abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_174249187
Beste FOK!,

Anders dan vroeger, kan een vrouw tegenwoordig onbezorgd seks hebben met elke man die zij wil. Enerzijds komt dit door de opkomst van betrouwbare en betaalbare voorbehoedsmiddelen en anderzijds door het verdwijnen van traditionele ideeën over monogamie en seks voor het huwelijk. Als gevolg hiervan, kan een vrouw vrijuit haar seksuele gang gaan, zonder economische, sociale of andere gevolgen te vrezen.

Winst voor de vrouw, maar ook voor de man? Wel, niet voor de seksueel minder aantrekkelijke man, waarvan (naar verluidt) een enkeling ook op FOK! post. De vrije seksualiteit zorgt er namelijk voor dat vrouwen zich vooral op de seksueel aantrekkelijke man richten. Zo blijkt bijvoorbeeld uit onderzoek (pdf) dat bijna een kwart van alle (Amerikaanse) mannen seks heeft gehad met 15 of meer partners (van het andere geslacht), terwijl dit percentage bij vrouwen nog geen tien procent bedraagt. Deze statistiek wijst erop dat de seksdistributie bij vrouwen gelijker is verdeeld dan bij mannen.

Kunnen wij, in dit land van progressieve belastingen, subsidies en het gelijkheidsbeginsel in artikel één der grondwet, zoveel ongelijkheid accepteren? Ik zeg: neen. Seksualiteit is belangrijk voor zowel de fysieke als de mentale gezondheid en dient daarom als een grondrecht beschouwd te worden. We hebben al zorg- en huursubsidie en ook pakweg een abortus is gratis, dus daarom zeg ik: voer ook overheidssteun voor prostitutiebezoek in. Een maandbedrag van 200 euro (een huis-tuin-en-keuken-prostituee rekent ongeveer 50 euro per half uur) lijkt mij redelijk. Deze regeling dient uiteraard op een manier vormgegeven te worden waarbij misbruik van de gelden wordt voorkomen, maar dit geldt voor elke overheidssubsidie, dus hier moet iets op te vinden zijn.

Oorspronkelijk wilde ik dit topic afsluiten met een poll, maar in feite is hierboven al rationeel aangetoond dat dit idee juist is, dus ik stel hierbij voor om dit topic vooral te gebruiken om de loftrompet over dit plan te steken.

Met hartelijke groet,
2thmx
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249191
Dan ga je maar met lelijke vrouwen naar bed, als de mooie niets van je moeten hebben.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2017 06:19:43 ]
pi_174249198
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:19 schreef Drug het volgende:
Dan ga je maar met lelijke vrouwen naar bed, als de mooie niets van je moeten hebben.
De opkomst van de 'incels' (involuntary celibates c.q. ongewild sekslozen) laat zien dat er ook een grote groep mannen is voor wie lelijke vrouwen seksueel onbereikbaar zijn. Gezien de ongelijke verdeling van seks is dit niet verrassend. Voor deze mannen zijn prostitutiebonnen een oplossing die past binnen onze sociaal-liberale democratie waarin zowel de rechten van de vrouw als de man worden gerespecteerd.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249200
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

De opkomst van de 'incels' (involuntary celibates c.q. ongewild sekslozen) laat zien dat er ook een grote groep mannen is voor wie lelijke vrouwen seksueel onbereikbaar zijn. Gezien de ongelijke verdeling van seks is dit niet verrassend. Voor deze mannen zijn prostitutiebonnen een oplossing die past binnen onze sociaal-liberale democratie waarin zowel de rechten van de vrouw als de man worden gerespecteerd.
Dat laat het niet zien.
pi_174249203
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:26 schreef Drug het volgende:

[..]

Dat laat het niet zien.
Want? Deze mannen geven zelf aan dat geen enkele vrouw seksuele interesse in hen heeft.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249206
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:28 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Want? Deze mannen geven zelf aan dat geen enkele vrouw seksuele interesse in hen heeft.
Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.
pi_174249213
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:29 schreef Drug het volgende:

[..]

Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.
Google eens op 'incels'. Of kijk op één van hun sebreddits. Of kijk op FOK! naar de (R&P-)topics van incels.

Los daarvan, zie ook het onderzoek waar ik naar linkte. De ongelijke seksverdeling is een feit, geen gekleurde observatie.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249245
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:32 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Google eens op 'incels'. Of kijk op één van hun sebreddits. Of kijk op FOK! naar de (R&P-)topics van incels.

Los daarvan, zie ook het onderzoek waar ik naar linkte. De ongelijke seksverdeling is een feit, geen gekleurde observatie.
Dat zegt niks over mijn tegenwerpingen.
pi_174249265
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:29 schreef Drug het volgende:

[..]

