abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:21:19 #1
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174214848
Zijn er merken die bewust meer voor smalle mannen zijn? Als ik in een winkel iets uitzoek is er amper iets te vinden dat fatsoenlijk past.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174214910
Pak het probleem bij de oorzaak aan en ga een beter leven leiden?

Als in let op je voeding en ga sporten.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:27:01 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174214963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:24 schreef Bas_Verstappen het volgende:
Pak het probleem bij de oorzaak aan en ga een beter leven leiden?

Als in let op je voeding en ga sporten.
Ben ik mee bezig. Echter, massa aanzetten is een langzaam en moeilijk proces en graag loop ik er in de tussentijd wel enigszins netjes bij. ;)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174214998
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:27 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ben ik mee bezig. Echter, massa aanzetten is een langzaam en moeilijk proces en graag loop ik er in de tussentijd wel enigszins netjes bij. ;)
Naja het lijkt me alsnog beter om een trui te dragen die wat wijder is i.p.v. je te smalle lichaam nog meer te accentueren met nog smallere kleding.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:29:57 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215015
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:28 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Naja het lijkt me alsnog beter om een trui te dragen die wat wijder is i.p.v. je te smalle lichaam nog meer te accentueren met nog smallere kleding.
Nou nee, met een trui die goed aansluit sta je er alsnog beter op dan een trui die maar wat om je heen hangt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215028
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:29 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Nou nee, met een trui die goed aansluit sta je er alsnog beter op dan een trui die maar wat om je heen hangt.
Niet. Met een grotere trui valt het minder op dat je dun bent.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:36:12 #7
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:30 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Niet. Met een grotere trui valt het minder op dat je dun bent.
Dan ga jij lekker oversized truien dragen, succes.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215279
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:36 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dan ga jij lekker oversized truien dragen, succes.
Maar ik ben niet zo dun dat ik speciale dunne mensen kleding nodig heb.

Je kan altijd 2 armgaten in een sok knippen en die aantrekken
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:53:40 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215461
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:45 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Maar ik ben niet zo dun dat ik speciale dunne mensen kleding nodig heb.

Je kan altijd 2 armgaten in een sok knippen en die aantrekken
Moeilijk he, gewoon mensen in hun waarde laten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:53 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Moeilijk he, gewoon mensen in hun waarde laten.
Ik geef je alleen maar advies. Je zegt dat je te dun bent en wil dan kleding dragen die je nog dunner laat lijken. Draag dan gewoon een hoody en ga normaal eten sporten tot je een normaal postuur hebt.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:56:23 #11
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215522
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:55 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Ik geef je alleen maar advies. Je zegt dat je te dun bent en wil dan kleding dragen die je nog dunner laat lijken. Draag dan gewoon een hoody en ga normaal eten sporten tot je een normaal postuur hebt.
En je advies is bagger. Dus doei.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215545
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:56 schreef Quotidien het volgende:

[..]

En je advies is bagger. Dus doei.
Gast jij bent bagger. Ik probeer je te helpen. Waarom zou je te koop lopen met kijk mij eens iel en dun zijn?

Nou dan niet. Ik zou in elk geval gaan voor een dun shirt met horizontale strepen en niet met verticale strepen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:57:51 #13
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174215556
Ik nomineer deze alvast voor het WTF topic van de dag.
And so is the past
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:01:45 #14
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215628
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:57 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Gast jij bent bagger. Ik probeer je te helpen. Waarom zou je te koop lopen met kijk mij eens iel en dun zijn?

