalmen tegen elkaar en voornamelijk met je hoofd buigen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_174313993
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:05 schreef z80 het volgende:
Op deze manier. Handpalmen tegen elkaar en voornamelijk met je hoofd buigen.
[ afbeelding ]
Oh, dat is ook wel mooier ja! :Y Doen we die *) Beleefd, vriendelijk en geen virusoverdracht!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174314044
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dat is ook wel mooier ja! :Y Doen we die *) Beleefd, vriendelijk en geen virusoverdracht!
Geen lichamelijk contact O+ ik stem voor! Zéker als er iemand jarig is O-)
pi_174314078
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen lichamelijk contact O+ ik stem voor! Zéker als er iemand jarig is O-)
Mmm, nee hoor..een warme knuffel! Dit wel bij een eerste kennismaking.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174314356
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:

Geen lichamelijk contact O+ ik stem voor! Zéker als er iemand jarig is O-)
:D dat lijkt me ook wel wat :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174314389
Brr... knuffels. Ik kan me de laatste knuffel (naast m'n vriend) niet herinneren. :') Ik denk toen een vriendin moest huilen, om te troosten vind ik het wel fijn. Maar verder heb ik er niets mee.
pi_174314532
Ik hou zeker van knuffels, maar wel heel selectief. En dat gezoen met verjaardagen of nieuwjaarstoestanden met collega's etc daar heb ik echt een hekel aan :X
pi_174314807
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hou zeker van knuffels, maar wel heel selectief. En dat gezoen met verjaardagen of nieuwjaarstoestanden met collega's etc daar heb ik echt een hekel aan :X
Nieuwjaar met collega’s, nee liever niet. Met verjaardagen ook alleen maar de lieve mensen. Maar een klein jaar geleden kwam ik een syrische knul tegen (eigenlijk hij zag mij) en die kende ik alleen van fb, hij kwam op me af en zei “mag ik jou knuffelen, jij bent zo lief”. Tuurlijk, dat mag.
Bij. Ij verschilt t wel in een “luchtzoen” voor de één en een warme knuffel voor een ander.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174314953
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Geen lichamelijk contact O+ ik stem voor! Zéker als er iemand jarig is O-)
Beste idee *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174314965
Vive aviva!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:09:55 #211
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174315941
Ik zoen en omhels iedereen. Ook geen ontkomen aan als ik je in mijn vizier heb.
Vandaag nog iemand om mijn werk. Die kwam een pot pepernoten brengen. Ik trok er met uitgestrekte armen een sprintje naar (naar de pepernoten) en hij maakte de grap dat hij dacht dat ik hem kwam bedanken. Dus heb ik hem meteen besprongen. Ik doe niet aan luchtkusjes. Hoppa.

Dat is trouwens wel anders geweest, maar ik vond dat te vermoeiend, dat selectieve gedoe.

Knuffelen doe ik niet. Knuffelen. Doe normaal. Stom woord.
pi_174315999
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:09 schreef RobinOok het volgende:
Dat is trouwens wel anders geweest, maar ik vond dat te vermoeiend, dat selectieve gedoe.
Je moet ook niet selectief doen; gewoon niemand kussen.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 9 oktober 2017 @ 23:14:03 #213
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_174316028
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:12 schreef mjan het volgende:

[..]

Je moet ook niet selectief doen; gewoon niemand kussen.
Daarvoor heb/had ik sommige mensen te lief.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 00:42:33 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_174317268
Wil toch liever lekker eten. Eten O+
Dingen in je mond.. eten....
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 02:36:27 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174317876
Zoenen, hand geven/vasthouden, knuffelen, omhelzen, ik doe alles :7

Lichamelijk contact mensen O+
Ik hou ervan! Goed voor een mens en fijn, lekker de wereld middels je lijf/lijven ervaren