Bron? En wie zegt dat hun biased versie van het verhaal klopt? Misschien keuren ze de minder aantrekkelijke vrouwen niet eens een blik waardig.
Bias indeed, maar ik verwacht van deze ts geen snappertje gezien zijn betoog in de op.

quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 06:13 schreef 2thmx het volgende:
Beste FOK!,

Anders dan vroeger, kan een vrouw tegenwoordig onbezorgd seks hebben met elke man die zij wil. Enerzijds komt dit door de opkomst van betrouwbare en betaalbare voorbehoedsmiddelen en anderzijds door het verdwijnen van traditionele ideeën over monogamie en seks voor het huwelijk. Als gevolg hiervan, kan een vrouw vrijuit haar seksuele gang gaan, zonder economische, sociale of andere gevolgen te vrezen.
Met elke man ja, allemaal :9~ De gore kuthoerensletten ;(

quote:
Kunnen wij, in dit land van progressieve belastingen, subsidies en het gelijkheidsbeginsel in artikel één der grondwet, zoveel ongelijkheid accepteren? Ik zeg: neen. Seksualiteit is belangrijk voor zowel de fysieke als de mentale gezondheid en dient daarom als een grondrecht beschouwd te worden. We hebben al zorg- en huursubsidie en ook pakweg een abortus is gratis, dus daarom zeg ik: voer ook overheidssteun voor prostitutiebezoek in. Een maandbedrag van 200 euro (een huis-tuin-en-keuken-prostituee rekent ongeveer 50 euro per half uur) lijkt mij redelijk. Deze regeling dient uiteraard op een manier vormgegeven te worden waarbij misbruik van de gelden wordt voorkomen, maar dit geldt voor elke overheidssubsidie, dus hier moet iets op te vinden zijn.

Oorspronkelijk wilde ik dit topic afsluiten met een poll, maar in feite is hierboven al rationeel aangetoond dat dit idee juist is, dus ik stel hierbij voor om dit topic vooral te gebruiken om de loftrompet over dit plan te steken.
Rationeel is het niet geheel, maar ik snap je probleem wel. Als je verbaal minder sterk was zou je misschien wel sneller in aanmerking kunnen komen voor de sekssubsidie die al wel beschikbaar is gesteld. Inhoudelijk kan een en ander sterker. Aftrekpunten (hihi) voor je uitwerking dus, want je had de details beter uit kunnen werken. Denk aan de voorwaarden om die subsidie te krijgen of wilde je al de mannen, inclusief de topscoorders maar gewoon voorzien? Meetbaarheid van succes? Waar komen die centjes dan vandaan? Etc.

Groetjes,

tante Mary
pi_174249269
Goed punt van Scary Mary, hoe bepaal je dan wie recht heeft op deze subsidie?
En moet elke geregistreerde prostituee verplicht aan zo'n regeling meewerken?
pi_174249275
Seks gaat het probleem van niet-acceptatie niet oplossen. Dan moet je terug naar uithuwelijken.

Het lijkt mij beter om deze mannen te castreren op hun 21e, zodat de vrouwen hun recht om met rust gelaten te worden kunnen uitoefenen.
  Forum Admin zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:18:00 #12
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174249278
Waarom moet de overheid dat betalen? Je kan zelf toch je inkomsten en uitgaves inrichten op je prostitutiebehoefte?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:18:48 #13
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249280
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Inhoudelijk kan een en ander sterker. Aftrekpunten (hihi) voor je uitwerking dus, want je had de details beter uit kunnen werken.
Allicht. Het idee van dit topic is evenwel primair om het punt te maken dat subsidie voor prostitutiebezoek überhaupt gunstig is voor de maatschappij. Ongeacht de precieze invulling hiervan.
quote:
Denk aan de voorwaarden om die subsidie te krijgen of wilde je al de mannen, inclusief de topscoorders maar gewoon voorzien?
Ja. Vrij naar het basisinkomen stel ik ook voor om deze regeling voor elke man in te voeren.
quote:
Meetbaarheid van succes?
Interessant vraagstuk. Het welzijn van mannen vóór en na invoering van de regeling is w.m.b. de voornaamste graadmeter.
quote:
Waar komen die centjes dan vandaan? Etc.
Uit dezelfde pot waarmee ander sociaal beleid ook wordt gefinancierd: overheidsinkomsten uit belastingen.
quote:
Groetjes,

tante Mary
Groetjes terug.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:20:30 #14
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249283
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:10 schreef 8777 het volgende:
En moet elke geregistreerde prostituee verplicht aan zo'n regeling meewerken?
Een prostituee is nooit verplicht om een klant te accepteren. Dat blijft onveranderd bij invoering van een subsidie voor prostitutiebezoek.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:22:04 #15
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_174249285
Hahaha. Grappig topic.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:22:24 #16
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249286
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:13 schreef Jopie78 het volgende:
Het lijkt mij beter om deze mannen te castreren op hun 21e, zodat de vrouwen hun recht om met rust gelaten te worden kunnen uitoefenen.
Chemische castratie is inderdaad iets waar ik voorstander van ben, maar dan op vrijwillige basis. Zie dit topic: R&P / Vrijwillige (chemische) castratie

