abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:51:21 #1
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_174283906
Joeee, voor de zaak heb ik een Caddy uit 2007 om braaf mijn spulletjes heen en weer te brengen. Nooit problemen gehad, vorige week vlekkeloos door de APK maar nu heb ik een probleempje.

Toen ik weg wou rijden na het lossen van spullen kreeg ik de melding dat de achterdeur open stond, kan gebeuren. Alle deuren goed dichtgedaan maar nog steeds deze melding. Tegelijkertijd zijn ook opeens beide lampjes van de richtingaanwijzer (op het dashboard, niet de knipperlichten zelf) constant aan het branden (beide). Deze blijven ook branden zodra de auto helemaal uit is en op slot.

Iemand een idee wat dit kan zijn?
  zondag 8 oktober 2017 @ 20:53:03 #2
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174286913
Een storing denk ik.. Deur open-melding lijkt me de schakelaar die ergens in- of bij de deur zit.. Knopje wat ingedrukt wordt als de deur dicht gaat.

R.a.w. Lampjes: geen flauw idee.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:56:31 #3
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_174302776
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 20:53 schreef Sounddragon het volgende:
Een storing denk ik.. Deur open-melding lijkt me de schakelaar die ergens in- of bij de deur zit.. Knopje wat ingedrukt wordt als de deur dicht gaat.

R.a.w. Lampjes: geen flauw idee.
Ja het rare was dat het tegelijk ontstond dus waarschijnlijk een storing tussen die twee aansluitingen ofzo. Kan zijn door de harde regen misschien. Uiteindelijk vandaag was het weer weg dus misschien eenmalig probleempje :)
  maandag 9 oktober 2017 @ 21:38:44 #4
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174313125
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:56 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja het rare was dat het tegelijk ontstond dus waarschijnlijk een storing tussen die twee aansluitingen ofzo. Kan zijn door de harde regen misschien. Uiteindelijk vandaag was het weer weg dus misschien eenmalig probleempje :)
check eens of er niet ergens water in een deur of bij een achterlicht lekt. Natte stekker zou zomaar kunnen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 9 oktober 2017 @ 22:46:04 #5
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_174315213
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 21:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

check eens of er niet ergens water in een deur of bij een achterlicht lekt. Natte stekker zou zomaar kunnen.
Ja al gedaan niks zichtbaar
pi_174322194
Dashboard of canbus geneuzel.

VCDS eraan is nagenoeg enige optie om erachter te komen (dealerwerk of profi beunhaas dus)
life happens while you're pusing the throttle.
pi_174387743
Je comfortmodule (die regeld verlichting e.d) zit links onder je dashboard gemonteerd. Ik heb eens meegemaakt dat er echt een laag water onder de bekleding stond. De storing was toen dat de knipperlichten en ruitenwissers het niet deden. Na alles goed drooggemaakt te hebben werkte het weer normaal.
Zou ook kunnen dat de module gewoon kapot is, nieuw kost rond de 250 euro en moet dan weer geprogrammeerd worden door de dealer (of iemand met vcds)
Ik zou als ik jou was deze storing laten nakijken door een garage/dealer.
Mvg
My dials are pupillated.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 08:30:50 #8
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_174391101
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Ja al gedaan niks zichtbaar
Bij de caddy die ik had was het slot van de achterdeur niet meer waterdicht en liep er water in.
Kreeg hierdoor ook continu deur open meldingen en binnenverlichting bleef aan.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  vrijdag 13 oktober 2017 @ 12:47:13 #9
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_174394889
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 08:30 schreef James-Hetfield het volgende:

[..]

Bij de caddy die ik had was het slot van de achterdeur niet meer waterdicht en liep er water in.
Kreeg hierdoor ook continu deur open meldingen en binnenverlichting bleef aan.
Heeft 'ie al naar gekeken, zegt TS.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')