abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174223176
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:20 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Je wil niet inhoudelijk bezig zijn maar gewoon een beetje persoonlijk kutten en wroeten.. Zeg dat dan gewoon.. net als dat kipstuckjes kipstukjes zijn en soja soja is..

Beetje triest om zo omslachtig te werk te gaan.. Je slaat de plank dan ook volledig mis als je iets anders duidelijk had willen maken dan "huh jij bent dom want ik snap alles maar ik heb geen zin om erop in te gaan dus doe ik het maar half"

Want dat is het enige dat hangen blijft.. tragisch he?
:*

Verder speelt mijn leven zich niet enkel af in de supermarkt dus ken ik niet de hele winkel uit mn hoofd..

Oh en die nepvleeszooi roept dus precies hetzelfde over zich af.. Kopen doe ik het niet zolang niet gewoon duidelijk is wat ik eet.. Werkt afkeer voor dat spul in de hand..
Dit gaat helemaal niet om niet inhoudelijk willen zijn of te willen 'kutten en wroeten'. Iig niet van mijn kant. Iemand reageert op een opmerking van jou met "liegebeest" en post vervolgens een link. Misschien die link gewoon even (goed) lezen voordat je verder gaat met reageren? Ik heb gewoon geen zin om jou te moeten vertellen wat daar staat en jou te moeten uitleggen dat uit die link blijkt dat je de plank even finaal missloeg... zo onredelijk lijkt me dat niet? :)
pi_174223351
De NVWA heeft overigens vandaag ook een brief op poten naar de erven van de Belgische schilder Magritte gestuurd en naar het Los Angeles County Museum of Art, met de harde eis dat onderstaand zeer verwarrende en misleidende schilderij verwijderd wordt.

MagrittePipe.jpg
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:37:24 #78
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174223363
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:30 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dit gaat helemaal niet om niet inhoudelijk willen zijn of te willen 'kutten en wroeten'. Iig niet van mijn kant. Iemand reageert op een opmerking van jou met "liegebeest" en post vervolgens een link. Misschien die link gewoon even (goed) lezen voordat je verder gaat met reageren? Ik heb gewoon geen zin om jou te moeten vertellen wat daar staat en jou te moeten uitleggen dat uit die link blijkt dat je de plank even finaal missloeg... zo onredelijk lijkt me dat niet? :)
Het is onredelijk zonder dat je de rest van de info kent, te gaan brullen dat je geen zin hebt om iets te vertellen waar je buiten dat artikel helemaal niets van weet...
Want dan had je geweten dat ik de plank helemaal niet zo finaal missloeg als jij doet over komen..

Verder moet je je eigen posts even teruglezen misschien? Die stromen over van de persoonlijke aanvallen.. (kutten en wroeten dus)

quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:11 schreef Forbry het volgende:
Ik begin nu wel te begrijpen dat jij nou net de enige was die aangaf wel eens een keertje een beetje in verwarring te zijn gebracht door zo'n product van de VS.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:05 schreef Forbry het volgende:
in plaats van nu nóg sneuer te gaan lopen doen. :')
En dan over onredelijk gaan beginnen.. :') ^O^
pi_174223902
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Het is onredelijk zonder dat je de rest van de info kent, te gaan brullen dat je geen zin hebt om iets te vertellen waar je buiten dat artikel helemaal niets van weet...
Want dan had je geweten dat ik de plank helemaal niet zo finaal missloeg als jij doet over komen..

Verder moet je je eigen posts even teruglezen misschien? Die stromen over van de persoonlijke aanvallen.. (kutten en wroeten dus)

[..]

[..]

En dan over onredelijk gaan beginnen.. :') ^O^
Puur omdat ik vind dat jij als eerste liep (en nog steeds loopt) te kutten door je overduidelijke ongelijk niet te willen toegeven. En dat gaat ook niet gebeuren merk ik wel. Of je snapt eea gewoon niet. Kan ik mij nauwelijks voorstellen, maar wie weet. Je kunt eromheen lullen wat je wilt, maar wat jij schreef en wat er in die (recente, nog van juli dit jaar) link staat, staan nou éénmaal gewoon haaks op elkaar. En om die conclusie te kunnen trekken is geen extra info nodig.

Maar enfin, ik ga :z
  donderdag 5 oktober 2017 @ 22:57:58 #80
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174224090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:52 schreef Forbry het volgende:

[..]

