abonnement Unibet Coolblue
pi_174274999
Hey iedereen,

Ik heb een vraag over het veranderen van universiteit na mijn eerste jaar (ik moet vermelden dat ik nog geen contact heb opgenomen met desbetreffende universiteit, maar ik dacht dat er misschien iemand hier was die me al een beetje ermee kan helpen).

Ik studeer nu in Antwerpen en zit nu net in mijn eerste jaar, maar ik vind het niks om hier te zijn. Ik vind de mensen niet aardig, de sfeer in de klas heel slecht en ik heb gewoon echt heimwee om terug te gaan naar Nederland. Zou dit mogelijk zijn bij een van de universiteiten die geneeskunde aanbieden in Nederland?

Alvast bedankt voor het helpen :)
pi_174275016
Wanneer leek het je een goed idee om een studie te volgen in België?
pindazakje
pi_174275524
quote:
9s.gif Op zondag 8 oktober 2017 09:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Wanneer leek het je een goed idee om een studie te volgen in België?
Ik woon/studeer hier al twee jaar maar had een andere studie gedaan omdat ik door het toelatingsexamen moest komen.. Ik heb gewoon nu heel erg heimwee naar Nederland nu ik in deze klas zit.. Ze zijn onvriendelijk en ik vind het nu verschrikkelijk om hier te studeren, maar het was de enige plek waar ik geneeskunde kon doen :(
pi_174279733
Verschillende universiteiten zullen hier verschillende antwoorden op hebben. Wat je het beste kan doen is even contact opnemen met een aantal, en afwachten wat zij zeggen. Misschien is instromen in een tweede jaar niet mogelijk maar kun je wel vrijstelling krijgen voor bepaalde eerstejaars vakken.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')