abonnement Unibet Coolblue
pi_174217015
Hallo,

Ik moet een aantal geluidsbestanden openen voor school. Het zijn .zip bestanden, maar het lukt mij niet om ze thuis te openen en af te spelen. Ik wil de bestanden graag afspelen in 'Groove Muziek'. Als ik de bestanden op een usb-stick zet vanaf een andere computer dan lukt het mij wel om ze op mijn eigen computer af te spelen.

Waarschijnlijk staan de instellingen in mijn computer niet goed? Mijn computer probeert de bestanden namelijk in 'Word' te openen en af te spelen (wanneer ik het bestand direct op mijn eigen pc wil openen), maar dit is dus niet goed!

Wie weet raad? Alvast hartelijk bedankt.
pi_174217143
Foutmelding mbt je TT.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_174218262
Ja, het is inmiddels al gelukt via de instellingen van mijn pc (configuratiescherm --> programma's --> standaardprogramma's). Dank!
pi_174223715
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 19:59 schreef Verpakkingen het volgende:
Ja, het is inmiddels al gelukt via de instellingen van mijn pc (configuratiescherm --> programma's --> standaardprogramma's). Dank!
of gewoon rechtermuisklik > openen met > hier het juiste programma kiezen en aanvinken dat ie dat voortaan moet gebruiken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')