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Maurice_Merleau-Ponty

Ik snap het stukje virus/bacillenoverdracht verminderen heel goed, maar wat de meeste mensen in een kwetsbare positie zoals in het ziekenhuis liggen toch het liefste willen is lichamelijk contact. Tijdens verdriet, pijn of sterven is aanraking zo ontzettend wenselijk.
Dan maar extra risico's lopen is mijn mening.
Die overdracht kan denk ik ook via meegebracht fruit, bedgordijnen, de jas in de kamer, etc. Maar ik heb daar geen bewijs ofzo voor, ben goddank geen hygiënist.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174317986
Slaap, wie heeft dat nou nodig?
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 05:45:57 #217
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174318073
Check!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174318113
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:09 schreef RobinOok het volgende:
Ik zoen en omhels iedereen. Ook geen ontkomen aan als ik je in mijn vizier heb.
Vandaag nog iemand om mijn werk. Die kwam een pot pepernoten brengen. Ik trok er met uitgestrekte armen een sprintje naar (naar de pepernoten) en hij maakte de grap dat hij dacht dat ik hem kwam bedanken. Dus heb ik hem meteen besprongen. Ik doe niet aan luchtkusjes. Hoppa.
:D !
Let me see you stripped down to the bone
pi_174318115
Ik wil dat op kantoor iedereen van me afblijft, vooral om idd niet selectief te hoeven doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:44:11 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174318149
Mogguh
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 06:45:37 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174318151
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 06:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dat op kantoor iedereen van me afblijft, vooral om idd niet selectief te hoeven doen.
Gelukkig is 95% hier kerel, dus geen gesmok :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_174318157
:W
Als alles naar plan verloopt eet ik vanavond dit: https://www.theguardian.c(...)pe-vegan-meera-sodha
pi_174318386
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 06:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gelukkig is 95% hier kerel, dus geen gesmok :P
Hoe hoger de concentratie mannen hoe geaccepteerder het is om als vrouw ook gewoon lekker je hand ver uit te steken :Y

O+ koffie O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174318392
Meh. Vroeg mn bed uit om in de file aan te sluiten }:|
Spoilers!
pi_174318779
Haha...ik heb twee keer gesnurkt ( kort!) volgens de slaapapp. = speelgoed.
Goeiemorgen.

File -O- wat ga je doen dan ? Leuk?

En hygiëne in ziekenhuis. Laat mij niet lachen. B-)
pi_174318807
Niets leuks helaas. Moet om 9.15 in het ziekenhuis (controle) zijn. Hoop dat we het gaan halen.
Spoilers!
pi_174318831
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind al jaren dat mensen elkaar gewoon geen hand moeten geven. Zeker niet in een ziekenhuis. Laten we de beleefde lichte buiging van de Japanners maar overnemen.
^O^
Met de Thai aanpassing, maar ik doe mee.
Niet dat ik ooit in jouw ziekenhuis kom, maar hee.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174318840
Ik ga eens op de hygiene letten straks.
Spoilers!
pi_174318897
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174318917
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 02:36 schreef Molo het volgende:
Zoenen, hand geven/vasthouden, knuffelen, omhelzen, ik doe alles :7

Lichamelijk contact mensen O+
Ik hou ervan! Goed voor een mens en fijn, lekker de wereld middels je lijf/lijven ervaren
Ja. Maar niet met iedereen.
Niet met (de meeste van) mijn collega's, schoonouders, wildvreemden etc.

Wij deden met de meeste van mijn vrienden altijd simpel 1 zoen op de mond. Nu is daar een eenarmige knuffel (@Robin, dat is dus een omhelzing) aan toegevoegd en die werkt heel prima. Men mensen die iets minder dichtbij staan 1 zoen op de wang en afhankelijk van stemming die knuffel erbij.
^O^
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_174319089
Made it. Nog geen ontsmettingspompje gespot, ook niet in het toilet.
Spoilers!
pi_174319144
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Made it. Nog geen ontsmettingspompje gespot, ook niet in het toilet.
Die hangen bij ons juist weer in alle toiletten. En bij het restaurant :D

En ik maar denken dat juist RobinOok niet van de zoenen zou houden. Hoe goed ken je iemand nou eigenlijk, zo via wat tekst op een scherm. Helemaal niet :{

Ik ben overigens dol op lichamelijk contact. Maar wel heel selectief. Anderen en zeker vreemden: liever niet.

