abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183043573
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:23 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Oh poor you :D
Best wel :P
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_183043631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:23 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Best wel :P
Had je maar geen huis moeten kopen :{w
pi_183043657
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:26 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Had je maar geen huis moeten kopen :{w
Dat viel wel mee :)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_183046309
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:28 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Dat viel wel mee :)
twas een garpje :@
  vrijdag 9 november 2018 @ 18:30:24 #205
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_183046601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2018 15:11 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Voordeel van vrijwilliger zijn :)

[..]

Ermmm welke eisen?
Het is op een zondag, dus ik denk dat ik rustig aan ga doen :)
Eens in de maand wat nuttigs doen. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_183052707
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:30 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Eens in de maand wat nuttigs doen. _O-
Check... Bier drinken is redelijk nuttig :+
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_183052718
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 november 2018 18:12 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

twas een garpje :@
Weet ik :*
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_183417682
ALKMAAR - De nieuwe thrillerserie LOIS is vanaf vandaag te zien op NPO 1. Vooral in Alkmaar zal er met spanning gekeken worden: de stad staat namelijk voor een groot gedeelte centraal in het verhaal.

De afgelopen maanden zijn er meerdere opnames geweest in Alkmaar. De serie, die is gebaseerd op de boeken van bestsellerauteur Simone van der Vlugt, zocht afgelopen maart nog figuranten voor een grote opnamedag op de Vismarkt in Alkmaar.

Lees ook: Alkmaar krijgt centrale rol in nieuwe thrillerserie: figuranten gezocht

Simone van der Vlugt schreef meerdere boeken waarin de Alkmaarse rechercheur Lois Elzinga de hoofdpersoon is. De schrijfster woont met haar man en kinderen zelf ook in de stad.

De hoofdrol wordt gespeeld door Noortje Herlaar. Er is op flink wat plekken in Alkmaar gefilmd, waaronder de gevangenis en het IJkgebouw.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)andaag-te-zien-op-tv
  woensdag 28 november 2018 @ 14:28:29 #209
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_183419382
Ben benieuwd, al zal ik niet snel een serie gaan volgen vanwegen de achtergrondplaatjes :D
pi_183437659
Heb gisteren gekeken, leuk dat een groot deel in Alkmaar is gefilmd, maar vond het niet heel erg spannend.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_183873562
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:25:40 #212
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_183873915
Ja, echt he. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 21 december 2018 @ 13:30:27 #213
147316 crew  DJMO
#trut
pi_183874004
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, echt he. :')
De vrouw achter prakkie 972, heeft die stichting ook nog eens 'gejat' van de oorspronkelijke oprichtster. T is echt een sneu mens. Heeft de oprichtster gesommeerd om haar facebook groep naam te veranderen en de website op te heffen :') Het eerste heeft Yvonne gedaan, het tweede zal nooit gebeuren, want het domein prakkie072.nl staat op mijn naam en dat geef ik niet af, niet zonder slag of stoot in ieder geval :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:32:01 #214
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_183874036
quote:
Wouw, de goede-doelen-mafia op volle toeren
pi_183874048
Echt, he? Slaat echt nergens op.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  vrijdag 21 december 2018 @ 13:35:14 #216
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_183874089
quote:
99s.gif Op vrijdag 21 december 2018 13:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

[..]

De vrouw achter prakkie 972, heeft die stichting ook nog eens 'gejat' van de oorspronkelijke oprichtster. T is echt een sneu mens. Heeft de oprichtster gesommeerd om haar facebook groep naam te veranderen en de website op te heffen :') Het eerste heeft Yvonne gedaan, het tweede zal nooit gebeuren, want het domein prakkie072.nl staat op mijn naam en dat geef ik niet af, niet zonder slag of stoot in ieder geval :+
Damn. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_186437014
Nog plannen voor Koningsdag?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193290807
Vermaakt iedereen zich nog, in deze coronatijd?
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 mei 2020 @ 17:23:16 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193291056
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:00 schreef ErwinDikkie het volgende:
Vermaakt iedereen zich nog, in deze coronatijd?
Ik vermaak me prima. en jij ?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193291127
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:23 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik vermaak me prima. en jij ?
Ik vermaak me ook prima, tussen het (thuis)werken door klussen en opruimen. Grote kamer-dans. In augustus verwachte
we onze 2e. Mijn hobbykamer/kantoor gaat naar zolder. Die is bijna klaar en dan alles verplaatsen, dat wordt dat het kamertje van de oudste. Zijn huidige kamer laten we zo. Gelukkig is de baby kamer neutraal. Handig als de eerste een jongen is en de tweede een meisje.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 mei 2020 @ 18:08:32 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193291636
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 17:29 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ik vermaak me ook prima, tussen het (thuis)werken door klussen en opruimen. Grote kamer-dans. In augustus verwachte
we onze 2e. Mijn hobbykamer/kantoor gaat naar zolder. Die is bijna klaar en dan alles verplaatsen, dat wordt dat het kamertje van de oudste. Zijn huidige kamer laten we zo. Gelukkig is de baby kamer neutraal. Handig als de eerste een jongen is en de tweede een meisje.
gefeliciteerd!!

