abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:06:30 #151
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174231740
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:15 schreef Gezicht het volgende:
Nog iets interessants gebeurd in de FP's? :Z

Opgelost


Blij dat ik mijn wekker voor FP2 wat later heb gezet
UI Made bij VanilleKwark.
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 12:07:32 #152
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_174231761
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:57 schreef DP026 het volgende:

[..]

Beker, 3e en Europees?
Waarom vraag je dat aan ons?
UI Made bij VanilleKwark.
pi_174232605
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:44 schreef opreis het volgende:

[..]

Je zet jezelf steeds verder voor lul en dr is wss niemand hier die je kent die je nog serieus neemt
Dat is bijna geheel wederzijds. Er zijn er hier een stuk of 5 wiens mening ik serieus neem, van de rest weet ik vantevoren al welke voorgekauwde onzin ze hier komen nablaten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_174232873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:49 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is bijna geheel wederzijds. Er zijn er hier een stuk of 5 wiens voorliefde voor mijn mening ik serieus neem, van de rest weet ik vantevoren al welke voorgekauwde onzin ze hier komen nablaten.
Kleine correctie...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 13:03:25 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_174232912
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:39 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hey :W Wij hebben toen nog 1 of 2 seizoenen het voorspellingen spel samen gespeeld toch?
Klopt, paar jaar in het buitenland gewoond en Fok! min of meer vergeten. Formule 1 natuurlijk niet. Loopt dat spel nog atlijd?
jazeker :)
pi_174233012
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 11:03 schreef Smacked_Actor het volgende:

[..]

Bier en nootjes, dan krijg je dat.

:9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_174233649
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 10:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Kijk alleen al hoe gefrustreerd Vettel is, op alles kankert, en iedereen behalve hemzelf schuldig is aan door Vettel gemaakte fouten. Vettel weet zelf dat dit seizoen zijn laatste kans was, daarom dat hij nu als gevaarlijke gek tekeer gaat.
Mooi dat je hier over begint. Een drietal van mijn vrienden roept hetzelfde. Ondertussen heb ik het al een kleine honderd keer aan moeten horen en ik werd er zo moe van..

Daarom, speciaal voor jou het lijstje wat ik ook voor hen heb opgesteld.
Het volgende; ik heb alle Team Radio Transcripts van alle races (geen FP & Qualy, wel pre- en post-race) van dit seizoen nageplozen en gekeken naar hoe vaak alle coureurs nou eigenlijk zeiken/vloeken en tieren op of over:
A) een andere coureur, o.a. "He pushed me off the track"
B) blauwe vlaggen
C) de FOM en/of FIA, o.a. gezeik over onterechte/onnodige Safety Cars
D) Het eigen team/eigen auto, zoals bijvoorbeeld Alonso z'n "Embarassing" op Spa.

Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken & het lijstje zo compleet mogelijk te maken, maar anderen zullen ongetwijfeld vinden dat ik er wat gemist heb.

Waarom ik het gedaan heb? Gewoon omdat ik super kansloos ben en geen leven heb, maar bovenal omdat ik me helemaal de tyfus erger aan het eeuwige gezeik van half Nederland op "Jankbek" Vettel. Ben allesbehalve fan van de beste man, maar de hetze tegen hem hangt mij echt de keel uit.

Goed, het lijstje:
Coureur + aantal keer 'gezeik'
Alonso - 24
Raikkonen - 17
Hamilton - 12
Magnussen - 11
Grosjean - 10
Verstappen - 10
Kvyat - 9
Vettel - 7
Ocon - 6
Sainz - 6
Hulkenberg - 5
Massa - 5
Perez - 5
Stroll - 4
Palmer - 3
Ericsson - 2
Ricciardo - 2
Bottas - 1
Button - 1

Nu, voordat je komt met de reactie 'Ja maar je bent niet objectief want je bent voor Vettel' of iets in die trant. Neuh. Mijn twee favoriete coureurs staan bovenaan het lijstje, maak je geen zorgen. ;)

Eervolle vermeldingen overigens voor Wehrlein & Vandoorne. Die ben ik nergens tegengekomen.
pi_174233713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:38 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Mooi dat je hier over begint. Een drietal van mijn vrienden roept hetzelfde. Ondertussen heb ik het al een kleine honderd keer aan moeten horen en ik werd er zo moe van..

