Op de foto is een korte, maar blijkbaar is er ook een lange type. Als ik deze erin stop raken de contacten niet de contacten in de aansluiting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef vannelle het volgende:
Dieper maakt niet uit als de contacten maar de goede punten raken en deze lijkt mij trouwens niet extra diep.
Amerikaanse wagens hebben geen 24V maar ook gewoon 12V tenzij je het over een vrachtwagen hebt.
Bovendien, wat maakt het uit? Dat ding geeft gewoon het voltage af wat ie krijgt van de aansluiting of zit er een soort van trafo in?
Wat zijn de specs van dat ding?
Als je die post valt er meer zinnigs over te zeggen.
Jij bent een held, mag ik je zoenenquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:57 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik heb ook zo'n splitter, gewoon van de Action. Is 5 cm en steekt gewoon een beetje uit. Auto is Chrysler.
Doe maar niet .quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 14:00 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Jij bent een held, mag ik je zoenen
gewoon usb power plug denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:56 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Op de foto is een korte, maar blijkbaar is er ook een lange type. Als ik deze erin stop raken de contacten niet de contacten in de aansluiting.
Nee, ik probeer een plek te zoeken waar in die lange kan vinden. Alleen al mijn zoekoptie's werken niet omdat ik niet weet hoe zo'n lange stekker officieel heet.
Als het goed is zal hij van de boordspanning (rond 12 volt) 5 volt maken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2017 13:44 schreef vannelle het volgende:
Dat ding geeft gewoon het voltage af wat ie krijgt van de aansluiting of zit er een soort van trafo in?
Gelijkstroomtrafo's, liggen meestal tussen de luchtankers en het vijlenvetquote:Op vrijdag 6 oktober 2017 20:38 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als het goed is zal hij van de boordspanning (rond 12 volt) 5 volt maken.
De 'trafo' die er in zit is een schakelende DC-DC converter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |