abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174276584




Het nieuws tot zover

quote:
Noord-Koreaanse leider roept op tot meer raketlanceringen

Kim Jong-un dreigt met meer lanceringen boven zee zodat Noord-Korea op termijn het Amerikaanse eiland Guam in de Stille Oceaan kan bereiken. Dat hebben Noord-Koreaanse staatsmedia gemeld in de nacht van dinsdag op woensdag. De waarschuwing komt een dag nadat het land voor het eerst een raket over Japan schoot. De Verenigde Naties (VN) veroordeelden de raketlancering.

Noord-Korea laat weten dat Kim Jong-un aanwezig was bij het afschieten van de raket. Volgens staatsmedia was de lancering een reactie op gezamenlijke oefeningen van het Amerikaanse en Zuid-Koreaanse leger. De raket van dinsdag was pas een eerste stap van de militaire operatie om Guam te bereiken, aldus Kim Jong-un. Het projectiel vloog over het noorden van Japan en landde in zee.

Noord-Korea dreigde eerder al het eiland Guam aan te vallen, nadat de Amerikaanse president Donald Trump waarschuwde de Verenigde Staten niet te bedreigen. De Veiligheidsraad van de VN schrijft in een reactie op de lancering van dinsdag dat het belangrijk is dat Noord-Korea onmiddellijk concrete stappen neemt om de spanning in de regio te verminderen. De VN reppen niet over nieuwe sancties. Dat zouden Rusland en China niet willen.

https://www.ad.nl/buitenl(...)nceringen~a131edc8a/
Tijdlijn rakettesten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hwasong-12


Hwasong-14


Taepodong-2


En verder
pi_174276720
Zou toch wat zijn, dreigt er een nucleaire oorlog op je land en weigert je dictator jodium pillen uit te delen aan de bevolking 😂

Weg met dat regime! Wat China en Rusland niet doet moet de USA doen.
Nu is de tijd daar want anders gooien ze ooit eens een bom op Japan ofzo omdat het een foutje heeft gemaakt.

Aanvallen, regering weg en terug geven aan China en rusland zodat die hun buffer hebben.
pi_174276736
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:27 schreef Gruj0 het volgende:
Tot nu toe zijn hun nieuwste speeltjes alleen ingezet boven landen die defensief gezien niets te bieden hadden. N-K heeft prachtige buren en die Yankees zullen zich wel bedenken voor ze hun high-tech 90-ties stuff inzetten.
kom eens met iets concreets want ik kan geen enkele situatie bedenken. Jij blijkbaar wel dus enlighten me
quote:
Welke nieuwste speeltjes? Benoem.
grapjas alsof ik weet wat hun in het geheim ontwikkelen :') wat ik wel weet is dat de stealth bomber ten tijden van de irak oorlog fonkel nieuw was en direct is ingezet
quote:
Wanneer, welke stealth bombers?
Je weet dat het Iraqi leger tijdens de Tweede Golfoorlog defensief weinig meer te bieden had?
Lockheed F-117A Nighthawk is gebruikt in de oorlog in irak in 1991 toen was deze stealth fighter nog nooit gebruikt in een echt conflict. en ze hebben hem daar direct ingezet. en ja het leger van Irak was geen match duhhh welk conflic tussen toen en nu wel?
quote:
Misschien zou jij je eens moeten inlezen over welk belang het gebruik van hinderlagen en camouflage in het moderne oorlogvoeren tegenwoordig nog heeft.
nee hoor want deze oorlog zal vanuit het water en de lucht worden gevoerd en tegen de tijd dat er wat op land komt is er geen hinderlaag meer te leggen en is de winter al lang voorbij
quote:
Hopen maar dat het niet doorgaat dan, want niemand zal baat hebben bij zo'n oorlog, enkel de VS.
niemand behalve de VS dat is net zoiets als een patat mayo bestellen zonder mayo
quote:
Dat wat ik heb gequote, is slechts een van zijn posts waardoor mijn post tot stand is gekomen.
goedzo :{
quote:
Amerika maakt zich meer druk om het kernwapenprogramma van N-K, dan haar directe buren (o.a. China en Rusland).
jij snapt het echt niet he Rusland en China zijn al een volwaardige nucleaire supermacht kan de VS niks aan veranderen en ze willen niet (niemand wil dit op NK en wat schurkenstaten na) dat NK een volwaardige nucleaire supermacht wordt. dat is waar dit hele topic om draait
quote:
Amerika wordt bedreigd door N-K zeggen velen. Dat is niet zo raar als je constant op je hoede moet zijn voor wat trigger happy figuren die menen het op deze aardbol voor het zeggen te hebben. Amerika is degene die constant dreigt.

