abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:34:58 #151
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174318370
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 22:20 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Lootboxes in een single player game? :') Wie verzint zoiets _O-
Greedy WB
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:35:26 #152
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174318373
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 04:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Heb je Rogue ook gespeeld dat was black flag maar dan met een boeiend personage.
Helaas niet ;(. Misschien op de pc maar eens checken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 07:44:04 #153
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174318413
Wilde Rogue graag spelen maar had toen al geen lastgen console meer. Als ze die nou gewoon eens naar de PS4 porten...

Of is die via ps now verkrijgbaar?
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 09:45:00 #154
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_174319437
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 04:10 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik snap nogsteeds dat hele online gedoe niet. Iedereen met een stuurtje heeft dan toch voordeel op mensen zonder?
Ben bang van wel ja. Maar je wordt in races gegooid met mensen met hetzelfde niveau, dus ik denk dat je er in de praktijk weinig van merkt, behalve dat je gewoon nooit een algemeen toernooi gaat winnen.

Ik vond het gisteren wel even vermakelijk... maar geen 60 euro waard.

• Geen serieuse singleplayer
• Erg lange laadtijden tussen die drivingschool opdrachten (10-15 seconden laden, nog een menu door, en dan wachten op het startsignaal, voor een opdracht die in 12 seconden voltooid moet worden...)
• Ik mis echt de progressie (beter dan in PC2, maar toch...) Ik wil een simpele auto, ik wil hem tunen, races rijden om net genoeg geld te hebben voor die volgende upgrade...
• Grote online community is prima, kan erg leuk zijn, zeker als de matchmaking goed is... Maar ik wil gewoon online een race kunnen starten. Even wachten tot er een lading andere spelers zijn en gaan. Dat kan met vrijwel elke online game. Waarom kan ik hier maar kiezen uit 3 races met een vaste starttijd? Of is dat specifiek voor de beta? Ik wil geen 20 minuten moeten wachten op een race.
• Polyphony roept dat ze deze helemaal van de grond af opnieuw hebben opgebouwd (in tegenstelling tot de vorige 6, die steeds gebasseerd waren op de vorige versie). Maar ondertussen zijn idd de geluiden van de banden, en de klap als je ergens tegenaan rijd gewoon nog uit GT1.
• De bumper-camera-locatie zit IN de hitbox van de auto. Je kan dus tegen een auto voor je aanrijden terwijl je er op het zicht nog echt niet tegenaan kan zitten. Heel irritant.
• Geen schade... (ja, wat krasjes in je lak), maar een bocht serieus missen hoort gewoon einde race te zijn. Niet "plof", en terug de baan op ge-reset worden.

Jammer, ik had zin in een goeie racer, maar tot op heden nog niet gevonden. Forza7 lijkt me geweldig, maar deze generatie zit ik weer bij Sony ipv Microsoft :P
Zou het dan toch de nieuwe NFS gaan worden? Of The Crew 2?
pi_174321026
GT Sport valt naar mijn idee echt vies tegen, het rijdt echt als een zeepkist, totaal geen gevoel met de auto.

De automaat schakelt veel te traag en laat terug. De geluiden klinken niet. Nog steeds opgevoerde muggen. En de banden dan..

Van de grond af opgebouwd, echt niet, het oogt en speelt nog precies als GT1 én dat kan echt niet meer in deze tijd. Jammer, want ik was wel toe aan een leuke en fijne racer..
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 11:03:15 #156
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174321079
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
GT Sport valt naar mijn idee echt vies tegen, het rijdt echt als een zeepkist, totaal geen gevoel met de auto.

De automaat schakelt veel te traag en laat terug. De geluiden klinken niet. Nog steeds opgevoerde muggen. En de banden dan..

Van de grond af opgebouwd, echt niet, het oogt en speelt nog precies als GT1 én dat kan echt niet meer in deze tijd. Jammer, want ik was wel toe aan een leuke en fijne racer..
Volledig mee eens, en dat moeten wachten op online races... Dat is toch niet van deze tijd kom op...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174321275
Ik skip de demo, ik lees er echt niets positiefs over en ik ben sowieso al niet zo van multiplayer.
That dude there. I need his prosthetic leg.
  † In Memoriam † dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:23:48 #158
231686 budvar
budvar
pi_174323614
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 09:45 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ben bang van wel ja. Maar je wordt in races gegooid met mensen met hetzelfde niveau, dus ik denk dat je er in de praktijk weinig van merkt, behalve dat je gewoon nooit een algemeen toernooi gaat winnen.

