abonnement Unibet Coolblue
pi_174294797
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

meest interessante is dat dat topic maar 15 delen heeft, de grote meerderheid in NWS BNW vind massamoord niet interessant als het door een blanke man veroorzaakt wordt.
ftfy
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174294845
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:30 schreef Lonaa het volgende:
leerplicht-boks :')
Voor galg en rad-boks!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174294859
Nou DancingPhoebe, kom eens op met die exacte details, annex wensenlijst voor Kerst danwel Sinterklaas.
*trommelt vingers*
*tikt met voet*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174294871
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

meest interessante is dat dat topic maar 15 delen heeft, de grote meerderheid in NWS vind massamoord niet interessant als het door een blanke man veroorzaakt wordt.
Maar dat is niet alleen hier, da’s ook zo in de normale pers/samenleving
We have far more in common than that which devides us..
pi_174294875
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Voor galg en rad-boks!
Ja, wel een beetje he?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174294947
Eens even zien wat Spotify onder de vlag van Discover Weekly vandaag voor mij in petto heeft.. :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295035
Pumpkin spice pie havermout in de oven :9
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:50:14 #133
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174295070
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174295082
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

meest interessante is dat dat topic maar 15 delen heeft, de grote meerderheid in NWS vind massamoord niet interessant als het door een blanke man veroorzaakt wordt.
Ja, gut, dan kan je niet moslimbashen, dus waar moet je het dán over hebben :') (in dit geval is dat antwoord overigens 'de amerikaanse wapenwet' maar zelfs dat is veel minder interessant).

En vannacht niet werken, Lonaa.

Hoe kom je nou weer aan pumpkin spice?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174295126
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, gut, dan kan je niet moslimbashen, dus waar moet je het dán over hebben :') (in dit geval is dat antwoord overigens 'de amerikaanse wapenwet' maar zelfs dat is veel minder interessant).

En vannacht niet werken, Lonaa.

Hoe kom je nou weer aan pumpkin spice?
Maken. :Y

Ik heb 150 gram pompoenpuree gemengd met 50 gram melk. Vanille, nootmuskaat, kardemon, kaneel, zout erbij. Goed mengen. Ei(wit) erbij. Havermout en pecannoten erin, goed roeren, in de oven tot het gezet is :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174295142
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:43 schreef minilot het volgende:
Eens even zien wat Spotify onder de vlag van Discover Weekly vandaag voor mij in petto heeft.. :9
Voor als je daarmee klaar bent:
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_174295145
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kom je nou weer aan pumpkin spice?
Gewoon zelf mengen. :)

Bijv. http://www.thekitchn.com/(...)rom-the-kitchn-69245
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295149
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:52 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Maken. :Y

Ik heb 150 gram pompoenpuree gemengd met 50 gram melk. Vanille, nootmuskaat, kardemon, kaneel, zout erbij. Goed mengen. Ei(wit) erbij. Havermout en pecannoten erin, goed roeren, in de oven tot het gezet is :9
Pumpkin bier :9~
pi_174295152
Hup, slapen Isa. Dat lijkt me zo lastig aan nachtdiensten!

En mini, ik vond het heerlijk, het verlof. Zeker toen mini er was, toen kon ik me de eerste maanden echt niet voorstellen te werken.

Speaking of mijn mini, een kleine vakantie foto-spam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_174295160
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:52 schreef Lonaa het volgende:

Maken. :Y

Ik heb 150 gram pompoenpuree gemengd met 50 gram melk. Vanille, nootmuskaat, kardemon, kaneel, zout erbij. Goed mengen. Ei(wit) erbij. Havermout en pecannoten erin, goed roeren, in de oven tot het gezet is :9
Wat een werk. Maar pumpkin spice havermout klinkt zo awesome dat het me wel de moeite waard lijkt!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174295183
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat een werk. Maar pumpkin spice havermout klinkt zo awesome dat het me wel de moeite waard lijkt!
5 minuten werk, dit.

het is niet meer dan 'flikker het bij elkaar en roer. Flikker het dan in de oven'
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174295185
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:54 schreef Jagärtrut het volgende:
Hup, slapen Isa. Dat lijkt me zo lastig aan nachtdiensten!

En mini, ik vond het heerlijk, het verlof. Zeker toen mini er was, toen kon ik me de eerste maanden echt niet voorstellen te werken.

Speaking of mijn mini, een kleine vakantie foto-spam:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb er ook wel zin in hoor! Ik heb gewoon altijd een hoop gewerkt omdat ik nooit lang op vakantie ben gegaan en altijd makkelijk aan werk heb kunnen komen, maar ik vermaak me thuis uitstekend en zou ook nul bezwaar hebben tegen honderd jaar verlof. :9 Ik vind het allemaal prima :)

Wat wordt je joch al groot! Tevens, laarsjes. Elk kind wordt snoeziger van laarsjes. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295189
Ik vind het toch zo'n leuk ventje, Jagar. Op de foto's dan, misschien is ie in het echt wel een erwtenpuree-overal-smerende bandiet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174295193
quote:
2s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:56 schreef Lonaa het volgende:

5 minuten werk, dit.

het is niet meer dan 'flikker het bij elkaar en roer. Flikker het dan in de oven'
Zo zou elk recept beschreven moeten worden _O_
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174295197
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:56 schreef Isabeau het volgende:
..een erwtenpuree-overal-smerende bandiet.
Dat klinkt juist leuk!
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295205
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het toch zo'n leuk ventje, Jagar. Op de foto's dan, misschien is ie in het echt wel een erwtenpuree-overal-smerende bandiet.
het is echt een lekker ding. Meestal dan, natuurlijk niet altijd. Maar de laatste tijd is hij heerlijk vrolijk en geniet hij van het leven. Vanmorgen heeft hij ons heel veel brood bezorgd, courgettekoffie gemaakt en wel 100x verteld dat mama arbeite moet.
pi_174295206
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:57 schreef minilot het volgende:

Dat klinkt juist leuk!
:D ik zie het al wie zwanger is hier
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174295207
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:53 schreef mjan het volgende:

[..]

Voor als je daarmee klaar bent:
Thanks!

Spotify vind dat ik eerst bijv. dit moet luisteren! :D
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295215
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ik zie het al wie zwanger is hier
Altijd al gevonden. :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_174295219
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:57 schreef Jagärtrut het volgende:

het is echt een lekker ding. Meestal dan, natuurlijk niet altijd. Maar de laatste tijd is hij heerlijk vrolijk en geniet hij van het leven. Vanmorgen heeft hij ons heel veel brood bezorgd, courgettekoffie gemaakt en wel 100x verteld dat mama arbeite moet.
O+ hij ziet er ook uit als een vrolijke knul :Y (courgettekoffie, interessant?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')