Ze zouden zich eens wat drukker moeten maken over hun grote vrienden S-A en hoe het gesteld is met de mensenrechten daar. Omdat ze on "war on terror" zijn, kunnen ze zich ook beter druk gaan houden met kernmacht Pakistan en de vele terrorististische dreigingen die daar woeden.
eerste nuttige wat je gepost hebt, beetje off topic maar het klopt wel fijn na al die onzin van je. Toch sta ik achter de VS in plaats van al die schurkenstaten in het midden oosten en NK al helemaal dat moet echt een keer ophouden en hoe erg ook het lijkt erop dat het middels millitaire ingrepen moet

[ Bericht 1% gewijzigd door GewoneMan op 08-10-2017 12:15:20 ]
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_174277139
De running theory in Washington is het volgende.

President Trump gaat een aanval op Noord Korea uitvoeren voordat hij het akkoord met Iran van tafel veegt om zo indirect druk uit te oefenen op Iran.

Sinds het begin van de zomer zijn conservatieve think thanks al bezig met de 'post-war' planning voor Noord Korea.

Noord Korea heeft aan de Russen berekeningen en plannen laten zien voor een aanval op de VS, om ze te overtuigen dat het regime serieus is over de dreigingen. De Russen hebben op basis van de informatie geconcludeerd dat NK inderdaad in theorie een raket heeft om de VS te raken. Echter zijn zij niet van plan om extra druk uit te oefenen op de VS, omdat ze denken dat het zinloos is.

Met China zou achter de schermen al een deal zijn gemaakt. O.a. is de handelsoorlog en de sancties/WTO aanklacht die op de planning stond van tafel. Daarnaast bevalt de nieuwe 'realpolitik' van de Amerikanen de Chinezen wel.
pi_174277193
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Nintex het volgende:
De running theory in Washington is het volgende.

President Trump gaat een aanval op Noord Korea uitvoeren voordat hij het akkoord met Iran van tafel veegt om zo indirect druk uit te oefenen op Iran.

Sinds het begin van de zomer zijn conservatieve think thanks al bezig met de 'post-war' planning voor Noord Korea.

Noord Korea heeft aan de Russen berekeningen en plannen laten zien voor een aanval op de VS, om ze te overtuigen dat het regime serieus is over de dreigingen. De Russen hebben op basis van de informatie geconcludeerd dat NK inderdaad in theorie een raket heeft om de VS te raken. Echter zijn zij niet van plan om extra druk uit te oefenen op de VS, omdat ze denken dat het zinloos is.

Met China zou achter de schermen al een deal zijn gemaakt. O.a. is de handelsoorlog en de sancties/WTO aanklacht die op de planning stond van tafel. Daarnaast bevalt de nieuwe 'realpolitik' van de Amerikanen de Chinezen wel.
:')
  Meest relativerende user 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 12:09:36 #6
357044 Budapestenaar
pi_174277219
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Nintex het volgende:

Noord Korea heeft aan de Russen berekeningen en plannen laten zien voor een aanval op de VS, om ze te overtuigen dat het regime serieus is over de dreigingen. De Russen hebben op basis van de informatie geconcludeerd dat NK inderdaad in theorie een raket heeft om de VS te raken. Echter zijn zij niet van plan om extra druk uit te oefenen op de VS, omdat ze denken dat het zinloos is.

In theorie komt het Rusland goed uit dat NK zijn handen vuil maakt aan het afvuren van een raket op de VS. Als dat ding doel raakt, verzwakt het één van hun vijanden zonder dat ze zelf een vinger hoefden uitsteken.
  User die overal opduikt 2022 zondag 8 oktober 2017 @ 12:40:04 #7
186611 Haags
pi_174277703
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Nintex het volgende:
De running theory in Washington is het volgende.

President Trump gaat een aanval op Noord Korea uitvoeren voordat hij het akkoord met Iran van tafel veegt om zo indirect druk uit te oefenen op Iran.

Sinds het begin van de zomer zijn conservatieve think thanks al bezig met de 'post-war' planning voor Noord Korea.

Noord Korea heeft aan de Russen berekeningen en plannen laten zien voor een aanval op de VS, om ze te overtuigen dat het regime serieus is over de dreigingen. De Russen hebben op basis van de informatie geconcludeerd dat NK inderdaad in theorie een raket heeft om de VS te raken. Echter zijn zij niet van plan om extra druk uit te oefenen op de VS, omdat ze denken dat het zinloos is.

