abonnement Unibet Coolblue
pi_174293762
Internetkanalen 1, 6 en 11 zijn de beste las ik op internet. Maar wat als je bv. 8 neemt? Niemand in mijn buurt zit op dat kanaal want iedereen hier zit op 6 en 11.

Kan dit dan kwaad? Als ik dan een speedtest toe is de download lichtjes lager.
Cindy De Vuyst
pi_174294261
Oh, wifikanalen.

De reden dat mensen kiezen voor kanaal 1, 6 of 11, is dat de kanalen elkaar overlappen.


Beter kies je voor kanaal 1, 6, of 11 waar zo min mogelijk andere netwerken op zitten. Dit kan je op je smartphone makkelijk zien met Wifi Analyzer.

Voor vaste computerlocaties zou ik eigenlijk altijd de moeite nemen om een netwerkkabel te trekken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174294549
Is dit weer zo'n topic wat je opent, waar mensen je proberen te helpen maar je verder niet meer de moeite neemt om te reageren of informatie te geven?
Powered by Janetje®
pi_174294606
quote:
15s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is dit weer zo'n topic wat je opent, waar mensen je proberen te helpen maar je verder niet meer de moeite neemt om te reageren of informatie te geven?
Hij heeft op een topic dat geplaatst lijkt te zijn voor werk/schooltijd, een antwoord gekregen na twee uur en vervolgens wel drie kwartier niets van zich laten horen.

Wil je een knuffel en er even over praten? O+
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174295024
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:18 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Hij heeft op een topic dat geplaatst lijkt te zijn voor werk/schooltijd, een antwoord gekregen na twee uur en vervolgens wel drie kwartier niets van zich laten horen.

Wil je een knuffel en er even over praten? O+
Ik doelde op zijn vorige wifi-gerelateerde topic hier. Volgende keer even opletten knul! :*

DIG / Draadloos internet echt wel traag
Powered by Janetje®
pi_174295494
Ik stalk hem niet zo... :{
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174295753
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 08:35 schreef Jordy-B het volgende:
Oh, wifikanalen.

De reden dat mensen kiezen voor kanaal 1, 6 of 11, is dat de kanalen elkaar overlappen.
[ afbeelding ]

Beter kies je voor kanaal 1, 6, of 11 waar zo min mogelijk andere netwerken op zitten. Dit kan je op je smartphone makkelijk zien met Wifi Analyzer.

Voor vaste computerlocaties zou ik eigenlijk altijd de moeite nemen om een netwerkkabel te trekken.
Thanks, maar kies je altijd beter 1, 6 of 11. Of mag je bv. ook voor 3, 8 of 13 gaan? Wat daar net buiten valt?
Op kanaal 2, 9 en 12 werkt het veel trager heb ik ondervonden in zo'n speedtest. Ik val van 45mbps terug naar 30mbps.
Cindy De Vuyst
pi_174297424
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:13 schreef Jordy-B het volgende:
Ik stalk hem niet zo... :{
Ik ook niet, maar als je iemand wil helpen die verder niet meer reageert en daarna weer een nieuw topic opent dan is het toch niet zo gek als je daar wat van zegt. Met je 'stalken'... Donder lekker op ofzo! :{
Powered by Janetje®
pi_174297510
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Thanks, maar kies je altijd beter 1, 6 of 11. Of mag je bv. ook voor 3, 8 of 13 gaan? Wat daar net buiten valt?
Op kanaal 2, 9 en 12 werkt het veel trager heb ik ondervonden in zo'n speedtest. Ik val van 45mbps terug naar 30mbps.
Er zijn verschillende tools die je op je telefoon kan gebruiken om de drukte qua signalen bij jou in de buurt te meten. Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar op Android was wifi-analyzer altijd wel een nuttige tool. Daarmee kan je zien wel kanalen er bij jou in de buurt in gebruik zijn, op basis daarvan kan je je eigen spullen beter instellen.
Powered by Janetje®
pi_174297525
quote:
13s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:52 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar als je iemand wil helpen die verder niet meer reageert en daarna weer een nieuw topic opent dan is het toch niet zo gek als je daar wat van zegt. Met je 'stalken'... Donder lekker op ofzo! :{
_O_
  Moderator maandag 9 oktober 2017 @ 12:44:29 #11
54278 crew  Tijger_m
42
pi_174298626
Internetkanalen? :')
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:48:02 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_174298708
Internetkanalen; is dat de nieuwe internetkabel?
pi_174298726
quote:
15s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is dit weer zo'n topic wat je opent, waar mensen je proberen te helpen maar je verder niet meer de moeite neemt om te reageren of informatie te geven?
Hij begrijpt het gewoon niet en dan kun je hem het feitelijk ook niet echt kwalijk nemen.