Wat zijn jullie plannen vandaag?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174319158
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Made it. Nog geen ontsmettingspompje gespot, ook niet in het toilet.
Welk ziekenhuis is dat?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_174319173
Ik moet deze even komen promoten
http://thewoksoflife.com/2017/03/stir-fried-lettuce/

Echt een van de succesvollere dingen die je met ijsbergsla kunt doen. Mrs V kon bijna niet geloven dat t sla was, laat staan die smaakarme knisperkrop.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:26:26 #235
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319201
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die hangen bij ons juist weer in alle toiletten. En bij het restaurant :D

En ik maar denken dat juist RobinOok niet van de zoenen zou houden. Hoe goed ken je iemand nou eigenlijk, zo via wat tekst op een scherm. Helemaal niet :{

Ik ben overigens dol op lichamelijk contact. Maar wel heel selectief. Anderen en zeker vreemden: liever niet.

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Ik hou wel van knuffelen maar wel alleen met leuke mensen.
Van die begroetingszoenen en verjaardagszoenen vind ik maar awkward. :{w

OMG Star Wars trailer O+ O+
pi_174319227
In het ziekenhuis staan om de drie meter van die pompjes met alcohol. In de toiletten, in iedere spreekkamer, bij het betreden van de verpleegafdelingen en random in gangen. En iedereen past dat ook braaf toe voor een na iedere patiënt. Je kunt beter daar mensen een hand geven dan op andere plekken :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:30:23 #237
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174319243
Ik heb het voorwerk voor WimLex en Max gedaan en kan straks met een fijn gevoel richting NL.

Ik zal ook wat zon meenemen voor het weekend. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_174319285
omg @ starwars trailer :o (en ik werd er toch eventjes heel sip van :{ )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:36:11 #239
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:33 schreef Isabeau het volgende:
omg @ starwars trailer :o (en ik werd er toch eventjes heel sip van :{ )
Ja Leia ;(
pi_174319323
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:36 schreef gcjoel het volgende:

Ja Leia ;(
Ja -O- Dat steekt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:38:31 #241
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_174319345
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:26 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ik hou wel van knuffelen maar wel alleen met leuke mensen.
Van die begroetingszoenen en verjaardagszoenen vind ik maar awkward. :{w

Waarom nodig je dan niet leuke mensen uit op je verjaardag :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:40:22 #242
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319375
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Waarom nodig je dan niet leuke mensen uit op je verjaardag :P
Collega's die je op je werk willen feliciteren ;(
En ik hoef ook niet zo nodig alle ooms en tantes te zoenen.
Maar goed mijn eigen verjaardag vier ik uiteraard niet. Brrr mensen in mijn huis :{w
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:41:51 #243
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174319392
Wij feliciteren op het werk gelukkig alleen maar door allemaal heel hard gefeliciteerd te roepen als we horen dat iemand jarig is geweest. Maar er is wel bijna altijd taart :7
pi_174319414
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat zijn jullie plannen vandaag?
Straks bijkletsen met LHO in bakkerij en helpen deeg maken. Lang geleden, zin in! *O*
Eind van de middag naar kantoor omdat er een meeting is waar ik bij wil zijn.

Vanavond proberen in slaap te vallen zonder J. (die is op een hackathon van CB) en dan om 05:50 morgenochtend, annex nacht, weer uit bed om naar mijn werk te gaan. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319428
Oh en vandaag zesduizend keer de Star Wars-trailer kijken natuurlijk :+ O+

[ Bericht 22% gewijzigd door minilot op 10-10-2017 09:49:30 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319443
Mijn huisarts hier geeft nooit een hand, die zwaait alleen maar. Vind dat prima!

Vannacht van half 2 tot 5 wakker gelegen. Gelukkig is de duutser er nog deze week, dus ik heb tot kwart voor 9 uitgeslapen. Heerlijk!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:50:11 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319534
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:44 schreef minilot het volgende:
Oh en vandaag zesduizend keer de Star Wars-trailer kijken natuurlijk :+ O+
Hij is zo vet weer O+
Nu mn paps nog overtuigen dat we deze film echt in Alkmaar moeten kijken O+ Atmos O+
pi_174319564
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Hij is zo vet weer O+
Nu mn paps nog overtuigen dat we deze film echt in Alkmaar moeten kijken O+ Atmos O+
Star Wars O+
Alkmaar O+
Maar nog nooit in de nieuwe bios geweest. Laatste keer bios in Alkmaar was de LOTR-marathon toen deel 3 uitkwam, nog in de ouwe bios. :s)
pi_174319588
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:43 schreef minilot het volgende:

[..]

Straks bijkletsen met LHO in bakkerij en helpen deeg maken. Lang geleden, zin in! *O*
Eind van de middag naar kantoor omdat er een meeting is waar ik bij wil zijn.