Met China zou achter de schermen al een deal zijn gemaakt. O.a. is de handelsoorlog en de sancties/WTO aanklacht die op de planning stond van tafel. Daarnaast bevalt de nieuwe 'realpolitik' van de Amerikanen de Chinezen wel.
Zelden zoveel onzin in een post gelezen. :')
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport zondag 8 oktober 2017 @ 12:41:00 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_174277715
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. :')
Ik heb vreemdere dingen waarheid zien worden :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_174277741
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. :')
Is dat zo?
Hier alvast de bevestiging van een gedeelte van het verhaal:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-rakettest-voor.html
pi_174277996
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:42 schreef supermercado het volgende:
Zou toch wat zijn, dreigt er een nucleaire oorlog op je land en weigert je dictator jodium pillen uit te delen aan de bevolking 😂

Weg met dat regime! Wat China en Rusland niet doet moet de USA doen.
Nu is de tijd daar want anders gooien ze ooit eens een bom op Japan ofzo omdat het een foutje heeft gemaakt.

Aanvallen, regering weg en terug geven aan China en rusland zodat die hun buffer hebben.
Ik denk eigenlijk ook niet dat die jodium-pillen veel zouden helpen, tegen een aanval van Amerika. Dan kan je het als Noord-Koreaanse burger gewoon wel schudden.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_174278050
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:42 schreef supermercado het volgende:
Zou toch wat zijn, dreigt er een nucleaire oorlog op je land en weigert je dictator jodium pillen uit te delen aan de bevolking 😂

Weg met dat regime! Wat China en Rusland niet doet moet de USA doen.
Nu is de tijd daar want anders gooien ze ooit eens een bom op Japan ofzo omdat het een foutje heeft gemaakt.

Aanvallen, regering weg en terug geven aan China en rusland zodat die hun buffer hebben.
Jij snapt er echt niks van, sorry.
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 8 oktober 2017 @ 13:36:57 #12
408813 crew  trein2000
pi_174278702
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Nintex het volgende:
De running theory in Washington is het volgende.

President Trump gaat een aanval op Noord Korea uitvoeren voordat hij het akkoord met Iran van tafel veegt om zo indirect druk uit te oefenen op Iran.

Sinds het begin van de zomer zijn conservatieve think thanks al bezig met de 'post-war' planning voor Noord Korea.

Noord Korea heeft aan de Russen berekeningen en plannen laten zien voor een aanval op de VS, om ze te overtuigen dat het regime serieus is over de dreigingen. De Russen hebben op basis van de informatie geconcludeerd dat NK inderdaad in theorie een raket heeft om de VS te raken. Echter zijn zij niet van plan om extra druk uit te oefenen op de VS, omdat ze denken dat het zinloos is.

Met China zou achter de schermen al een deal zijn gemaakt. O.a. is de handelsoorlog en de sancties/WTO aanklacht die op de planning stond van tafel. Daarnaast bevalt de nieuwe 'realpolitik' van de Amerikanen de Chinezen wel.
Wanneer solliciteer jij voor voorlieger bij het witte huis. Je past er naadloos tussen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_174278869
honde of honden?
pi_174279156
Wij hebben ook een brief gehad over Jodium pillen die we binnenkort kunnen ophalen. Is het niet verstandiger dat we schuilkelders voor iedereen gaan bouwen.
pi_174280344
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
kom eens met iets concreets want ik kan geen enkele situatie bedenken. Jij blijkbaar wel dus enlighten me
Alle oorlogen die VS/NAVO tot nu toe hebben gevoerd, waren tegen landen die niet veel in te brengen hadden. Militair gezien misschien wel 3e wereld landen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
grapjas alsof ik weet wat hun in het geheim ontwikkelen :')
Jij had het in post 282 van het vorige topicreeks over nieuwe speeltjes van de Amerikanen.
Eerst weet je wel welke speeltjes dat zijn nu opeens niet meer. Enlighten me. :')

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
wat ik wel weet is dat de stealth bomber ten tijden van de irak oorlog fonkel nieuw was en direct

