abonnement Unibet Coolblue
pi_174300623
quote:
7s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:19 schreef maffemaniak het volgende:

[..]

Dan zal ik even wachten op de gratis BTCgold en die daarna meteen verkopen. Heb je meer aan toch?
Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
  maandag 9 oktober 2017 @ 14:27:47 #27
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_174300722
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
Owja dast waar ook... :7
pi_174301079
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:21 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als de snapshot (de daadwerkelijke fork) van een paar weken terug is, heeft wat je nu doet geen invloed meer op je hoeveelheid BTC Gold.
Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?
pi_174301152
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:44 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Maar is de snapshot van een paar weken terug, of volgt die de 25e?
Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.

Dat kan alleen als ze al op hun eigen fork zitten aangezien je een blockchain niet achteraf nog kan samenvoegen.

De fork zou dus al plaatsgevonden moeten hebben, de snapshots van de balansen dus ook.

En dat uitgaande van de correctheid van de informatie die ik op Reddit vond over die pre-mine.
pi_174301181
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.
Klinkt als een echte scamcoin.
pi_174301222
De koersen van alts gaan nu best weer snel back to normal overigens.
pi_174301232
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Klinkt als een echte scamcoin.
Klopt. Al is iedere ICO in feite ook een pre-mine, met het verschil dat ze het in 1 block pre-minen.

Op zich is er niet zoveel mis met pre-minen zolang je er een project mee wil financieren dat iets bijdraagt en niet gemakkelijk op een andere manier te financieren is.

Zit de wereld te wachten op een ASIC proof Bitcoin fork?
Ze hadden ook hun eigen coin kunnen beginnen vanaf block 0.

Nu liften ze mee op de populariteit van Bitcoin en doen ze alsof ze de wereld gaan verbeteren door ASIC mining onmogelijk te maken.

Uiteraard is daar ook wel weer een ASIC voor te maken ;)

Als je erg complotdenkerig bent zou je zelfs kunnen zeggen dat ze misschien eerst al een ASIC hebben ontworpen voor hun coin, die ze alleen zelf kunnen inzetten. De rest mag dan met GPU's minen en de restjes oprapen :P
pi_174301238
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:48 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat ze nú aan het pre-minen zijn.

Dat kan alleen als ze al op hun eigen fork zitten aangezien je een blockchain niet achteraf nog kan samenvoegen.

De fork zou dus al plaatsgevonden moeten hebben, de snapshots van de balansen dus ook.

En dat uitgaande van de correctheid van de informatie die ik op Reddit vond over die pre-mine.
Duidelijk. Maar eens even afwachten dan.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:17:23 #34
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174301837
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174301911
Wat vinden jullie van Nexus? Ik vind dat ze aardig leuk bezig zijn met mooie plannen, maar de koers valt toch vies tegen de afgelopen maand. :'(
pi_174302312
quote:
Ok, alles op NEO nu. :D
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:44:19 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_174302507
quote:
99s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Ok, alles op NEO nu. :D
E-bike in de verkoop alles
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_174302630
Lekker de BTC gold scam pakken ja tog?
pi_174303322
quote:
Huis net te koop gezet en nu poffertjes maken!
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:27:58 #40
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_174303464
Ripple is ook alweer een tijdje rustig omhoog aan het gaan.
Ben toch wel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren. Gaan elke keer door een dalletje en gaan dan toch weer omhoog.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:39:39 #41
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174303733
Bitcoin gaat te gek. Had ik 3 weken geleden maar meer gekocht. ;(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174303853
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:39 schreef _--_ het volgende:
Bitcoin gaat te gek. Had ik 3 weken geleden maar meer gekocht. ;(
Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel. ;)
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:45:20 #43
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174303932
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:42 schreef smiths het volgende:

[..]

Als het omhoog gaat heb je te weinig, gaat het omlaag heb je teveel. ;)
Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 9 oktober 2017 @ 16:47:10 #44
235465 maffemaniak
'My home is in my head!&#
pi_174303998
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:27 schreef Komakie het volgende:
Ripple is ook alweer een tijdje rustig omhoog aan het gaan.
Ben toch wel benieuwd of daar nog wat mee gaat gebeuren. Gaan elke keer door een dalletje en gaan dan toch weer omhoog.
Ja, maar echt doorbreken doet hij dan ook weer net niet. Blijft vaak tussen de ¤ 0,15 en de ¤0,25 hangen... Hopen dat hij een keer door pakt! :)
pi_174304293
quote:
quote:
NEO is bovendien efficiënt en betrouwbaar. Het netwerk kan zo’n 10.000 transacties per seconde verwerken, waar ethereum op 15 transacties per seconde blijft steken.
WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.

quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:45 schreef _--_ het volgende:

[..]