Vanavond proberen in slaap te vallen zonder J. (die is op een hackathon van CB) en dan om 05:50 morgenochtend, annex nacht, weer uit bed om naar mijn werk te gaan. :O
Is J. in Enschede? :D
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:53:45 #250
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174319593
Oja. Star Wars. Ik moet de 'nieuwe' 3 nog steeds een keer kijken.
pi_174319598
Wat oogt Luke Skywalker TyrionLannisteresk! Maar dan groter! :)
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:54:16 #252
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174319605
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is J. in Enschede? :D
We gaan hem opzoeken en hem dan verrassen met alle details die we weten.
pi_174319611
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Niets leuks helaas. Moet om 9.15 in het ziekenhuis (controle) zijn. Hoop dat we het gaan halen.
Gelukt? :*
Edit: oh ja, al gepost :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319625
quote:
6s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:54 schreef Kreator het volgende:

[..]

We gaan hem opzoeken en hem dan verrassen met alle details die we weten.
Deal. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:55:52 #255
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319632
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Star Wars O+
Alkmaar O+
Maar nog nooit in de nieuwe bios geweest. Laatste keer bios in Alkmaar was de LOTR-marathon toen deel 3 uitkwam, nog in de ouwe bios. :s)
De nieuwe bios is echt zo mooi O+
En dat geluid is zo goed en het scherm zo groot O+
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:56:11 #256
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319636
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:53 schreef Kreator het volgende:
Oja. Star Wars. Ik moet de 'nieuwe' 3 nog steeds een keer kijken.
Schaam je!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:56:43 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319643
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:54 schreef minilot het volgende:
Wat oogt Luke Skywalker TyrionLannisteresk! Maar dan groter! :)
Groter :9~ :')
pi_174319651
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is J. in Enschede? :D
Nee, in Tilburg! :D Ik heb wel een B.(oukje) in Enschede zitten momenteel, die is ook leuk O+
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:57:07 #259
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174319652
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Schaam je!
Ik heb deel 1 (?) zelfs afgezet na 20 minuten. :@.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:58:09 #260
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174319665
quote:
9s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb deel 1 (?) zelfs afgezet na 20 minuten. :@.
Het doet me pijn dit te lezen ;(
pi_174319682
1-3 zijn afschuwelijk, mis je niks aan. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319692
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, in Tilburg! :D Ik heb wel een B.(oukje) in Enschede zitten momenteel, die is ook leuk O+
Ik las wat over een Hackaton in Enschede, zodoende. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174319734
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik las wat over een Hackaton in Enschede, zodoende. :7
Aha, nee, deze is in.. Even kijken.. het capucijnenklooster van Biezenmortel te Brabant. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319788
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Aha, nee, deze is in.. Even kijken.. het capucijnenklooster van Biezenmortel te Brabant. :)
Te ver weg ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:05:50 #265
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_174319802
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Het doet me pijn dit te lezen ;(
Heb je zelfs meer gezien dan ik :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_174319830
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Te ver weg ;(
Niet eens een beetje moeite willen doen :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319900
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Niet eens een beetje moeite willen doen :{w
Ik ben wel eens naar Tilburg gegaan met de auto. Dat is ver. Vandaag heb ik geen beschikking over een auto, dus dat is wel een uitdaging.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174319917
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik ben wel eens naar Tilburg gegaan met de auto. Dat is ver. Vandaag heb ik geen beschikking over een auto, dus dat is wel een uitdaging.
Maar J.! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174319927
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Maar J.! O+
Dat is wel waar. ;(

Zullen we samen gaan als verrassingsbezoek? *)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174319976
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:12 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is wel waar. ;(