Ben je van plan om ook na de crisis thuis te blijven werken?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193291717
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 18:08 schreef DJMO het volgende:

[..]

gefeliciteerd!!

Ben je van plan om ook na de crisis thuis te blijven werken?
Dank je :).
Misschien dat ik 1 of 2 dagen thuis ga werken. Moet het wel kunnen natuurlijk *)
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_193306418
Heuj, leven.

Ik kom sinds de lockdown alleen nog maar buiten voor boodschappen en de bierwinkel _O-
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 25 mei 2020 @ 17:03:58 #224
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193306514
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 16:58 schreef Ener-G het volgende:
Heuj, leven.

Ik kom sinds de lockdown alleen nog maar buiten voor boodschappen en de bierwinkel _O-
Ik was vanmorgen even over 8 even naar de Lidl.
Heerlijk, kon zo de winkel in. Hier en daar even wachten tot je er bij kan.
Staat er zo'n bejaarde bij de kassa te klagen dat het zo druk is zo vroeg.

Sorry? Had je zaterdag even moeten kijken. Toen stond de rij om de winkel binnen te komen tot de Nelson :')

Zaterdagavond even de Amsterdamse Waterleidingduinen in geweest, op jacht naar vossen. We zijn maar 6 mensen tegen gekomen in 2 uur tijd :o
En geen vossen -O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 25 mei 2020 @ 17:06:29 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193306554
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:03 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik was vanmorgen even over 8 even naar de Lidl.
Heerlijk, kon zo de winkel in. Hier en daar even wachten tot je er bij kan.
Staat er zo'n bejaarde bij de kassa te klagen dat het zo druk is zo vroeg.

Sorry? Had je zaterdag even moeten kijken. Toen stond de rij om de winkel binnen te komen tot de Nelson :')

Zaterdagavond even de Amsterdamse Waterleidingduinen in geweest, op jacht naar vossen. We zijn maar 6 mensen tegen gekomen in 2 uur tijd :o
En geen vossen -O-
Dat is waarom ik de Lidl mijd als de pest. Geef mij de AH en Deen maar :Y
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193306846
De Lidl? haha elke keer als ik daar kom staat er een rij buitenom

Alle groentes haal ik bij de turk ertegenover, en de rest bij de appie, in de rustige uren dan :)

Waterleidingduinen zijn leuk.. vossen zijn normaliter niet moeilijk te spotten. Lopen nogal wat patatvossen daar, die komen vanzelf op je af als je een camera in je handen hebt.

Ik was vorig weekend op het fietspad Bergen aan Zee - Egmond aan Zee, dan waan je je op een gegeven moment ook even op de Veluwe :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_193307282
Ik loop wel even naar de jumbo. Is na half 9 's avonds rustig. En tot 10 uur open.
En de weekboodschappen worden bezorgd door de AH.

[ Bericht 25% gewijzigd door ErwinDikkie op 25-05-2020 18:03:07 ]
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  maandag 25 mei 2020 @ 18:18:01 #228
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193307498
Patatvos. :D

Gelukkig nog geen rij voor een winkel meegemaakt, al ga ik zelf vaker naar de Broekerveiling dan naar de Mare. En inderdaad de Jumbo op de hoek.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 25 mei 2020 @ 22:53:49 #229
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193312319
Jumbo was ik om half 6 ff, ik hield m'n hart vast. Maar het viel reuze mee.
En Lidl vermijd ik momenteel ook liever, maar vanmorgen was het prima te doen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2020 17:26 schreef Ener-G het volgende:
De Lidl? haha elke keer als ik daar kom staat er een rij buitenom

Alle groentes haal ik bij de turk ertegenover, en de rest bij de appie, in de rustige uren dan :)

Waterleidingduinen zijn leuk.. vossen zijn normaliter niet moeilijk te spotten. Lopen nogal wat patatvossen daar, die komen vanzelf op je af als je een camera in je handen hebt.

