abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:27:26 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174269768
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 22:55 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Wat? RBR zou een deel van de afkoop van Palmer hebben betaald?? _waarom_ -O-
Omdat KVY ze in de tang zou hebben. Hij moest zsm terug in de STR, dus of Gasly moest weg (en die willen ze juist alvast wat laten wennen aan de auto) of SAI moest eerder weg. En om SAI eerder bij Renault te krijgen moest Palmer weg. En om Palmer weg te krijgen moest er een afkoopsom betaald worden. Die Red Bull/STR dan dus (deels) moesten betalen, want zij zaten met het probleem. Renault niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-10-2017 23:47:52 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:27:57 #202
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_174269785
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:18 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Door wie? Een sponsor?

Tactisch niet goed nee, maar wat had Kvyat dan verwacht? Zelfs voordat hij Vettel aan gort reed, reed hij al slecht.
Snap overigens ook niet dat Kvyat blijkbaar zelf in deze situatie wilt zitten....
Zou kunnen, maar dat is de enige verklaring die ik kan verzinnen waarom redbull überhaupt zou betalen voor palmer.

Nee inderdaad, maar helaas is formule 1 keihard. Je kan het wel merken hoe bijvoorbeeld ook palmer eruit gewipt is.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_174269978
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat KVY ze in de tang zou hebben.
Dat weet je dus niet. We weten niet wat er in het contract van Kvyat staat. Maar als daarin staat dat hij minmaal een bepaald aantal races voor STR moet hebben gereden dit seizoen, dan staat het recht aan zijn zijde en niet die van STR. Er is dan geen sprake van chantage.

Waarom zou hij niet voor zichzelf opkomen als dat zo in zijn contract staat?
"In de tang" klinkt verkeerd, terwijl we niet weten of Kvyat zich met zaken bezighoudt die niet mogen. Deze woordkeuze van je is gewoon een verkapte poging om hem zwart te maken.

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Omdat KVY ze in de tang zou hebben. Hij moest zsm terug in de STR, dus of Gasly moest weg (en die willen ze juist alvast wat laten wennen aan de auto) of SAI moest eerder weg. En om SAI eerder bij Renault te krijgen moest Palmer weg. En om Palmer weg te krijgen moest er ern afkoopsom betaald worden. Die Red Bull/STR dan dus (deels) moesten betalen, want zij zaten met het probleem. Renault niet.
Maar goed, nogmaals, waar heb jij voor het eerst van die "geruchten" vernomen?
Zeker via die twee posts van die kerel op gpupdate.net waar sowieso het gros Kvyat het licht in de ogen niet gunt? Iedereen kan daar van alles schrijven om maar iemand in het kwade daglicht te stellen. :')

http://www.gpupdate.net/n(...)trekken-kvyat-terug/

[ Bericht 4% gewijzigd door Gruj0 op 07-10-2017 23:44:15 ]
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 23:45:03 #204
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174270140
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:36 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Dat weet je dus niet. We weten niet wat er in het contract van Kvyat staat. Maar als daarin staat dat hij minmaal een bepaald aantal races voor STR moet hebben gereden dit seizoen, dan staat het recht aan zijn zijde en niet die van STR. Er is dan geen sprake van chantage.

Waarom zou hij niet voor zichzelf opkomen als dat zo in zijn contract staat?
"In de tang" klinkt verkeerd, terwijl we niet weten of Kvyat zich met zaken bezighoudt die niet mogen. Deze woordkeuze van je is gewoon een verkapte poging om hem zwart te maken.

[..]

Maar goed, nogmaals, waar heb jij voor het eerst van die "geruchten" vernomen?
Zeker via die twee posts van die kerel op gpudpdate.net waar het gros Kvyat sowieso het licht in de ogen niet gunt? Iedereen kan daar van alles schrijven om maar iemand in het kwade daglicht te stellen. :')

http://www.gpupdate.net/n(...)trekken-kvyat-terug/
Ik weet hier sowieso helemaal niks over uiteraard. Geen idee of er ook maar iets van waar is. Daarom zeg ik ook uitdrukkelijk dat het om geruchten gaat.

En ik probeer KVY helemaal niet zwart te maken, hoe kom je bij die onzin? In de tang hebben is gewoon in je macht hebben. Bedoel er niks positiefs of negatiefs mee.

Nee, via een andere site.