Daarom, speciaal voor jou het lijstje wat ik ook voor hen heb opgesteld.
Het volgende; ik heb alle Team Radio Transcripts van alle races (geen FP & Qualy, wel pre- en post-race) van dit seizoen nageplozen en gekeken naar hoe vaak alle coureurs nou eigenlijk zeiken/vloeken en tieren op of over:
A) een andere coureur, o.a. "He pushed me off the track"
B) blauwe vlaggen
C) de FOM en/of FIA, o.a. gezeik over onterechte/onnodige Safety Cars
D) Het eigen team/eigen auto, zoals bijvoorbeeld Alonso z'n "Embarassing" op Spa.

Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken & het lijstje zo compleet mogelijk te maken, maar anderen zullen ongetwijfeld vinden dat ik er wat gemist heb.

Waarom ik het gedaan heb? Gewoon omdat ik super kansloos ben en geen leven heb, maar bovenal omdat ik me helemaal de tyfus erger aan het eeuwige gezeik van half Nederland op "Jankbek" Vettel. Ben allesbehalve fan van de beste man, maar de hetze tegen hem hangt mij echt de keel uit.

Goed, het lijstje:
Coureur + aantal keer 'gezeik'
Alonso - 24
Raikkonen - 17
Hamilton - 12
Magnussen - 11
Grosjean - 10
Verstappen - 10
Kvyat - 9
Vettel - 7
Ocon - 6
Sainz - 6
Hulkenberg - 5
Massa - 5
Perez - 5
Stroll - 4
Palmer - 3
Ericsson - 2
Ricciardo - 2
Bottas - 1
Button - 1

Nu, voordat je komt met de reactie 'Ja maar je bent niet objectief want je bent voor Vettel' of iets in die trant. Neuh. Mijn twee favoriete coureurs staan bovenaan het lijstje, maak je geen zorgen. ;)

Eervolle vermeldingen overigens voor Wehrlein & Vandoorne. Die ben ik nergens tegengekomen.
Haha wow :D
pi_174233735
En dan nu een lijstje met keren dat een coureur bewust tegen een andere wagen stuurde :Z

[ Bericht 3% gewijzigd door Ener-G op 06-10-2017 14:25:37 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_174233912
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:42 schreef Ener-G het volgende:
En dan nu een lijstje met keren dat een coureur dit seizoen bewust tegen een andere wagen stuurde :Z
Vettel 1x
Massa 12x
Alonso 3x

Thank me later doei
pi_174234245
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:49 schreef mikieu het volgende:

[..]

Vettel 1x
Massa 12x
Alonso 3x

Thank me later doei
Perez op Ocon tijdens Spa. ;)
pi_174234408
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:38 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Mooi dat je hier over begint. Een drietal van mijn vrienden roept hetzelfde. Ondertussen heb ik het al een kleine honderd keer aan moeten horen en ik werd er zo moe van..

Daarom, speciaal voor jou het lijstje wat ik ook voor hen heb opgesteld.
Het volgende; ik heb alle Team Radio Transcripts van alle races (geen FP & Qualy, wel pre- en post-race) van dit seizoen nageplozen en gekeken naar hoe vaak alle coureurs nou eigenlijk zeiken/vloeken en tieren op of over:
A) een andere coureur, o.a. "He pushed me off the track"
B) blauwe vlaggen
C) de FOM en/of FIA, o.a. gezeik over onterechte/onnodige Safety Cars
D) Het eigen team/eigen auto, zoals bijvoorbeeld Alonso z'n "Embarassing" op Spa.

Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken & het lijstje zo compleet mogelijk te maken, maar anderen zullen ongetwijfeld vinden dat ik er wat gemist heb.

Waarom ik het gedaan heb? Gewoon omdat ik super kansloos ben en geen leven heb, maar bovenal omdat ik me helemaal de tyfus erger aan het eeuwige gezeik van half Nederland op "Jankbek" Vettel. Ben allesbehalve fan van de beste man, maar de hetze tegen hem hangt mij echt de keel uit.

Goed, het lijstje:
Coureur + aantal keer 'gezeik'
Alonso - 24
Raikkonen - 17
Hamilton - 12
Magnussen - 11
Grosjean - 10
Verstappen - 10
Kvyat - 9
Vettel - 7
Ocon - 6
Sainz - 6
Hulkenberg - 5
Massa - 5
Perez - 5
Stroll - 4
Palmer - 3
Ericsson - 2
Ricciardo - 2
Bottas - 1
Button - 1

Nu, voordat je komt met de reactie 'Ja maar je bent niet objectief want je bent voor Vettel' of iets in die trant. Neuh. Mijn twee favoriete coureurs staan bovenaan het lijstje, maak je geen zorgen. ;)

Eervolle vermeldingen overigens voor Wehrlein & Vandoorne. Die ben ik nergens tegengekomen.
Probleem is dat Vettel met vlag & wimpel bovenaan stond in 2016 met gezeik, die status raak je echt niet zo maar kwijt. Dat het dit jaar wat minder is... tja, maar z'n acties dit jaar zijn wel redelijk absurd te noemen.
pi_174234594
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:49 schreef mikieu het volgende:

[..]

Vettel 1x
Massa 12x
Alonso 3x

Thank me later doei
haha Vettel 1x?

http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/

doei
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_174234666
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:21 schreef Ener-G het volgende:

[..]

haha Vettel 1x?

http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/

doei
Vettel heeft in 2017 drie strafpunten gekregen voor een enkel incidident: Baku.
Dus ja, 1x. :) Heb je verder nog zaken die je wilt aandragen die minstens zo steekhoudend zijn?
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:25:46 #165
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174234670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:21 schreef Ener-G het volgende:

[..]

haha Vettel 1x?

http://f1statblog.co.uk/f1-penalty-points/

doei
Die andere is van Maleisie vorig jaar
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_174234749
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:25 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Vettel heeft in 2017 drie strafpunten gekregen voor een enkel incidident: Baku.
Dus ja, 1x. :) Heb je verder nog zaken die je wilt aandragen die minstens zo steekhoudend zijn?
Als we het hebben over Vettel, Azerbeidjan, Singapore, Maleisie, dat is al meer dan 1x. In ieder geval acties waarbij ie zich bij mij in ieder geval niet populair mee maakt. Aanvoerder van die officiele puntenlijst is trouwens nog zo'n feestnummer, Kvyat.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_174234811
Even wat anders, dan dat gezeik over Vettel en Stroll.

Bottas krijgt 5 plaatsen gridstraf voor een versnellingsbakwissel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_174234822
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:29 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Als we het hebben over Vettel, Azerbeidjan, Singapore, Maleisie, dat is al meer dan 1x. In ieder geval acties waarbij ie zich bij mij in ieder geval niet populair mee maakt. Aanvoerder van die officiele puntenlijst is trouwens nog zo'n feestnummer, Kvyat.
Jij verwees naar het aantal punten. Hij heeft enkel 3 punten gekregen voor het incident in Baku. :)
pi_174234837
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:31 schreef sasquatsch het volgende:
Even wat anders, dan dat gezeik over Vettel en Stroll.

Bottas krijgt 5 plaatsen gridstraf voor een versnellingsbakwissel.
Dat is de overduidelijk de schuld van Vettel.

