abonnement Unibet Coolblue
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:19:45 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174280454
'Als u moeilijk de slaap kunt vatten, komen de interviews van Harry goed van pas.'

Maar een interview met Mens is tevens een 'red flag' voor vastoedbeleggers.

Laatst las ik het volgende bericht: ‘Autohandelaar Tonny Keijzers verdacht van 2,5 miljoen euro btw-fraude.’ Mijn eerste gedachte: weer een Harry Mens-gast die achter de tralies eindigt. _O-

Notoire oplichters van Palm Invest, Centurion Vastgoed en Easy Life gingen hem voor. Toenmalig advocaat Dion Bartels adviseerde het jaren geleden al: mijd elke belegging die in Business Class wordt gepromoot. Bartels had een lijst met red flags voor vastgoedbeleggers. Een optreden bij Harry Mens was er één van. _O-

Toen Bartels op een persconferentie deze lijst presenteerde, droeg hij een kogelvrij vest. Humor kon Dion niet worden ontzegd. Administratief inzicht wel: zijn carrière als advocaat eindigde in een faillissement. Business Class moet commercieel een groot succes zijn. Voor 12.000 euro kun je er je handelswaar promoten.

Laatst trad de baas van een Fletcher-hotel op. De openingsvraag van Harry luidde: ‘Hoe laat is bij jullie de lunch?’ Het verrassende antwoord: ‘Van twaalf tot twee.’ Ik zat meteen aan de buis gekluisterd en wachtte met spanning op de vervolgvraag van de Larry King van de Nederlandse tv. ‘Jullie zijn behalve restaurant ook hotel. Kun je bij jullie dus ook slapen?_O- Legendarische televisie. Onbegrijpelijk dat Harry de Televizier- Ring nog niet heeft gewonnen.

Nepotisme is hem ook niet vreemd. Als je als projectontwikkelaar voor 12.000 euro vijf minuten aandacht voor je nieuwste vakantiepark wilt, moet je op de koop toe nemen dat dochter Suze de helft van die tijd in beslag neemt. Met haar neus in de wind en borstjes vooruit, als ware zij een catwalkmodel, loopt ze met haar Jimmy Choo’s op het grindpad van een volgens de initiatiefnemer ‘prachtige locatie, waar al heel veel belangstelling voor is’. In werkelijkheid is het vaak een plek waar je nog niet dood gevonden wilt worden. :D

Hoewel dat Harry ook niet slecht zou uitkomen, want hij heeft zijn eigen crematorium. Als hij nog een minuutje onverkochte zendtijd heeft, gebruikt ’ie dat om beleggers te werven voor zijn crematorium of een ander vastgoedprojectje van hemzelf. Harry Mens, de Berlusconi van de Lage Landen. Harry is van vele markten thuis. Het is hem gegund, want een zomer aan de Côte d’Azur vraagt om een riant budget.

Wie de opvolger van Tonny Keijzers wordt? Ik tip Business Class-gast Selwyn Duijvestijn van Mountain- Shield, een handelaar in aandelen in lege beursvehikels. Een gevalletje koersmanipulatie of voorkennis ligt dus op de loer. Mocht u een keer naar Business Class willen kijken, kies dan voor de herhaling op de late zondagavond.

Als u moeilijk de slaap kunt vatten, komen de interviews van Harry goed van pas. Harry is nu zeventig; zou hij al aan stoppen denken? Een collega zei ooit: ‘Als ik begin te kwijlen, moet je mij zeggen dat het beter is om te stoppen.’ Zo erg is het met Harry niet gesteld, dus ik ben bang dat we nog jaren mogen genieten van Business Class. En van Suze. Gelukkig voor alle cipiers in Nederland. Zolang Harry doorgaat, hoeven zij niet te vrezen voor hun baan. _O-

http://www.quotenet.nl/Ni(...)e-Lage-Landen-204007

Treffend ^O^
  Trouwste user 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 15:24:39 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_174280552
Geweldige column. _O_ De Front Page snakt. :)

Heb je ook foto's van de personen die je noemt? Zijn denk ik Oh-jaatjes. :D

Klasse.

Zie nu dat de column niet door jou is geschreven. :{ :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174280680
Harry Mens :')_!
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:55:28 #4
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174281042
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:32 schreef bamibij het volgende:
Harry Mens :')_!
en dochter Suze :P

  zondag 8 oktober 2017 @ 15:57:22 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_174281074
en een buitenkansje voor een hele aantrekkelijke prijs op een mooie lokatie _O-

pi_174281384
Meer pics van die dochter !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')