Puur omdat ik vind dat jij als eerste liep (en nog steeds loopt) te kutten door je overduidelijke ongelijk niet te willen toegeven. En dat gaat ook niet gebeuren merk ik wel. Of je snapt eea gewoon niet. Kan ik mij nauwelijks voorstellen, maar wie weet. Je kunt eromheen lullen wat je wilt, maar wat jij schreef en wat er in die (recente, nog van juli dit jaar) link staat, staan nou éénmaal gewoon haaks op elkaar. En om die conclusie te kunnen trekken is geen extra info nodig.
Tuurlijk geef ik geen cm toe aan iemand die na 1 artikel alles denkt te weten maar daar verder niet op in wil gaan (omdat dan blijkt dat ze eea toch niet helemaal weet)
Ik lul nergens omheen in tegenstelling tot jou,, waar je een heleboel praat maar niets zegt..

Trek verder vooral je conclusies over mij.. Dat draagt bij aan dat realistische wereldbeeld van je ^O^

Ja taai maar af.. :6
Slaap lekker.. :z :W
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:00:18 #81
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174224175
Waarom is het zo moeilijk voor sommige mensen om te begrijpen dat vega's vlees wel lekker vinden, en de structuur, en er geen emotionele lading hangt aan de vorm? Ik ben al sinds mijn zevende vegetariër, dat is alweer twee decennia, en ik vind de geur van een vis- of vleeskraam nog steeds lekker, maar ik zal het nooit in mijn mond stoppen. Het is niet zo dat vega's geen vlees lusten. Het is fantastisch dat dit namaakvlees bestaat, en ik vind het ook fantastisch hoe goed sommige vleesvervangers vallen bij mijn vleesetende vrienden en hoe ze verbaasd zijn over sommige structuren en smaken. Juist die gelijkende vleesvervangers geven aan hoe goed een maaltijd kan zijn zonder vlees waar dieren dood voor zijn gegaan.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:04:47 #82
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174224338
Zou dit die ene klager zijn geweest, trouwens? Hoeveel seconden kost het nu eigenlijk om even de verpakking te lezen? En daarbij: vegetarisch en dierlijk ligt gescheiden. In mijn ene vaste supermarkt ligt het totaal gescheiden, totaal vegetarisch vak, en in de andere ligt het gescheiden naast elkaar, dus dan is er een grensje. Alsnog gescheiden.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:27:59 #83
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174224936
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:00 schreef Grunge. het volgende:
Waarom is het zo moeilijk voor sommige mensen om te begrijpen dat vega's vlees wel lekker vinden, en de structuur, en er geen emotionele lading hangt aan de vorm? Ik ben al sinds mijn zevende vegetariër, dat is alweer twee decennia, en ik vind de geur van een vis- of vleeskraam nog steeds lekker, maar ik zal het nooit in mijn mond stoppen. Het is niet zo dat vega's geen vlees lusten. Het is fantastisch dat dit namaakvlees bestaat, en ik vind het ook fantastisch hoe goed sommige vleesvervangers vallen bij mijn vleesetende vrienden en hoe ze verbaasd zijn over sommige structuren en smaken. Juist die gelijkende vleesvervangers geven aan hoe goed een maaltijd kan zijn zonder vlees waar dieren dood voor zijn gegaan.
Ik heb er ook helemaal geen probleem mee.. zolang je het maar zo noemt..
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 23:31:27 #84
179075 crew  hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_174225026
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:04 schreef Grunge. het volgende:
Zou dit die ene klager zijn geweest, trouwens? Hoeveel seconden kost het nu eigenlijk om even de verpakking te lezen? En daarbij: vegetarisch en dierlijk ligt gescheiden. In mijn ene vaste supermarkt ligt het totaal gescheiden, totaal vegetarisch vak, en in de andere ligt het gescheiden naast elkaar, dus dan is er een grensje. Alsnog gescheiden.
dat eerste is wel echt een kutargument
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:32:28 #85
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225048
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:27 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ik heb er ook helemaal geen probleem mee.. zolang je het maar zo noemt..
Natuurlijk heb je er geen probleem mee, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar het is zo duidelijk, het ligt gescheiden. Wat mij vooral dwars zit is dat de NVWA zich hier mee bezig houdt in plaats van met de bio-industrie, al die stalbranden van de afgelopen tijd, het gif in meerdere voedselwaren (niet alleen dierlijk). Wat zijn hun prioriteiten? Dat is wat het walgelijk maakt.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:32:57 #86
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225065
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

dat eerste is wel echt een kutargument
Welke bedoel je precies?
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 23:34:57 #87
179075 crew  hugecooll
pi_174225112
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:32 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Welke bedoel je precies?
'Hoelang duurt het nou om op de achterkant van een product te checken of ze niet de boel bedonderen?'
pi_174225126
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 22:07 schreef DeLuna het volgende:
Maar hoeveel van die zeikerds hier komen daadwerkelijk in de buurt van het vegetarische schap en hoeveel hebben hier daadwerkelijk lst van? Überhaupt had er niemand -1 last van dusja. _O-
Iedereen in Nederland heeft er last van als de handhavende instanties laks zijn.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:36:31 #89
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225147
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

'Hoelang duurt het nou om op de achterkant van een product te checken of ze niet de boel bedonderen?'
Maar het staat ook op de voorkant. Soja, plantaardig. Zegt jou dat niet dat het vegetarisch is? En als iemand dan twijfelt, dan is er alsnog een groene V., veelal.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:37:20 #90
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225165
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:35 schreef Igen het volgende:

[..]

