abonnement Unibet Coolblue
pi_174222795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:18 schreef 44rdbei het volgende:
Magische TT god _O_
gewoon leeg :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_174222837
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

gewoon leeg :P
Ik ben snel gelukkig
  ESF Reporter donderdag 5 oktober 2017 @ 22:28:52 #128
87554 Cee
Welluk?
pi_174223115
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:14 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Wij van WC-BN'ers, adviseren WC-BN'er *O*
Dit mag de nieuwe TT worden *O*
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:33:18 #129
69191 Varr
Hier ben ik, hierzo!!
pi_174223243
Wie weet welke pet Roeland op heeft?

  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 5 oktober 2017 @ 22:41:26 #130
176766 crew  zoem
zoemt
pi_174223515
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

*O*
Alleen Fajah is eerlijk in haar antwoord. De rest doet aan het beschermen van het ons-kent-ons kliekje.
pi_174223712
Die Nicole is ook door de achterdeur vertrokken...geen interviewtje na de tijd, niets. Vreemd. Vond shelly deze aflevering echt zwak. Dom wijf. Ga eens zelf nadenken. Je zag ook op het einde al dat Imke weinig kans gaat maken in het BNer kliekje.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:49:36 #132
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_174223796
Die shelly laat kaj d'r tuintje bemesten of zo. Dit was je kans geweest. Ik denk dat ze de eerstvolgende is die eruit vliegt omdat ze simpel het zwakst is.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_174224434
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

*O*
Mooi dat er ook andere geluiden te vinden zijn. Stel je voor dat dit seizoen 16 Shelley's zou hebben, dan zou er ook niets aan zijn, want daar komt helemaal niets uit.
Het is makkelijk om Soundos te haten, maar zonder haar was dit seizoen heel saai geweest.
  † In Memoriam † donderdag 5 oktober 2017 @ 23:27:27 #134
368283 ato
pi_174224922
Ik begin mij te ergeren aan Soundos. Iedere keer het zelfde riedeltje.
Ook Shelly vind ik nu minder en nietszeggend.

Ik heb nog niet echt een favoriet, maar ik ga steeds meer het OBN kamp leuker te vinden.
Ik hoop dat Imke zich er volgende week er door heen slaat.
Life can be a bitch, so like it..
pi_174224969
Nou Imke is dus de eerste die eruit vliegt. Wat een raar format. Shelley en Joelle echt ontzettend dom. Ze hadden Kaj eruit moeten bonjouren. Marieke is ook niet de snuggerste. Had er altijd voor moeten zorgen dat Danny en Kaj uit elkaar werden gehaald.
pi_174225283
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Mooi dat er ook andere geluiden te vinden zijn. Stel je voor dat dit seizoen 16 Shelley's zou hebben, dan zou er ook niets aan zijn, want daar komt helemaal niets uit.
Het is makkelijk om Soundos te haten, maar zonder haar was dit seizoen heel saai geweest.
Eens. Maar het is en blijft wel een raar hypocriet zeikwijf. Leuke tv, dat wel.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:01:35 #137
130755 Kinga
versier hier
pi_174225656
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:07 schreef Cee het volgende:
De OBN'ers zouden op z'n minst een immuniteit voor de eilandraad moeten krijgen indien hun kamp de eerstvolgende proef verliest.
Zou je kunnen afdwingen met die stroopwafels. Je laat mij sowieso erin als we mochten verliezen dan pas krijg je een stroopwafel.
pi_174225657
Nicolette trouwens in het intro praatje: 'ontwetendheid' en 'de spelverloop'. Wat een arremoe.

Verder zijn Shelly en Joelle bij elkaar opgeteld net zo snugger als een tuinhek. Wat een pech voor Henk, bij ieder ander was het gelukt.
Er zit echt weinig soeps bij de BNers dit jaar. Ik root alleen nog voor Roeland en Anouk in mindere mate. En natuurlijk de genaaide oBNers
pi_174225715
In welke aflevering komt Soundos erachter dat niet alles aan de ander ligt?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:01 schreef Wuwwa het volgende:
Nicolette trouwens in het intro praatje: 'ontwetendheid' en 'de spelverloop'. Wat een arremoe.
Kwestie van, komt 'ie, 'uithouding'.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:50:08 #140
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174226264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:07 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Het is makkelijk om Soundos te haten, maar zonder haar was dit seizoen heel saai geweest.
Mwaaaah, ik vind dat Roeland ook veel vermaak brengt. Ik vind persoonlijk Kaj zijn humor ook leuk. En er zitten wel een aantal sympathieke mensen bij die je graag ziet winnen.

Als Zapdos nou een fatsoenlijke rat was, zoals Danny Ghosen, dan was ze misschien wel te pruimen. Maar ze is zo poepdom, geen van haar plannen lukt, ze isoleert zichzelf alleen maar, probeert geforceerd grappig te zijn in haar segmenten (ik ga een zwaard in hun reet duwen, aaaah) en verder... tja ze trekt continue de allochtonenkaart (ik heb zo moeten vechten mijn hele leven) de vrouwenkaart (laten we Danny eruit flikkeren want die heeft een piemel) en met name de ik-ben-zoveel-slimmer-dan-iedereen kaart.