Nou dan niet. Ik zou in elk geval gaan voor een dun shirt met horizontale strepen en niet met verticale strepen.
Kleding die goed past zorgt er juist voor dat je fysiek beter naar voren komt. Met kleding voor smalle mannen bedoel ik niet kleding die te klein is, dit maak jij ervan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Kleding die goed past zorgt er juist voor dat je fysiek beter naar voren komt. Met kleding voor smalle mannen bedoel ik niet kleding die te klein is, dit maak jij ervan.
Maar je zegt net dat je niet blij bent met je fysiek (te dun). Dus dan lijkt het me niet handig om hele dunne kleding te dragen waardoor iedereen kan zijn dat dat jouw vorm is. Beter gewoon een trui zodat het wat minder opvalt. Mij boeit het niet ik dacht je te helpen omdat je zei dat je daar niet zo blij mee was dus zodoende mijn advies .
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:06:14 #16
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215736
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Maar je zegt net dat je niet blij bent met je fysiek (te dun). Dus dan lijkt het me niet handig om hele dunne kleding te dragen waardoor iedereen kan zijn dat dat jouw vorm is. Beter gewoon een trui zodat het wat minder opvalt. Mij boeit het niet ik dacht je te helpen omdat je zei dat je daar niet zo blij mee was dus zodoende mijn advies .
Denk je dat een trui die als een tent om je heen hangt dit verbergt dan? Beter klik je gewoon op het volgende topic ipv je foute mening te verkondigen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215757
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:06 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Denk je dat een trui die als een tent om je heen hangt dit verbergt dan? Beter klik je gewoon op het volgende topic ipv je foute mening te verkondigen.
Je koopt gewoon een trui die past bij je lengte dan ziet het er echt niet uit als een tent hoor tenzij je echt een potlood bent. :')

Maar goed mijn mening is dus fout omdat je de waarheid niet wilt horen. Zal je nu dus niet meer helpen doei.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:08:41 #18
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215773
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:07 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Zal je nu dus niet meer helpen doei.
Dit deed je sowieso al niet. "Draag kleding die te groot is" ja topadvies, misschien moet je met deze visie een eigen kledinglijn beginnen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215792
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit deed je sowieso al niet.
Wel.
pi_174215809
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dit deed je sowieso al niet. "Draag kleding die te groot is" ja topadvies, misschien moet je met deze visie een eigen kledinglijn beginnen?
De kleding is niet te groot jij bent te dun.:') Dat is het hele probleem toch ook? Draag gewoon een normale trui voor iemand van jouw lengte. Je bent onzeker over dat je dun bent dus wil je iedereen laten zien dat je dun bent door shit te dragen die precies op je dunne lichaam aansluit. En dan is mijn advies van draag een trui blijkbaar niet goed. Ok logisch.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:13:30 #21
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174215870
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:10 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

De kleding is niet te groot jij bent te dun.:') Dat is het hele probleem toch ook? Draag gewoon een normale trui voor iemand van jouw lengte. Je bent onzeker over dat je dun bent dus wil je iedereen laten zien dat je dun bent door shit te dragen die precies op je dunne lichaam aansluit. En dan is mijn advies van draag een trui blijkbaar niet goed. Ok logisch.
Volgens mij ben jij a. een slons en b. moddervet want dit is hoe dikke mensen die 0 kijk hebben op kleren over kleren denken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174215914
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:13 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij a. een slons en b. moddervet want dit is hoe dikke mensen die 0 kijk hebben op kleren over kleren denken.
Ok ja sorry je hebt me betrapt man.
pi_174216345
500 gram volle kwark sochtends, om 10a11 u 4 boterhammen, om 2 tot 4u nog 4 boterhammen. 500 gram aardappel, 200 gram groente, 300 gram vlees, sporten(alleen krachttraining) 500 gram volle kwark na sport.

Binnen een jaar 10 tot 20kg erbij en een goed lichaam. Alle kleding zal je als gegoten passen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:38:29 #24
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174216380
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:37 schreef dopfles1 het volgende:
500 gram volle kwark sochtends, om 10a11 u 4 boterhammen, om 2 tot 4u nog 4 boterhammen. 500 gram aardappel, 200 gram groente, 300 gram vlees, sporten(alleen krachttraining) 500 gram volle kwark na sport.

Binnen een jaar 10 tot 20kg erbij en een goed lichaam. Alle kleding zal je als gegoten passen.
Mooi dat je om kledingadvies vraagt en mensen met een dieetprogramma aan komen zetten. Zoals gezegd ben ik al bezig met goed eten.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174216412
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:38 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mooi dat je om kledingadvies vraagt en mensen met een dieetprogramma aan komen zetten. Zoals gezegd ben ik al bezig met goed eten.
Hopeloze zaak om iemand met ondergewicht goed te kleden. Ik spreek uit ervaring.

