abonnement Unibet Coolblue
pi_174256408
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:49 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik gun je iets meer stabiliteit ipv pieken en dalen maar dat zal mijn gezapige bejaardeninsteek wel zijn
De dalen zijn op dit moment niet zo diep hoor. Godzijdank. De pieken wel hoog en dat is eigenlijk best leuk.

Stabiliteit is 1 ding, maar als stabiel alleen maar te bereiken is met een shitzooi kutmedicijnen, dan doe maar dit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256463
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De dalen zijn op dit moment niet zo diep hoor. Godzijdank. De pieken wel hoog en dat is eigenlijk best leuk.

Stabiliteit is 1 ding, maar als stabiel alleen maar te bereiken is met een shitzooi kutmedicijnen, dan doe maar dit.
wat is verschil dan met shitzooi aan drugs en drank :@
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 15:54:53 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174256490
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De dalen zijn op dit moment niet zo diep hoor. Godzijdank. De pieken wel hoog en dat is eigenlijk best leuk.

Stabiliteit is 1 ding, maar als stabiel alleen maar te bereiken is met een shitzooi kutmedicijnen, dan doe maar dit.
Ja deels wel mee eens, en begrijpelijk ook. Blijft een bitch om mee om te gaan iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174256509
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat is verschil dan met shitzooi aan drugs en drank :@
Meer dan zat.
Weet je wat Lithium met je doet? Dat gun ik niemand.
Leuk hoor, stabiliteit, maar niet ten koste van wie ik ben.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256552
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja deels wel mee eens, en begrijpelijk ook. Blijft een bitch om mee om te gaan iig
Ik vind op zich de zorgen best lief hoor. :) Maar ik geloof niet dat het op dit moment nodig is. Ik hou mezelf wel in de gaten. :)

En ik doe geen dingen waar ik spijt van heb (gehad)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256558
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

wat is verschil dan met shitzooi aan drugs en drank :@
Nou ja, dat snap ik wel hoor. Mijn voorgeschreven dosis Ritalin ervoer ik als werkzaam, maar erg, erg kut.

Zo'n sentiment had ik niet bepaald ten opzichte van, zeg, LSD en xtc. :)

Medicatie die je stabieler maakt en minder emotioneel is niet te vergelijken met zaken die juist euforisch en gevoelsversterkend werken natuurlijk.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256614
Sowieso vind ik het ook weer niet bepaald héél raar dat als je een paar ontzettend leuke gezellige feestjes hebt gehad, je er vlak daarna wat heimwee naar hebt. Daar is wat mij betreft niet echt iets abnormaals aan.

Als ik nota bene met mijn superbrave Eftelingmatties drie dagen naar Disneyland ga ben ik daarna wat sippig. Is toch heel begrijpelijk na iets fijn sociaals?
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256634
Ik vind van wel. Voelt n beetje als een festivalblues.

Zoveel nieuwe coole mensen ontmoet, zulke leuke gesprekken O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256654
En daar kwam ook drank en drugs bij kijken. Niet andersom. Dat is ook wel een belangrijk verschil.

Goed, klaar met mezelf verdedigen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256656
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, dat snap ik wel hoor. Mijn voorgeschreven dosis Ritalin ervoer ik als werkzaam, maar erg, erg kut.

Zo'n sentiment had ik niet bepaald ten opzichte van, zeg, LSD en xtc. :)

