abonnement Unibet Coolblue
pi_174214222
Leuk, zo;n dagje vrij voor de onderwijzers.

Goed, alle gekheid op een stokje, ik snap heus wel waarom ze boos zijn. En ik snap ook waarom ooit buschauffeurs boos waren. Dat snap ik allemaal. Ik ben ook wel eens boos.

Maar wat deze mensen niet doorhebben is dat je de KLANT ermee hebt als je staakt. Nee, ik heb geen kinderen en ik ging destijds niet met de bus.

Ik snap stakingsrecht ook niet. Ik snap wel dat je ophoudt met werken bij V&D als je niet betaald krijgt, maar dat is wat anders, maar om toeterend en met jolige vlaggetjes gaan zwaaien op het Zuiderpark terwijl je klanten staan te wachten, nee, dat snap ik totaal niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 16:53:01 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174214253
Hoe zou jij dan iets afdwingen (/proberen af te dwingen) bij je werkgever?
pi_174214291
Het is ook eigenlijk alleen mogelijk voor mensen die al een leuke baan hebben met vast contract.
standaarddrinker
pi_174214292
Moet je maar geen onderwijzer worden, weet je van te voren.
Lekker janken op een pleintje :r
pi_174214441
quote:
4s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:55 schreef Leonos het volgende:
Moet je maar geen onderwijzer worden, weet je van te voren.
Lekker janken op een pleintje :r
gewoon lekker moderator worden dus.
pi_174214446
Als een staking niets voor je is, doe je er toch gewoon niet aan mee ? :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-10-2017 17:02:56 ]
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 17:02:20 #7
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_174214451
quote:
4s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:55 schreef Leonos het volgende:
Moet je maar geen onderwijzer worden, weet je van te voren.
Lekker janken op een pleintje :r
Tuurlijk! iets is je roeping. Dan moet je maar accepteren dat je onderbetaald wordt en steeds meer taken op je krijgt geworpen (die weinig van doen hebben met de kern van het vak) door onderwijssysteem waarvan je je kunt afvragen of het nog goed genoeg functioneert. (en telkens weer wereldvreemde politieke besluiten op je afgevuurd krijgen).

Nee dan kun je beter je kop in het zand steken en het nog 40 jaar uitzingen tot je pensioen. :') ! Ze hebben groot gelijk, opkomen voor je eigen recht en voor het recht van de kinderen op fatsoenlijk onderwijs.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_174214482
quote:
6s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:02 schreef Treinhomo het volgende:
Als een staking niets voor je is, doe je er toch gewoon niet aan mee ? :7
Wij staken gewoon elke dag, al jaren.
standaarddrinker
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:05:11 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_174214523
Ah, TS wil graag 19e eeuwse arbeidsverhoudingen
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:13:27 #10
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_174214692
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:51 schreef Sigaartje het volgende:
Leuk, zo;n dagje vrij voor de onderwijzers.

Goed, alle gekheid op een stokje, ik snap heus wel waarom ze boos zijn. En ik snap ook waarom ooit buschauffeurs boos waren. Dat snap ik allemaal. Ik ben ook wel eens boos.

Maar wat deze mensen niet doorhebben is dat je de KLANT ermee hebt als je staakt. Nee, ik heb geen kinderen en ik ging destijds niet met de bus.

Ik snap stakingsrecht ook niet. Ik snap wel dat je ophoudt met werken bij V&D als je niet betaald krijgt, maar dat is wat anders, maar om toeterend en met jolige vlaggetjes gaan zwaaien op het Zuiderpark terwijl je klanten staan te wachten, nee, dat snap ik totaal niet.
En als dat nou de enigste manier is om te laten horen en zien dat het op de manier waarop het op dit moment gaat niet meer kan.
Want een briefje of appje of een Twitter berichtje daar worden ze in Den Haag echt niet wakker van.

Een staking is eigenlijk het laatste middel om je te laten horen en zien en helaas ook het enigste middel waar Den Haag wellicht reageert.
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:14:16 #11
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174214704
Nederland staakt juist veel te weinig. Het minste van Europa. Met als gevolg dat werken op zaterdag weer de norm wordt, en mensen op elk moment van de dag paraat moeten staan.