Bedank me volgend jaar maar.
pi_174216542
Ben je smal bij je schouders of gewoon dun? (misschien rare vraag)

Ik heb altijd het omgekeerde gehad toen ik te dik was. :P Kocht ik een t-shirt dat niet wijd was en dan komt je buik enorm naar voren. Zit nu sinds een tijdje op een gezond gewicht en alle kleding past nu goed.
pi_174216677
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:37 schreef dopfles1 het volgende:
500 gram volle kwark sochtends, om 10a11 u 4 boterhammen, om 2 tot 4u nog 4 boterhammen. 500 gram aardappel, 200 gram groente, 300 gram vlees, sporten(alleen krachttraining) 500 gram volle kwark na sport.

Binnen een jaar 10 tot 20kg erbij en een goed lichaam. Alle kleding zal je als gegoten passen.
Dat zijn nog geen 1500 cal man!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_174216687
Zou in iets duurdere winkels kijken. Vriend is lang en dun en broeken zijn nooit zo makkelijk te doen. Bij jeans center of maison scotch lukt dat gelukkig wel.
pi_174216729
Jesus... Als hij advies wilde over zijn lichaam of voeding dan had ie dat wel gevraagd.

Winkels weet ik niet zo snel, maar ga geen oversized dragen...
You look like you can use some boytox...
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 08:08:09 #30
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_174227772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:52 schreef Koettie het volgende:
Zou in iets duurdere winkels kijken. Vriend is lang en dun en broeken zijn nooit zo makkelijk te doen. Bij jeans center of maison scotch lukt dat gelukkig wel.
Jachensen.nl
VanTilburgonline.nl
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_174227852
Boss.
Mijn man is ook dun. Boss heeft daar een goede kledinglijn voor.
Persoonlijk hou ik van slanke lange mannen. O+

En TS: goed passende kleding staat idd veel beter. Bij ieder lichaam.
Make my day!
pi_174229283
Armed Angels heeft wel fijne truien die goed vallen bij mijn vriend (1.95m en 72kg). Lang genoeg, mooi aansluitend en ook de mouwen zijn van goede lengte. Wel een fair-trade merk, dus in de winkels vaak wat lastiger te krijgen. On line hebben ze een eigen website (met maattabellen) en Wehkamp verkoopt er ook wel wat van.

En overhemden laat hij ter plekke innemen. Laatste keer bij Suitsupply hebben ze dat heel netjes gedaan. (En dat staat echt veel mooier dan een overhemd dat net te wijd is, omdat anders de lengte weer niet goed is...)
pi_174253115
Ik was vroeger ook vrij tenger, en lang, en dan had ik vaak dat de naad van de schouder niet op de schouder zat en dat is lelijk. Maar dat verschilde per overhemd of trui, sommigen hadden dat wel en dan zien je schouders er 'hoekig' uit en dat staat wel. Je ziet er dan echt niet breed uit maar je ziet er wel goed uit. Je moet je lichaam niet anders laten lijken dan het is, je moet werken met wat je hebt en zorgen dat dat er goed uitkomt. Slank is niet lelijk tenzij je breed probeert te lijken.

Honkbalshirts kocht ik ook veel, die hebben geen naad bij de schouder dus dan ben je van dat probleem af. Stug spijkerjack kan ook heel goed staan, net als een jas van dik leer met vierkante schouders. Maar als het net een te breed model is en die schouders gaan afhangen dan ziet het er niet uit. Goed kijken dus, ook als beweegt ipv voor de spiegel poseert om jezelf te overtuigen dat het wel past. Soms kan een kledingstuk dan wat kort uitvallen, of je daarmee weg komt hangt ook af van wat je voor de rest draagt.