Ik was vorig weekend op het fietspad Bergen aan Zee - Egmond aan Zee, dan waan je je op een gegeven moment ook even op de Veluwe :)
Wij waren richting dat "middenpunt" gelopen, dat soort bushalte-hokje waar je ff kan zitten.
Niks.

Stuk daarvoor (als je vanaf Zandvoort komt) waren 2 jongens met een behoorlijk gevulde camera tas. Ik vroeg of zij ook op zoek waren naar vossen. Ze hadden er 1 gezien die voorbij rende waardoor ze net te laat waren.
Zij hadden 2 uur in dat gebied gezeten "waar ze normaal zitten" (ik neem aan dat ie dat middenpunt bedoelt) zonder er 1 te zien. En dat was dan ergens tussen 5 en 7.

Viel me ook op dat de herten heel schichtig waren. In Januari kon je ze bijna aaien, nu, op een behoorlijke afstand, aan de overkant van het water schoten ze er vandoor als ze je zagen.
  maandag 15 juni 2020 @ 07:56:44 #230
388140 Crazy-Al
President
pi_193635750
Mensen :o dat is eng

Sinds mijn nieuwe huisje doe ik wekelijks boodschappen bij de Lidl, maar het is inderdaad niet leuk deze tijd. Echter is de Jumbo J.Naber nog erger, daar staan de paden gewoon (weer) vol met reclamemeuk waardoor je alsnog naar elkaar toe gaat. Is Duijvelshoff toch beter.

Ach, we overleven het wel :-)

Houden jullie je strict aan alles, of begint het een beetje te verslappen? Vorige week voor de eerste keer weer 'lekker uit' geweest, werd gek van het opgesloten zolderkamer gevoel
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 juni 2020 @ 08:07:54 #231
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193635817
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:56 schreef Crazy-Al het volgende:
Houden jullie je strict aan alles, of begint het een beetje te verslappen? Vorige week voor de eerste keer weer 'lekker uit' geweest, werd gek van het opgesloten zolderkamer gevoel
Ik heb me tot op heden volkomen strikt aan de regels gehouden. Wel ga ik met ingang van vandaag weer verder met het westerborkpad waarvoor ik eerst ruim twee uur met het OV onderweg moet.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 juni 2020 @ 08:08:30 #232
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193635820
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:56 schreef Crazy-Al het volgende:
Mensen :o dat is eng

Sinds mijn nieuwe huisje doe ik wekelijks boodschappen bij de Lidl, maar het is inderdaad niet leuk deze tijd. Echter is de Jumbo J.Naber nog erger, daar staan de paden gewoon (weer) vol met reclamemeuk waardoor je alsnog naar elkaar toe gaat. Is Duijvelshoff toch beter.

Ach, we overleven het wel :-)

Houden jullie je strict aan alles, of begint het een beetje te verslappen? Vorige week voor de eerste keer weer 'lekker uit' geweest, werd gek van het opgesloten zolderkamer gevoel
Ben jij dat Marve?

Ik kom met enige regelmaat bij Jumbo Daalmeer. Ik ben er klaar mee. Ik probeer zoveel mogelijk afstand te houden maar heb me er al lang bij neergelegd dat dat in supermarkten onmogelijk is. Om nog maar te zwijgen van de mensen die overal maar gaan staan ouwehoeren. Daar ga ik niet op staan wachten tot ik er een keertje langs kan hoor.
  maandag 15 juni 2020 @ 09:45:13 #233
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193636607
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 07:56 schreef Crazy-Al het volgende:
Mensen :o dat is eng

Sinds mijn nieuwe huisje doe ik wekelijks boodschappen bij de Lidl, maar het is inderdaad niet leuk deze tijd. Echter is de Jumbo J.Naber nog erger, daar staan de paden gewoon (weer) vol met reclamemeuk waardoor je alsnog naar elkaar toe gaat. Is Duijvelshoff toch beter.