Leve de vakbonden!
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174214771
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174215840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Dat komt door de werkgever. Die probeert zijn werknemers net zo lang zo hard uit te knijpen dat ze gaan staken, en die heeft dan vervolgens niks voor zijn klanten geregeld.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174215924
De klanten zijn de dupe omdat de werkgever geen stakingsbrekers in mag huren. Paar Poolse flexwerkers en niemand heeft last van de staking.
standaarddrinker
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:18:43 #15
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174215982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Dat gebeurd tenminste nog transparant. In tegenstelling tot een hormoonschaaltje hier, een sjoemelsoftware daar.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:20:26 #16
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_174216016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Slachtoffer nog wel. :').
And so is the past
pi_174216461
Als jij een manier van actievoeren weet die wel de werkgever in kwestie (in dit geval OCW) maar niet de klant (leerlingen) treft mag je gerust een brief sturen naar de vakbond hoor, de meeste docenten willen ook niets liever dan hun leerlingen zo min mogelijk duperen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 19:50:38 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174218056
Je kunt niet aan de ene kant de overheid hebben die praktisch alle leraren in dienst heeft en dan geen middel kunnen gebruiken als werknemer om arbeidsvoorwaarden te verbeteren anders dan een totaal ander beroep kiezen.

Los van of je in andere gevallen tegen staken zou zijn, lijkt me in dit geval dat absoluut een gerechtvaardigd middel.
pi_174221304
Als buschauffeurs staken of metaalwerkers of piloten dan snap ik het nog wel. Maar van een leerkrachten staking worden enkel de kinderen de dupe. Kinderen die leerplichtig zijn, nergens voor gekozen hebben en geen invloed hebben gehad op de situatie van de leerkrachten.

Leuk als je stoer gaat staken, maar laat die kinderen er buiten, die kunnen hier niets aan doen. Sommige beroepen kunnen gewoon niet staken. Spoedeisende hulpartsen gaan ook niet staken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:39:22 #20
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174221382
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:36 schreef Shreyas het volgende:
Als buschauffeurs staken of metaalwerkers of piloten dan snap ik het nog wel. Maar van een leerkrachten staking worden enkel de kinderen de dupe. Kinderen die leerplichtig zijn, nergens voor gekozen hebben en geen invloed hebben gehad op de situatie van de leerkrachten.

Leuk als je stoer gaat staken, maar laat die kinderen er buiten, die kunnen hier niets aan doen. Sommige beroepen kunnen gewoon niet staken. Spoedeisende hulpartsen gaan ook niet staken.
Wat een onzin, alsof busreizigers of vliegtuigpassagiers er wel wat aan kunnen doen.
pi_174221430
Waarom zijn de kinderen de dupe, die zijn lekker een dag vrij, die klagen niet.
standaarddrinker
pi_174221532
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof busreizigers of vliegtuigpassagiers er wel wat aan kunnen doen.
Ook niet, maar dat zijn volwassene, die hebben stemrecht en kunnen die gebruiken om in de politiek veranderingen te weeg te brengen. Kinderen kunnen dit niet.

Bovendien, reizen met bus of vliegtuig is een keuze, naar school gaan is voor kinderen hun plicht.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_174221574
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:40 schreef DrDentz het volgende:
Waarom zijn de kinderen de dupe, die zijn lekker een dag vrij, die klagen niet.
Daar gaat het niet om. Als een kind van acht jaar tot 23:00 uur mag opblijven klaagt hij/zij ook niet, maar of het een goede zaak is, is weer iets anders.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:45:27 #24
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174221604
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:43 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ook niet, maar dat zijn volwassene, die hebben stemrecht en kunnen die gebruiken om in de politiek veranderingen te weeg te brengen. Kinderen kunnen dit niet.

Bovendien, reizen met bus of vliegtuig is een keuze, naar school gaan is voor kinderen hun plicht.
Ja, voor kinderen is het een plicht. Tegelijk is de overheid de enige werkgever van leraren (althans, in praktische zin) en is het echt niet zo dat er levens verloren gaan hierdoor in tegenstelling tot een ziekenhuis wat in staking uitbreekt oid.
pi_174221721
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, voor kinderen is het een plicht. Tegelijk is de overheid de enige werkgever van leraren (althans, in praktische zin) en is het echt niet zo dat er levens verloren gaan hierdoor in tegenstelling tot een ziekenhuis wat in staking uitbreekt oid.
Waarom is het relevant dat de overheid de enige werkgever is?
Impliceer je dat door de lerarenstaking de leerplicht wordt ondermijnd en daardoor de overheid een hak wordt gezet omdat zij onderwijs verplicht hebben gesteld?