Mannen die vrouwen niet 'met rust laten' zijn al strafbaar (aangenomen dat je op verkrachting, aanranding e.d. doelt).
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:23:34 #17
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249290
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:18 schreef Pharkus het volgende:
Waarom moet de overheid dat betalen? Je kan zelf toch je inkomsten en uitgaves inrichten op je prostitutiebehoefte?
Omdat we leven in een sociaal-liberale democratie leven waarin de overheid niet alleen de (grond)rechten van burgers beschermt, maar hen ook (financieel) ondersteunt bij de uitoefening van deze rechten. Denk aan huur- of zorgsubsidies, gratis abortussen, etc.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249292
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:22 schreef 2thmx het volgende:

Chemische castratie is inderdaad iets waar ik voorstander van ben, maar dan op vrijwillige basis. Zie dit topic: R&P / Vrijwillige (chemische) castratie

Mannen die vrouwen niet 'met rust laten' zijn al strafbaar (aangenomen dat je op verkrachting, aanranding e.d. doelt).
Nee, doelde op al die maffe PUA acties, die vrouwen maar moeten ondergaan, omdat kansloze mannen denken dat het werkt. Het is voor vrouwen heel onprettig om steeds die ogen op zich te moeten voelen van mannen zonder enig besef van sociale omgang.

Ben het met je eens dat het beter is als dit soort mannen zich niet voortplanten en ruim baan laten aan mannen met een gezonde aantrekkingskracht.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:29:07 #19
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249298
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:25 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Nee, doelde op al die maffe PUA acties, die vrouwen maar moeten ondergaan, omdat kansloze mannen denken dat het werkt. Het is voor vrouwen heel onprettig om steeds die ogen op zich te moeten voelen van mannen zonder enig besef van sociale omgang.
Omgaan met mensen met weinig sociale vaardigheden is voor iedereen onprettig. Vraag maar eens rond in je directe omgeving.
quote:
Ben het met je eens dat het beter is als dit soort mannen zich niet voortplanten en ruim baan laten aan mannen met een gezonde aantrekkingskracht.
Voortplanting is een geheel ander vraagstuk, verder niet relevant voor dit topic.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
pi_174249300
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:29 schreef 2thmx het volgende:

Omgaan met mensen met weinig sociale vaardigheden is voor iedereen onprettig. Vraag maar eens rond in je directe omgeving.
Haha. Goeie.
quote:
Voortplanting is een geheel ander vraagstuk, verder niet relevant voor dit topic.
Klopt, maar je lost er wel gelijk het probleem in de vraagstelling mee op.
  Forum Admin zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:31:16 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_174249301
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:23 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Omdat we leven in een sociaal-liberale democratie leven waarin de overheid niet alleen de (grond)rechten van burgers beschermt, maar hen ook (financieel) ondersteunt bij de uitoefening van deze rechten. Denk aan huur- of zorgsubsidies, gratis abortussen, etc.
Is een potje neuken net zo belangrijk als een dak boven je hoofd of goede gezondheidszorg?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_174249305
quote:
2s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:20 schreef 2thmx het volgende:

[..]

Een prostituee is nooit verplicht om een klant te accepteren. Dat blijft onveranderd bij invoering van een subsidie voor prostitutiebezoek.
En hoeveel nachtvlinders gaan deze regeling accepteren?
En mogen mannen die zelf genoeg verdienen ook mee doen?
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:34:23 #23
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_174249307
Neen!

Uit Amerikaans onderzoek is gebleken dat jongeren steeds later hun eerste seksuele ervaring hebben. De "incels" zijn daarbij de early adapters.

Gevolg is ook dat bij de meisjes de eierstokjes al snel na die ervaring gaan klapperen dus gaat het hen niet om vrijblijvende seks, maar om een partner die ook een nestje wil.
Dan heb je het over heel andere eisen dan alleen "willen neuken".

En dat geeft ook weer nadelen voor de vrijgezelle man die wel wil neuken maar dat vrijblijvend. Je wilt je niet binden. Echt niet.

Ze zouden natuurlijk kunnen denken aan het gesubsidieerd ombouwen van die incels zodat ze het zorgeloos met elkaar kunnen doen.

Een eenmalige subsidie op een real doll is ook een mogelijkheid.
pi_174249308
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:22 schreef Lienekien het volgende:
Hahaha. Grappig topic.
Matig eerder.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 07:35:31 #25
380899 2thmx
FvD-moslim
pi_174249310
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 07:31 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Is een potje neuken net zo belangrijk als een dak boven je hoofd of goede gezondheidszorg?
Seks is een primaire levensbehoefte.
Voegt hoogtepunten toe aan jullie druilerige bestaan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')