Om even antwoord op de vraag te geven 'Wat zei de stucadoor toen je dit aan hem vroeg ?'
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:06:21 #14
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_174299096
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:49 schreef machtpen het volgende:

[..]

Hij begrijpt het gewoon niet en dan kun je hem het feitelijk ook niet echt kwalijk nemen.

Om even antwoord op de vraag te geven 'Wat zei de stucadoor toen je dit aan hem vroeg ?'
Uhhhhh :?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_174301197
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 06:33 schreef einzeinz het volgende:
Maar wat als je bv. 8 neemt? Niemand in mijn buurt zit op dat kanaal want iedereen hier zit op 6 en 11.

Kan dit dan kwaad?
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:26 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Thanks, maar kies je altijd beter 1, 6 of 11. Of mag je bv. ook voor 3, 8 of 13 gaan? Wat daar net buiten valt?

quote:
15s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
Is dit weer zo'n topic wat je opent, waar mensen je proberen te helpen maar je verder niet meer de moeite neemt om te reageren of informatie te geven?
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:55 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Er zijn verschillende tools die je op je telefoon kan gebruiken om de drukte qua signalen bij jou in de buurt te meten. Geen idee wat voor telefoon je hebt, maar op Android was wifi-analyzer altijd wel een nuttige tool. Daarmee kan je zien wel kanalen er bij jou in de buurt in gebruik zijn, op basis daarvan kan je je eigen spullen beter instellen.
Tja als je geen antwoord op de gestelde vraag geeft hoef je ook geen reactie te verwachten. :+
Ich hock in meinem Bonker
pi_174302306
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 14:49 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Tja als je geen antwoord op de gestelde vraag geeft hoef je ook geen reactie te verwachten. :+
Dan begrijp jij niet wat ik er mee bedoel, wij kunnen niet zomaar zeggen wat het beste voor hem is. Meten is weten, doe je dat niet dan is je antwoord waardeloos.
Powered by Janetje®
pi_174302852
quote:
11s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:06 schreef embedguy het volgende:

[..]

Uhhhhh :?
Ts post ook wel eens in K&W en daar luistert hij ook totaal niet , net zoals in PTA.
pi_174303569
quote:
3s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:35 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Dan begrijp jij niet wat ik er mee bedoel, wij kunnen niet zomaar zeggen wat het beste voor hem is. Meten is weten, doe je dat niet dan is je antwoord waardeloos.
Hij had al gemeten en dat is te lezen in de OP. De vraag was of het kwaad kan en of het erg is.

Beetje commentaar leveren en zelf niet in staat zijn de vraag te lezen. man man man _O_
Ich hock in meinem Bonker
pi_174313915
Ik heb toch gemeten, ik vroeg me gewoon af wat er anders is aan kanaal 8 bv.? Waarom zet een provider het kanaal standaard op 1, 6 of 11? Terwijl daar tussen nog veel ligt, waarom niet gewoon automatisch het beste kanaal oppikken?
Cindy De Vuyst
pi_174318284
Omdat 8 last heeft van alles tussen 6 en 11.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_174322655
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:04 schreef einzeinz het volgende:
Ik heb toch gemeten, ik vroeg me gewoon af wat er anders is aan kanaal 8 bv.? Waarom zet een provider het kanaal standaard op 1, 6 of 11? Terwijl daar tussen nog veel ligt
Bovenstaand plaatje gezien? Tussen 1 en 6 zit bijna niets en tussen 6 en 11 zit bijna niets. Alle andere kanalen hebben last van de kanalen naast hen. Allemaal overlappende signalen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')