Leerkrachten zouden zelf de grootste voorstander en verdediger moeten zijn van deze leerplicht anders kunnen ze maar beter een ander beroep zoeken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_174221736
Je moet het belang van iedere dag in de schoolbanken zitten ook niet overschatten. Hoeveel weet je nog wat je daar geleerd hebt? Het meeste pik je toch buiten school op.
standaarddrinker
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:49:49 #27
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174221753
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:49 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Waarom is het relevant dat de overheid de enige werkgever is?
Impliceer je dat door de lerarenstaking de leerplicht wordt ondermijnd en daardoor de overheid een hak wordt gezet omdat zij onderwijs verplicht hebben gesteld?

Leerkrachten zouden zelf de grootste voorstander en verdediger moeten zijn van deze leerplicht anders kunnen ze maar beter een ander beroep zoeken.
Het is relevant, omdat je als werknemer geen keuze hebt voor een andere werkgever met betere arbeidsvoorwaarden. Althans, niet wezenlijk. Je hebt dus geen normaal markt-mechanisme in dit geval om te komen tot redelijke arbeidsvoorwaarden.
pi_174221816
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Je moet het belang van iedere dag in de schoolbanken zitten ook niet overschatten. Hoeveel weet je nog wat je daar geleerd hebt? Het meeste pik je toch buiten school op.
Het gaat om het principe, als je als kind drie dagen ziek bent loop je ook niet een achterstand op die niet meer is in te halen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_174221853
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:49 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het is relevant, omdat je als werknemer geen keuze hebt voor een andere werkgever met betere arbeidsvoorwaarden. Althans, niet wezenlijk. Je hebt dus geen normaal markt-mechanisme in dit geval om te komen tot redelijke arbeidsvoorwaarden.
Dat geldt toch voor iedereen die werkt voor de overheid?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 21:53:16 #30
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174221908
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Dat geldt toch voor iedereen die werkt voor de overheid?
Idd en afgezien van leven & dood zou ik alleen al daarom van harte zijn voor het stakingsrecht in deze gevallen.
pi_174222075
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:51 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het gaat om het principe, als je als kind drie dagen ziek bent loop je ook niet een achterstand op die niet meer is in te halen.
Maar als je jouw reacties leest denk je dat kinderen iedere dag in een school aan een zuurstofapparaat worden gehangen en dat wanneer deze een dag dicht blijft er talloze arme kinderzielen verloren gaan.
standaarddrinker
pi_174222110
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 21:57 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Maar als je jouw reacties leest denk je dat kinderen iedere dag in een school aan een zuurstofapparaat worden gehangen en dat wanneer deze een dag dicht blijft er talloze arme kinderzielen verloren gaan.
Nee, maar ik vind wel dat leerkrachten de morele verplichting moeten hebben juist naar kinderen toe om niet te gaan staken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_174222357
Welk ander pressiemiddel heeft men dan volgens jou?

Stakingen worden immers alleen toegestaan door de rechter als alle andere pressiemiddelen al zijn gebruikt, juist om onnodig ongemak te voorkomen.
pi_174223702
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland staakt juist veel te weinig. Het minste van Europa. Met als gevolg dat werken op zaterdag weer de norm wordt, en mensen op elk moment van de dag paraat moeten staan.

Leve de vakbonden!
Werken op zaterdag de norm? In elke sectoren is dat de laatste jaren zo drastisch gewijzigd?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:13:52 #35
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174224573
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Werken op zaterdag de norm? In elke sectoren is dat de laatste jaren zo drastisch gewijzigd?
Zal ik even opzoeken. CBS geeft iig aan dat het is toegenomen, alsmede werken buiten kantooruren. De toeslagen voor overuren of weekentijden zijn sowieso geleidelijk uit CAOs aan het verdwijnen (en als het aan VVD ligt verdwijnen CAOs helemaal).

Meer ontopic: het hele stakingsrecht is sowieso vrij streng in Nederland. Is altijd al zo geweest (met weinig moeite van PvdAers als Drees of Den Uyl om dat te veranderen; ideologisch waren ze het er eigenlijk wel mee eens), ook al is het nog iets strenger geworden in de oplegging door rechters. Rechters zijn niet zo happig meer.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:36:25 #36
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174225144
Werken @ zaterdag en zondag zal toch sowieso toegenomen zijn? Gemeentes zijn er makkelijker in geworden in de loop der tijd. Weet niet goed wat er nou gemeten zou moeten worden met welke conclusie.
pi_174225198
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Werken @ zaterdag en zondag zal toch sowieso toegenomen zijn? Gemeentes zijn er makkelijker in geworden in de loop der tijd. Weet niet goed wat er nou gemeten zou moeten worden met welke conclusie.
De zondag wel, maar dat geldt met name in de retail. Ik vraag me af of er voor de zaterdag zo vreselijk veel veranderd is. Nog afgezien van de vraag wie dergelijke banen zou vervullen. Ik was er als scholier / student juist erg blij mee dat ik op zaterdag ergens kon werken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:41:07 #38
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174225241


