abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174252909
Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje. Ik heb nu al bijna 2 jaar een vriend alleen de laatste tijd loopt het niet helemaal lekker.
Ik denk dat hij minder voor mij voelt dan ik voor hem. Hij komt koud en kil over, praat nooit meer over dingen waar hij mee zit. Hij belde gisteren dat hij zondag even wou langskomen om te praten. Ik ben bang dat hij het gaat uitmaken... ik hou nog heel veel van hem. Hoe moet ik hiermee omgaan en wat denken jullie?

Xx Anoniempje
For help in need :)
pi_174253149
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:41 schreef superjane90 het volgende:
Hoihoi,

Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje. Ik heb nu al bijna 2 jaar een vriend alleen de laatste tijd loopt het niet helemaal lekker.
Ik denk dat hij minder voor mij voelt dan ik voor hem. Hij komt koud en kil over, praat nooit meer over dingen waar hij mee zit. Hij belde gisteren dat hij zondag even wou langskomen om te praten. Ik ben bang dat hij het gaat uitmaken... ik hou nog heel veel van hem. Hoe moet ik hiermee omgaan en wat denken jullie?

Xx Anoniempje
Je zou weleens gelijk kunnen hebben.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174253233
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:55 schreef halfway het volgende:

[..]

Je zou weleens gelijk kunnen hebben.
Hoe kan ik mij voorbereiden? Ik wil hem overtuigen dat het nog steeds kan werken.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij zo doet. Alles ging perfect tussen on tweeën. Zou de liefde over zijn?
For help in need :)
pi_174253259
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:01 schreef superjane90 het volgende:

[..]

Hoe kan ik mij voorbereiden? Ik wil hem overtuigen dat het nog steeds kan werken.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij zo doet. Alles ging perfect tussen on tweeën. Zou de liefde over zijn?
Hij heeft een ander.
pi_174253288
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:02 schreef Najieto het volgende:

[..]

Hij heeft een ander.
Nee lijkt mij niet. Dat zou ik dan toch wel doorhebben?
For help in need :)
pi_174253292
Ik snap de lol nooit zo van zulke troll kloons.
Zal wel te maken hebben met het feit dat TS 12 is.
pindazakje
pi_174253354
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik snap de lol nooit zo van zulke troll kloons.
Zal wel te maken hebben met het feit dat TS 12 is.
?
For help in need :)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:10:38 #8
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174253378
Praat met hem en vraag hem wat je je hier afvraagt.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_174253437
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:10 schreef MissButterflyy het volgende:
Praat met hem en vraag hem wat je je hier afvraagt.
Dat ga ik zeker doen. Het is misschien een goed idee om vanavond al een gesprek te hebben.

Ik heb een berichtje maar die kan ik niet openen? Iemand een idee?
For help in need :)
pi_174253466
Ik zal jullie morgen vertellen hoe het gesprek is gegaan.
For help in need :)
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:40:02 #11
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174253830
Succes! :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:49:01 #12
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174254003
Succes met het gesprek! Als hij aangeeft dat hij geen relatie meer wil, dan zou ik me, hoe moeilijk dat wel niet is, toch proberen om jezelf erbij neer te leggen. Je gaat hem toch niet overtuigen, want degene die het uitmaakt heeft er vaak al langere tijd over nagedacht. Voor jou komt het plotseling, maar voor hem is het wellicht iets wat hij al maanden of weken voelt. Dan moet je je afvragen of je wel echt in een relatie wil zitten met iemand die jou niet meer wil.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_174256868
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:01 schreef superjane90 het volgende:

[..]