Ach, we overleven het wel :-)

Houden jullie je strict aan alles, of begint het een beetje te verslappen? Vorige week voor de eerste keer weer 'lekker uit' geweest, werd gek van het opgesloten zolderkamer gevoel
Boodschappen kunnen doen op rare tijden helpt wel, rond half vier valt het over het algemeen wel mee met de hoeveelheid mensen. En ik pak steeds een kar, net iets te vaak gezien dat mensen staan te wachten op een mandje. :') M'n boodschappenfrequentie is wel flink gedaald, we halen nu voor meer dagen tegelijk.

Qua boodschappen vind ik de Deen in de Broekerveiling wel relaxter. Sowieso ruimere paden dan de Jumbo in Daalmeer en daar moet je echt een karretje pakken. Ik erger me wel echt dood aan de lui die boodschappen doen als gezinsuitje zien. Doe gewoon niet. }:|
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 juni 2020 @ 09:53:19 #234
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193636693
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Boodschappen kunnen doen op rare tijden helpt wel, rond half vier valt het over het algemeen wel mee met de hoeveelheid mensen. En ik pak steeds een kar, net iets te vaak gezien dat mensen staan te wachten op een mandje. :') M'n boodschappenfrequentie is wel flink gedaald, we halen nu voor meer dagen tegelijk.

Qua boodschappen vind ik de Deen in de Broekerveiling wel relaxter. Sowieso ruimere paden dan de Jumbo in Daalmeer en daar moet je echt een karretje pakken. Ik erger me wel echt dood aan de lui die boodschappen doen als gezinsuitje zien. Doe gewoon niet. }:|
Bij de jumbo moet je ook een karretje (of een mandje idd).
Ik moest vorige week alleen even een bakje taziki halen. Dus ik vrolijk met een kar naar binnen terwijl er een rij bij de mandjes stond :') Er werd nog gezegd dat de karren buiten los stonden, maar iemand zei "ik hoef maar 2 dingen te halen".
En toen liep ik weer naar buiten, met 1 bakje saus in m'n winkelwagen _O-
  maandag 15 juni 2020 @ 09:55:20 #235
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193636708
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:53 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Bij de jumbo moet je ook een karretje (of een mandje idd).
Ik moest vorige week alleen even een bakje taziki halen. Dus ik vrolijk met een kar naar binnen terwijl er een rij bij de mandjes stond :') Er werd nog gezegd dat de karren buiten los stonden, maar iemand zei "ik hoef maar 2 dingen te halen".
En toen liep ik weer naar buiten, met 1 bakje saus in m'n winkelwagen _O-
Ja, die Deen is echt alleen karretjes. :Y

En zelfde, ik ga écht niet in de rij staan voor een mandje ook al past alles er makkelijk in en vind ik het normaliter veel prettiger dan zo'n rotkar. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 juni 2020 @ 10:14:26 #236
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193636912
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ja, die Deen is echt alleen karretjes. :Y

En zelfde, ik ga écht niet in de rij staan voor een mandje ook al past alles er makkelijk in en vind ik het normaliter veel prettiger dan zo'n rotkar. _O-
Ik heb nu al 2x (1x Deen en 1x Jumbo) dezelfde ouwe knar gezien, die met z'n klap-kratjes-trolley de winkel in ging, en teruggefloten werd omdat ie geen winkelwagen had.

En in plaats van dat die vent dan gewoon doet wat er gevraagd wordt begint ie gewoon tegen die meiden die bij de karretjes staan (bij de Deen was het echt een meid van 16 ofzo) te schreeuwen dat het onzin is, dat ze op moeten houden, hier en daar een scheldwoord er tussen.

Wat een debiel.
  maandag 15 juni 2020 @ 10:17:52 #237
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193636940
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:14 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik heb nu al 2x (1x Deen en 1x Jumbo) dezelfde ouwe knar gezien, die met z'n klap-kratjes-trolley de winkel in ging, en teruggefloten werd omdat ie geen winkelwagen had.

En in plaats van dat die vent dan gewoon doet wat er gevraagd wordt begint ie gewoon tegen die meiden die bij de karretjes staan (bij de Deen was het echt een meid van 16 ofzo) te schreeuwen dat het onzin is, dat ze op moeten houden, hier en daar een scheldwoord er tussen.