Ik moet wel zeggen dat toen ik iets dikkere armen kreeg er ineens veel meer was dat me goed paste en goed stond.Daar hoef je echt niet breed voor te worden, slank en vrij gespierde armen is zeker voor overhemden het allerbeste.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:30 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Niet. Met een grotere trui valt het minder op dat je dun bent.
Net zoals strakke kleding ook altijd heel goed staat bij dikke mensen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174253446
Ik ben ook slank, maar merken zoals Tommy Hilfiger, Profuomo, Van Gils etc passen mij prima als ik een slimfitje neem.
pi_174253612
Gewoon overhemden op maat laten maken een optie? Ik heb ook een vrij smalle bouw (niet zo extreem though). Hugo Boss heeft ook veel mooie slim fit kleding.
The road to success is always under construction.
pi_174253722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:02 schreef Candaasje het volgende:
En overhemden laat hij ter plekke innemen. Laatste keer bij Suitsupply hebben ze dat heel netjes gedaan. (En dat staat echt veel mooier dan een overhemd dat net te wijd is, omdat anders de lengte weer niet goed is...)
Weet je misschien nog hoeveel ze rekenden voor het innemen van een overhemd?
The road to success is always under construction.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 13:35:35 #37
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174253743
Bedankt voor de tips. Jammer dat je dan toch bij Boss en Tommy Hilfiger uitkomt, dat zijn dan weer de merken die niet binnen het budget passen. :P Zal eens kijken of er iets van in de uitverkoop is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174253754
Ik heb kast vol met kleding die niet past. Krimpt vanzelf meestal.
.
pi_174253780
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Bedankt voor de tips. Jammer dat je dan toch bij Boss en Tommy Hilfiger uitkomt, dat zijn dan weer de merken die niet binnen het budget passen. :P Zal eens kijken of er iets van in de uitverkoop is.
Outlet store, het zijn altijd de xs en xxxl maten die daar liggen.
.
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 14:08:11 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174254385
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:52 schreef Koettie het volgende:
Zou in iets duurdere winkels kijken. Vriend is lang en dun en broeken zijn nooit zo makkelijk te doen. Bij jeans center of maison scotch lukt dat gelukkig wel.
Zal vandaag even bij jeans centre langsgaan, daar liggen wel altijd ontzettend veel broeken als ik er langs kom :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174255358
Ik weet je niet direct te adviseren met specifieke merken, maar zoek een goede kleermaker op en zorg dat hij je beste vriend wordt. Als je alles een beetje laat bijwerken merk je echt dat het zoveel beter staat dan rechtstreeks van het rek. Verder bij voorkeur je kleding in fysieke winkels halen, zodat je goed kan zien dat het past op de belangrijkste punten.

Op die manier kan je prima af, zonder gelijk naar de duurdere merken te hoeven grijpen. Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook eens langs de kringloop en outlets.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:57 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Gast jij bent bagger. Ik probeer je te helpen. Waarom zou je te koop lopen met kijk mij eens iel en dun zijn?

Nou dan niet. Ik zou in elk geval gaan voor een dun shirt met horizontale strepen en niet met verticale strepen.
Lul niet zo stom. TS heeft gelijk. Goedzittende kleding heeft altijd de voorkeur. Met zwemmen in je kleding benadruk je enkel dat je klein/dun bent.

Als je kleding precies op je lichaam aansluit dan zie je ook duidelijk iemands lichaamsvormen, maar benadruk je ook de positieve aspecten ervan. Daardoor zie je er beter uit dan bij halfslachtige pogingen om je lichaam te verbergen.

[ Bericht 10% gewijzigd door AnanYaw op 07-10-2017 15:16:15 ]
pi_174255772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:57 schreef Bas_Verstappen het volgende:

[..]

Gast jij bent bagger. Ik probeer je te helpen. Waarom zou je te koop lopen met kijk mij eens iel en dun zijn?

Nou dan niet. Ik zou in elk geval gaan voor een dun shirt met horizontale strepen en niet met verticale strepen.
Een overhemd met horizontale strepen?? Nog nooit gezien en dat is maar goed ook. Een overhemd hoort namelijk verticale strepen te hebben.
pi_174256828
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik was vroeger ook vrij tenger, en lang, en dan had ik vaak dat de naad van de schouder niet op de schouder zat en dat is lelijk. Maar dat verschilde per overhemd of trui, sommigen hadden dat wel en dan zien je schouders er 'hoekig' uit en dat staat wel. Je ziet er dan echt niet breed uit maar je ziet er wel goed uit. Je moet je lichaam niet anders laten lijken dan het is, je moet werken met wat je hebt en zorgen dat dat er goed uitkomt. Slank is niet lelijk tenzij je breed probeert te lijken.