Hoe kan ik mij voorbereiden? Ik wil hem overtuigen dat het nog steeds kan werken.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij zo doet. Alles ging perfect tussen on tweeën. Zou de liefde over zijn?
Dat kan gebeuren ja, vermoedelijk zal hij je niet gaan vertellen dat hij zwanger is ofzo. Misschien zegt het wel iets dat jij vindt dat alles perfect gaat en niet zoveel door zou hebben. Dat kan best eenzaam voelen en een afstand creëren. Aan de andere kant zou hij natuurlijk ook zelf aan de bel kunnen trekken als hij vindt dat het niet lekker loopt. Maar misschien ligt dat niet aan iets wat jij of jullie zouden kunnen doen en heeft ie het daarom niet gemeld. Shit happens.

In dat opzicht heb je soms als (ex-)partner gewoon niet zoveel te willen of te overtuigen als de ander daar niet (meer) voor openstaat. Er valt ook niet zoveel te overtuigen, want dat de ander echt heus zo ontzettend veel van je houdt maakt het nog geen haalbaardere praktijk. Kun je wel gaan trekken aan een dood paard, maar dat frusteert waarschijnlijk nog meer. Beter kijk je naar concrete dingen waar je wel aan zou kunnen werken en maak daar duidelijke afspraken over. Bespreek die dingen ook gerust nog eens als je wel het idee hebt dat het goed gaat.
Werkt het dan nog niet, dan kun je misschien iets makkelijker stellen dat je/jullie je best hebben gedaan en dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.

Klinkt enorm zweefteverig, maar probeer hem dan in liefde los te laten als het toch niet zo mocht zijn. Omdat je ook genoeg van iemand kan houden, dat je hem iemand gunt waarmee hij wel zo gelukkig is als jij met hem was. Tuurlijk, het is kut en je had het graag anders gezien. Maar je wil rationeel gedacht toch ook wel iemand die bij jou is omdat ie jou de allerleukste vindt en een relatie met jou wil? Niet omdat hij je niet wil kwetsen maar bij je blijft, wacht op iets beters of tot het echt enorm verslechterd of het laat escaleren dat jij zelf wel de stekker eruit wil trekken. Nee, het netjes "op tijd" uitmaken hoeft echt niet alleen maar kut te zijn.

Maar goed, je weet het niet hè? Misschien wil hij wel een geheim met je delen, dat hij graag je lingerie aantrekt of een half jaar wil gaan vliegvissen in verweggistan om zichzelf te vinden ofzo. Probeer wat afleiding te zoeken, zodat je er niet constant mee bezig bent. Luister tijdens het gesprek ook echt naar hem en respecteer zijn mening, ook al ben je het er niet mee eens. Sterkte en succes klinken nogal zwaar voor iets wat misschien helemaal niet zo ernstig is, dus ik wens je maar gewoon een prettig weekend toe ondanks je zorgen..
  zondag 8 oktober 2017 @ 16:52:06 #14
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174282011
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:01 schreef superjane90 het volgende:

[..]

Hoe kan ik mij voorbereiden? Ik wil hem overtuigen dat het nog steeds kan werken.

Ik snap ook niet zo goed waarom hij zo doet. Alles ging perfect tussen on tweeën. Zou de liefde over zijn?
Dit zijn vragen waar niemand antwoord op heeft enkel een mening. Kan veel redenen zijn. Ik durf het niet te zeggen!

Maar t is nu zondag! Had je gelijk of niet?
God doesn't help stupid!
  zondag 8 oktober 2017 @ 16:57:38 #15
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174282100
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:09 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Dat kan gebeuren ja, vermoedelijk zal hij je niet gaan vertellen dat hij zwanger is ofzo. Misschien zegt het wel iets dat jij vindt dat alles perfect gaat en niet zoveel door zou hebben. Dat kan best eenzaam voelen en een afstand creëren. Aan de andere kant zou hij natuurlijk ook zelf aan de bel kunnen trekken als hij vindt dat het niet lekker loopt. Maar misschien ligt dat niet aan iets wat jij of jullie zouden kunnen doen en heeft ie het daarom niet gemeld. Shit happens.