[ Bericht 13% gewijzigd door Doevelaer op 06-10-2017 14:38:58 ]
pi_174234980
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:32 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Dat is de overduidelijk de schuld van Vettel.
:D
pi_174234993
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:38 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

:D
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:41:34 #172
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_174235057
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:39 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je bent me voor _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:42:35 #173
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_174235078
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 13:38 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Mooi dat je hier over begint. Een drietal van mijn vrienden roept hetzelfde. Ondertussen heb ik het al een kleine honderd keer aan moeten horen en ik werd er zo moe van..

Daarom, speciaal voor jou het lijstje wat ik ook voor hen heb opgesteld.
Het volgende; ik heb alle Team Radio Transcripts van alle races (geen FP & Qualy, wel pre- en post-race) van dit seizoen nageplozen en gekeken naar hoe vaak alle coureurs nou eigenlijk zeiken/vloeken en tieren op of over:
A) een andere coureur, o.a. "He pushed me off the track"
B) blauwe vlaggen
C) de FOM en/of FIA, o.a. gezeik over onterechte/onnodige Safety Cars
D) Het eigen team/eigen auto, zoals bijvoorbeeld Alonso z'n "Embarassing" op Spa.

Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te kijken & het lijstje zo compleet mogelijk te maken, maar anderen zullen ongetwijfeld vinden dat ik er wat gemist heb.

Waarom ik het gedaan heb? Gewoon omdat ik super kansloos ben en geen leven heb, maar bovenal omdat ik me helemaal de tyfus erger aan het eeuwige gezeik van half Nederland op "Jankbek" Vettel. Ben allesbehalve fan van de beste man, maar de hetze tegen hem hangt mij echt de keel uit.

Goed, het lijstje:
Coureur + aantal keer 'gezeik'
Alonso - 24
Raikkonen - 17
Hamilton - 12
Magnussen - 11
Grosjean - 10
Verstappen - 10
Kvyat - 9
Vettel - 7
Ocon - 6
Sainz - 6
Hulkenberg - 5
Massa - 5
Perez - 5
Stroll - 4
Palmer - 3
Ericsson - 2
Ricciardo - 2
Bottas - 1
Button - 1

Nu, voordat je komt met de reactie 'Ja maar je bent niet objectief want je bent voor Vettel' of iets in die trant. Neuh. Mijn twee favoriete coureurs staan bovenaan het lijstje, maak je geen zorgen. ;)

Eervolle vermeldingen overigens voor Wehrlein & Vandoorne. Die ben ik nergens tegengekomen.
Kun je ook een overzicht maken van betrokkenheid bij een race-ongeval waarbij niemand schuld heeft?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  vrijdag 6 oktober 2017 @ 14:43:08 #174
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_174235096
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:25 schreef Doevelaer het volgende:

[..]

Vettel heeft in 2017 drie strafpunten gekregen voor een enkel incidident: Baku.
Dus ja, 1x. :) Heb je verder nog zaken die je wilt aandragen die minstens zo steekhoudend zijn?
Die strafpunten zeggen echt geen bal, puur en alleen omdat ze uitgedeeld zijn door de FIA. Als Max hetzelfde had geflikt wat Vettel dit jaar gedaan heeft dan had hij inmiddels al 2 race bans gehad. Kijk maar naar 2015+2016 wat daar is uitgedeeld in vergelijking tot zelfde incidenten die een ander begaan heeft.

En dit komt puur doordat de FIA niet consequent durven/willen zijn omdat ze anders het kampioenschap beinvloeden.
pi_174235156
quote:
6s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 14:43 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die strafpunten zeggen echt geen bal, puur en alleen omdat ze uitgedeeld zijn door de FIA. Als Max hetzelfde had geflikt wat Vettel dit jaar gedaan heeft dan had hij inmiddels al 2 race bans gehad. Kijk naar 2015+2016.

En dit komt puur doordat de FIA niet consequent durven/willen zijn omdat ze anders het kampioenschap beinvloeden.
Dat klopt. Ik droeg ze echter ook niet aan als argument. :)
Enige vorm van objectiviteit of consequent gedrag is de FIA vreemd. Maar ach, nooit consequent is ook een soort van consequent.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')