abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:23:53 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174294677
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:22 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Waarom geen karbonades?
Sorry, geen varkens karbonade dus :@, of welk ander stuk varken dan ook.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:30:38 #152
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174294761
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Sorry, geen varkens karbonade dus :@, of welk ander stuk varken dan ook.
Dus.. met andere woorden moet je niet alleen tolerant zijn naar het geloof wat iemand in jouw familie brengt, maar ook actief mee gaan doen.. Ook al vind je het volslagen idioot dat zo iemand geen varkensvlees eet? (er van uit gaande dat dit zo is, dit is in principe ook een vooroordeel op basis van enkel de naam).
I wonder what it's all about
pi_174294782
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:30 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Dus.. met andere woorden moet je niet alleen tolerant zijn naar het geloof wat iemand in jouw familie brengt, maar ook actief mee gaan doen.. Ook al vind je het volslagen idioot dat zo iemand geen varkensvlees eet? (er van uit gaande dat dit zo is, dit is in principe ook een vooroordeel op basis van enkel de naam).
Beetje zoals je zou doen als de jongen in kwestie vegetarisch zou zijn. Zou je dan ook hompen vlees op zijn bord gooien?
Make my day!
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:32:40 #154
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174294793
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:30 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Dus.. met andere woorden moet je niet alleen tolerant zijn naar het geloof wat iemand in jouw familie brengt, maar ook actief mee gaan doen.. Ook al vind je het volslagen idioot dat zo iemand geen varkensvlees eet? (er van uit gaande dat dit zo is, dit is in principe ook een vooroordeel op basis van enkel de naam).
Voor een eerste kennismaking hoef je natuurlijk niet meteen vol met gestrekt been erin te gaan lijkt me. En anders nodig je hem uit voor een drankje. Thee of zo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_174294806
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:32 schreef agter het volgende:

[..]

Beetje zoals je zou doen als de jongen in kwestie vegetarisch zou zijn. Zou je dan ook hompen vlees op zijn bord gooien?
Een echte man eet gewoon drie hompen rood vlees per dag!!!!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174294810
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:23 schreef jogy het volgende:

[..]

Sorry, geen varkens karbonade dus :@, of welk ander stuk varken dan ook.
Omdat hij mohammed heet? Wat een rascistische aanname zeg.
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:35:05 #157
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174294824
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:33 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Omdat hij mohammed heet? Wat een rascistische aanname zeg.
Is ook wel weer zo _O-. :@. Na ja, mocht het iets meer worden dan een verliefdheid op afstand vraag TS maar aan de dochter wat hij wel en niet lust.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:41:22 #158
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174294908
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:32 schreef agter het volgende:

[..]

Beetje zoals je zou doen als de jongen in kwestie vegetarisch zou zijn. Zou je dan ook hompen vlees op zijn bord gooien?
Als ik 'vegetarisch zijn' volslagen idioot vindt.. ja
I wonder what it's all about
pi_174294917
Mij is op school geleerd dat je racist ben als je geboren bent als blanke. En hoe harder je als blanke dat tegen spreekt des te racistischer je bent. Als blanke ben je geboren met een schuld die van generatie tot generatie doorgegeven wordt.

Toen ik op school zat had men het nog over blanken. Nu moet je witten zeggen. Als je blanke zegt ben je al racistisch bezig. Nederland blijkt een van de meest racistische landen te zijn.
pi_174294921
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:41 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Als ik 'vegetarisch zijn' volslagen idioot vindt.. ja
Het moet wel gezellig zijn met jou.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  maandag 9 oktober 2017 @ 09:43:26 #161
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174294941
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:41 schreef Habbezak het volgende:

[..]

Als ik 'vegetarisch zijn' volslagen idioot zou vinden.. ja
I wonder what it's all about
pi_174294945
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:42 schreef Avinus het volgende:
Mij is op school geleerd dat je racist ben als je geboren bent als blanke. En hoe harder je als blanke dat tegen spreekt des te racistischer je bent. Als blanke ben je geboren met een schuld die van generatie tot generatie doorgegeven wordt.

Toen ik op school zat had men het nog over blanken. Nu moet je witten zeggen. Als je blanke zegt ben je al racistisch bezig. Nederland blijkt een van de meest racistische landen te zijn.
Geloofwaardig calimeroverhaal, bedankt voor je toevoeging.

