abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174299447
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:20 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

5 seconden google: vanaf 30 per dag.
Valt ook reuze mee.
Dat vind ik dus best veel geld, als je bedenkt dat je voor minder dan 50 de oversteek met je eigen auto maakt.

Ik zou dat alleen overwegen in Frankrijk, wat daar betaal je blauw aan tol. In groot Brittanni is er bijna geen tol :D
pi_174299629
Via Dover verlies je minimaal 2 dagen als je naar Schotland wilt. Zonde van de tijd, die je ook in bonnie Scotland door kan brengen.
Maar goed, er zijn dus alternatieven. Whichever you like.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Ter info: op DM's wordt niet gereageerd.
Where's that confounded bridge?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174299872
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Via Dover verlies je minimaal 2 dagen als je naar Schotland wilt. Zonde van de tijd, die je ook in bonnie Scotland door kan brengen.
Maar goed, er zijn dus alternatieven. Whichever you like.
Ik heb het een paar keer in twee dagen (twee keer acht uur) gelift. Tilburg tot London, London tot Glencoe. Kan best. En je moet natuurlijk ook wel een beetje van de reis genieten. :)
Mon 'en!
pi_174299949
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:40 schreef bloempjuh het volgende:
Ik heb het een paar keer in twee dagen (twee keer acht uur) gelift. Tilburg tot London, London tot Glencoe. Kan best. En je moet natuurlijk ook wel een beetje van de reis genieten. :)
Het kan ook best, maar ik zou toch liever 2 extra dagen in Schotland doorbrengen dan van NL naar Duinkerken/Calais-Dover, door Engeland en weer terug. Dat laatste zie ik als dagen verliezen. En daar heb ik geen zin in :)
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_174299954
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:40 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Aan de andere kant: de boot van IJmuiden naar New Castle verlies je ook weer een hele dag, en je bent verplicht een hut te boeken...

Meeliften gaat dat trouwens nog wel anno 2017? Want bij het boeken van de veerboot, willen ze van alle reizigers de volledige naam. Terwijl ik gewoon nog plek in de auto heb.
pi_174299997
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:44 schreef Diqiu-Long het volgende:
Aan de andere kant: de boot van IJmuiden naar New Castle verlies je ook weer een hele dag, en je bent verplicht een hut te boeken...
Een nacht. Waarin je slaapt. Net als in een hotel of B&B. Je verliest per saldo dus niks. Je reist zelfs tijdens het slapen. Is dus eigenlijk een voordeel.
pi_174300049
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Een nacht. Waarin je slaapt. Net als in een hotel of B&B. Je verliest per saldo dus niks. Je reist zelfs tijdens het slapen. Is dus eigenlijk een voordeel.
Ja, maar de boot vertrekt pas om 17 en dan had je allang in Engeland kunnen zijn. En dan ergens overnachten. Dus ik zie het als 1 dag verliezen, enige voordeel is inderdaad dat je kunt slapen en niet hoeft auto te rijden.
pi_174300083
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:50 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja, maar de boot vertrekt pas om 17 en dan had je allang in Engeland kunnen zijn. En dan ergens overnachten. Dus ik zie het als 1 dag verliezen, enige voordeel is inderdaad dat je kunt slapen en niet hoeft auto te rijden.
Verschil van zienswijze. Prima :)
pi_174300131
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:52 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Verschil van zienswijze. Prima :)
Jep: maar het valt en staat bij de prijs. De boot van Duinkerken naar Dover is inclusief alle inzittenden, terwijl je bij IJmuiden per inzittende betaald.

Vraag mij vooral af wat de prijs straks in de zomer is, want in laagseizoen vallen de kosten inderdaad mee.
pi_174300364
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Meeliften gaat dat trouwens nog wel anno 2017? Want bij het boeken van de veerboot, willen ze van alle reizigers de volledige naam. Terwijl ik gewoon nog plek in de auto heb.
Kan wel, maar ik voel me een beetje 'awkward' als ik als blank meisje sta te liften, terwijl er in Calais duizenden asielzoekers echt hulp nodig hebben. Dus heb het al een jaartje ofzo niet meer gedaan.
Vanuit Duinkerken is wel erg tof om te liften, trouwens. Bijna alleen maar trucks :)
Mon 'en!
pi_174300454
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 02:37 schreef Aiciu het volgende:

Die Hollanders hebben wel gelijk wat betreft domme Belgen.
Bah Hollanders.
Doe mij maar Nederlanders (- de Hollanders).