En waarom zo agressief en beschuldigend? Godsallemachtig, chill een beetje..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174270382
hoe laat begint die race
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174270428
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 23:59 schreef klaasweetalles het volgende:
hoe laat begint die race
07u.
Waarom weet je dat niet? 😃
pi_174270457
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:02 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

07u.
Waarom weet je dat niet? 😃
omdat ik vanochtend die training heb zitten kijken.....en die was na 10 uur nog bezig.....dus ik snapte er helemaal geen reet meer van die tijden

maar ik ga nu slapen...want anders weetik zeker dat ik de start ga missen......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174270498
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:02 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

07u.
Waarom weet je dat niet? 😃
pi_174270525
quote:
99s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:05 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
jij bent een schande voor de formule 1

mat al die crashfilmpjes van je

daar geil jij op.....ongelukken! :r
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_174270688
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:03 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

omdat ik vanochtend die training heb zitten kijken.....en die was na 10 uur nog bezig.....dus ik snapte er helemaal geen reet meer van die tijden

maar ik ga nu slapen...want anders weetik zeker dat ik de start ga missen......
Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃

Btw gewoon ff Google 'formule 1 agenda', eerste hit en alles staat erbij 😀 in NL tijden.
pi_174270701
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃

Btw gewoon ff Google 'formule 1 agenda', eerste hit en alles staat erbij 😀
Of je kijkt gewoon in de OP van dit topic.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_174270713
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of je kijkt gewoon in de OP van dit topic.
Kan ook. Maar als je het niet weet en snel wilt weten is Google of tvgids sneller 😀
pi_174271313
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 00:17 schreef ChilllayD het volgende:

[..]

Haha ik moet eigenlijk ook gaan slapen maar dat zit zo niet in mijn ritme 🙃

Btw gewoon ff Google 'formule 1 agenda', eerste hit en alles staat erbij 😀 in NL tijden.
PitlaneOne is ook een mooie app. Geen idee of ie voir IOS en/of Android is, maar voor Windows Phone is het dč beste F1 app die er is. Alles in lokale tijd per sessie, tussenstanden, tijden van trainingen en Q's, nieuws etc etc.

Erg puike app _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174271338
Overigens met Palmer, is dat nou ten opzichte van de Verstappens een stuk minder dedication en kennis en doorzettingsvermogen, of is dat gewoon een algeheel gebrek aan talent?

Ik bedoel je zou verwachten dat pa Palmer best hetzelfde zou kunnen bewerkstelligen als ons Joske,toch?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174271384
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:35 schreef pmponer het volgende:
Niet nodig, eindelijk op een normale tijd f1 kijken, en daarna nog lekker een dag over om het eea te ondernemen
7 uur is geen normale tijd. :(

Als er iets is wat Liberty van mij mag terugdraaien dan is het die ongein met lokale tijd verschuiven zodat het hier een "christelijke" tijd is.

Geen enkele charmes meer zo.

Moet ik overigens wel bij zeggen dat ik zo 123 niet meer weet of Japan niet altijd al om 7 uur was. :@ ik doel op de races waar je voor op moest staan mudden in de nacht, of doorhalen. Dat mag wel terug van mij.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174271402
1 biertje nog en naar bed. Morgen moet brennie er om 6 uur uit voor werk, dus dan hoef ik geen wekker te zetten, die schupt me er op verzoek wel uit. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174271490
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

7 uur is geen normale tijd. :(

Als er iets is wat Liberty van mij mag terugdraaien dan is het die ongein met lokale tijd verschuiven zodat het hier een "christelijke" tijd is.

Geen enkele charmes meer zo.

Moet ik overigens wel bij zeggen dat ik zo 123 niet meer weet of Japan niet altijd al om 7 uur was. :@ ik doel op de races waar je voor op moest staan mudden in de nacht, of doorhalen. Dat mag wel terug van mij.
Lokale startijd is gewoon 14:00 in Japan.
pi_174271569
quote:
1s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Lokale startijd is gewoon 14:00 in Japan.
ik twijfelde al. Blijft een kuttijd voor hier. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174271649
Vroeger, volgens mij in de RTL-tijd, gooide ze er gewoon een herhaling inclusief voorbeschouwing in, zodat jij kon kijken alsof het een EU-race was.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2017 @ 06:02:08 #220
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_174272584
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 01:54 schreef maan_man het volgende:
Vroeger, volgens mij in de RTL-tijd, gooide ze er gewoon een herhaling inclusief voorbeschouwing in, zodat jij kon kijken alsof het een EU-race was.
Ach ja, tegenwoordig kun je het gewoon opnemen en beginnen met kijken wanneer je wilt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_174272588
een volwassen man met stekels :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_174272591
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 06:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ach ja, tegenwoordig kun je het gewoon opnemen en beginnen met kijken wanneer je wilt :+
De meeste mensen wel. Ik helaas niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 oktober 2017 @ 06:09:48 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_174272593
"Hey Jolyon, ben je blij met hoe het uiteindelijk allemaal gegaan is of is dit niet wat je had gehoopt?"

Uh.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 8 oktober 2017 @ 06:10:29 #224
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_174272594
Jack's "skills" worden steeds beter :')
pi_174272600
Rofl Grosjean, een stokbrood mee voor Olav
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')