Zapdos maakt een boel herrie, maar het is niet eens vermakelijk om te zien. Als ik iemand haarzelf zo belachelijk wil zien maken ga ik wel Foute Vrienden kijken. Verder is ze gewoon lelijk, heeft een kutstem, die onaangename ''agressieve Marokkaan'' manier van praten die je in het openbaar ook vaak hoort... ga heen mens. :X
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:53:16 #141
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_174226302
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:29 schreef lars91 het volgende:
Nou Imke is dus de eerste die eruit vliegt. Wat een raar format. Shelley en Joelle echt ontzettend dom. Ze hadden Kaj eruit moeten bonjouren. Marieke is ook niet de snuggerste. Had er altijd voor moeten zorgen dat Danny en Kaj uit elkaar werden gehaald.
Tja, ik weet niet wat het is met die Kaj, het lijkt wel alsof hij een soort macht heeft over vrouwen. Eerst Marieke en Shelley (Marieke die gelijk naar hem toe rent als Zapdos iets zegt) en nu weer Shelly en Joelle. Ik dacht echt dat hij nu een goner zou zijn, maar nee hoor. Unaniem Henk.
pi_174226307
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, de obn'ers hebben dus echt nul kans... Erg jammer
Echt een enorm kansloze opzet. Bij de gratie gods mogen ze misschien eventueel wel even meedoen met de oh zo belangrijke BN-ers.
pi_174227313
Het is te hopen dat Henk toch een zaadje geplant heeft m.b.t. Kaj. Het ligt dan aan Imke om dat op te pakken. Jammer dat Henk niet even de verhoudingen in kamp Zuid tegen Imke vertelde.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Redactie Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 06:42:06 #144
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174227374
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 00:53 schreef mootie het volgende:

[..]

Echt een enorm kansloze opzet. Bij de gratie gods mogen ze misschien eventueel wel even meedoen met de oh zo belangrijke BN-ers.
Ja laat ze dan gewoon niet deelnemen... Treurig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174227535
Regie liet het Shelly en Joelle ook niet uitleggen. Zo grenzeloos dom is het ook weer niet.

Voor Shelly is er sowieso een goede kans om de samensmelting te halen, en daar heeft ze meer aan een verbond met Kaj dan met Henk (die vermoedelijk makkelijk weer een verbond met z'n eigen kamp zou aangaan). Joëlle had geen andere keus dan te doen wat Shelly doet, sowieso een strohalm. Had misschien kunnen proberen Shelly wat meer te manipuleren, maar meer ook niet.
pi_174227626
Bij die stroopwafels een flashback naar ER2010, toen Dennis zelf stroopwafels meenam. Die werden nog bewaard voor later, vervolgens gejat en meegenomen naar de reünie door Maxim, want 'het moet niet te makkelijk worden'. :D :D
pi_174227675
Soundos krijgt t echt voor elkaar om gelijk met iedereen ruzie te krijgen. Een unieke eigenschap die veel marokkanen hebben :')

Hoop dat ze volgende aflevering n kokosnoot op dr lelijke smoel krijgt.
pi_174228498
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 07:54 schreef Funkel het volgende:
Soundos krijgt t echt voor elkaar om gelijk met iedereen ruzie te krijgen. Een unieke eigenschap die veel marokkanen hebben :')

Hoop dat ze volgende aflevering n kokosnoot op dr lelijke smoel krijgt.
Dat heeft dus echt geen reet met afkomst te maken :') Betrek het gewoon op haar als persoon.
pi_174228516
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 09:15 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat heeft dus echt geen reet met afkomst te maken :') Betrek het gewoon op haar als persoon.
Dat temperament is wel een mediterraan dingetje hoor. :P
-nee-
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 09:22:25 #150
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_174228558
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 07:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Regie liet het Shelly en Joelle ook niet uitleggen. Zo grenzeloos dom is het ook weer niet.

Voor Shelly is er sowieso een goede kans om de samensmelting te halen, en daar heeft ze meer aan een verbond met Kaj dan met Henk (die vermoedelijk makkelijk weer een verbond met z'n eigen kamp zou aangaan). Joëlle had geen andere keus dan te doen wat Shelly doet, sowieso een strohalm. Had misschien kunnen proberen Shelly wat meer te manipuleren, maar meer ook niet.
misschien nu met Imke, 3 vrouwen tegen 2 mannen dat ze wat sterker staan

ik ben nog steeds voor Joelle, en soms moet je ook niet meteen zo'n smerige streek bij de stemmingen doen, je moet ook denken aan de rust in de groep wat belangrijk voor de proeven is, en met Imke sta je sterker nu dan met Henk, dus als ze Kaj hadden weggestemt hadden ze misschien nog meer proeven kunnen verliezen

kamp noord heeft alleen Niels, Richard, Anouk als de fysiek sterke spelers, met Roeland en Marieke als de 2 zwakkere, met name Roeland als een blok aan je been :')
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')