abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174367046
Gefeliciteerd Aloria *O*
Make your own kind of music.
pi_174367342
Gefeliciteerd Aloria! *O*

Vervelend Waterdruppel, hopelijk wordt er toch nog snel zelf gedraaid. Hoe doen ze zo'n draaipoging eigenlijk? :{
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_174369830
Gefeliciteerd Aloria!
pi_174370386
Hoop dat baby toch zelf draait Waterdruppel! Kans is nog best groot volgens mij toch? Wel fijn dat de groei verder in orde is.
pi_174370973
Gefeliciteerd Aloria!!! O+ *O*

Waterdruppel, das een kleine tegenvaller! Ik hoop net als de rest dat je beeb nog de goede kant op draait!

Vandaag gesprek met m’n manager. Hij vond me zo in mezelf gekeerd. :@ Heb gezegd dat ik de afgelopen maand lichamelijk niet zo lekker in m’n vel zat. Teamleider vroeg gisteren ook al heel indringend hoe het me ging. Soms denk ik dat het op m’n voorhoofd staat. :D

Hoe is het met de rest van de dames? Nog leuke nieuwtjes?
Dit, dat, alles.
pi_174371281
quote:
3s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:47 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Gefeliciteerd Aloria! *O*

Vervelend Waterdruppel, hopelijk wordt er toch nog snel zelf gedraaid. Hoe doen ze zo'n draaipoging eigenlijk? :{
Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
pi_174371429
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 08:22 schreef rena het volgende:

[..]

Oh wat balen van die stuitligging, hopelijk draait hij zelf nog. Gaven ze nog aan hoeveel hij boven het gemiddelde zit qua groei? Onze dame zat pas op een kleine week. Gaat het verder goed met je suiker?
De suiker is redelijk onder controle. Al lopen de waardes de afgelopen dagen wel weer wat op :{
Hij ligt met alles bovengemiddeld en was nu met 32 weken en 3 dagen geschat op 2250 gram. Ze schatten hem bij de geboorte rond de 8 pond.

Hoe gaat het verder met jouw suiker? Gaat het dieet nog steeds goed of moet je ook insuline spuiten? En begin je al dingen te missen die je erg lekker vindt? Ik wel. Ik kan niet wachten tot ik alles weer mag eten, maar weet ook dat ik het doe voor een goed doel :Y
pi_174371658
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:50 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

Dat doen ze van buitenaf. Versie wordt het genoemd en ik heb een filmpje gezien en word daar niet echt blij van. Maar ja wat moet dat moet.
Dat ziet er inderdaad niet fijn uit. Maar als ze het laten zien met een nepbuik en nepbaby ziet het er wel heel makkelijk uit. :@
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
pi_174371832
quote:

[..]

Je moet natuurlijk niks. Je kan er ook voor kiezen geen versie te doen. En kindje kan nu ook gewoon nog draaien! :)
pi_174371914
quote:

[..]

Er is ook een topic over: OUD / Stuitligging

Daar vind je wat ervaringsdeskundigen. Succes!
disclaimer
pi_174373036
Hier is het bloeden weg, alleen nog een hoop bruinverlies maar zonder krampen. Ik geloof dat ik nu eindelijk een beetje kan relaxen :)
Volgende week Vrijdag nog een echo, dus ik heb wel echt mazzel wbt geruststelling :)
pi_174374629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 13:15 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Er is ook een topic over: OUD / Stuitligging

Daar vind je wat ervaringsdeskundigen. Succes!
Dank je wel voor de link
pi_174375946
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 12:56 schreef Waterdruppel het volgende:

[..]

De suiker is redelijk onder controle. Al lopen de waardes de afgelopen dagen wel weer wat op :{
Hij ligt met alles bovengemiddeld en was nu met 32 weken en 3 dagen geschat op 2250 gram. Ze schatten hem bij de geboorte rond de 8 pond.

Hoe gaat het verder met jouw suiker? Gaat het dieet nog steeds goed of moet je ook insuline spuiten? En begin je al dingen te missen die je erg lekker vindt? Ik wel. Ik kan niet wachten tot ik alles weer mag eten, maar weet ook dat ik het doe voor een goed doel :Y
Kun je voor jezelf verklaren waar dat in zit, die stijgende waardes, of is dat echt pech? Want jij zit echt op koolhydraatarm nu toch?

Ik heb het geluk dat het bij mij met op mijn eten te letten echt onder controle te houden is, mijn waardes blijven tussen de 5 en 7, met vanmiddag een zwieper naar de 7,7 omdat ik een banaan gegeten had :@ Ik mis al het sinterklaassnoep wat je nu overal ziet ;( Ik ga tegen het einde van de zwangerschap wel wat inslaan voor er na denk ik. Wat mis jij het meeste?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_174376200
Heftig, Waterdruppel. Ik hoop dat de baby voor de geboorte nog draait!

Fijn dat je nu wat meer gerustgesteld bent en dat er weer een echo in het verschiet ligt, Kleurdoos :)

Vandaag was mijn 10 weken echo en alles is goed *O* Zo bijzonder om het te zien bewegen en hoe het lichaampje al in wording is O+ De bloeding van afgelopen zaterdag was een nieuwe en deze kwam van boven het vruchtzakje. Ik kan nog wat bloed verwachten, maar het kan ook zijn dat het wordt opgenomen. En binnenkort sluit de baarmoedermond en dan heb ik sowieso geen last van lekkages meer :)

Aan de hand van de grootte van de embryo werd ik wel een paar dagen teruggezet. Volgens de echo ben ik nu 9+3 in plaats van 9+6. Het kan dus zijn dat de bevruchting wat later heeft plaatsgevonden. Of dit komt door mijn stress van de bloedingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174376243
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:07 schreef rena het volgende:

[..]

