abonnement Unibet Coolblue
pi_174280243
Ik ben vandaag de hele dag op visite bij iemand. De oprit van de mensen waar ik bij op bezoek ben staat vol. Het huis ernaast is onbewoond, die bewoners hebben ergens anders een woning. Ik heb mijn auto dus bij hun op de oprit gezet. Nu zie ik dat er een camper op die oprit staat, op twee centimeter van mijn auto. Ik hoef vanavond pas weg, maar zoals het er nu naar uitziet kan ik mijn auto niet in. We weten dat die camper van de buren is, maar die zijn nergens te bekennen.

Wat als die camper er vanavond nog staat? Ik sta op het terrein van de buren, mogen zij mijn auto daar vast houden?
pi_174280326
Gewoon even buren vriendelijke vragen of even camper mag verplaatsen eventueel help je ook mee met duwen en natuurlijk helpt je hen ook met terugduwen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174280379
De mensen bij wie ik op visite was gaven aan dat hun buren er de afgelopen twee jaar niet zijn geweest. Het huis van hun buren is ook letterlijk een bouwval. Aan straat parkeren kan niet, dus besloot ik voor vandaag hun oprit te gebruiken.

[ Bericht 49% gewijzigd door Nizno op 08-10-2017 16:15:31 ]
pi_174280395
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon even buren vriendelijke vragen of even camper mag verplaatsen eventueel help je ook mee met duwen en natuurlijk helpt je hen ook met terugduwen.
Die buren zijn nergens te bekennen. Camper staat op handrem, hadden we al geprobeerd namelijk.
pi_174280405
Voortaan niet meer op andermans terrein parkeren. Ook niet als daar "toch geen mensen wonen".
pi_174280408
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:12 schreef trein2000 het volgende:
Via de achterklep naar binnen dus.
Gaat niet, direct achter mijn auto staat een muur. Kan de klep niet openen.
pi_174280429
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:16 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Die buren zijn nergens te bekennen. Camper staat op handrem, hadden we al geprobeerd namelijk.
Dus als zij voor vanavond niet meer terugkomen heb jij een probleem. Ik vermoed dat ze dit expres gedaan hebben om jou een bepaalde les te leren.
pi_174280439
quote:
4s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:16 schreef Krollie het volgende:
Voortaan niet meer op andermans terrein parkeren. Ook niet als daar "toch geen mensen wonen".
De mensen waarbij ik op visite ben zijn er ook verbaasd over.
pi_174280469
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:18 schreef Krollie het volgende:

[..]

Dus als zij voor vanavond niet meer terugkomen heb jij een probleem. Ik vermoed dat ze dit expres gedaan hebben om jou een bepaalde les te leren.
Dat zou ik wel erg vinden. Om mij die les te leren hadden ze ook kunnen aanbellen.
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:21:20 #10
180174 Diemux
People vs Me
pi_174280488
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:20 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Om mij die les te leren hadden ze ook kunnen aanbellen.
Tja, misschien is er toch meer aan de hand dan je bezoekadres verteld. Je kan enkel en alleen aanbellen en vragen of ze de camper willen verplaatsen. Ik zou er maar alvast aan beginnen voordat ze echt weg zijn.
pi_174280508
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:21 schreef Diemux het volgende:

[..]

Tja, misschien is er toch meer aan de hand dan je bezoekadres verteld. Je kan enkel en alleen aanbellen en vragen of ze de camper willen verplaatsen. Ik zou er maar alvast aan beginnen voordat ze echt weg zijn.
De bel doet het niet. Er zit zelfs geen voordeur in, zo vervallen is dat huis. Er is niemand in die woning, en er zijn geen contactgegevens van die buren bekend.
  Redactie Frontpage zondag 8 oktober 2017 @ 15:22:23 #12
38148 crew  Innisdemon
pi_174280511
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:20 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dat zou ik wel erg vinden. Om mij die les te leren hadden ze ook kunnen aanbellen.
Ja. En bij de volgende keer weer aanbellen, en zo voort.
Wellicht gebeurt het net iets te vaak, waardoor ze dit soort maatregelen nemen.