Zullen we samen gaan als verrassingsbezoek? *)
Ik kannie. Deeg maken in Rotterdam, vergadering op kantoor. Neem mijn honneurs maar waar. ^O^
Je heet hetzelfde, dus komt wel goed.
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:36:03 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174320461
Tilburg wat een kutstad. Ik was er laatst voor de 013 en reed nog langs de Griek.
O+ efteling meet O+
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:45:12 #272
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174320688
Zelfs de griek was kut. :7.
pi_174320704
Dat was -ie ja!
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:46:43 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174320726
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:45 schreef Kreator het volgende:
Zelfs de griek was kut. :7.
Ja vooral de griek _O-
Gelukkig dit keer beter gegeten O+
pi_174320772
De Griek had ouzo en veel hoefden die niet dus ik was wel content 8-)
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 10:50:57 #276
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174320823
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:49 schreef Memento-Mori het volgende:
De Griek had ouzo en veel hoefden die niet dus ik was wel content 8-)
Ouzo is dan ook smerig :{w
pi_174320856
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 10:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ouzo is dan ook smerig :{w
neee, lekker! O+
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:08:37 #278
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174321182
Star Wars gereserveerd met Paps O+
Zin in *O* *O*
pi_174321231
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:08 schreef gcjoel het volgende:
Star Wars gereserveerd met Paps O+
Zin in *O* *O*
Als wie ga je je dit keer verkleden?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:12:32 #280
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_174321270
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:10 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Als wie ga je je dit keer verkleden?
Jou O+
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:21:29 #281
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174321492
Heeft er hier toevallig iemand ervaring met longboard/skateboard/pennyboard? Ik heb toen ik puber was wel wat geskateboard en het begint nu weer te kriebelen. Ik zou 'm vooral gebruiken om een beetje mee rond te rijden en naar t dorp of het station of zo. Nu weet ik niet of ik hier beter een longboard, pennyboard of gewoon skateboard voor kan hebben. Ik heb het al gevraagd in het skateboardtopic maar misschien rijdt er hier ook wel iemand rond die me kan adviseren?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:22:48 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174321512
Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. :7.
pi_174321515
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Jou O+
Geil
pi_174321549
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben overigens dol op lichamelijk contact. Maar wel heel selectief. Anderen en zeker vreemden: liever niet.

Liever lichamelijk contact met jezelf?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:25:08 #285
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_174321558
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:22 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. :7.
Gefopt :+
pi_174321582
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

Liever lichamelijk contact met jezelf?
Anderen dan de selectie waar ik wel graag lichamelijk contact mee heb :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174322411
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:22 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht even dat ik in het verkeerde topic zat. :7.
in SEX?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_174322463
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Welk ziekenhuis is dat?
Dordrecht, Albert Schweitzer. Op twee toiletten geen pompje. Vergeten te kijken in de kamer van de arts maar die ging niet neurotisch haar handen schoonmaken toen ze aan me had gezeten, in tegenstelling tot de verpleegkundige vorige maand.
Spoilers!
pi_174323160
Huh. Ik had nog meer getypt.

Anyway. Ziekenhuis geweest (weer aanpassen meds helaas). Auto opgehaald na apk. Boodschapje gedaan. Slawokrecept van Vanyel opgeslagen. Gekwijld bij Star Wars trailer. 2 Elektrabestellingen gedaan. Besloten laminaat in de tijdelijke keuken te gaan leggen, ook al is de vloer scheef, yolo.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 10-10-2017 13:15:59 ]
Spoilers!
pi_174323332
Huis = schoon(ish)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174323455
Slawokrecept is een soort bommelding. :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174323463
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Slawokrecept is een soort bommelding. :+
Ik had er ook moeite mee ja :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174323468
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Slawokrecept is een soort bommelding. :+
Ik moest aan Ewoks denken :+
pi_174323530
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:17 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik moest aan Ewoks denken :+
Ik ook!! Maar dat komt misschien omdat we ook praten over Star Wars.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174323572
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:16 schreef Isabeau het volgende:
Slawokrecept is een soort bommelding. :+
Ik vond hem ook leuk :s)
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:54:10 #296
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_174324240
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:21 schreef Tally het volgende:

[..]

in SEX?
Hey, Taly. Hoe is het leven?
pi_174325718
Stil hier! Degen klaar. Hop, vanuit Rotterdam naar kantoor voor vergadering nu. Met de waterbus. *blub*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174325775
O+ Tallums O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:16:31 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_174325817
Hier installeren ze een nieuw waterbed maar het gaat niet echt goed...
dompelpomp wordt ineens naar boven gesjouwd. ik wil het niet WETEN
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_174325835
Ik vroeg me echt recent af of er nog wel eens mensen op waterbedden sliepen :D

Ik kan me er niets meer bij voorstellen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 15:17:30 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_174325840
Je weet wat je moet doen op een waterbed he
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')