Honkbalshirts kocht ik ook veel, die hebben geen naad bij de schouder dus dan ben je van dat probleem af. Stug spijkerjack kan ook heel goed staan, net als een jas van dik leer met vierkante schouders. Maar als het net een te breed model is en die schouders gaan afhangen dan ziet het er niet uit. Goed kijken dus, ook als beweegt ipv voor de spiegel poseert om jezelf te overtuigen dat het wel past. Soms kan een kledingstuk dan wat kort uitvallen, of je daarmee weg komt hangt ook af van wat je voor de rest draagt.

Ik moet wel zeggen dat toen ik iets dikkere armen kreeg er ineens veel meer was dat me goed paste en goed stond.Daar hoef je echt niet breed voor te worden, slank en vrij gespierde armen is zeker voor overhemden het allerbeste.

[..]

Net zoals strakke kleding ook altijd heel goed staat bij dikke mensen?
dat is anders

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 15:03 schreef AnanYaw het volgende:
Ik weet je niet direct te adviseren met specifieke merken, maar zoek een goede kleermaker op en zorg dat hij je beste vriend wordt. Als je alles een beetje laat bijwerken merk je echt dat het zoveel beter staat dan rechtstreeks van het rek. Verder bij voorkeur je kleding in fysieke winkels halen, zodat je goed kan zien dat het past op de belangrijkste punten.

Op die manier kan je prima af, zonder gelijk naar de duurdere merken te hoeven grijpen. Daarnaast kun je bijvoorbeeld ook eens langs de kringloop en outlets.

[..]

Lul niet zo stom. TS heeft gelijk. Goedzittende kleding heeft altijd de voorkeur. Met zwemmen in je kleding benadruk je enkel dat je klein/dun bent.

Als je kleding precies op je lichaam aansluit dan zie je ook duidelijk iemands lichaamsvormen, maar benadruk je ook de positieve aspecten ervan. Daardoor zie je er beter uit dan bij halfslachtige pogingen om je lichaam te verbergen.
Naja dan zal het wel aan mij liggen. Zat een keer met een dunne gast ergens en toen hij z'n gothic hoody uittrok walgde ik gewoon van z'n dunne lichaam. Je zag gewoon dat die waarschijnlijk veel drugs gebruikte en nog nooit zijn ogen op een gewicht heeft gelegd. En dat in zo'n t-shirtje. Kreeg er de rillingen van en vond hem met een hoody aan een stuk prettiger om naar te kijken uitzien.
pi_174257488
Dat is toch ook persoonlijk? Ik vind lange skinny mannen juist mooi.
  zondag 8 oktober 2017 @ 17:01:42 #45
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174282165
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:52 schreef Koettie het volgende:
Zou in iets duurdere winkels kijken. Vriend is lang en dun en broeken zijn nooit zo makkelijk te doen. Bij jeans center of maison scotch lukt dat gelukkig wel.
Bedankt voor de gouden tip! Bij jeans centre hebben ze de perfecte maat voor me. :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174344217
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 17:01 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Bedankt voor de gouden tip! Bij jeans centre hebben ze de perfecte maat voor me. :)
Fijn! In mijn ervaring helpen ze ook heel goed en ze hebben een goed oog voor welk model je staat of niet. En ze hebben regelmatig goede aanbiedingen in de sale, scheelt een hoop!
pi_174427202
En ik maar denken dat alle kleding tegenwoordig juist gemaakt is voor skinny mannen.....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_174429140
Hier een lange, dunne zoon... (1.95 en 65 kilo) hij is nog in de groei (15 jaar) dus het is vaak een grote zoektocht. Oh, en hij eet als een bouwvakker hoor, iets met groeispurt.

