abonnement Unibet Coolblue
pi_174276697
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

We zullen het allemaal zien. Halverwege het seizoen voorspelde ik al dat Mercedes de grip op het kampioenschap stevig terug in handen had en jij was toen ook heel positief over Ferrari.

Je weet dat ik graag hoop dat jij gelijk krijgt in jouw voorspelling. ;)
Dat was toch ook niet onterecht als je naar de snelheid kijkt? Als Verstappen in Singapore niet tegen Raikkonen aanrijdt en Vettel daar met een flinke puntenvoorsprong uitkomt gaat Mercedes de motor misschien wat meer opschroeven met alle risico's van dien en doet Ferrari wat voorzichtiger. Daarnaast heeft Mercedes het ook best getroffen met een aantal koude weekenden, dat hoort er allemaal bij maar je moet er wel rekening mee houden bij de beoordeling van de onderliggende krachtsverhoudingen. Uiteindelijk had Mercedes dit seizoen net genoeg over van zijn suprematie, inclusief de betrouwbaarheid, om het in de gegeven omstandigheden te redden. De vraag is of de trend van de inlopende Ferrari zich doorzet of niet.

quote:
Vol elektrisch past wat mij betreft totaal niet bij F1. En van mij mag hybride best als de renstal het wil. Zoals bv Porsche in de 24h races begon met hybride.

Maar de units die ze nu gebruiken zijn door de strot geduwd en sindsdien is Mercedes koning F1.
Dat komt ook door het risico wat Mercedes heeft genomen en dat de overige motorbouwers die enorme voorsprong hebben gezien en het niet over een andere boeg hebben gegooid. Renault en Ferrari hadden ook 2015 kunnen opofferen voor 2017.

Het risico van grote technische regelwijzigingen is altijd dat er een grote voorsprong bij een team ontstaat. Dat de FIA precies bepaalt hoe een motor er uit moet zien is nou juist om te voorkomen dat er nog grotere verschillen ontstaan. Dat is jammer, ik zie liever zoveel mogelijk verschillende oplossingen, maar dat is niet anders.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 oktober 2017 @ 11:45:42 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174276793
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 11:25 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

dat klopt, maar ik zie Red Bull niet zo snel meer naar "buitenstaanders" grijpen voor STR zoals in het verleden met Bourdais. Dan zie ik nog eerder Da Costa of Buemi knstappen.
Het is voorlopig afwachten
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_174277106
Waarom niet gewoon kiviet terug in die auto voor de laatste paar races?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport zondag 8 oktober 2017 @ 12:04:57 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174277132
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom niet gewoon kiviet terug in die auto voor de laatste paar races?
die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racet
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_174277145
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:03 schreef Geralt het volgende:
Waarom niet gewoon kiviet terug in die auto voor de laatste paar races?
Gebeurt toch ook? Ze hebben alleen in Austin? Een probleem omdat gasly dan z'n kampioenschap race moet rijden in z'n eigen klasse van Honda.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_174277148
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racet
Ow dat had ik even gemist. :@

Volgens mij kunnen ze ook gewoon een auto aan de kant houden toch? Reglementair gezien dan bedoel ik zonder dikke boetes.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:07:06 #82
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_174277168
http://f1.com/JPN-AlonsoFlags

Reprimande en twee strafpunten voor Alonso voor het negeren van de blauwe vlaggen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 12:07:17 #83
176766 crew  zoem
zoemt
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:07:34 #84
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_174277179
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:05 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow dat had ik even gemist. :@

Volgens mij kunnen ze ook gewoon een auto aan de kant houden toch? Reglementair gezien dan bedoel ik zonder dikke boetes.
ik dacht juist dat ze 2 wagens voor een evenement moeten inschrijven....
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_174277192
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:07 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

ik dacht juist dat je 2 wagens voor een evenement moet inschrijven....
Er is toch wel vaker maar 1 auto ingezet omdat een coureur gecrashed was en de auto niet op tijd klaar en/of geen reserve coureur? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174277197
Of vergis ik me dan heel erg?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174277235
quote:
14s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:04 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

die komt al terug, maar Gasly moet mogelijk de race in de VS missen omdat Honda wil dat hij dan in Japan racet
Logisch, Honda kan het kampioensschap winnen voor Toyota en Gasly kan ook z'n Super Formula titel winnen.
En er valt weinig te halen in Austin voor STR denk ik... denk dat alleen Mercedes, Ferrari, RBR, McLaren Honda en Force India in de top 10 komen volgende race en anders ergens een verdwaalde Williams/Renault.