Wat een debiel.
Ik snap die mensen niet hoor, alsof de winkelmedewerkers het zo leuk vinden om poortwachter te spelen. Fatsoen is ver te zoeken bij velen. :X

Al heb ik wellicht een idee wie het zou kunnen zijn, die kerel spoort sowieso niet helemaal. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 juni 2020 @ 10:25:55 #238
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193637027
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik snap die mensen niet hoor, alsof de winkelmedewerkers het zo leuk vinden om poortwachter te spelen. Fatsoen is ver te zoeken bij velen. :X

Al heb ik wellicht een idee wie het zou kunnen zijn, die kerel spoort sowieso niet helemaal. :+
Geen idee, oudere grijze grote vent met een bril
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 juni 2020 @ 10:32:03 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193637104
Bij de ah in de mare staat geen medewerker meer, en moet je weer een muntje gebuiken om de karretjes los te halen.

Ga momenteel liever de Deen in, daar krijg je nog een schoongemaakt karretje aangereikt door een medewerker. De lidl sla ik sowieso over daar staat vaak een rij tot aan de wibra :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 juni 2020 @ 10:34:24 #240
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193637136
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:32 schreef DJMO het volgende:
Bij de ah in de mare staat geen medewerker meer, en moet je weer een muntje gebuiken om de karretjes los te halen.

Ga momenteel liever de Deen in, daar krijg je nog een schoongemaakt karretje aangereikt door een medewerker. De lidl sla ik sowieso over daar staat vaak een rij tot aan de wibra :')
Zal wel een hoop verdwaalde karretjes schelen op de parkeerterreinen. Het werd opeens heel duidelijk hoeveel mensen zich "sociaal" kunnen gedragen voor 50ct
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 15 juni 2020 @ 10:40:22 #241
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193637222
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:34 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Zal wel een hoop verdwaalde karretjes schelen op de parkeerterreinen. Het werd opeens heel duidelijk hoeveel mensen zich "sociaal" kunnen gedragen voor 50ct
Mjah. Wat ik ook niet begrijp bij de ah is dat ze gescheiden in en uitgang hebben momenteel maar wel de mensen naar de ingang laten lopen om het karretje terug te zetten, maar ze vervolgens daar niet naar buiten mogen :') ik zette 'm altijd buiten weg in de rij.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 15 juni 2020 @ 10:46:23 #242
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193637295
De Mare ben ik sinds het hele coronageleuter niet meer geweest. _O-

Zo te lezen mis ik er niets aan ook. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 15 juni 2020 @ 10:56:09 #243
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193637413
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
De Mare ben ik sinds het hele coronageleuter niet meer geweest. _O-

Zo te lezen mis ik er niets aan ook. :+
Het was vooral opvallend hoeveel mensen hun wagentje niet terug willen zetten en gewoon op de parkeerplaats laten slingeren omdat ze er niet zelf zo'n muntje (of 50ct) in hebben hoeven doen.
  maandag 15 juni 2020 @ 10:57:21 #244
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_193637434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2020 10:56 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Het was vooral opvallend hoeveel mensen hun wagentje niet terug willen zetten en gewoon op de parkeerplaats laten slingeren omdat ze er niet zelf zo'n muntje (of 50ct) in hebben hoeven doen.
Ik geloof het meteen ja, er zijn sowieso een stuk meer zwervende karretjes te spotten op het moment. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_193868132
Grote brand in de Singelgarage...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 juli 2020 @ 07:19:18 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193868149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:14 schreef Adrie072 het volgende:
Grote brand in de Singelgarage...
k kreeg net een nl-alert binnen idd. Gelukkig staat mijn geluid standaard uit.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193868264
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:14 schreef Adrie072 het volgende:
Grote brand in de Singelgarage...
Ah vandaar die sirenes. Vroeg me al af waarom dat was. Geen alert gehad
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 juli 2020 @ 08:22:27 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_193868514
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2020 07:46 schreef ErwinDikkie het volgende:

[..]

Ah vandaar die sirenes. Vroeg me al af waarom dat was. Geen alert gehad
Ik heb er inmiddels twee gehad :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_193868667
Ook twee keer alert gehad, niks geroken nog gezien....
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
  woensdag 1 juli 2020 @ 08:55:08 #250
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_193868825
kwart over 7, en tien over 8 een NL Alert als het goed is.
Hier niks ontvangen, we wonen waarschijnlijk te ver weg ofzo.

https://alkmaarcentraal.n(...)t-door-rook-en-hitte
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')