Iedereen in Nederland heeft er last van als de handhavende instanties laks zijn.
Het was om letterlijk één klacht, begrijp ik? Dat is toch shady?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:37:41 #91
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174225173
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:32 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je er geen probleem mee, dat zou de omgekeerde wereld zijn. Maar het is zo duidelijk, het ligt gescheiden. Wat mij vooral dwars zit is dat de NVWA zich hier mee bezig houdt in plaats van met de bio-industrie, al die stalbranden van de afgelopen tijd, het gif in meerdere voedselwaren (niet alleen dierlijk). Wat zijn hun prioriteiten? Dat is wat het walgelijk maakt.
Wat ik al zei.. als je aandacht vraagt dan krijg je het.. en dat de nvwa zich hiermee bezig moet houden is te danken aan degene die die benamingen op die producten zet..
Dat is ook degene die winst maakt door dat gedrag.. dat weten ze heel goed, anders deden ze het niet..

Dus wie is de schuldige dat de nvwa hier mensen voor moet inzetten?
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 23:38:36 #92
179075 crew  hugecooll
pi_174225185
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:36 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Maar het staat ook op de voorkant. Soja, plantaardig. Zegt jou dat niet dat het vegetarisch is? En als iemand dan twijfelt, dan is er alsnog een groene V., veelal.
Waar dan?
pi_174225200
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Het was om letterlijk één klacht, begrijp ik? Dat is toch shady?
Voor elke overtreding is één melding genoeg reden om op te treden. De NVWA is geen politiek orgaan, of zou het i.i.g. niet moeten zijn.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:39:34 #94
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225202
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:37 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Wat ik al zei.. als je aandacht vraagt dan krijg je het.. en dat de nvwa zich hiermee bezig moet houden is te danken aan degene die die benamingen op die producten zet..
Dat is ook degene die winst maakt door dat gedrag.. dat weten ze heel goed, anders deden ze het niet..

Dus wie is de schuldige dat de nvwa hier mensen voor moet inzetten?
Er was één klacht. Er lijken me wel zaken met meer prioriteiten.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:40:03 #95
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:38 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Waar dan?
Waar bedoel je? Op die bewuste burger van meneer van Os?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:41:41 #96
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225252
quote:
1s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:39 schreef Igen het volgende:

[..]

Voor elke overtreding is één melding genoeg reden om op te treden. De NVWA is geen politiek orgaan, of zou het i.i.g. niet moeten zijn.
Maar andere klachten negeren ze. Dus hoe zit dat dan? Er zijn klachten geweest over giftig voedsel, over leugens op verpakkingen omtrent ingrediënten (denk aan 'gezond' vruchtensap) en dergelijke, en daar was geen heisa over. Et cetera.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:41:54 #97
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_174225260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:39 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Er was één klacht. Er lijken me wel zaken met meer prioriteiten.
Er was nog een klacht.. want die had ik.. (en velen met mij)
Ik ben alleen niet iemand die mn tijd daaraan ga verdoen..
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:42:21 #98
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225271
quote:
14s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:41 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Er was nog een klacht.. want die had ik.. (en velen met mij)
Ik ben alleen niet iemand die mn tijd daaraan ga verdoen..
Wat voor klacht had jij?
  Moderator donderdag 5 oktober 2017 @ 23:44:02 #99
179075 crew  hugecooll
pi_174225294
quote:
7s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:40 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Waar bedoel je? Op die bewuste burger van meneer van Os?
Ja. Je linkt een plaatje waarin iemand letterlijk zegt dat het alleen op de achterkant staat, merkt op dat het maar een kleine moeite is om de achterkant te checken, ik geef aan dat ik dat maar een raar argument vind en vervolgen zeg je dat het gewoon duidelijk op de voorkant staat :?
  donderdag 5 oktober 2017 @ 23:46:44 #100
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_174225344
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 23:44 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ja. Je linkt een plaatje waarin iemand letterlijk zegt dat het alleen op de achterkant staat, merkt op dat het maar een kleine moeite is om de achterkant te checken, ik geef aan dat ik dat maar een raar argument vind en vervolgen zeg je dat het gewoon duidelijk op de voorkant staat :?
Oh! Ik bedoelde voorkant! Nu begrijp ik het! Ik bedoelde dus voorkant, en dat het daar altijd duidelijk op staat. Was het de achterkant geweest had ik deze kwestie ook een punt gevonden. Ik vertypte me.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')