Een volgende die daar parkeert om bij jouw vrienden op bezoek te gaan, zal worden gewaarschuwd, en daarmee is het doel bereikt.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:24:41 #13
456076 PreiKaas
Prei met Kaas
pi_174280553
Plaats eens een foto
pi_174280557
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:22 schreef sneakydesert het volgende:
De bel doet het niet. Er zit zelfs geen voordeur in, zo vervallen is dat huis. Er is niemand in die woning, en er zijn geen contactgegevens van die buren bekend.
Aankloppen of naar binnen roepen dan.
Of je belt bij de rest van de buurt aan om te vragen of de camper toevallig van iemand in de buurt is, en niet specifiek van die buren.
Veel andere legale mogelijkheden heb je niet.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:25:14 #15
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_174280563
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:15 schreef sneakydesert het volgende:
De mensen bij wie ik op visite was gaven aan dat hun buren er de afgelopen twee jaar niet zijn geweest.
Als die buren er 1x per 2 jaar zijn, dan kun je over 2 jaar je auto ophalen. Good riddance.
pi_174280566
quote:
10s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:23 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ja doei, het is hun terrein en je hebt daar dus niet te parkeren, al zijn ze er nog nooit geweest.
Ik zit fout, maar hoe krijg ik mijn auto weg? Kan ik daar een takelwagen voor laten komen, of moet ik wachten tot die buren terugkomen, waarvan niemand weet wanneer dat is.
pi_174280576
Waarschijnlijk is de eigenaar ingeseind d.m.v. een telefoontje van één van de buren van jouw bezoekadres dat er "wederom gebruik wordt gemaakt van hun terrein".

En daar hadden ze nu juist een mooi plan voor gemaakt: de camper hebben ze toch voorlopig niet nodig, dus die kan daar nog lang op hun eigen terrein geparkeerd blijven staan.....

Heb je een OV abonnement?
pi_174280580
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:25 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik zit fout, maar hoe krijg ik mijn auto weg? Kan ik daar een takelwagen voor laten komen, of moet ik wachten tot die buren terugkomen, waarvan niemand weet wanneer dat is.
Als jij denkt dat die takelwagen jouw auto eruit kan takelen moet je dat doen.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_174280586
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:25 schreef OEM het volgende:

[..]

Als die buren er 1x per 2 jaar zijn, dan kun je over 2 jaar je auto ophalen. Good riddance.
Jeetje, ik hoop het niet.
pi_174280618
Heb je al nagevraagd bij je bezoekadres of het al vaker is voorgekomen dat hun bezoek op dat terrein parkeerde?

Het klinkt namelijk als een gevalletje "het zat zijn".
  zondag 8 oktober 2017 @ 15:28:27 #21
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_174280620
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:25 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Ik zit fout, maar hoe krijg ik mijn auto weg? Kan ik daar een takelwagen voor laten komen, of moet ik wachten tot die buren terugkomen, waarvan niemand weet wanneer dat is.
Geen idee, sorry. Niet toevallig een briefje kunnen vinden op de camper of een andere hint? Misschien weet een andere buur wat van ze?
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_174280631
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:26 schreef Vermar het volgende:
Waarschijnlijk is de eigenaar ingeseind d.m.v. een telefoontje van één van de buren van jouw bezoekadres dat er "wederom gebruik wordt gemaakt van hun terrein".

En daar hadden ze nu juist een mooi plan voor gemaakt: de camper hebben ze toch voorlopig niet nodig, dus die kan daar nog lang op hun eigen terrein geparkeerd blijven staan.....
Dat zou echt heel gemeen zijn. Als ze hadden aangebeld en aan mij hadden gevraagd de auto te verplaatsen had ik het meteen gedaan.
pi_174280639
Pak gewoon met een man of acht je auto op en verplaats hem.
pi_174280677
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:29 schreef sneakydesert het volgende:
Dat zou echt heel gemeen zijn. Als ze hadden aangebeld en aan mij hadden gevraagd de auto te verplaatsen had ik het meteen gedaan.
Moeten ze bij de hele buurt aanbellen om te vragen of die auto toevallig van iemand is?
Ik ga mee in het verhaal dat ze het zat zijn.

Wellicht was het netter een kettinkje voor de oprit te hangen, maar deze methode werkt ook.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174280686
Stond die camper er eerst niet dan?
En je mag niet parkeren op andermans prive terrein zonder toestemming.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')