abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174352565
De lolbroeken die niet alleen op de AOW maar ook vooral op de zorg willen bezuinigen om 'het probleem' aan te pakken brengen het uiteraard met een kwinkslag... Het ergste is dat ze het waarschijnlijk nog menen ook. De Homo Economicus in optima forma: nul historisch besef, korte termijn visie en een algehele reductie van het menselijk bestaan in een kosten- en batenplaatje.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
  woensdag 11 oktober 2017 @ 17:39:18 #177
321876 Cherna
Fuck the System
pi_174353549
quote:
0s.gif Op woensdag 11 oktober 2017 16:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
De lolbroeken die niet alleen op de AOW maar ook vooral op de zorg willen bezuinigen om 'het probleem' aan te pakken brengen het uiteraard met een kwinkslag... Het ergste is dat ze het waarschijnlijk nog menen ook. De Homo Economicus in optima forma: nul historisch besef, korte termijn visie en een algehele reductie van het menselijk bestaan in een kosten- en batenplaatje.
En als je dan al tegen die neoliberale standpunten bent denken ze ook nog dat ik niet bereid ben in te leveren. Zolang ik werk ben ik gezond en heb ik geen problemen behoorlijk belasting te betalen voor de minderen. Ik spaar om het mij op oudere leeftijd iets makkelijker te maken omdat je dan minder weerbaar bent. Maar zelfs dat vinden bepaalde users niet terecht. Maw je uitgave patroon op een later tijdstip als je niet meer werkt enigzins te behouden en dan nog niet eens op het niveau als tijdens je werkzame periode noemt men al rijk wanneer het om een arbeider gaat die meer dan 40-45 jaar met diensten werkt om even een voorbeeld te geven.

Maar goed ze doen maar wat ze niet laten kunnen. Maar nu we weer economisch goed draaien willen een aantal users maar doorgaan om onze levenskwaliteit in Nederland te verslechteren met dramatische voorstellen die hun bovendien zelf gaat raken. Maar ja in Duitsland kan het ook dus waarom niet in Nederland. Maw we moeten de landen volgen waar het slechter gaat. 😁
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')