Kun je voor jezelf verklaren waar dat in zit, die stijgende waardes, of is dat echt pech? Want jij zit echt op koolhydraatarm nu toch?

Ik heb het geluk dat het bij mij met op mijn eten te letten echt onder controle te houden is, mijn waardes blijven tussen de 5 en 7, met vanmiddag een zwieper naar de 7,7 omdat ik een banaan gegeten had :@ Ik mis al het sinterklaassnoep wat je nu overal ziet ;( Ik ga tegen het einde van de zwangerschap wel wat inslaan voor er na denk ik. Wat mis jij het meeste?
Geen idee, maar als ik morgen bel vraag ik ook even of mijn griepvaccinatie er iets mee te maken heeft. Wat ik het meest mis is dat ik niet meer zomaar iets kan eten, maar altijd moet kijken naar de koolhydraten. Het meest mis ik pasta, rijst en friet als ik daar iets van eet dan schiet mijn suiker omhoog☹
pi_174376994
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 16:20 schreef DorothyGale het volgende:
Heftig, Waterdruppel. Ik hoop dat de baby voor de geboorte nog draait!

Fijn dat je nu wat meer gerustgesteld bent en dat er weer een echo in het verschiet ligt, Kleurdoos :)

Vandaag was mijn 10 weken echo en alles is goed *O* Zo bijzonder om het te zien bewegen en hoe het lichaampje al in wording is O+ De bloeding van afgelopen zaterdag was een nieuwe en deze kwam van boven het vruchtzakje. Ik kan nog wat bloed verwachten, maar het kan ook zijn dat het wordt opgenomen. En binnenkort sluit de baarmoedermond en dan heb ik sowieso geen last van lekkages meer :)

Aan de hand van de grootte van de embryo werd ik wel een paar dagen teruggezet. Volgens de echo ben ik nu 9+3 in plaats van 9+6. Het kan dus zijn dat de bevruchting wat later heeft plaatsgevonden. Of dit komt door mijn stress van de bloedingen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben blij voor je dat het goed was! En voor je spoiler, goed dat je erover praat en er wat mee probeert te doen! Zo komt het vast goed :*
pi_174377488
Aloria gefeliciteerd! *O*

Waterdruppel, hopelijk lukt het draaien nog!

Kleurdoos, fijn dat krampen weg zijn. En fijn om nog snel weer een echo te hebben, toch een fijne geruststelling.

DG
SPOILER
pi_174377524
Ik begin hier langzaam meer last te krijgen van m'n schaamstreek. Zou het al een indalende baby kunnen zijn? Nu ruim 31 weken. Lopen wordt ook wat moeilijk, lijkt allemaal wat minder soepel ofzo.
Hij ligt met z'n hoofdje naar beneden zagen we maandag met de groeiecho (was ook al zo met 25 weken).
pi_174378297
Kan heel goed Ellie. Hier ook pijnlijk schaambot en gedeeltelijk ingedaalde baby met 31w5d. En niet meer lekker met m'n benen over elkaar kunnen zitten. ;(
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_174378418
Anne faber gevonden... ik zit hier stiekem te hopen dat deze kleine een jongen word. Wat vreselijk :{ :'(
pi_174378692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:09 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Anne faber gevonden... ik zit hier stiekem te hopen dat deze kleine een jongen word. Wat vreselijk :{ :'(
Ik denk dat statistisch gezien mannen veeeeeel meer kans maken om door een misdrijf of ongeval voortijdig te sterven dan vrouwen ;) dat maakt dit niet minder verdrietig, maar de kans is echt bizar klein dat dit je overkomt natuurlijk :*
disclaimer
pi_174378915
quote:
1s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:18 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ik denk dat statistisch gezien mannen veeeeeel meer kans maken om door een misdrijf of ongeval voortijdig te sterven dan vrouwen ;) dat maakt dit niet minder verdrietig, maar de kans is echt bizar klein dat dit je overkomt natuurlijk :*
natuurlijk. Denk alleen dat dit soort zedenzaken het meisje veel kwetsbaarder is! Iedereen moet gewoon met z'n poten van onze jongens n meiden afblijven!
pi_174379235
Ja bah. Sowieso gruwelijk nieuws natuurlijk, merk wel dat ik er zwanger veel meer last van heb. Zat de persco te kijken met tranen. Tot mijn dochter achter me stond en zei mama zet dat af, het gaat om iemand die is overleden dat is niet leuk! Dus heb maar snel naar mijn bijna 6 jarige geluisterd. Ik denk dat ik al nieuws gewoon ga blokken en onder een steen ga leven tot ik bevallen ben.
pi_174379268
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 18:37 schreef Songeur het volgende:
Ja bah. Sowieso gruwelijk nieuws natuurlijk, merk wel dat ik er zwanger veel meer last van heb. Zat de persco te kijken met tranen. Tot mijn dochter achter me stond en zei mama zet dat af, het gaat om iemand die is overleden dat is niet leuk! Dus heb maar snel naar mijn bijna 6 jarige geluisterd. Ik denk dat ik al nieuws gewoon ga blokken en onder een steen ga leven tot ik bevallen ben.
och wat een wijze grote meid! O+

Ik doe met je mee, gewoon lekker geen nieuws!
  donderdag 12 oktober 2017 @ 19:16:03 #200
409579 LuDann
All the way
pi_174380045
Van harte gefeliciteerd Aloria! *O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')