abonnement Unibet Coolblue
pi_174293721
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 12:53 schreef Sander166 het volgende:
De Arabische regering is wat dat betreft toch nog slim. Zij weten ook dat je achterlijkheid (=Berbercultuur) niet moet tolereren.
:')
pi_174295772
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:03 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heb uitgelegd hoe dat zit. In essentie zijn alle Marokkanen berbers. Echter noemen niet alle Marokkanen zich zo, omdat de in een deel wonen die als Arabisch gezien wordt en waar men geen Berbers kent. Ik kom uit de Jebella streek. In feite zijn dat berbers, maar niemand noemt zich zo.
Ja dat en omdat arabieren overal waar ze komen de oorspronkelijke cultuur onderdrukken en hun eigen achterlijkheden cadeau doen in een islamitisch pakketje.
pi_174297200
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja dat en omdat arabieren overal waar ze komen de oorspronkelijke cultuur onderdrukken en hun eigen achterlijkheden cadeau doen in een islamitisch pakketje.
De islam brengen is het beste wat ze ooit gedaan hebben. Want man oh man wat waren die mensen achterlijk voordat de islam er was. Het vereren van bomen, allerlei magie... en onderdrukking van vrouwen. De islam is een zegening voor de mensheid.
pi_174297219
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De islam brengen is het beste wat ze ooit gedaan hebben. Want man oh man wat waren die mensen achterlijk voordat de islam er was. Het vereren van bomen, allerlei magie... en onderdrukking van vrouwen. De islam is een zegening voor de mensheid.
Net zoals jij en je hersenschimmen een zegening zijn voor Fok O+
pi_174297242
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Net zoals jij en je hersenschimmen een zegening zijn voor Fok O+
Aldus de grootste debiel.
pi_174297266
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:45 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Aldus de grootste debiel.
Wanneer is de volgende aflevering? Ik keek in de gids, maar zag het niet staan...
pi_174297295
quote:
5s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:46 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Wanneer is de volgende aflevering? Ik keek in de gids, maar zag het niet staan...
Ik ga volgende week naar Marokko, scheetje.

Oh nee wacht, ik ben geeneens Marokkaanse volgens velen. :D

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 11:47:58 ]
pi_174297403
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ga volgende week naar Marokko, scheetje.

Oh nee wacht, ik ben geeneens Marokkaanse volgens velen. :D
Zie je wel, ik zei toch al de hele tijd dat je niet zo negatief moest doen over je eigen fantasie en dat je vast wel een manier zou vinden om de Marokko-lijn weer in je verhaal zou brengen.
Dan is het nu afwachten welke van de drie eindes je verhaal gaat hebben, ik ben nog steeds wel een fan van het Not without my daughter eind.
  maandag 9 oktober 2017 @ 11:52:38 #234
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_174297431
Sommige buitenlandse jongens kunnen ziek goed neuken.
pi_174297828
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:57 schreef Argo het volgende:

[..]

Waarom ontbreekt de K compleet?
Apart ja, eigenlijk is heel Marokko een grote K.
pi_174297928
waarom happen mensen hier nog op?
pi_174298787
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 20:04 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Alsof we weer in de middeleeuwen zitten. Hoe kun je nou na een week trouwen met iemand.
Zij zitten dan ook nog in de midddeleeuwen, da's de kern van het hele wereldwijde probleem. Ze hebben nooit een verlichtingsperiode meegemaakt om de religie te temmen en uit de regering te bannen. alleen Turkije was daar BIJNA in geslaagd, de afgelopen honderd jaar, maar zoals we zien is ook daar de indoctrinatie van het klootjesvolk nog zodanig dat 1 gehaaide dictator de boel weer terug kan draaien.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174298844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:09 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Heb nooit thee of koffie voor hem gezet. We eten altijd buitenshuis.
drugsdealer confirmed. :D
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_174298899
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:18 schreef Argo het volgende:

[..]