Lockheed F-117A Nighthawk is gebruikt in de oorlog in irak in 1991 toen was deze stealth fighter nog nooit gebruikt in een echt conflict. en ze hebben hem daar direct ingezet.
Zo fonkelnieuw was hij toen niet en 8 jaar later (toen de VS propaganda over dit toestel op zijn hoogst was) parkeerden de Joegoslaven er twee van mooi op de grond met jaren 60 techniek.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
en ja het leger van Irak was geen match duhhh welk conflic tussen toen en nu wel?
Noord-Koreanen kun je niet vergelijken met Irakezen, Afghanen en Libiers. Hen kun je in het lijstje met Vietnamezen en Joegoslaven plaatsen. Die weten van wanten en met geringe middelen toch op een moderne wijze oorlog te voeren. De VS/NAVO hadden het al moeilijk genoeg met deze twee (onsuccesvol afgeronde missies voor "vrede") en met de Noord-Koreanen gaan ze het nog zwaarder krijgen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
nee hoor want deze oorlog zal vanuit het water en de lucht worden gevoerd en tegen de tijd dat er wat op land komt is er geen hinderlaag meer te leggen en is de winter al lang voorbij
Maar natuurlijk, jij bent helderziend, jij kan het weten.
Boots on the ground zal niet nodig zijn, kijkende naar de geschiedenis was dat ook niet nodig in Irak, Afghanistan, Syrie. :')

quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:43 schreef GewoneMan het volgende:
jij snapt het echt niet he Rusland en China zijn al een volwaardige nucleaire supermacht kan de VS niks aan veranderen en ze willen niet (niemand wil dit op NK en wat schurkenstaten na) dat NK een volwaardige nucleaire supermacht wordt. dat is waar dit hele topic om draait
Wie bepaalt of NK een schurkenstaat is? Wie bepaalt of een staat wel of geen kernmacht mag worden? De VS?

Dat schurkenstaat stempeltje he, hoeveel oorlogen heeft N-K afgelopen jaren gestart?
Hoeveel slachtoffers heeft N-K gemaakt daar waar zij absoluut geen enkele fuck te zoeken hadden? Vertel.
pi_174280986
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:13 schreef Gruj0 het volgende:


Wie bepaalt of NK een schurkenstaat is? Wie bepaalt of een staat wel of geen kernmacht mag worden? De VS?

Dat schurkenstaat stempeltje he, hoeveel oorlogen heeft N-K afgelopen jaren gestart?
Hoeveel slachtoffers heeft N-K gemaakt daar waar zij absoluut geen enkele fuck te zoeken hadden? Vertel.
Dit dusdie kernwapens geven ze nooit op kunnen we beter de dialoog aangaan dat ze er voorzichtig mee omgaan. En zo voorzichtig zijn de VS en Rusland niet met hun kernwapens
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_174281080
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Zelden zoveel onzin in een post gelezen. :')
Lees voor de gein eens het boek De nieuwe tsaar,
dan had je dit niet gepost.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174281133
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:13 schreef Gruj0 het volgende:
Alle oorlogen die VS/NAVO tot nu toe hebben gevoerd, waren tegen landen die niet veel in te brengen hadden. Militair gezien misschien wel 3e wereld landen.
jezus ben je echt zo dom? dat is precies wat ik de hele tijd post er is geen andere vergelijking mogelijk omdat die er niet is
quote:
Jij had het in post 282 van het vorige topicreeks over nieuwe speeltjes van de Amerikanen.
Eerst weet je wel welke speeltjes dat zijn nu opeens niet meer. Enlighten me. :')
heb jij enig idee wat het budget is voor defensie in de VS???? en hoe groot het top geheime area 51 en andere locaties zijn? waar al hun nieuwe speeltjes worden ontwikkeld en getest. er is altijd wel iets nieuws dat ik daarover post wil niet zeggen dat ik weet wat ze hebben
quote:
Zo fonkelnieuw was hij toen niet en 8 jaar later (toen de VS propaganda over dit toestel op zijn hoogst was) parkeerden de Joegoslaven er twee van mooi op de grond met jaren 60 techniek.
fonkelnieuw was misschien overdreven maar het was wel degelijk nieuw, hij was nog nooit in oorlog gebruikt hij wordt NU nog steeds gebruikt en weet het niet zeker maar volgens mij heeft hij nog geen opvolger die bekend is gemaakt, hiermee sluit ik niet uit dat er bepaalde mensen wat meer volgen op dit front en wel weten dat er een opvolger is (die er mogelijk ook is) vergeet ook niet dat millitaire wapens en voortuigen met gigantische budgetten worden gemaakt en dus ook lang actief worden gebruikt en met de nodige upgrades mee blijven gaan met de tijd
quote:
Noord-Koreanen kun je niet vergelijken met Irakezen, Afghanen en Libiers. Hen kun je in het lijstje met Vietnamezen en Joegoslaven plaatsen. Die weten van wanten en met geringe middelen toch op een moderne wijze oorlog te voeren. De VS/NAVO hadden het al moeilijk genoeg met deze twee (onsuccesvol afgeronde missies voor "vrede") en met de Noord-Koreanen gaan ze het nog zwaarder krijgen.
daar ben ik zeker van dat ze een zware dobber gaan krijgen aan NK (en alles wat erbij kan komen) heb ook nergens beweerd van niet
quote:
Maar natuurlijk, jij bent helderziend, jij kan het weten.
Boots on the ground zal niet nodig zijn, kijkende naar de geschiedenis was dat ook niet nodig in Irak, Afghanistan, Syrie. :')
wederom heb ik nooit gezegd, maar zeker de eerste 3 tot 6 maanden zal daar geen sprake van zijn dat mag je noteren en als het niet uitkomt mag je mij daarmee confronteren.
quote:
Wie bepaalt of NK een schurkenstaat is? Wie bepaalt of een staat wel of geen kernmacht mag worden? De VS?