Echt, je hoeft maar 'racist' in je TT te zetten en als vliegen op stroop komen er rare figuren op af.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_174295100
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:43 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geloofwaardig calimeroverhaal, bedankt voor je toevoeging.

Echt, je hoeft maar 'racist' in je TT te zetten en als vliegen op stroop komen er rare figuren op af.
Het is niet dat ik er mee eens ben. Maar als kind op school had ik wel een schuldgevoel. Dat is gelukkig in de loop van de tijd over gegaan. Volgens mij is het niet goed om kinderen zo'n schuldgevoel aan te praten.
pi_174295240
Als je blank bent.
  maandag 9 oktober 2017 @ 10:13:49 #165
293652 Habbezak
"I pity the fool"
pi_174295505
Anyway, als je iemand afkeurt als schoonzoon op basis van het wel of niet geloven in Allah ben je niet racistisch. Dat je dit aanneemt omdat deze persoon 'Mohammed' heet en omdat je dochter niet bij hem thuis mag komen is misschien een vooroordeel maar niet racistisch.
I wonder what it's all about
pi_174295730
Ik zou geloof juist een hele legitieme reden vinden om iemand af te keuren. Net als politieke voorkeur. Geloof en levensovertuiging heeft veel invloed op iemands gedragingen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:52:09 #167
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_174297417
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 18:53 schreef 8777 het volgende:
Ik zal jullie een echt gesprek geven.
Dochter straalt de laatste dagen
D: Pap en Kim, ik ben verliefd.
Wij: oh leuk, wie is de gelukkige?
D: Hij heet bekende Marokkaanse mannelijke voornaam.
Wij: euh nee, gaat niet door mop.
D: je bent een racist pap, schaam je.

Uiteraard wil ik adviezen tegen, ik ben niet racistisch maar ik wil niet dat mijn dochter ermee aanpapt.
Ben ik nu een racist?
Realist.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_174297481
quote:
10s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:04 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Nog zo'n grapjas _O-

Mijn hemel wat lachwekkend dit O+ :D
Had je ook nog een eigen mening of argumenten of kan je alleen maar verontwaardigd reageren ?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 9 oktober 2017 @ 12:02:13 #169
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_174297683
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Had je ook nog een eigen mening of argumenten of kan je alleen maar verontwaardigd reageren ?
Verontwaardigd ? :D
Nee ik vind dit eerder lachwekkend O+
Misschien gewoon goed lezen anders ? ik ga niet telkens alles herhalen namelijk :*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_174297845
quote:
14s.gif Op maandag 9 oktober 2017 12:02 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Verontwaardigd ? :D
Nee ik vind dit eerder lachwekkend O+
Misschien gewoon goed lezen anders ? ik ga niet telkens alles herhalen namelijk :*
Juist, waarom vind je het lachwekkend ?
pi_174297940
Iedereen is racistisch. Deal with it.

http://dekritischenood.nl/ies-racistisch/
  maandag 9 oktober 2017 @ 12:18:44 #172
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_174298060
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 09:59 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Als je blank bent.
Als je deel maakt van de (ethnische en culturele) meerderheid binnen een samenleving wordt je inderdaad eerder beticht van racisme dan wanneer je daar geen deel van uit maakt. Tenminste strafrechtelijk gezien of zo? (Klok klepel verhaal mijnerzijds :@ ).

Dit is niet echt een Calimero post hoor, in principe begrijp ik het wel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:16:11 #173
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_174301812
Zolang je maar goed duidelijk kan maken met de redenen waarom je iets wel of niet wilt voor d'r, is er imho geen probleem als je haar probeert te beschermen van iets wat jij als negatief ziet, vooral op deze semi-jonge leeftijd van d'r.
Er vanuit gaand dat als ze bijvoorbeeld 18 is dat je de teugels iets losser laat :P
Duidelijkheid en openheid is belangrijk, als je alleen maar NEIN IK WIL HET NIET gaat roepen dan gaat het alleen maar averechts werken.