quote:
Die strafpunten zijn wel over de top zeg 8)7
pi_174277285
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 10:56 schreef Gezicht het volgende:
Button?
Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.
pi_174277314
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.
Oh die is er ook nog ja, maar denk dat je die echt in een auto moet duwen en met de zweep moet behandelen om überhaupt nog rond te rijden, die heeft er volgens mij echt geen zin meer in.
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 12:15:52 #90
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174277327
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Zou ook mijn gok zijn. Die staat weliswaar nog onder contract bij McLaren, maar gezien het geschuif met de Honda-motoren en alles wat ermee samenhangt, zou ik me kunnen voorstellen dat Button een race voor STR doet.
Button had recentelijk nog aangegeven niet meer open te staan voor een comeback. Invallen op Monaco deed hij alleen omdat Monaco.
pi_174277337
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:07 schreef Tinos85 het volgende:
http://f1.com/JPN-AlonsoFlags

Reprimande en twee strafpunten voor Alonso voor het negeren van de blauwe vlaggen.
Vettel al straf gekregen?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 8 oktober 2017 @ 12:16:50 #92
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174277344
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:10 schreef SnowOokami het volgende:

[..]


[..]

Die strafpunten zijn wel over de top zeg 8)7
De arrogante houding, straf maakt me niet uit, ik heb toch geen punten helpt misschien
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_174277366
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Vettel al straf gekregen?
Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174277372
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:15 schreef zoem het volgende:

[..]

Button had recentelijk nog aangegeven niet meer open te staan voor een comeback. Invallen op Monaco deed hij alleen omdat Monaco.
Aha, dat wist ik niet. Ik dacht juist dat Button nog wel een optie zou zijn omdat-ie eerder dit jaar nog gereden heeft.
pi_174277381
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Nu nog een reprimande voor het overslaan van de interviews en hij mag gelijk doorvliegen naar Mexico :P
pi_174277382
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Een reprimande toch?
  Moderator / Redactie Sport / Devops zondag 8 oktober 2017 @ 12:18:57 #97
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174277392
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:18 schreef k_man het volgende:

[..]

Aha, dat wist ik niet. Ik dacht juist dat Button nog wel een optie zou zijn omdat-ie eerder dit jaar nog gereden heeft.
Button: I left it a year too long racing in F1
pi_174277417
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Een waarschuwing voor het missen van de pre-race anthem.
Ik doel op het zich niet melden in het vierkantje waar eerder dit jaar Max gewoon een straf voor kreeg.

Jack had het tijdens de uitzending over dat Engelse pers Vettel een boete aan wilde naaien. Die snapte ik al niet. Het is een regel. Overtreedt je die dan krijg je de bijbehorende straf.

Helemaal niet moeilijk en hoeft ook niet lang over nagedacht te worden. Waarom lees ik daar nog niets over?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174277426
quote:
7s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik doel op het zich niet melden in het vierkantje waar eerder dit jaar Max gewoon een straf voor kreeg.

Jack had het tijdens de uitzending over dat Engelse pers Vettel een boete aan wilde naaien. Die snapte ik al niet. Het is een regel. Overtreedt je die dan krijg je de bijbehorende straf.

Helemaal niet moeilijk en hoeft ook niet lang over nagedacht te worden. Waarom lees ik daar nog niets over?
Max kreeg geen straf :')

5e keer dat dit gezegd wordt.
pi_174277434
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:21 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Max kreeg geen straf :')

5e keer dat dit gezegd wordt.
25K boete las ik overal destijds.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')