Ik vond het gisteren wel even vermakelijk... maar geen 60 euro waard.

• Geen serieuse singleplayer
• Erg lange laadtijden tussen die drivingschool opdrachten (10-15 seconden laden, nog een menu door, en dan wachten op het startsignaal, voor een opdracht die in 12 seconden voltooid moet worden...)
• Ik mis echt de progressie (beter dan in PC2, maar toch...) Ik wil een simpele auto, ik wil hem tunen, races rijden om net genoeg geld te hebben voor die volgende upgrade...
• Grote online community is prima, kan erg leuk zijn, zeker als de matchmaking goed is... Maar ik wil gewoon online een race kunnen starten. Even wachten tot er een lading andere spelers zijn en gaan. Dat kan met vrijwel elke online game. Waarom kan ik hier maar kiezen uit 3 races met een vaste starttijd? Of is dat specifiek voor de beta? Ik wil geen 20 minuten moeten wachten op een race.
• Polyphony roept dat ze deze helemaal van de grond af opnieuw hebben opgebouwd (in tegenstelling tot de vorige 6, die steeds gebasseerd waren op de vorige versie). Maar ondertussen zijn idd de geluiden van de banden, en de klap als je ergens tegenaan rijd gewoon nog uit GT1.
• De bumper-camera-locatie zit IN de hitbox van de auto. Je kan dus tegen een auto voor je aanrijden terwijl je er op het zicht nog echt niet tegenaan kan zitten. Heel irritant.
• Geen schade... (ja, wat krasjes in je lak), maar een bocht serieus missen hoort gewoon einde race te zijn. Niet "plof", en terug de baan op ge-reset worden.

Jammer, ik had zin in een goeie racer, maar tot op heden nog niet gevonden. Forza7 lijkt me geweldig, maar deze generatie zit ik weer bij Sony ipv Microsoft :P
Zou het dan toch de nieuwe NFS gaan worden? Of The Crew 2?
Als je op het lobby icoontje klikt kan je gewoon een lobby van iemand joinen of er zelf een maken, jij keek naar de Sport mode.
Met veel van je punten ben ik het wel eens, vooral het schademodel is echt niet maar van deze tijd.
[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 13:49:38 #159
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_174324150
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 13:23 schreef budvar het volgende:

[..]

Als je op het lobby icoontje klikt kan je gewoon een lobby van iemand joinen of er zelf een maken, jij keek naar de Sport mode.
Met veel van je punten ben ik het wel eens, vooral het schademodel is echt niet maar van deze tijd.
Ow, Lobby heb ik idd nog niet gekeken nee.

Photomode vond ik wel tof, maar dat is vooral omdat de Eifel er in zat, en ik op een hoop plekken eerder dit jaar ook gestaan/gereden heb O+
pi_174325174
Sairento VR komt naar PSVR _O_ mix tussen Raw Data en Superhot _O_
Wie dit leest is hek.
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:50:29 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174325243
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 11:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:
GT Sport valt naar mijn idee echt vies tegen, het rijdt echt als een zeepkist, totaal geen gevoel met de auto.

De automaat schakelt veel te traag en laat terug. De geluiden klinken niet. Nog steeds opgevoerde muggen. En de banden dan..

Van de grond af opgebouwd, echt niet, het oogt en speelt nog precies als GT1 én dat kan echt niet meer in deze tijd. Jammer, want ik was wel toe aan een leuke en fijne racer..
Komt omdat je third person raced ipv cockpit.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 14:52:03 #162
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174325281
Damage kan evt nog komen?

He said developer Polyphony has already been working on a damage system for Sport, but that it wasn't available in the version of the game used at this week's reveal event in London.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174326331
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Komt omdat je third person raced ipv cockpit.
Bumper cam ftw. Of cockpit idd. Geeft meer gevoel van controle en een groter gevoel van snelheid. Brake en stuur assist uiteraard uit. Ik ben behoorlijk enthousiast over de demo. Het voelt weer echt als een echte GT game aan en prima te spelen met een controller.
pi_174326376
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 14:50 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Komt omdat je third person raced ipv cockpit.
Dat is niet mijn probleem. Zowel binnen als buiten de auto hoort het gewoon fatsoenlijk te klinken, en dat doet het niet..