[ Bericht 14% gewijzigd door BlackEyedAngel op 09-10-2017 15:26:56 ]
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
  maandag 9 oktober 2017 @ 15:29:19 #174
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_174302137
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:16 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Zolang je maar goed duidelijk kan maken met 'gegronde' redenen waarom je iets wel of niet wilt voor d'r, is er imho geen probleem als je haar probeert te beschermen van iets wat jij als negatief ziet op deze leeftijd van d'r
Nou ja, als je idd zegt bang te zijn dat ze over gehaald wordt een geloof aan te nemen om liefde terwijl ze niet 100% zelf ervoor kiest is daar geen enkel probleem in, juist wel goed. Druk van buitenaf dus als potienteel probleem ziet en dat bespreekt.
Zelfde wanneer je een nare klaploper of erger (crimineel ofzo) voor je neus krijgt, dat je wijst op de gevaren die daaraan vasthangen.

Maar dat alles kan je niet destileren uit enkel een naam. Wel uit kennis maken met dat individu. En omdat dit over een (jonge) puber gaat is het des te belangrijker de mogelijke zorgen te uiten op persoonlijk vlak. Een wees niet gevoelig voor groepsdruk, of de liefde die blind maakt. Zorg dat je zelf sterk staat, weet wat je wil en vooral wat je niet wil. Een zorgen uiten door te zeggen die jongen is slecht, want zijn naam riekt naar 'islamitisch' (of kamper, of christen, of laagopgeleid of wat dan ook) zal niet werken, eerder averechts.

Zorg dat je kind sterk in de eigen schoenen staat. Zorg dat je kind weet dat als ze (of hij in een ander geval) een domme fout maakt bij je terecht kan, niet veroordeeld wordt en al zeker niet erger dan dat. Bouw aan het zelfbeeld, zelfrespect van je kind, bouw aan zelfstandig keuzes maken, bouw aan onafhankelijk zijn. En vooral zeer duidelijk hebben dat ook al maken ze een zeer domme fout, ook al komen ze in de problemen omdat ze blind waren door liefde dat ze thuis kunnen komen ermee en geholpen zullen worden. Dat er altijd een weg eruit is, dat jij als ouder je kind altijd lief zal hebben en zal helpen waar je kan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_174302717
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 15:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Nou ja, als je idd zegt bang te zijn dat ze over gehaald wordt een geloof aan te nemen om liefde terwijl ze niet 100% zelf ervoor kiest is daar geen enkel probleem in, juist wel goed. Druk van buitenaf dus als potienteel probleem ziet en dat bespreekt.
Zelfde wanneer je een nare klaploper of erger (crimineel ofzo) voor je neus krijgt, dat je wijst op de gevaren die daaraan vasthangen.

Maar dat alles kan je niet destileren uit enkel een naam. Wel uit kennis maken met dat individu. En omdat dit over een (jonge) puber gaat is het des te belangrijker de mogelijke zorgen te uiten op persoonlijk vlak. Een wees niet gevoelig voor groepsdruk, of de liefde die blind maakt. Zorg dat je zelf sterk staat, weet wat je wil en vooral wat je niet wil. Een zorgen uiten door te zeggen die jongen is slecht, want zijn naam riekt naar 'islamitisch' (of kamper, of christen, of laagopgeleid of wat dan ook) zal niet werken, eerder averechts.

Zorg dat je kind sterk in de eigen schoenen staat. Zorg dat je kind weet dat als ze (of hij in een ander geval) een domme fout maakt bij je terecht kan, niet veroordeeld wordt en al zeker niet erger dan dat. Bouw aan het zelfbeeld, zelfrespect van je kind, bouw aan zelfstandig keuzes maken, bouw aan onafhankelijk zijn. En vooral zeer duidelijk hebben dat ook al maken ze een zeer domme fout, ook al komen ze in de problemen omdat ze blind waren door liefde dat ze thuis kunnen komen ermee en geholpen zullen worden. Dat er altijd een weg eruit is, dat jij als ouder je kind altijd lief zal hebben en zal helpen waar je kan.
We hebben gisteren kennis gemaakt met het menneke in kwestie, en wat ik zag beviel me niet.
Maar dochter weet wel dat als ze echt diep in de problemen zit dat ze altijd mij of mijn broertjes om hulp kan vragen. En dat doet ze gelukkig ook. We hebben ook gewoon netjes uitgelegd wat onze bezwaren zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')