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-10-2017 23:44:02 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:45:19 #39
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174225321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

De zondag wel, maar dat geldt met name in de retail. Ik vraag me af of er voor de zaterdag zo vreselijk veel veranderd is. Nog afgezien van de vraag wie dergelijke banen zou vervullen. Ik was er als scholier / student juist erg blij mee dat ik op zaterdag ergens kon werken.
Prima zou ik zeggen, maar dan wel extra betaald.

Verder is het natuurlijk ook zo dat kerken en het verenigingsleven (zoals sportclubs) er baat bij heeft dat mensen in het weekend vrij zijn en die keuze zonder nadelen hebben.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_174225388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:14 schreef Klopkoek het volgende:
Nederland staakt juist veel te weinig. Het minste van Europa. Met als gevolg dat werken op zaterdag weer de norm wordt, en mensen op elk moment van de dag paraat moeten staan.

Leve de vakbonden!
Dit.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:49:14 #41
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174225394


[ Bericht 100% gewijzigd door ExtraWaskracht op 05-10-2017 23:49:47 ]
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:59:58 #42
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_174225623
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Prima zou ik zeggen, maar dan wel extra betaald.

Verder is het natuurlijk ook zo dat kerken en het verenigingsleven (zoals sportclubs) er baat bij heeft dat mensen in het weekend vrij zijn en die keuze zonder nadelen hebben.
Ik zou denken dat sportverenigingen nadeel hebben bij jouw gedachten.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 00:09:19 #43
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_174225795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:59 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik zou denken dat sportverenigingen nadeel hebben bij jouw gedachten.
Die zijn in de 20ste eeuw pas tot volle bloei gekomen toen de vrije zaterdag de norm was.

Laat dat nu ook net een plek zijn waar verschillen en het eigen gelijk/leefbubbel worden overbrugd.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 01:47:57 #44
416931 yats
(non) Average Joe
pi_174226670
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Welke klanten bedoel je? Leerlingen? Ouders? Dat zijn toch geen klanten?

Verder staken Nederlanders juist bijna niet, met als gevolg dat we aan alle kanten genaaid worden door zowel onze eigen overheid, als (buitenlandse grote) ondernemingen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_174240591
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 01:47 schreef yats het volgende:

[..]

Welke klanten bedoel je? Leerlingen? Ouders? Dat zijn toch geen klanten?

Verder staken Nederlanders juist bijna niet, met als gevolg dat we aan alle kanten genaaid worden door zowel onze eigen overheid, als (buitenlandse grote) ondernemingen.
Sommige mensen moeten alles als consument benaderen omdat ze de rest van de samenleving niet snappen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 08:38:42 #46
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174366549
quote:
4s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 16:55 schreef Leonos het volgende:
Moet je maar geen onderwijzer worden, weet je van te voren.
Lekker janken op een pleintje :r
Dat is precies het probleem, sukkel. Dat er straks geen basisschoolleerkrachten meer zijn.
Klassen van 65 kinderen, en zo.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 12 oktober 2017 @ 08:40:42 #47
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174366565
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:17 schreef Sigaartje het volgende:
Ik wil helemaal niet oude tijden terug, maar hoe komt het dat klanten altijd het slachtoffer moeten zijn?
Omdat de werkgever schijt heeft aan de klanten. Geld is belangrijker.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_174367053
quote:
0s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 08:38 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat is precies het probleem, sukkel. Dat er straks geen basisschoolleerkrachten meer zijn.
Klassen van 65 kinderen, en zo.
Dan moet je geen kinderen nemen of goed onderwijs kunnen betalen.
  donderdag 12 oktober 2017 @ 10:33:31 #49
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_174368287
quote:
4s.gif Op donderdag 12 oktober 2017 09:24 schreef Leonos het volgende:

Dan moet je geen kinderen nemen of goed onderwijs kunnen betalen.
Wat heeft dat er in godsnaam mee te maken?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  Overall beste user 2022 donderdag 12 oktober 2017 @ 10:38:00 #50
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_174368393
De meeste bloedzuigers zijn tegen staken.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')