abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 9 oktober 2017 @ 17:24:49 #26
75556 erkel
back from Dagestan
pi_174305264
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op zondag 8 oktober 2017 14:19 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Niet echt een concreet antwoord op :P. Het klopt ook wel wat je zegt maar koop nu liever (omdat ik volledig naar andere telefoon ga incl OS) een model dat niet ouder is dan ~2/3 jaar.

De 3T was geweldig (heb hem zelf ervaren bij klasgenoten enz) maar helaas nergens meer in NL nieuw te krijgen. Ja, bij BelSimpel met een abbo, maar daar begin ik niet aan gezien ik een mooie sim-only heb :P.

Die links die jij stuurt heb ik het niet zo mee, ik wil graag (wanneer er iets fout kan gaan) terug kunnen vallen op een NL klantenservice/hoofdkantoor o.i.d.
Begrijpelijk wat je zegt op het laatst. Zo heb ik gelukkig ook mijn toestel 'gewoon' in NL kunnen kopen. Maar ja, soms kan de prijs - kwaliteitsverhouding toch het risico waard zijn.

En ga maar na hoeveel mensen bij de OnePlus One en 2 'm op uitnodiging hebben gekocht en hetzelfde 'risico' aangingen. Ik heb verder niet de illusie dat je dit over de streep trekt ;)
Weisst
pi_174319004
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 10:32 schreef einzeinz het volgende:
Probleem bij de One Plus is dat ie vaak na 2 jaar al verouderd is. Je kan soms na 1 jaar Android al niet meer updaten.
Goed punt, alhoewel ze hun Oxygen OS dan weer wel regelmatig updaten met nieuwe functionaliteit.
pi_174319119
3 jaar oneplus one gehad en sinds enkele maanden bewust voor de 3t gekozen IPV de 5. Tevreden over al zal je dat ook zijn over de 5. Naast wat kleine verbeteringen onder de kap is vooral het prijsverschil een dingetje.

Kijk ook eens op androidworld.nl , de 6 schijnt er ook aan te komen
Hooray for boobies!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')