Damage gaat echt niet komen, geloof er niets van. Hoe zie je dat voor je, dat ze in een paar dagen ineens alles klaar gaan hebben?! :+ 8)7
pi_174327262
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat is niet mijn probleem. Zowel binnen als buiten de auto hoort het gewoon fatsoenlijk te klinken, en dat doet het niet..
Motor geluid vind ik in alle race games erg teleurstellend.
Of ken jij een game waarbij het wel goed klinkt?
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
pi_174327455
SWBF2 beta is verlengt tot woensdag ochtend 6 uur.
Ik begon net de smaak een beetje te pakken te krijgen *O*
En strakjes nog even de GTS beta bekijken; die heeft vannacht mooi gedownload.
Het zal me benieuwen.
We're just gonna have to make it up along the way, pure gonzo journalism
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:37:34 #167
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_174327501
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 15:40 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Bumper cam ftw. Of cockpit idd. Geeft meer gevoel van controle en een groter gevoel van snelheid. Brake en stuur assist uiteraard uit. Ik ben behoorlijk enthousiast over de demo. Het voelt weer echt als een echte GT game aan en prima te spelen met een controller.
Ik vind de bumpercam ook ruk.
Cockpit of dak in dit geval.

Ik had bij de bumpercam het idee dat ie "in" de auto zit. Ik reed tegen een auto aan die ik visueel nog niet had moeten kunnen raken zeg maar.
pi_174327708
Wat houdt de downloadbare digitale content voor uncharted: lost legacy in?
Wie dit leest is hek.
pi_174327753
Ik ga de GT Sport demo wel downloaden zodra ik m'n PS4 terug heb, heb echter voordat m'n PS4 er mee ophield net Project Cars 2 gekocht, daar zal ik het voor nu op houden denk ik als ik zo hier en daar de reacties op GTS lees.
Flesje bier
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 16:49:40 #170
194233 Friday12
Originele kloon
pi_174327854
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat houdt de downloadbare digitale content voor uncharted: lost legacy in?
Ik denk mp zooi...
pi_174328142
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:44 schreef Jungle_Jim het volgende:
Wat houdt de downloadbare digitale content voor uncharted: lost legacy in?
Er stond bij mij iets van Uncharted: The Lost Legacy Instant Multiplayer.
SOONY
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 17:46:05 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_174329000
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:27 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Motor geluid vind ik in alle race games erg teleurstellend.
Of ken jij een game waarbij het wel goed klinkt?
Ik vind het geluid in project cars 2 wel een stuk vetter dan bij gran turismo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_174329080
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:37 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik vind de bumpercam ook ruk.
Cockpit of dak in dit geval.

Ik had bij de bumpercam het idee dat ie "in" de auto zit. Ik reed tegen een auto aan die ik visueel nog niet had moeten kunnen raken zeg maar.
Ik noem het voor het gemak even bumper cam maar het is niet echt de bumper, je zit wat hoger. Ik weet niet of het komt omdat ik op de PS3 GT5 en GT6 stukgespeeld heb en er dus een beetje aan gewend ben maar ik heb er geen moeite mee, voor mij de meeste prettige viewpoint.
Wel had ik een fijn gevonden als Polyphony eens een echt goede bonnet/hood cam zou hebben. Niet eentje waarbij je de ene keer hoger zit qua viewpoint en de volgende keer weer lager.
pi_174329254
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 16:27 schreef Dr_Gonzo het volgende:

[..]

Motor geluid vind ik in alle race games erg teleurstellend.
Of ken jij een game waarbij het wel goed klinkt?
RaceRoom Racing Experience klinkt het beste van alle racegames/sims die ik heb gespeeld. En dat zijn er veel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sjemmert op 10-10-2017 18:05:02 ]
  dinsdag 10 oktober 2017 @ 18:42:19 #175
165193 7nightwing7
Just because i say so.
pi_174330028
Wat is shadow of war verslavend _O_
You dont believe me ? Read this line again.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')