Dat schurkenstaat stempeltje he, hoeveel oorlogen heeft N-K afgelopen jaren gestart?
Hoeveel slachtoffers heeft N-K gemaakt daar waar zij absoluut geen enkele fuck te zoeken hadden? Vertel.
de wereld orde en dat is de VS en de VN en er zijn hier en daar wat verdragen. NK houdt zich niet aan de gemaakte afspraken en hebben 24 jaar lang financiele compensatie gehad.

en denk wel dat dit mijn laatste respons is op jou :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:02:32 #19
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_174283114
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dit dus die kernwapens geven ze nooit op,
kunnen we beter de dialoog aangaan dat ze er voorzichtig mee omgaan.

Als ik KIM was en men kwam dat aan mij vragen met de pet in de hand, dan vroeg ik eerst 100 miljard dollar , om te beginnen

En hulp bij het ontwikkelen van nieuwe kernreactors
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_174283407

A huge number of North Korean soldiers took part in Kim Jong-un's drill
pi_174290810
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:18 schreef Aipen het volgende:
[ afbeelding ]
A huge number of North Korean soldiers took part in Kim Jong-un's drill

MOAB erop, klaar

"Thank you everybody, thank you. It was a great victory. Where's the Mad Dog, where's Mattis. Ah there he is!

"It would've been really hard to hit them all under the ground. They have like bunkers and everything. But how stupid are their leaders taking everyone to the same field. When they showed me the satellite I couldn't believe it. I called Mattis I said... do what you have to do. Take em all out. Every single one of them."
pi_174291163
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 18:18 schreef Aipen het volgende:
[ afbeelding ]
A huge number of North Korean soldiers took part in Kim Jong-un's drill

Het is bijna schattig :')
pi_174291434
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 13:04 schreef Odaiba het volgende:

[..]

Jij snapt er echt niks van, sorry.
Commentaar geven maar niks toevoegen getuigt er van dat je het zelf ook niet helemaal snapt.
Kom dan met de verbetering van mijn tekst als je het er niet mee eens bent, dan kan ik er misschien nog wat mee.
pi_174295079
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 15:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dit dusdie kernwapens geven ze nooit op kunnen we beter de dialoog aangaan dat ze er voorzichtig mee omgaan. En zo voorzichtig zijn de VS en Rusland niet met hun kernwapens
Nu kan men nog ingrijpen alvorens de Noord Koreaanse raket-technologie zo ver is gevorderd dat ze de VS en Europa kunnen raken met hun lange afstandsraketten. Nu is het nog maar de vraag of hun claim dat hun lange afstandsraketten de VS kunnen raken wel klopt. Het kan ook een tactische bluf zijn, iets wat we ook zagen bij Irak. Kun je daadwerkelijk een sterk leger mobiliseren bij een bevolking die grotendeels is uitgehongerd? Hoe lang hou je als regime dan zo'n langdurige oorlog vol? Allemaal relevante vragen.

In ieder geval kunnen ze buurland Japan wel raken. Ze kunnen Zuid-Korea hard raken. Maar omgekeerd ook. Vergeet dat niet.

Dus welk alternatief blijft er over? Die vraag zie ik nog steeds niet beantwoord.

Onderhandelingen hebben geen zin meer. Al decennia lang trekken de Noord Koreanen zich niets aan van opgelegde sancties of internationale waarschuwingen. In tegendeel, ze doen er steeds een schepje bovenop.
pi_174295179
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 22:49 schreef Nintex het volgende:

[..]

MOAB erop, klaar

"Thank you everybody, thank you. It was a great victory. Where's the Mad Dog, where's Mattis. Ah there he is!

"It would've been really hard to hit them all under the ground. They have like bunkers and everything. But how stupid are their leaders taking everyone to the same field. When they showed me the satellite I couldn't believe it. I called Mattis I said... do what you have to do. Take em all out. Every single one of them."
Waarom telkens toch deze trieste verzonnen gesprekjes tikken?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')