Die lijst in op ik zie de K niet is die verboden?
die is gereserveerd voor Kut. Zo kan je eindeloos varieren, Kutmohammed, Kutyusuf, Kutabdul
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:13:11 #240
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_174299234
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:27 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Ja dat en omdat arabieren overal waar ze komen de oorspronkelijke cultuur onderdrukken en hun eigen achterlijkheden cadeau doen in een islamitisch pakketje.
En de trein dendert maar door. Doen ze slim, die Arabieren.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_174299320
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De islam brengen is het beste wat ze ooit gedaan hebben. Want man oh man wat waren die mensen achterlijk voordat de islam er was. Het vereren van bomen, allerlei magie... en onderdrukking van vrouwen. De islam is een zegening voor de mensheid.
:')

Probeer je eens voor te stellen dat iemand Marokko binnenkomt; Jullie vertelt een nieuw geloof aan te hangen; Alle mannen die het niet doen afslacht; Alle vrouwen die het niet doen tot seksslaaf neemt en op die manier alle restanten van islam uitroeit.

Vervolgens roepen, over een aantal eeuwen, jouw nakomelingen dat het maar goed is dat dat gebeurd is. Die gebruiken die ze ervoor hadden waren toch zo achterlijk en die religie is een zegening voor de mensheid.

Dan evenaar je wat de arabieren Marokko hebben gebracht en hoe jij nu tegenover je voorouders staat.
pi_174299342
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

De islam brengen is het beste wat ze ooit gedaan hebben. Want man oh man wat waren die mensen achterlijk voordat de islam er was. Het vereren van bomen, allerlei magie... en onderdrukking van vrouwen. De islam is een zegening voor de mensheid.
En dieren ritueel slachten deden die vermaledijde heidenen ook.

ow wacht :')
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:22:26 #243
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174299437
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ik ga volgende week naar Marokko, scheetje.

Oh nee wacht, ik ben geeneens Marokkaanse volgens velen. :D
Barbarije is de Nederlandse naam voor waar je heen gaat.
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:28:43 #244
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_174299581
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

:')

Probeer je eens voor te stellen dat iemand Marokko binnenkomt; Jullie vertelt een nieuw geloof aan te hangen; Alle mannen die het niet doen afslacht; Alle vrouwen die het niet doen tot seksslaaf neemt en op die manier alle restanten van islam uitroeit.

Vervolgens roepen, over een aantal eeuwen, jouw nakomelingen dat het maar goed is dat dat gebeurd is. Die gebruiken die ze ervoor hadden waren toch zo achterlijk en die religie is een zegening voor de mensheid.

Dan evenaar je wat de arabieren Marokko hebben gebracht en hoe jij nu tegenover je voorouders staat.
pi_174299947
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:22 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Barbarije is de Nederlandse naam voor waar je heen gaat.
Nee hoor. In het Nederlands heet het gewoon Marokko. In het Arabisch heet Marokko Maghreb.
pi_174299958
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:18 schreef steelhead het volgende:

[..]

En dieren ritueel slachten deden die vermaledijde heidenen ook.

ow wacht :')
Ritueel slachten is nog altijd vriendelijker dan andere manieren. :)
pi_174299974
quote:
1s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:17 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

:')

Probeer je eens voor te stellen dat iemand Marokko binnenkomt; Jullie vertelt een nieuw geloof aan te hangen; Alle mannen die het niet doen afslacht; Alle vrouwen die het niet doen tot seksslaaf neemt en op die manier alle restanten van islam uitroeit.

Vervolgens roepen, over een aantal eeuwen, jouw nakomelingen dat het maar goed is dat dat gebeurd is. Die gebruiken die ze ervoor hadden waren toch zo achterlijk en die religie is een zegening voor de mensheid.

Dan evenaar je wat de arabieren Marokko hebben gebracht en hoe jij nu tegenover je voorouders staat.
De islam is in Marokko niet met het zwaard gebracht. Ken de geschiedenis een beetje. Oh ja, overigens, beter de islam dan de Fransen die hun cultuur en religie in Marokko wouden verspreiden. Wel met het zwaard. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-10-2017 13:46:29 ]
  maandag 9 oktober 2017 @ 13:47:29 #248
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174300003
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Nee hoor. In het Nederlands heet het gewoon Marokko. In het Arabisch heet Marokko Maghreb.
Leert kaartlezen


https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Barbarije
pi_174300014
quote:
En sinds wanneer ben jij een Romein? :')
pi_174300045
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 13:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ritueel slachten is nog altijd vriendelijker dan andere manieren. :)
Zonder verdoving minder pijnlijk. Sure...

Maar buiten dat is ritueel slachten toch echt van pre-abrahamistische geloven overgenomen.
Alleen al om aan te geven dat het in dezelfde categorie als bomen vereren valt.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')