Oh en Nederland en Holland is al -1.
Elk land wint dan al. Oke niet op het gebied van hoe het hier geregeld is maar ok.

Engeland? Mwah beter maar daar zou ik niet zo snel heen gaan nu met brexit en sws al niet als eerste.
Tenzij er echt een reden is wrm daar.
pi_174303854
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:21 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist: schitterende land is dat, vele malen mooier dan ons kikkerlandje.
Heel West Europa is lelijk.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174304034
Nogmaals de vraag: Sinds wanneer hoort relatie-status in je CV thuis? Tenzij je zestien kinderen meeneemt naar een 'live-in job', natuurlijk...
Mon 'en!
pi_174304837
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:48 schreef bloempjuh het volgende:
Nogmaals de vraag: Sinds wanneer hoort relatie-status in je CV thuis? Tenzij je zestien kinderen meeneemt naar een 'live-in job', natuurlijk...
Ik zou het er ook niet in zetten, maar er is geen wet die het verbiedt.
pi_174305767
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 17:13 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zou het er ook niet in zetten, maar er is geen wet die het verbiedt.
Dat niet. Maar het is wel raar, toch?
Mon 'en!
pi_174305865
Zou even goed nalezen wat er wel en niet in een UK cv 'mag'. Zoals bijv. geen foto en bij sommige landen ook geen geboortedatum of land van herkomst. Dus levenssituatie lijkt me ook niet relevant.
pi_174305920
John Terry
JAAA MOOI
  maandag 9 oktober 2017 @ 18:24:35 #43
212761 magnetronkoffie
Too hot to handle!
pi_174307077
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:29 schreef bloempjuh het volgende:

[..]

Ik mis Engeland niet echt, maar Schotland wel. Ik zou z teruggaan, als mijn verloofde mee terug zou willen. Maar hij wil hier blijven :)
Schotland! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Burn it to the ground.
Hokjesdenken is de patat met mayo van de cognitieve haute cuisine.
Iemand kapot maken is heel makkelijk. iemand weer helen...dat is pas een uitdaging!
♫♪♪♫♪♫♫♪==♥☥
pi_174307525
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 18:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Schotland! _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh! Ik mis Glencoe! Glencoe in de winter..! O+
Mon 'en!
pi_174316494
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 16:43 schreef Aiciu het volgende:

Heel West Europa is lelijk.
Nooit in Ierland geweest dus
pi_174317162
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 23:33 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Nooit in Ierland geweest dus
Jawel.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174317380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 00:29 schreef Aiciu het volgende:

Jawel.
Als je zegt dat dat niet mooi is dan moet je er echt nog weer heen en beter de dingen opzoeken.
(Buiten dat het er ofc geen 30 gr wordt)
pi_174317450
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 01:00 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Als je zegt dat dat niet mooi is dan moet je er echt nog weer heen en beter de dingen opzoeken.
(Buiten dat het er ofc geen 30 gr wordt)
Schotland en Ierland zijn heus wel mooi, maar al die regen is niks voor mij.
Ik vind het in Nederland al te veel, waarom zou iemand in een land willen wonen waar het nog vaker regent?

West Europa kan mooi zijn, maar alleen als de zon schijnt. Voor de rest vind ik het maar een depressief zooitje met gestreste chagrijnige mensen die alles beter weten.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174323656
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 01:13 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Schotland en Ierland zijn heus wel mooi, maar al die regen is niks voor mij.
Ik vind het in Nederland al te veel, waarom zou iemand in een land willen wonen waar het nog vaker regent?

West Europa kan mooi zijn, maar alleen als de zon schijnt. Voor de rest vind ik het maar een depressief zooitje met gestreste chagrijnige mensen die alles beter weten.
Ierland en veel regen is echt niet op elke plek even erg hoor.
NL is een drama absoluut. Mensen veel stress en chaggie. Al het zeuren. Helemaal mee eens.
Ierland is dat echter totaal niet.
pi_174330921
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 02:37 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Die Hollanders hebben wel gelijk wat betreft domme Belgen.
Val me niet zo aan, het was maar een grapje.

Ben nog nooit in Itali geweest kan er niet over oordelen :)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')