Ik had maar aan 50 euro gekocht. Was mijn eerste keer. Nu zegt men dat je met kleine bedragen juist moet gaan handelen, maar daar ben ik niet ervaren in dus zit nu in een kleine dillema.
In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.
Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:07:51 #46
468509 _--_
In varietate concordia
pi_174304622
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:

[..]


[..]

WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.

[..]

In het begin weet je vaak nog niet wat je aan het doen bent en kan je gemakkelijker een fout maken, daarom vaak het advies begin met weinig en kijk eerst even hoe alles werkt met exchanges, wallets en transacties. Gewoon spelen met geld wat je kan missen zodat je niet in paniek raakt na een flinke crash/daling.
Bedankt!
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_174304916
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:57 schreef smiths het volgende:

[..]

[..]

WavesNG wordt toch gepromoot als snelste met straks 100tx/s? Wat is hiervan waar dan.

Waves NG zou enkele honderden transacties per seconde moeten aankunnen bij de launch, naar verwachting is dat schaalbaar naar iets meer.

NEO werkt met DPoS waarbij gekozen nodes de blokken genereren waardoor in de praktijk zo'n 1000 transacties per seconde mogelijk zijn. Ik heb begrepen dat daar een hele lage lag bij is maar dat het minder de-centraal is dan bij Waves waar iedereen een eigen node (met of zonder pool) kan starten.

Afijn, lastig te vergelijken aangezien ik NEO ook niet zo goed ken en dus moet teruggrijpen op wat ik op Reddit gelezen heb.

In de praktijk zal Waves NG voor de nabije in ieder geval ruim voldoende zijn om alle transacties vlot af te handelen, waar de oude techniek met 100 transacties per minuut echt tegen z'n limieten aanliep.

Lisk schijnt ook voldoende schaalbaar te zijn, ondanks de lage limiet van 2,5 TPS die ze nu heeft.
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:16:21 #48
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_174304962
Oceanlab zit nu ook op Tidex. Hoop dat er nog meer exchanges volgen en we weer omhoog gaan.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_174305217
quote:
author=victory1 link=topic=1792451.msg22764627#msg22764627 date=1507558791]
You guys are either living in denial or has been brainwashed that they will build anything substantial that will be used by the mass.

Look at the past newsletters on promised dates for product launch/update. They only barely uphold some promises but did not deliver on the core products,the gaming store look terrible and only had added two games for months. You expect this sort of team to compete against Google?

Ask yourself common sense questions Etc With this progress, is there really more than a hundred people working on the products? Have they even fulfil the ICO promise yet? (swap token tool) Are they just paying money to just join some technology group to create hype? Why is the management team not enthusiastic to face investors anymore?

Jack is a saleman who spout bullshit into something credible even when there is nothing much to show. That is why the management team hire him to stall. Apply some common senses, at least there is some value to your tokens now. Ex-investor know best.
quote:
author=Jack Kuveke link=topic=1792451.msg22766550#msg22766550 date=1507561287]

You clearly have made your conclusion. God you're so fucking wrong it's funny. But hey, how about we talk in a year. See where both of us are. We have some of our largest announcements for GameCredits and MobileGo EVER coming. Sergey is meeting dozens of people in the gaming world, he stopped by to update you all like a week and a half ago. He's not avoiding people.

You clearly sold your coins, now move on. Why should anyone believe you anyway? At least I'm transparent. People can see who I am. See who the team is. For all anyone knows you could be a busboy with a couple thousand bucks in crypto. And yet you think your opinion is so valuable that you should be able to sway thousands of investors who have brains and can do their own due diligence. Give us all a break and move on already. If you think it's a scam, good for you. People said IOTA was a scam too, for pretty much the exact same fucking reasons you call us a scam. Good thing plenty of those investors were smart enough to not listen to random anonymous fudders who were upset they weren't up.

(And news flash, of course I'm a salesman. Everyone here knows I'm a salesman, that's part of my job, alongside answering questions and supporting the community. The team hired me over a year ago. When 85% of the people currently working on the project didn't exist. I'm one of the older team members lol.)
Haha, ik lees die reacties van Jack (van MobileGo) altijd graag.
pi_174307734
Wow, van een uitgestorven topicreeks naar een tijdelijk subforum. Ik weet niet wat ik zie.

Ik kocht ETH toen het 80 cent was. Ik ben crypto rich. AMA!
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')