Medicatie die je stabieler maakt en minder emotioneel is niet te vergelijken met zaken die juist euforisch en gevoelsversterkend werken natuurlijk.
het is in beide gevallen een onnatuurlijk stof die je in een onnatuurlijke staat brengt, dat is beetje mijn gevoel
Ik ben zelfs nog nooit dronken geweest, dus ik heb er zelf niks mee.
Heb wel als baby een of ander ‘l..ium’ paardenmiddel gehad (weet precieze naam niet meer) waar ik heftig van moest afkicken volgens moeder, dus heb theoretisch ervaring
pi_174256714
Morgen voor het eerst in een flink aantal dagen niets te doen en geen mensen (denk ik) op bezoek of ergens heen. Aan de ene kant leeg, aan de andere kant ook lekker. Snap dat wel als je zoals Lonaa een paar hele leuke happeningen hebt gehad waar je echt blij op terugkijkt dat je dan even dippig bent.
We have far more in common than that which devides us..
pi_174256738
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

het is in beide gevallen een onnatuurlijk stof die je in een onnatuurlijke staat brengt, dat is beetje mijn gevoel
Ik denk dat dát aspect ervan Lonaa helemaal niet dwars zit. :)

Het gaat om het effect, dat bij medicatie als antidepressiva en Ritalin nogal een dempende invloed kan hebben op je gevoelsleven, je creativiteit en allerlei andere zaken. Dat is soms broodnodig, maar daarmee nog niet prettig.

Daar staan middelen tegenover die juist onnoemelijk prettig zijn om te ervaren :)

Dat maakt het verschil, niet of iets 'natuurlijk' is of niet.
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256759
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Morgen voor het eerst in een flink aantal dagen niets te doen en geen mensen (denk ik) op bezoek of ergens heen. Aan de ene kant leeg, aan de andere kant ook lekker. Snap dat wel als je zoals Lonaa een paar hele leuke happeningen hebt gehad waar je echt blij op terugkijkt dat je dan even dippig bent.
:Y

Veel plezier nog met je eters vanavond dan! *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256778
En ik denk dat het waarom van het gebruiken van wat dan ook ook enorm uitmaakt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_174256812
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:25 schreef minilot het volgende:
kleverige citroencake
:o O+ O+

Hm, ik heb maandag na de horrortoets een afspraak in Rotterdam en wat tijd te doden. Dit klinkt wel als een heel passende tijdsbesteding.... Lof der Zoetheid klinkt ook goed maar iets meer uit de richting.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174256837
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:07 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

:o O+ O+

Hm, ik heb maandag na de horrortoets een afspraak in Rotterdam en wat tijd te doden. Dit klinkt wel als een heel passende tijdsbesteding.... Lof der Zoetheid klinkt ook goed maar iets meer uit de richting.
Oh ja, de helopdefietstoets! Nog drie nachtjes! })

Lekkers in het verschiet hebben helpt hopelijk wat :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256900
Drie tot klaar of drie tot toets? Want in dat laatste geval zit je in een andere tijdzone dan ik :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:10:20 #143
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_174256910
Vanavond wordt het een salade van octopus, kappertjes en gedroogde tomaat, een rundvleessoep met veel vlees en oostenrijkse kaasknoedels, boreks met spinazie en witte kaas.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_174256916
Twee. Sorry CS. :')
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:10:58 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174256930
Je hoeft je niet te verdedigen uiteraard.

Het viel me op dat je wel vaker post dat je nogal extreme dagen maakt met feestjes en/of druggebeuren en dan daarna postte dat je je klote voelde of extreem moe.
Dat viel me op, leek me nogal ruk en vandaag zorgen, met aanhalingstekens hoor want ik maak me niet direct zo'n zorgen zeg maar.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174256934
Mochten er nog meer koffie en lekkers tips in Rotterdam zijn hou ik me van harte aanbevolen trouwens.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_174256940
Ik wil ook wel een borek met kaas. :9
Desnoods Piet erbij. :s)
Let me see you stripped down to the bone
pi_174256941
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:10 schreef minilot het volgende:
Twee. Sorry CS. :')
:*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:11:44 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_174256947
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond wordt het een salade van octopus, kappertjes en gedroogde tomaat, een rundvleessoep met veel vlees en oostenrijkse kaasknoedels, boreks met spinazie en witte kaas.
Recept van de kaasknoedels en boreks graag!

:9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_174256956
Hoe gaat het intussen eigenlijk met je nieuwe baan, Piet? :*
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')