Moet binnenkort een pak voor hem kopen, dat wordt een uitdaging omdat het ook niet een mega duur pak moet zijn doordat hij nog wel groeit zal hij het niet vaak dragen... iemand daar tips voor?
pi_174429420
Suite supply. Vriend heeft hele lange armen en benen dus moest wel beetje versteld worden, standaard paste niets.
pi_174429882
Ik zal eens vragen bij Suitsupply.. Volgens mij wel wat duur en dat lijkt me voor "later" als hij uitgegroeid is wel een goede keuze.
Ik ga er een beetje vanuit dat het pak wat hij nu koopt, alleen voor dit jaar met de feestdagen is, volgend jaar zullen zijn verhoudingen weer anders zijn.
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:09:37 #51
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_174431581
Lengte en gewicht?
Sisco Certified
pi_174431838
Ah true. Die van vriend koste iets van 300 euro, misschien iets meer. Maar die kan hij nog wel een tijd aan.
pi_174431968
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:23 schreef Trade het volgende:
Ik zal eens vragen bij Suitsupply.. Volgens mij wel wat duur en dat lijkt me voor "later" als hij uitgegroeid is wel een goede keuze.
Ik ga er een beetje vanuit dat het pak wat hij nu koopt, alleen voor dit jaar met de feestdagen is, volgend jaar zullen zijn verhoudingen weer anders zijn.
Kan hij niet beter wat knaps huren dan? Een echt goedkoop pak vind ik wel zo'n verschrikkelijke aanblik.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 15 oktober 2017 @ 14:56:06 #54
123149 Clupea
Euchromatisch...
pi_174432199
Probeer eens winkels gericht op tieners: de Sting en dergelijke. De pasvorm daar is vaak smaller, en het is niet zo duur als Boss.
Can a bee be said to be or not to be an entire bee when half the bee is not a bee due to some ancient injury?
  zondag 15 oktober 2017 @ 15:00:05 #55
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174432277
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:56 schreef Clupea het volgende:
Probeer eens winkels gericht op tieners: de Sting en dergelijke. De pasvorm daar is vaak smaller, en het is niet zo duur als Boss.
De sting is echt een ramp :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174432472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 13:33 schreef Census het volgende:

[..]

Weet je misschien nog hoeveel ze rekenden voor het innemen van een overhemd?
Sorry, erg late reactie. Voor het innemen rekenden ze niks, maar het overhemd zelf kostte wel 80 euro , dus goedkoop was het niet. (Het is ook een 'gewoon' net overhemd, niks bijzonders verder)

quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 12:23 schreef Trade het volgende:
Ik zal eens vragen bij Suitsupply.. Volgens mij wel wat duur en dat lijkt me voor "later" als hij uitgegroeid is wel een goede keuze.
Ik ga er een beetje vanuit dat het pak wat hij nu koopt, alleen voor dit jaar met de feestdagen is, volgend jaar zullen zijn verhoudingen weer anders zijn.
Hou er rekening mee dat ze het pak op maat moeten maken. (Niet per se volledig 'from scratch', maar wel een bestaand pak zo vermaken dat het past.) Mijn vriend is 1.95m en weegt zo'n 72 kg, en de verkoper bij Suitsupply moest nog net niet huilen toen we voor een pak gingen kijken :P . Geen enkel pak dat ze daar hadden hangen (en dat waren er behoorlijk wat) kwam namelijk ook maar enigszins in de buurt; of veel te wijd, of veel te kort. Je kent het probleem wel. Het vermaken kost wel een paar maanden en het kost ook wel een paar honderd euro (ik weet niet meer of het nu 300 of 500 was...subtiel verschil... :') )

Aankomend jaar hebben we wat bruiloften op de planning staan waarbij een pak wel fijn is om te hebben (in plaats van altijd enkel een overhemd) dus ik vrees dat we ook binnenkort op pad moeten. Duur geintje.
pi_174435483
quote:
7s.gif Op zondag 15 oktober 2017 14:40 schreef nostra het volgende:

[..]

Kan hij niet beter wat knaps huren dan? Een echt goedkoop pak vind ik wel zo'n verschrikkelijke aanblik.
Ja, ik ga daar maar eens voor kijken denk ik...
pi_174505877
Ik moet blijkbaar vaker buiten KLB komen voor leuke topics.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_174507076
quote:
0s.gif Op zondag 15 oktober 2017 15:12 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Sorry, erg late reactie. Voor het innemen rekenden ze niks, maar het overhemd zelf kostte wel 80 euro , dus goedkoop was het niet. (Het is ook een 'gewoon' net overhemd, niks bijzonders verder)

[..]

