abonnement Unibet Coolblue
pi_174331956
Technisch gezien kan het. Ik was al misselijk voordat ik uberhaupt een positieve zwangerschapstest had. Een paar dagen voor mijn menstruatie test gedaan omdat ik steeds zo misselijk was, die was negatief. Toch werd ik niet ongesteld, en een paar dagen nadat ik ongesteld moest worden was de test wel positief.

Dat ze net ongesteld was geweest maakt de kans op een ovulatie statistisch kleiner, maar het is absoluut wel mogelijk. Stel, haar periode duurt normaal voorbeeldig 28 dagen, maar ze is altijd zwaar ongesteld, zo'n 7-9 dagen. De ovulatie vindt dan normaliter plaats rond dag 14 na de eerste dag van haar menstruatie. Maar als ze dus een zware menstruatie had, was het misschien dan al op dag 8-10 dat jullie seks hadden. Sperma kan tot 72 uur overleven in een vrouwenlichaam en dus hoeft haar ovulatie dan ook maar iets eerder te zijn om toch raak te scoren.

Dit is natuurlijk allemaal kansberekening en een hoop what if, maar geeft goed weer waarom je NOOIT kunt vertrouwen op periodieke onthouding, als je haar uberhaupt al geloofde op haar woord dat ze net ongesteld was geweest.

Maar dus: verder alles wat hierboven al gezegd is...
pi_174332514
Na een maandje of 8 gaan de meesten wel iets merken ja.
pi_174341006
Tot nu toe nog geen bericht.

Geen bericht is goed bericht, dus geen kind _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174341016
Wtf doet deze ts :')
pi_174393153
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:46 schreef Cause_Mayhem het volgende:
De eerste tijd merk je meestal niets, het uitblijven van de menstruatie is meestal het eerste teken.
Zwangerschap misselijkheid begint meestal na een week of 4/5 zwangerschap, daarvoor vrijwel nooit.

Dingen als pijnlijke borsten en de tepels die wat donkerder worden en wat meer van die witte bultjes kunnen krijgen is vaak 1 van de eerste tekenen, dat kan vanaf een week of 3 ontstaan.

Hier een site met zwangerschapsverschijnselen:
http://www.ovulatie-berek(...)chapsverschijnselen/

Maar de enige manier om zeker te zijn is een zwangerschap test. Ik zou in dit geval een test aanraden die ook verteld hoe lang ze al zwanger is. Want als het werkelijk zwangerschap verschijnselen zijn is de kans aardig aanwezig dat ze al zwanger was toen jij je zaadjes in haar stopte.
Nah. Innesteling (achteraf gezien) gevoeld. Avond erop pijn aan tepels, en vanaf toen als een lawine de berg af langs alle symptomen en dat was al voordat ik positief kon testen. Op het moment dat ik positief testte was ik al anderhalve cupmaat gegroeid en dacht ik alleen maar aan slapen.

Geloof mij. Ik wist al vijf dagen voor ik positief kon testen 95% zeker dat ik in verwachting was.

Was trouwens ook net na mn menstruatie. Maarja, gezien het een Thaise is, wel even een vaderschapstest doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2017 10:56:30 ]
pi_174393220
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:14 schreef matigeuser het volgende:
Ja. Ik ken vrouwen die het 5 minuten na de seks al wisten. Ze voelden zich direct al anders. Heb ik minstens 2 keer gehoord en het bleek later ook te kloppen.

Dus, leg maar vast wat geld opzij want over een paar jaar komt hij/zij je opzoeken.
'Daddy?'
2x! Zelfs, dan kan het geen toeval meer zijn.
pi_174393227
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 00:33 schreef Aiciu het volgende:
Tot nu toe nog geen bericht.

Geen bericht is goed bericht, dus geen kind _O_
Heb je al een naam verzonnen?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_174393260
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:51 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Maar ze was net ongesteld geweest, ze kan natuurlijk alles zeggen, maar ze kwam wel altijd haar afspraken na.
Deze intrigeert me... Welke afspraken kwam ze na dat je haar betrouwbaar vindt? Dat je erop mocht?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_174393370
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Natuurlijk neem ik dan mijn verantwoordelijkheid. Maar het is ook kut als ik het niet vaak kan zien.

En voor haar als ze het alleen moet opvoeden.

Dus beter van niet en anders moet ik na gaan denken wat te doen.
Jij gaat het opvoeden gewoon..
pi_174396306
Tot nu toe nog steeds geen bericht.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174396459
Over twintig jaar staat de Thaise Derk Bolt bij TS op de stoep.
Somebody that I used to know
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 15:36:48 #62
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174397801
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 14:05 schreef Aiciu het volgende:
Tot nu toe nog steeds geen bericht.
Dat is waarschijnlijk geen slecht teken. Maar waarom neem je zelf geen contact op om duidelijkheid te verkrijgen over of ze nu zwanger is of niet? Lijkt me dat dit voor jou ook belangrijk is, dat deze hele onzekerheid niet OK is.

Als ze zwanger is moet je uitzoeken hoe lang ze al zwanger is (en of het mogelijk is daardoor dat jij de vader bent). Als het mogelijk is dat jij de vader bent wil je of tijdens de zwangerschap of direct daarna weten of jij werkelijk de vader bent.
Blijk je echt de vader te zijn, zorg dan voor je verrassingskind. Gelukkig voor jou woont de moeder met dat kind in een arm land. Bijdragen aan het leven van dat kind is niet belachelijk duur. Met bijdragen doel ik dan op kunnen eten, wonen, kleden. Naar school kunnen (ipv kinderarbeid of erger). Je moet voor jezelf uitzoeken of je direct deel wil zijn van het leven van dat kind en hoe je je bijdrage levert, in geld aan moeder (wat aan andere zaken uitgegeven kan worden) of bewijsbaar voor het kind (spullen en directe en aantoonbare rekeningen voor het kind).
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174400980
Jij kan het ook voelen ...


... In je portemonnee :7
pi_174444021
Ze is/was wel zwanger, maar we zijn het er wel over is dat het een pilletje wordt voor mevrouw.

Ik liet aan haar de keuze omdat het mij zelf niet zo boeit, zij wil abortus, wat voor mij goed uitkomt omdat ik eigenlijk geen kinderen wil.

M'n ego is gestreeld dat ik goed zaad heb, heb ik weer iets om over op te scheppen :7
N A P O L I
C A M P A N I A
  Vis een optie? maandag 16 oktober 2017 @ 01:04:34 #65
70532 loveli
N
pi_174444130
Gezien de cijfers van de bevolkingsgroei op deze planeet is jezelf voortplanten niet echt een unieke prestatie.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')