abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 25 oktober 2017 @ 08:57:09 #276
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_174642611
Zat vanmorgen zowaar weer op m'n nulpunt :o O+ (dat had ik niet verwacht, sorry voor m'n gezeur :@ )
pi_174643223
En 2 kg dikker dan gisteren. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643293
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:38 schreef Lonaa het volgende:
En 2 kg dikker dan gisteren. :')
GE-BBQ-T?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174643309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

GE-BBQ-T?
Nee, chips gevreten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643371
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, chips gevreten.
O heerlijk!

Ik overweeg om met mijn medicatie te stoppen, zodat ik weer kan beginnen... Ik viel toen in 2 weken echt iets van 6 kilo af :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174643415
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O heerlijk!

Ik overweeg om met mijn medicatie te stoppen, zodat ik weer kan beginnen... Ik viel toen in 2 weken echt iets van 6 kilo af :D
:')

Ik kwam er alleen maar van aan ;(

Eignelijk wil ik ook, oprecht, stoppen met roken. Maar de angst om aan te komen is groter. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:52:50 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_174643447
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, chips gevreten.
misschien een troost dat dat vocht zonder de chips waarschijnlijk óók was blijven hangen :* het is wel klote tho.

En wat betreft stoppen met roken: doe het. Die paar maanden dat je dan misschien niet afvalt zijn echt minder schadelijk dan door blijven paffen :*
disclaimer
pi_174643470
O: 2 sneden brood, 1 plakje 30+ kaas, komkommer
T: appel
S: uur met PT
L: 175 gr alpro yoghurt, 3 crackers, met delight jam, pindakaas light en half plakje 30+ kaas
T: rijstwafel met pindakaas light, peperkoek met boter
D: Kantonese kip (knorr wereldgerecht)
pi_174643475
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

misschien een troost dat dat vocht zonder de chips waarschijnlijk óók was blijven hangen :* het is wel klote tho.

En wat betreft stoppen met roken: doe het. Die paar maanden dat je dan misschien niet afvalt zijn echt minder schadelijk dan door blijven paffen :*
Mja, weet ik ook wel wb vocht.

De vorige keer dat ik stopte kwam ik 10 kg aan. Ik wil dat echt niet. :{
En dat was gewoon echt een stofwisselingsding. :{
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643480
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:')

Ik kwam er alleen maar van aan ;(

Eignelijk wil ik ook, oprecht, stoppen met roken. Maar de angst om aan te komen is groter. :{
Ik wil ook oprecht stoppen met roken, maar de wens om te roken is groter :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174643488
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik wil ook oprecht stoppen met roken, maar de wens om te roken is groter :D
:D

Wel herkenbaar :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643514
Ik eet vandaag in ieder geval:
champignons op toast :9 en geroosterd lamsvlees. Met gepofte (griekse) aardappels. En groente.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643547
Ook ik moet stoppen met roken, ik rook mega veel, wel 25 sigaretten per dag minstens, maar heel bang dat ik aankom als ik stop. Voor mijn conditie zou stoppen wel super zijn.
pi_174643562
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet vandaag in ieder geval:
champignons op toast :9 en geroosterd lamsvlees. Met gepofte (griekse) aardappels. En groente.
Lamsvlees O+
  woensdag 25 oktober 2017 @ 09:59:43 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_174643568
Ja, sinds ik mijn moeder heb zien doodgaan aan de gevolgen van roken ben ik daar wat religieuzer in geworden hoor. Roken is het gewoon niet waard in mijn ogen. En ik heb t ook 17 jaar gedaan.
disclaimer
pi_174643604
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sinds ik mijn moeder heb zien doodgaan aan de gevolgen van roken ben ik daar wat religieuzer in geworden hoor. Roken is het gewoon niet waard in mijn ogen. En ik heb t ook 17 jaar gedaan.
Dat begrijp ik, en ik vind nog niet dat je predikt. :*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643612
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, sinds ik mijn moeder heb zien doodgaan aan de gevolgen van roken ben ik daar wat religieuzer in geworden hoor. Roken is het gewoon niet waard in mijn ogen. En ik heb t ook 17 jaar gedaan.
Daar heb je ook gelijk in, het is het ook niet waard eigenlijk.
pi_174643629
Ontbijtkeuze gemaakt: plak roggebrood van de bakker met wat geitenkaas en rauwe ham :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174643640
Ik rook zelfs wel eens voor de sportschool, als ik moet wachten. Dan schaam ik me wel een beetje, dat geef ik toe.
pi_174643728
Eigen weegschaal zei vanochtend naakt 111,9.

Volgende week donderdag meting bij pt.
pi_174643765
Ik ben trouwens (na een incident, dat wel) helemaal gestopt met energy drink. Dronk er zo'n 9 op een dag, wel light.

Nu het roken nog, want drinken doe ik niet.
pi_174643831
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

Ik wil ook oprecht stoppen met roken, maar de wens om te roken is groter :D
En ik wil oprecht slanker zijn, maar de wens veel en lekker te eten is groter :')

(al ben ik redelijk goed bezig hoor, alleen slank zal het wel nooit worden)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_174643876
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5 jaar geleden vs nu.

Hoe heb ik het zo ver laten komen vraag ik me af.
Links was ik wel echt fitgirl, dat wel (en toen rookte ik nog niet)
Hij hangt op mijn koelkast in ieder geval, maar dat helpt nog niet echt :')
pi_174643883
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En ik wil oprecht slanker zijn, maar de wens veel en lekker te eten is groter :')

(al ben ik redelijk goed bezig hoor, alleen slank zal het wel nooit worden)
*boks*

Nee eigenlijk niet. Ik eet gewoon veel te veel van alles als ik weer aankom. Lekkere dingen, maar ook dingen die ik kan missen als kiespijn. Sterker nog, als ik er echt eerlijk over na zou denken zou bij 90% van wat ik eet de conclusie zijn dat het echt niet zo lekker is dat het uit je kleding barsten rechtvaardigt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174643895
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 10:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

*boks*

Nee eigenlijk niet. Ik eet gewoon veel te veel van alles als ik weer aankom. Lekkere dingen, maar ook dingen die ik kan missen als kiespijn. Sterker nog, als ik er echt eerlijk over na zou denken zou bij 90% van wat ik eet de conclusie zijn dat het echt niet zo lekker is dat het uit je kleding barsten rechtvaardigt...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ 1 voor je spoiler :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')