Hou er rekening mee dat ze het pak op maat moeten maken. (Niet per se volledig 'from scratch', maar wel een bestaand pak zo vermaken dat het past.) Mijn vriend is 1.95m en weegt zo'n 72 kg, en de verkoper bij Suitsupply moest nog net niet huilen toen we voor een pak gingen kijken :P . Geen enkel pak dat ze daar hadden hangen (en dat waren er behoorlijk wat) kwam namelijk ook maar enigszins in de buurt; of veel te wijd, of veel te kort. Je kent het probleem wel. Het vermaken kost wel een paar maanden en het kost ook wel een paar honderd euro (ik weet niet meer of het nu 300 of 500 was...subtiel verschil... :') )

Aankomend jaar hebben we wat bruiloften op de planning staan waarbij een pak wel fijn is om te hebben (in plaats van altijd enkel een overhemd) dus ik vrees dat we ook binnenkort op pad moeten. Duur geintje.
Haha, hier echt precies hetzelfde. Overhemd voor vriend was duur. En die verkoper is echt heel lang bezig geweest, was het allemaal net niet. Maar vermaken duurde hier maar een paar dagen! Lag vooral aan z'n armen en benen. Vriend is 197 met 78 ofzo. Gelukkig hoef je niet elk jaar een pak te kopen :')
pi_174512800
Kleding met slim en skinny fit, en getailleerd is niet smal genoeg?
  donderdag 19 oktober 2017 @ 14:06:05 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174513302
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:42 schreef Cockwhale het volgende:
Kleding met slim en skinny fit, en getailleerd is niet smal genoeg?
Wel smal genoeg maar dan zijn de pijpen of mouwen weer te kort.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174513782
Van de week met vriend bij jack & Jones geweest. Goede verkoopster die z'n maat per shirt goed kon inschatten (soms M, soms L) en dat was ook wel te doen.
pi_174516832
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 13:42 schreef Cockwhale het volgende:
Kleding met slim en skinny fit, en getailleerd is niet smal genoeg?
Skinny fit broek is geen gezicht voor zoon, dan lijkt hij nog dunner... slim fit wel maar het probleem ligt idd echt bij armen en benen

Winterjas was ook probleem, bij een S of M waren de mouwen tekort en een L was te groot.. verschillende modellen geprobeerd en uiteindelijk toch wat gevonden gelukkig. Maar het gaat niet makkelijk.
  donderdag 19 oktober 2017 @ 16:42:21 #64
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174516982
Volgens mij heb ik ook echt enorm lange armen, lijk net zo'n chimpanzee als ik voor de spiegel sta :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174534043
Komt omdat ze dun zijn waarschijnlijk. Dan lijken ze ook langer. Wat meer spiermassa trainen in de biceps, triceps en schouders en je zult dit probleem niet meer hebben.
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:50:11 #66
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174535381
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 10:47 schreef Cockwhale het volgende:
Komt omdat ze dun zijn waarschijnlijk. Dan lijken ze ook langer. Wat meer spiermassa trainen in de biceps, triceps en schouders en je zult dit probleem niet meer hebben.
Mouwen zijn me altijd te kort, t-shirts en truien altijd
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_174536520
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 11:50 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Mouwen zijn me altijd te kort, t-shirts en truien altijd
Ben je zelf ook lang? Wellicht eens bij Girav.nl kijken. Wel wat duurder, maar goede kwaliteit en lengte. Ben zelf 195cm (alleen niet smal) en heb daar recent wat t-shirts gekocht. Zijn lekker lang en sluiten goed aan. (dus niet te breed)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cockwhale op 20-10-2017 13:21:22 ]
  vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:47:33 #68
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_174536757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 oktober 2017 12:37 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Ben je zelf ook lang? Wellicht eens bij Girav.nl kijken. Wel wat duurder, maar goede kwaliteit en lengte. Ben zelf 1.95cm (alleen niet smal) en heb daar recent wat t-shirts gekocht. Zijn lekker lang en sluiten goed aan. (dus niet te breed)
1m82 dus niet lang nee
1.95cm is wel heel kort trouwens :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')