abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 oktober 2017 @ 18:30:38 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_174239311
Bondscoach Dick Advocaat overweegt Oranje morgenavond tegen Wit-Rusland in een 3-4-3 formatie te laten spelen. ,,We spelen nog met die gedachte, maar we kunnen er ook voor kiezen om Wit-Rusland iets meer te laten komen. Daarmee creëren we ook weer ruimte voor onszelf en die hebben we wel nodig."



Advocaat liet in zijn afsluitende persconferentie voor het treffen met Wit-Rusland weten dat Jasper Cillessen en Virgil van Dijk in ieder geval in de basis zullen beginnen bij Oranje. ,,Het maakt mij niet uit of de mensen het raar vinden dat Van Dijk meteen speelt'', zei Advocaat. ,,Ik vind dat hij verder is dan Matthijs de Ligt. Daarom kies ik voor hem. De andere namen geef ik nog niet, maar wie straks goed oplet bij de training zal het snel genoeg zien."

De bondscoach werd ook gevraagd naar zijn tactiek voor het duel met Wit-Rusland, waar naast een overwinning ook veel doelpunten nodig zijn voor een goede uitgangspositie tegen Zweden komende dinsdag. ,,Ik overweeg nog om met drie verdedigers te spelen. Daarmee kunnen we meer druk zetten op hun middenveld en verdediging. We kunnen er echter ook voor kiezen om Wit-Rusland iets meer van hun eigen goal te laten spelen op bepaalde momenten, waardoor we zelf weer ruimte maken voor onze aanvallers. Die ruimte zullen we ook nodig hebben."

,,Ik ben ervan overtuigd dat we de komende twee duels gaan winnen. Over het aantal doelpunten kan ik geen beloftes doen. De situatie met het doelsaldo is lastig, maar we hebben ons erin verdiept en we weten hoe het zit. We zullen zeker geen rekenfout maken."

:T

Bondscoach Dick Advocaat vindt dat Wesley Sneijder eerst aan spelen moet toekomen bij zijn club OGC Nice alvorens hij weer wordt opgeroepen voor het Nederlands elftal.



"Hij zit niet bij de selectie omdat hij de laatste tijd weinig heeft gespeeld", zei Advocaat vrijdag op zijn persconferentie in Zeist.

Dat Sneijder er bij de cruciale WK-kwalificatiewedstrijden tegen Wit-Rusland (7 oktober) en Zweden (10 oktober) niet bij zal zijn, betekent volgens Advocaat allerminst dat Oranje een gesloten boek voor de recordinternational (132 interlands) is. "Hij blijft een uitstekende speler. Hij zal gewoon weer moeten gaan spelen. Dat heb ik hem ook verteld."

Ook verdediger Daley Blind schoof kort aan bij de persconferentie in Borisov. De verdediger van Manchester United werd gevraagd naar het overlijden van burgemeester Eberhard van der Laan. ,,,Het is heel snel gegaan. Hij was een man die veel goeds heeft gedaan voor Amsterdam. Ik heb hem een keer persoonlijk ontmoet. Hij was een fijne en warme man. Ook met de kampioenschappen bij Ajax zorgde hij dat alles goed geregeld was."

https://www.ad.nl/nederla(...)it-rusland~acd53fad/

Hoezo meten met twee maten? :{ :( 8)7

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174239411
Van dijk was fit maar speelde niet, Sneijder is constant geblesseerd en traint niet.

En Sneijder kan het niveau niet meer aan. Dat speelt heel misschien ook mee.
pi_174239952
tegen Wit Rusland had je hem wel kunnen gebruiken.

Maar dat Huntelaar er niet bij is, is gekker.
pi_174240314
Ze willen dat NL keihard falen, op dit manier kan je straks compleet nieuwe elftal aansturen. Vanuit nul beginnen.. Alle oude spelers wegwezen.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_174240836
Sneijder is voorbij .
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:07:16 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_174246666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 18:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Van dijk was fit maar speelde niet, Sneijder is constant geblesseerd en traint niet.

En Sneijder kan het niveau niet meer aan. Dat speelt heel misschien ook mee.
Dat is het helemaal niet. Advocaat is gewoon een hypocriete fabeltjes vertellen. Heb hem nooit gemogen. Opportunist eerste klas. De KNVB verdient deze bejaarde zak hooi.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 00:07:39 #7
7889 tong80
Spleenheup
pi_174246677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 19:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ze willen dat NL keihard falen, op dit manier kan je straks compleet nieuwe elftal aansturen. Vanuit nul beginnen.. Alle oude spelers wegwezen.
Ja de nieuwe sterren staan te popelen.

Noem ze eens.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174246710
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:07 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja de nieuwe sterren staan te popelen.

Noem ze eens.

:P
Alle spelers die vanaf 18 tot met 25 jaar.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 01:02:46 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_174247649
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 00:09 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]

Alle spelers die vanaf 18 tot met 25 jaar.
Die vanaf wat :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174252852
Sneijder kan er gewoon geen kleaute van. Teert zijn hele voetballeven op 1 topseizoen bij Inter waar alles om hem heen gebouwd was.
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 16:58:23 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174258137
Dit haat ik echt gaan ze nu selectief zeiken op van Dijk terwijl als die mongool van een cilessen erin staat een keeper die niet eens een pingel kan pakken en al twee jaar bij Barcalona op de bank zit dan hoor of zie je ze niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:05:49 #12
7889 tong80
Spleenheup
pi_174258311
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 16:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dit haat ik echt gaan ze nu selectief zeiken op van Dijk terwijl als die mongool van een cilessen erin staat een keeper die niet eens een pingel kan pakken en al twee jaar bij Barcalona op de bank zit dan hoor of zie je ze niet.
Lees eens goed. Ik ben zelfs blij dat ie speelt. Maar dat selectieve als het je uitkomt. Net zoals de laatste jaren met van Persie is gebeurd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:06:58 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_174258350
Zolang cilessen er elke wedstrijd instaat mag er niemand meer zeiken over spelers die niet spelen.

Hetzelfde met die Janssen ook al speelt die recentelijk wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 17:08:59 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_174258412
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zolang cilessen er elke wedstrijd instaat mag er niemand meer zeiken over spelers die niet spelen.

Hetzelfde met die Janssen ook al speelt die recentelijk wel.
Zeg dat tegen Advocaat.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_174258551
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:05 schreef tong80 het volgende:

[..]

Lees eens goed. Ik ben zelfs blij dat ie speelt. Maar dat selectieve als het je uitkomt. Net zoals de laatste jaren met van Persie is gebeurd.

:P
Is toch logisch. Een goede voetballer als van Dijk haal je er graag bij. Iemand die wedstrijden lang alleen vanaf de middellijn op goal pleurt laat je lekker thuis.
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 oktober 2017 @ 18:18:15 #16
7889 tong80
Spleenheup
pi_174260095
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 17:14 schreef Solstice1 het volgende:

[..]

Is toch logisch. Een goede voetballer als van Dijk haal je er graag bij. Iemand die wedstrijden lang alleen vanaf de middellijn op goal pleurt laat je lekker thuis.
Dus je maakt regels voor iedereen maar die gelden niet voor iedereen :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')