In dat opzicht heb je soms als (ex-)partner gewoon niet zoveel te willen of te overtuigen als de ander daar niet (meer) voor openstaat. Er valt ook niet zoveel te overtuigen, want dat de ander echt heus zo ontzettend veel van je houdt maakt het nog geen haalbaardere praktijk. Kun je wel gaan trekken aan een dood paard, maar dat frusteert waarschijnlijk nog meer. Beter kijk je naar concrete dingen waar je wel aan zou kunnen werken en maak daar duidelijke afspraken over. Bespreek die dingen ook gerust nog eens als je wel het idee hebt dat het goed gaat.
Werkt het dan nog niet, dan kun je misschien iets makkelijker stellen dat je/jullie je best hebben gedaan en dat jullie gewoon niet bij elkaar passen.

Klinkt enorm zweefteverig, maar probeer hem dan in liefde los te laten als het toch niet zo mocht zijn. Omdat je ook genoeg van iemand kan houden, dat je hem iemand gunt waarmee hij wel zo gelukkig is als jij met hem was. Tuurlijk, het is kut en je had het graag anders gezien. Maar je wil rationeel gedacht toch ook wel iemand die bij jou is omdat ie jou de allerleukste vindt en een relatie met jou wil? Niet omdat hij je niet wil kwetsen maar bij je blijft, wacht op iets beters of tot het echt enorm verslechterd of het laat escaleren dat jij zelf wel de stekker eruit wil trekken. Nee, het netjes "op tijd" uitmaken hoeft echt niet alleen maar kut te zijn.

Maar goed, je weet het niet hè? Misschien wil hij wel een geheim met je delen, dat hij graag je lingerie aantrekt of een half jaar wil gaan vliegvissen in verweggistan om zichzelf te vinden ofzo. Probeer wat afleiding te zoeken, zodat je er niet constant mee bezig bent. Luister tijdens het gesprek ook echt naar hem en respecteer zijn mening, ook al ben je het er niet mee eens. Sterkte en succes klinken nogal zwaar voor iets wat misschien helemaal niet zo ernstig is, dus ik wens je maar gewoon een prettig weekend toe ondanks je zorgen..
Ben jij toevallig een manager bij een bedrijf?

Je klinkt wel heel zakelijk.
God doesn't help stupid!
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:27:52 #16
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_174282596
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:57 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een manager bij een bedrijf?

Je klinkt wel heel zakelijk.
Nee hoor, ze heeft wel gelijk. Die tips geven psychologen ook als een relatie niet goed gaat of als je bent gedumpt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 8 oktober 2017 @ 18:06:02 #17
461713 Terminuz
Stop feeding me, I am a Troll!
pi_174283177
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Nee hoor, ze heeft wel gelijk. Die tips geven psychologen ook als een relatie niet goed gaat of als je bent gedumpt.
Ik zeg nergens dat ze niet gelijk heeft
God doesn't help stupid!
pi_174288930
Het is nog aan, maar waar het gesprek over ging houd ik liever privé. Dat hij zo deed lag ook totaal niet aan mij.
For help in need :)
pi_174290665
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 16:57 schreef Terminuz het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een manager bij een bedrijf?

Je klinkt wel heel zakelijk.
Toevallig niet nee, dus ga maar weer ontopic ~O>
pi_174290694
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef superjane90 het volgende:
Het is nog aan, maar waar het gesprek over ging houd ik liever privé. Dat hij zo deed lag ook totaal niet aan mij.
Fijn dat het nog aan is. Hoop dat je nu weer een beetje geruster bent en er samen uit kan komen. Succes!
pi_174317346
Mensen, geef TS een kans ipv meteen te roepen dat TS trollt...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_174317354
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 21:47 schreef superjane90 het volgende:
Het is nog aan, maar waar het gesprek over ging houd ik liever privé. Dat hij zo deed lag ook totaal niet aan mij.
Nog aan klinkt ook niet geheel positief. Maar goed, ik hoop dat jullie er uit komen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')